مد و استایل

شلوار بگی چیست + با شلوار بگ چی بپوشیم؟

جین بگ
3/5 - (1 امتیاز)

اگر از پوشیدن شلوار های تنگ در فصل تابستان خسته شده و زمان زیادی بیرون از خانه سپری میکنید پیشنهاد میکنیم که حتما شلوار بگی بپوشید و از احساس راحتی که با آن دارید سبک و زیبایی این شلوار را بیشتر به نمایش بگذارید.

شلوار بگ یک شلوار کاملا کاربردی است که می‌توان به راحتی آن را با دیگر لباس‌ها ست کرد و تقریبا در هر مکانی پوشید. یکی از قوانین طلایی در خرید لباس، قانون یک به سه است. بر اساس این قانون هنگام خرید هر لباس، انتخابی داشته باشید که حداقل با سه لباس دیگر موجود در کمد لباستان، قابلیت ست شدن داشته باشد. در این‌صورت علاوه بر این‌که هنگام ست کردن لباس به مشکل برنمی‌خورید و در هزینه‌های خرید لباس هم صرفه جویی می‌کنید، تاثیر مثبتی بر فرهنگ جامعه و محیط زیست خواهید گذاشتو بهترین گزینه برای راحتی در خانه خیابان و هرجایی که فکرشو بکنید این شلوار بهترین گزینست.

دختری که شلوار بگ پوشیده است

با ست کردن در استایل بگی حرفه‌ای زیبا و خاص باشید

با ترکیب های درست میتوانید با شلوار بگی بسیار زیبا به نظر برسید.

چه افرادی بیشتر شلوار بگی میپوشند؟

رپر ها برای اینکه راحت تر روی استیج برنامه اجرا کنند ازین شلوار استفاده میکردنند.اسیکتر ها برای اینکه راحت تر بتونن اسکیت کنن ازین شلوار استفاده میکردنند و پارکور کار ها هم نیز ازین شلوار برای راحتی استفاده میکردند.

اسکیتر ها با شلوار بگ

سلبریتی ها و شلوار بگ

عده زیادی فکر می کنند این شلوار مناسب آنها نیست که اکثرا خانم ها می باشند. اما سخت در اشتباه است شما اگر نگاهی به سلبریتی ها بی اندازید میبینید که حتی آن ها هم ازین شلوار استفاده میکنند.و میتواند جلوه بسیار خوبی به شخصیت خانوم ها بدهد. سلبریتی هایی مثل بیلی آیلیش که از خوش استایل ترین سلبریتی ها هست عاشق این استایل ها هستتند و در بسیاری از مراسم های مهم ازین استایل استفاده کرده است.

بیلی آیلیش با شلوار بگ

شلوار بگی مناسب چه استایل هایی است ؟

شلوار بگ مناسب همه افراد با هر استایلی میباشد و معمولا افراد برای راحتی ازین سبک شلوار استفاده میکنند اما این شلوار افرادی با استایل  قد بلند و توپر را شیک تر نشان میدهد . شلوار بگی  مناسب استایل های خیابانی، غیر رسمی و استایل های مجلسی هستند که در تمامی سنین طرفدار بسیار زیادی داره و تمامی سنین ازین شلوار جذاب استفاده میکنند.

شلوار بگی مناسب چه اندامی است؟

شلوار بگی مناسب برای همه نوع اندامی هست اگر میخواهید فرم پایتان مشخص نباشد این شلوار حتما توصیه میشود به همین دلیل هست که افراد چاق معمولا ازین شلوار ها استفاده میکنند  و میتواند انتخاب درستی بجای دیگر شلوار ها باشد.ازطرفی افراد با اندامی چاق با اینگونه شلوار ها به شدت راحت ترند. افرادی هم که قد بلند تری دارند و لاغر تر هستند پاهایشان را بسیار خوش فرم میکند.

شلوار بگی زنانه

نکات مهم درپوشیدن شلوار بگی

این شلوار پارچه زیادی مصرف میکند پس به این مسئله دقت کنید که تا جایی امکان دارد به اندازه نیازتان از پارچه استفاده کنید. بهتر است که از تیشرت و مانتو های بلند استفاده نکنید و از مانتو های کوتاه جلو باز و تیشرت های کوتاه استفاده کنید.

شلوار بگی برای استایل هنری

شلوار بگی لی  در قسمت های پاچه ی شلوار کمی  تنگ می‌شود. با تا کردن یا به اصطلاح خودمان پاکتی کردن میتوان به زیبایی آن کمک کند. ما شلوار بگی لی جین را برای بهتر شدن استایل هنریتان پیشنهاد میکنیم. البته این شلوار برای استایل خیابانی هم بکار میرود.میتوانید از کمربند و اکسسوری های هنری برای بهتر شدن استایل خود استفاده کنید.

دختری با شلوار بگی

شلوار بگی با استایل کژوال

اگر از استایل کژوال خوشتان می آید شلوار بگ گزینه بسیار عالی برای شما است.اما شما باید به لباسهایتان نگاه کنید.به عنوان مثال شما میتوانید با کت جین آبی و تاپ سفید استفاده کنید و برای تکمیل کردن استایل خود میتوانید از زیورآلات ریز استفاده کنید.میتوانید اینجوری یک استایل جذاب و راحت داشته باشید.

استایل کژوال با شلوار بگی

تفاوت شلوار واید و بگی

شلوار واید در دهه 70 به بازار مد آمد این شلوار مثل شلوار بگی گشاد است ولی شلوار واید روی باسن و کمر فیت است و سر تا سر دیگه اش گشاد است.اما شلوار بگ بر روی باسن و کمر آزاد است.و بسیار راحت است.

شلوار واید
شلوار واید

تفاوت شلوار بگی و سنبادی

شاید شما بین شلوار سنبادی و شلوار بگی دچار تردید شدید.اما تفاوتشان این است که شلوار سنبادی پاچه های جذب تر است.اما شلوار بگ پاچه هایش آزاد است.

تفاوت شلوار بگی با دامنی در چیست؟

شلوار دامنی جنسش ابریشمی و نخی است و بسیار نرم هستنند.این شلوار از لحاظ ظاهری قد کوتاه تری نسبت به شلوار بگی دارند.

شلوار نیم بگی چیست؟

شلوار نیم بگی مانند شلوار بگی گشاد است اما به گشادی شلوار بگی نیست.اما بسیار راحت است.میتوانید از استایل های خیابانی مجلسی و غیر مجلسی استفاده کنید.این شلوار در دهه 1400 تولید شد. این شلوار به دلیل این قد را بلندتر نشان میداد طرفدار های زیادی پیدا کرد و افراد در تمامی سنین ازین شلوار بدلیل زیبا نشان دادن فرم پا استفاده میککند.


شلوار نیم بگی با چه مانتوهایی ست میشه؟

  1. شلوار نیم بگ با کت به خوبی ست میشود.
  2. مناسب مراسمات رسمی است.با کت شلوار های بلند ست میشوند.
  3. پیراهن خودتان را میتوانید با این شلوار ست کنید.
  4. مانتو هایی انتخاب کنید که یقه بزرگی داشته باشند.
  5. با پوشیدن چکمه میتوانید استایل کلاسیک بسازید.
  6. این شلوار بخاطر این که هیکل شمارا کشیده تر و قدبلندتر نشون میدهد طرفددار زیادی پیدا کرد.
  7. بهتر است با این نوع شلوار کفش تخت بپوشید.

بهترین ست بگی کدام هستند؟

  1. کت بلند برای بلند قدتر به نظر رسیدن
  2. دکلته کفش پاشنه بلند
  3. کت
  4. تاپ
  5. بلوز اکسسوری
  6. پالتو با خز
  7. با تیشرتی که هماهنگ رنگی داشته باشد
  8. کت هایی با رنگ خنثی یا روشن
  9. سوییشرت
  10. بارانی
  11. تاپ یقه قایقی
  12. کت چرم

شلوار بگ با کت چگونه ست کنیم؟

شلوار بگی با کت های رنگ های ست بسیار سازگار است.این ترکیب استایل زیبایی برای شما میسازد.با این ست هم میتوانید به مراسم های رسمی بروید و بین همه شما بدرخشید.

ست شلوار بگ با کت

ست کردن شلوار بگی با تاپ

ست کردن شلوار بگی با تاپ یکی از بهترین ست ها است که میتوانید در تابستان و بهار بپوشید بسیار خنک و جذاب است.

شلوار بگی با تاپ

استایل بگی در مهمانی

استایل بگی در مهمانی ها انتخاب خوبی است.اما به این نکته ها توجه کنید به سراغ شلوار های خیلی گشاد بروید و بهتر است از شلوار های نیم بگی استفاده کنید. بهتره با پیراهن های رنگ روشن به همراه کت های رسمی بپوشید و یک استایل راحت در مراسم ها داشته باشید.

شلوار بگی گشاد طرح‌دار

شلوار بگی گشاد طرح دار یکی از زیباترین شلوار های بگی هست این شلوار ها با پارچه چاپ شده دوخته می شود این شلوار ها جلوه خاصی به شما میدهند.

شلوار بگی را با چه بلوزی بپوشیم؟

شلوار ها بگی با بلوز های کوتاه و بلوز ها کراپ جلوه زیبا تری دارد. برای استایل خیابانی میتوانید از پیراهن های اور سایز لش میتوانید استفاده کنید.و پیراهن های چهرخونه ای و باید شال و کتونی ست کنید.

استایل هیپ هاپی با شلوار بگ.

میتوانید شلوار های بگی را با تیشرت، هودی و پیراهن های های اور سایز و به اصطلاح لش بپوشید و لباس سیاه سفید مناسب تر برای استایل خیابانی است میتوانید برای تکمیل کردن استایل خود از اکسسوری های مثل گردنبند کلاه کپ استفاده کنید.این استایل را بیشتر بین نوجوان ها طرفدار دارد.

هیپ هاپ استایل

شلوار بگی را میتوان با چه کفش هایی ست کرد؟

صندل های بنددار

این کفش بهترین و زیباترین ترین کفش برای برای شلوار های گشاد است .

صندل تخت

با این صندل ها میتوانید با راحت ترین حال ممکن و میتوانید به سر کار بیرون و هرجایی که میخواهید بروید.
پاشنه پامپ

این کفش شمارا خوش فرم نگه میدارد و بسیار راحت است.

آیا کفش های پاشه بلند برای شلوار های بگی مناسب اند؟

شاید فکر میکنید شلوار بگی هیچ ربطی به کفش پاشنه بلند ندارد اما با این ست میتوانید استایل بسیار شیکی در مهمانی ها داشته باشید و بین همه اطرافیان خود در زیبایی بدرخشید.

شلوار بگی و کمربند

یکی از بهترین اکسسوری هایی که میتوانید باهاش زیبایی خودرا دوچندان کنید با شلوار بگی کمربند است.

میتوانید تاپ خودرا داخل شلوار کنید و کمربند را روی اون ببندید.

آیا شلوار بگی برای خانه مناسب اند؟

اگر در خانه بدنبال راحتی در خانه هستید این شلوار بسیار راحت و خنک است میتوانید با تاپ ست کنید و یک گزینه بسیار عالی برای خانوم های خانه دار است که میخواهند درخانه راحت باشند و به کار های خانه بپردازنند. بهتر است لباس یا پیراهن خودرا در داخل شلوار خود بکنید تا استایل زیبا تری داشته باشید.

حرف آخر در باره این شلوار

این شلوار یکی از بهترین شلوار های کاربردیست که میتوانید باهاش همه نوع استایلی را تجربه کنید مثل خیابانی، کژوال رسمی و مجلسی میتوانید با هرچیزی ست کنید و در فصل تابستان اگر زمان زیادی در بیرون منزل هستید ازین شلوار استفاده کنید و راحت باشید در سرکار راحت باشید این شلوار در فصل تابستون و بهار بهترین گزینه ای که میتونید انتخاب کنید و از زیبایی این شلوار میان همه بدرخشید و اگر خواستید هر لباسی بخرید که با سه لباس داخل کمدتان قابلیت ست شدن داشته باشند و تاثیر مثبتی بر فرهنگ جامعه میگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *