مد و استایل

10+ ترفند برای خوشتیپ و شیک بودن (با کمترین هزینه)

good style on low budget
5/5 - (1 امتیاز)

خوشتیپ بودن کم هزینه ، همیشه برای خوشتیپ بودن نیازی نیست که لباس های گران قیمت استفاده کنید در ادامه با ما همراه باشید

چرا پولمان را برای تیپ های مطرح روز خرج بکنیم؟

هر دختری دوست دارد که همراه با مد روز حرکت کند ، اما برخی از مردم تصور اشتباهی دارند و فکر می کنند که صرف هزینه بالا تنها دلیل برای شیک و خوشتیپ شدن است . و عده ای دیگر فقط خواسته های شخصی خود را در نظر می گیرند و بدون در نظر گرفتن اندام و رنگ خود هر چه دوست دارند می پوشند . کمپین های بازار یابی همیشه ادمی را وسوسه می کنند که محصولات ترند را بخرید حتی ممکن است که به آنها احتیاج هم نداشته باشید و این یک واقعیت است.

اما سوال اصلی اینجاست که آیا ما به همه اینها نیاز داریم ؟ پاسخ این سوال خیر است و دلیل اینکه ما این مقاله را تهیه کردیم همین است ما امتحان کرده ایم ، تحقیق کرده ایم و در اخر همه مواردی را که برای یک ظاهر خوب نیاز دارید را تدارک دیده ایم.

ایا زیبایی و ظرافت واقعا گران به دست می اید؟

بله اما این چیزی است که فقط در ذهن شما است و احتمالا فکر می کنید که با داشتن محصولات از برند های معروف و خیلی معتبر می توانید ظاهری شیک و خیره کننده داشته باشید اما نه شما با کمترین هزینه هم می توانید ظاهر دلربایی داشته باشید اما باید نکته هایی در مورد رنگ ها یاد بگیرید.

چه رنگ هایی به نظر ما لوکس و گران می آیند؟

اولین انتخاب برای ما رنگ بژ و همه رنگ های هم خانواده با آن است ، این رنگ با نام سلطنتی شناخته می شود و بیشتر از همه در خانواده سلطنتی انگلیس دیده می شود رنگ بژ همیشه جذابیت خود را دارد و هرگز شمارا نا امید نمی کند رنگ بژ یک رنگ کلاسیک و برای تمام زمان ها است.

دختری با لباس رنگ بژ

چگونه رنگ بژ را وارد کمد لباس هایمان کنیم؟

  • محیط کار: یک ژاکت بژ همراه با طرح های هندسی و یک شلوار جین آبی و یا شلوار های کلاسیک یک ظاهر عالی دارد
  • بیرون رفتن: یک پیراهن سرتاسری کامل با رنگ بژ و با کفش های پاشنه بلند قزمز و رژ لب قرمز که یک ترکیب عالی می شود
  • یک تیپ نه چندان رسمی و روزمره: پوشیدن یک شلوار به جنس جین و رنگ بژ یک انتخاب عالی است چون حتی اگر نیاز باشد که برای یک قرار کاری حاضر شوید ظاهر زیبا و معقولی دارید.

چه رنگ دیگری به نظر شیک و گران است؟

در میان سایر رنگ ها رنگ سفید بهترین جلوه را دارد زیرا رنگ برتری و زیبایی است ، استفاده از این رنگ باعث می شود استایل شما منحصر به فرد ، پاک و ساده به نظر برسد. بیاید با هم صادق باشیم یک ظاهر سر تا پا سفید بسیار زیبا و فوق العاده می شود . رنگ سفید نه تنها ظاهر گرانی دارد بلکه یک حس روز جشن را میدهد ، استفاده از این رنگ یک درجه استایل شما را ارتقا داده و به شما حس خوبی می دهد.

دختری با لباس رنگ سفید

چه رنگی با کلاس و قابل تمجید کردن است؟

رنگ با کلاس بعدی ، رنگ قهوه ای می باشد می توانید از زنگ های قهوه ای روشن و یا قهوه ای تیره همراه با وسایل چرم اصل یا مصنوعی استفاده کنید. این وسایل معمولا برای مدت های طولانی در کمد لباس شما حضور خواهند داشت. اگر میخواهید که ظاهری لوکس داشته باشید ، مشابه با کسی که مد و استایل را به خوبی میشناسد ، قطعا به این وسایل چرمی نیاز پیدا میکنید. رنگ قهوه ای برای وسایل چرمی مانند کیف ، کیف دستی ، کفش ، کمربند و یا حتی یک ژاکت یا کت چرمی بسیار عالی هسنتد.

دختری با استایل قهوه ای

چه رنگ هایی بدون شک برای خانم ها عالی هستند؟

قطعا نمی شود که از رنگ جذاب مشکی صرف نظر کرد ، البته که این انتخاب ریسکی است و برای همه افراد مناسب نیست. اما ببینید که برند کوکو شنل چه کاری کرده است که فقط داشتن یک پیراهن کوتاه مشکی به یک گزینه ثابت در استایل همه زنان دنیا تبدیل شود ، البته به یاد داشته باشید که رنگ مشکی تنالیته های سرد تر یا گرم تری ندارد و این تنالیته برای همخوانی داشتن رنگ با پوست ما اهمیت بسیاری دارند. به طور مثال افرادی که چشمانی قهوه ای و پوستی با تنالیته زیتوتی دارند و یا برعکس زنانی که پوست بسیار تیره ای دارند ، می توانند از لباس هایی با رنگ سیاه قیرگون استفاده کنند.

بنابراین توجه داشته باشید که افرادی با پوست های تابستانی و یا پاییزی بارنگ های ملایم تر ظاهر زیبا تری پیدا میکنند. بهتر است اینجوری بگوییم زمانی لباس های مشکی زیبا می شوند که رنگ پوست ما به ان اجازه نشان دادن خودش را بدهد.

انواع تنالیته پوست

  • تنالیته رنگ پوست گرم: این به این معنی نیست که باید کلا رنگ مشکی را از کمد لباس های خود حذف کنید ، داشتن پوستی با تنالیته گرم به این معنی است که باید کمتر از رنگ هایی مثل مشکی اسفاده کنید و لباس های مشکی شما در نزدیکی صورت شما نباشد. می توانید از رنگ های مشکی در کیف ، کفش ، کمربند و دیگر لوازم جانبی در قسمت میانی و پایین تنه خود استفاده کنید.
  • تنالیته رنگ پوست سرد: می توانید از رنگ های مشکی در تمام لباس های خود استفاده کنید و از سر تا پای خود را مشکی کنید یک رنگ پیشنهادی دیگر رنگ آبی است همه می توانند از این رنگ استفاده کنند و ترکیب آن با رنگ های قهوه ای و بژ و سفید ظاهر بسیار زیبایی بوجود می اورد.
دختری با استایل تمام مشکی

حتما بخوانید : 50 مدل تیپ تابستانه جذاب + راهنماي ست كردن رنگ ها

خوشتیپ بودن کم هزینه

1- عوض کردن لوازم جانبی لباس

لوازم جانبی لباس ها مانند زیپ ، دکمه ، تزیینات و بند ها در صورت زشت و نامرغوب بودن کیفیت لباس را بد و ارزان قیمت نشان می دهند. حتی اگر که یک لباس از کیفیت بالا و به روز برخوردار باشد به این معنی نیست که شما باید از خرید ان منصرف شوید. پیدا کردن یک لباس متناسب با اندام شما گاهی بسیار سخت تر از عوض کردن دکمه های نامرغوب یک لباس است .

تنبل نباشید و یاد بگیرید که اگر یک لباس مناسب برای خود پیدا کردید و فقط مشکل ان دکمه یا مورد دیگری بود آن را خریداری کنید و خود را اقدام به تعویض ان مورد کنید و از اینکه لباس شما با یک تغییر ساده بسیار عوض شده متحیر می شویدبه عنوان مثال دکمه های پالتو ها و یا کت های گران قیمت معمولا همانند رنگ لباس و از پلاستیک یا فلز با کیفیت ساخته می شوند شما با خرید یک کت با قیمت کم می توانید با رنگ و برشی مناسب ان را همانند مدل های برتر کنید.

عوض کردن لوازم جانبی

2- دقت به رنگ پارچه تریکو و پارچه رنگ برفکی

سایه های مختلف رنگ ها به مقدار خیلی زیادی روی لباس تاثیر می گذارد. برای مثال می توانید این تفاوت را در هنگام مقایسه یک رنگ سبز معمولی با یک رنگ سبز نئونی متوجه شوید اما تفاوت های ریز تری هم وجود دارد در عکس مشاهده می کنید که رنگ خاکستری سمت راست در مقایسه با رنگ خاکستری سمت چپ بسیار بهتر و مرغوب تر به نظر می رسد اما با کمی رنگ کرم از تضاد رنگی ان کاسته شده است برای شیک شدن با هزیه کم به تضاد رنگی لباس های اسپرت هم توجه کنید.

تفاوت رنگ پارچه تریکو با برفی

3- توجه ویژه به جنس بافتنی

بلور ها و پلیور های بافتنی که از زمستان های گذشته دارید ممکن است که کمی گلوله گلوله و یا بافت آنها به دلیل استفاده زیاد شل و کج و کوله شده باشند و ما پوشیدن انها را برای سال جدید به هیچ وجه توصیه نمی کنیم در عوض ان برای پول دار به نظر رسیدن با کمترین هزینه یک پلیوری را انتخاب کنید که جنس ان از الیاف طبیعی باشد و همچنین بافت ان سفت و منسجم باشد.

دختری با لباس بافتنی

3- فراموشی اجناس تقلبی با طرح برند اصل

یک کیف با کیفیت مناسب از یک تولید کننده بدون نام و نشان ، کلاس و زیبایی بیشتری نسبت به یک کیف جعلی گوچی یا مایکل کورس با کیفیت پایین دارد برای شیک و زیبا به نظر رسیدن همانند یک بانوی زیبا و ثروتمند بهتر است که روند هارا تعقیب نکنید ، خرید لباس و کیف و کفش با جنس چرم و با کیفیت اما بدون نام و از حراجی ها خیلی بهتر از استفاده از لباس های فیک است.

کیف های تقلبی و اصل

4- همه مد ها را دنبال نکنید

دنبال کردن همیشگی مد برای اکسسوری و لباس منجر به به هم ریختگی کمد لباس شما با اجناس کاملا نا سازگار می شود. و احساس سبک شخصی را کاملا از شما می گیرد لازم به یاد اوری است که همیشه مد منطقی نیست حتی اگر هر بار چیز جدیدی ارایه رهد ، واین به دان معنا نیست که باید همه این سبک ها را روی خودتان امتحان کنید. ان دسته از مد ها که به سبک شخصی و متناسب با اندام شما انتخاب میشوند ، همیشه بهتر از ظاهری هستند که مطابق قوانین مد ایجاد می شوند . با در نظر گرفتن استایل شخص خودتان و دنبال کردن کمی از مد می توانید بدون هزینه خوش تیپ باشید.

استایل های بد

5-لوازم جانبی متضاد را انتخاب کنید.

استایل مونوکوم مطمئناً شیک و زیبا به نظر می رسد. اما وقتی این نوع استایل را انتخاب می کنید اکسسوری ها مانند کیف و جواهرات را با رنگ های متضاد انتخاب کنید. زمانی که این مدل لوازم جانبی همرنگ با لباس ادغام می شوند ، در انها گم می شوند ، وظیفه اصلی اکسسوری جلب توجه است پس انتخاب کیف همرنگ با لباس از این وظیفه جلوگیری کرده اید و همچنین برای اینکه با کمترین هزینه شیک باشید اندازه اکسسوری را در نظر داشته باشید ، کیف های خیلی کوچک همراه با لباس های سایز بزرگ ، لایه لایه و بافت های ضخیم ترکیب جالبی نخواهد بود.

استایل مونوکروم

6- کمد لباسی وسایل ضروری داشته باشید

برای ساخت کمد لباس ضروری ، بسیار مهم است که موارد اصلی مورد نیاز شما در ان موجود باشد. این موارد شامل شومیز سفید ، شولار جین ، با برشی به روز و متناسب با اندام شما ، بلوز دنیم یا جین ، دامن و بوت ساق کوتاه هستند. مطمئن بشوید که ای کالا ها از کیفیت بالا برخوردار هستند با داشتن این کمد می توانید بدون هزینه خوشتیپ شوید. ایتم هایی را خریداری کنید که واقعا به انها نیازمند هستید و انها تنها یک نوع خرید هیجانی نباشند ، در فواصل زمانی بیشتر لباس ها و اکسسوری های با کیفیت بخرید تا زمان تیپ زدن همانند یک بانوی ثروتمند شوید مهم نیست که لباس های شما تکراری شوند.

کمد لباسی وسایل ضروری

7- همیشه تمیز و مرتب باشید

یکی از راز های بسیار مهم این است که لباس هایتان را تمیز و مرتب نگه دارید و هر لباسی را که به تن میکنید اتو زده و از پوشیدن لباس های چروک و کثیف خود داری کنید

دختری با استایل تمیز

8- با اعتماد به نفس انتخاب کنید

یکی از مهم ترین اصول برای داشتن یک استایل خاص و زیبا اعتماد به نفس است ، اگر حس خوبی از پوشیدن لباس هایی که میپوشید نداشته باشید هیچ نوع توصیه ای در حوزه مد و فشن نمی تواند این احساس را برای شما تلقین کند پس اعتماد به نفس خودتون زو افزایش بدین و در هنگام خرید سعی کنید وسایلی بخرید که مطابق سلیقه شما باشد.

9- لباس هایی متناسب با اندام خود خرید کنید

بسیاری از خانم ها هنگام خرید لباس به اندام خود دقت نمی کنند و فقط لباس هایی که مد روز هستند را انتخاب می کنند و پس از مدتی هم پشیمان می شوند چرا که این لباس ها مناسب آنها نیستند پس هنگام خرید سعی کنید لباس هایی خوش دوخت که نه لروما گران و مارک دار هستند بخرید.

دختر ها هنگام انتخاب بهترین لباس ها

10-از حراج ها اسفاده کنید

یکی دیگر از بهترین راه های صرفه جویی در هزینه ها استفاده از حراجی است برای اینکه مجبور نباشید از لباس هایی با قیمت سرسام اور بخرید ، حتما از حراج های آخر فصل استفاده کنید شما در اخر هر فصل می توانید که لباس هایی را بخرید که در اول فصل با قیمت زیاد عرضه می شوند اما با این تفاوت که قیمت انها کاهش داشته است و می توانید انها را ارزان تهیه کنید

در اخر

حتما برای موفق شدن در خرید لباس با بود جه پایین حتما باید قبل از شروع به خرید تصمیم بگیرید که چه مقدار حاضر هستید برای کالای مورد نظر خود خرج کنید. امیدوارم که این مقاله به شما کمک کرده کرده باشد لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *