مد و استایل

استایل پانک چیست و چطور به یک سبک زندگی جسورانه تبدیل شد

استایل پانک چیست
3/5 - (2 امتیاز)

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که استایل پانک چیست. پانک (punk) به معنی پر سر و صدا و خشن است. اما پانک میشه گفت در واقع یک نوع سبک زندگی خاص است. اینفرهنگ در سال 1970 معرفی شد. اما اثرات آن را الان هم میتوان دید. و نقطه گسترش پانک در آمریکا بوده و هنوز در آمریکا زیاد دیده میشه و در کشور های دیگه هم زیاد دیده می شود.

موسیقی اون دوره پانک راک بود. این نوع موسیقی ها بسیار خشن هستنند و جیغ و داد در این سبک موزیک زیاد است. ایدئولوژی این سبک می خواد به مردم بگوید زندگی خود را در مت بگیرند و خودشان برای زندگی خودشان تصمیم بگیرند و مردم در آن دخالت نکنند. و پانک به گفته پتی اسمیت به معنایی آزاد بودن است. و پانک یک راه نشان دادن قوی برای نشان دادن خودتان است.

در این استایل به چیزایی که حتی فکرشو هم نمی کنید میتوانید خلاقیت به خرج دهید با استایل خود مخلوط کنید و استایل شما بسیار زیبا می شود.

پانک مفهوم های مختلفی دارد از جمله هنر ، موسیقی ، استایل و….

خیلی از خاننده های راک بزرگ استایلشان پانک است گروه متالیکا که بزرگترین گروه متال و راک دنیا هستنند کل عضو های این گروه استایلشان پانک است.

استایل پانک در مناطق مختلف دنیا

زمان کمی طول کشید تا این استایل معروف و گسترده شدنند. این استایل در بریتانیا استایل های رنگی رنگی بود.در نیویورک استایل پانک سر تا پا مشکی بود.

استایل پانک

چگونه استایل پانک داشته باشیم؟

استایل پانک زیاد پیچیده نیست فقط یاسد نکاتی اصلی را راجب این استایل بدانید. یکی از مهم ترین ویژگی ها در استایل پانک مدل مو و اکسسوری است که به شما میگوییم چه مدل مویی بزنیم و چه نوع اکسسوری بپوشیم.

1. مدل مو پانک

از این که یک مدل موی پانک داشته باشید نترسید شما فقط یک بار برای همیشه زندگی می کنید.شما میتوانید از رنگ های پاستیلی و اشباع شده استفاده کنید و ویژگی این رنگ ها جلب توجه بسیار زیادی دارند. بیشتر باید رنگی پیدا کنید که نشان دهنده خوصوصیات خودتان است. مدل موهای تیغ تیغی هم یک چیز بسیار مطرح در این استایل است و طرفداران زیادی در آمریکا ندارد.

میتوانید کچل کنید کچل کردن هم بسیار طرفدار دارد. شما می تووانید دور موهای خودرا بزنید و از پشت سسرتان تا پیشانیتان مو باشد. شما در مدل مو در این سبک دستتان بسیار باز است و مدل مو مشخصی ندارد اما مدل مویی که بیشتر افراد که استایل پان دارند استفاده می کنند مدل موهای تیغ تیغی است.

2. اکسسوری های مهم در استایل پانک

پوتین ساق بلند

پوتین

پوتین بسیار در این استایل زیبا دیده میشه و از کفش در استایل پانک زیبا تر است و اگر می خواهید استایل پانک بزنید بجای کفش از پوتین استفاده کنید بیشتر از پوتین های تیغ دار استفاده کنید. این پوتین ها بسیار در استایل های پانک زیبا هستند و همه بیشتر از پوتین استفاده می کنند.

زنجیر

یکی از بهترین اکسسوری ها برای استایل پانک زنجیر است و اگر زنجیر نباشه انگار استایل همه چیزش ناقص است. زنجیر بسیار طرفداران بسیار زیادی دارد و جدا از استایل پانک در استایل های دیگه هم طرفدار دارد. هدف اصلی استایل پانک این است که خلاقیت به خرج دهید.

در استایل پانک حتی اگر یک چیز کوچک و گر هزینه خرید استایل پانک را ندارید و حتی در گاراژ خود یک زجیر پیدا کردید و دارید در استایل خود از آن استفاده می کنید شما از استایل پانک پیروی می کنید. این همان خلاقیتی است که سبک پانک داره ازش پیروی میکنه. پس اگر این سبک لباس پوشدن را دوست دارد حتما زنجیر را فراموش نکند زنجیر جلوه بسیار زیبایی را دارد.

سه مرد با استایل پانک

3. پارچه های چهار خانه ای

پیراهن های چهارخانه ای یکی از پرطرفدار ترین قسمت های فشن است. اگر با پیراهن های چهار خانه ای می خواهید استایل پانک داشته باشید باید دکمه های پیراهن را باز کنید زیرش ترجیحا تی شرت مشکی یا سفید بپوشید. البته شلوار چهار خانه ای هم اگر بتوانید با پیراهنتان ست کنید هم ترکیب جذابی میشود. پیراهن های با پارچه های چهار خانه ای از خیلی سال پیش مد است و بسیار طرفدار دارد بین همه پیر و جوون کوچیک و بزرگ.

4. شلوار زاپ دار

شلوار زاپ در استایل های زیادی به کار می رود و در فرهنگ های مختلفی وجود دارد. اگر از شلوار زاپ دار می خواهید در استایل پانک استفاده کنید حتما حتما از شلوار های مشکی یا تیره استفاده کنید خیلی ها از شلوار مشکی استفاده می کنند. شلوار های زاپ دار بسیار به کت های چرم و استایل های پانک می آید و با شلوار های لی زاپ دار می توانید بین همه بدرخشید. حتما یک شلوار زاپ دار را در کمد لباسی خود داشته باشید.

شلوار زاپ دار

5. لباس وصله دار

این لباس ها می توانند همان لباس هایی باشند که شما دوست دارید و می توانید هرچیزی که دوست دارید بهش بدوزید. قانون استایل پانک زیر پا گذاشتن قانون ها است. شما یک تکه از هرچیزی که دوست دارد و به زهنتون میرسه می توانید ببرید و به لباس ها یا شلوارهایتان بدوزید و بسیار این حرکت پرطرفدار است. در این زمینه انتخاب های شما بی نهایت است. شما به راحتی می توانید با طرح های لباس های قدیمی به لباس های خود بدوزید تا استایل بهتری داشته باشید همانطور که گفتم باید خلاقیت داشته باشید.

جاکت پانک

6. تی شرت

تی شرت که در همه سبک لباس نقش بسیار مهمی دارد در استایل پانک هم نقش بسیار زیادی دارد و تی شرت های طرح گرافیکی بسیار پر طرفدارند اگر می خواهید استایل پانک شما زیاد شلوغ نباشد و یک استایل سادخ داشته باشید تی شرت های گرافیکی با شلوار لی زاپ دار و پوتین استفاده کنید. یادتان باشد سبک پانک این است که با لباس پوشیدن خود شخصیت خودرا نشان دهید و هر لباسی که دوست داشتد بپوشید. پیشنهاد می شود تی شرت هایی با طرح اسکلت بپوشید بسیار با اینجور استایل ها جور در می آید و طرفدار دارد.

7. سوزن قفلی

خیلی از چیزایی که می توانید در استایل پانک استفاده کنید چیزای ساده ای هستنند و همه دیگه در کشو های خود سوزن قفلی را داریم. چیز جالبی برای زدن به شلوار لی ، تی شرت و…. هستش. شما می توانید حتی با یک سوزن قفلی هم استایل پانک داشته باشید و جلوه باحالی هم دارد.

کت لی پانک با سوزن قفلی

8. کت چرمی

کت چرم در استایل های پانک بسیار زیاد طرفدار دارد و خیلی جذاب در تن شما است و می توانید با کت چرمی بسیار بدرخشید. کت چرمی داشتنش در کمد لباسی بسیار واجب است. شما می توانید هرچه دوست دارد به این کت ها بدوزید و وصل کنید. خیلی از افرادی که سبک استایل پانک را دوست دارند از قدیم تا حال ازین کتهای چرمی در استایل های خود استفاده می کنند و هرگز تا کننون تکراری نشده است.

چهار مرد با استایل پانک و کت چرم

9. شلوار چرم مشکی

شلوار چرم هم بسیار طرفداراتن زیادی دارد و اگر بخواهید از شلوار چرم در استایل پانک استفاده کنید هرچه تنگ تر باشد بهتر است.به شلوار چرم هم هرچه دوست دارید می توانید بدوزید و وصل کنید. شلوار تنگ چرم با کت چرمی بسیار ست های زیبایی می شوند و همه اقفرادی که استایل پانک دارند ترکیب این دو را دوست دارند.

خانوم با شلوار چرم و کت چرم

10. پیکسل

پیکس واقعا چیز جذابی است و با سوزنی پشتش است و مثل سنجاق به لباس وصل می شود. کسایی که میخواستنند اعتراض کنند اعتراض خود را روی پیکسل ها می نوشتنند و تبدیل شد به یک چیز عادی برای ایتایل های پانک و معمولی شما علاوه بر لباس های خود می توانید پیکسل خودرا به کیف هم وصل کنید.

پیکسل

11. گوشواره

گوشواره خیلی در استایل پان در چشم است و بسیار اککسوری زیبایی است شما اگر گوش های خود را سورخ کرده باشید می توانید حتی با سوزن قفلی گوشواره داشته باشید گزینه های زیادی است که می توانید به عنوان گوشواره در استایل پانک استفاده کنید. شما می توانید از گوشواره های طرح اسکلت ستاره و…. استفاده کنید طرح اسکلت بسیار طرفدار دارد و خیلی ها از قدیم تا حال از گوشواره های اسکلتی استفاده می کنند در کل اسکلت چیز بسیار جذابی در استایل پانک به حساب می رود شما بغیر از گوشواره میتوانید در گردنبند پیکسل تی شرت و خیلی چیزای دیگه در استایل پانک از طرح اسکلت استفاده کنید.

مردی با موهای پانک استایل با طوطی

حرف آخر

اگر شما به استایل پان و سبک پان علاقع زیادی دارد باید به موارد ساده برای داشتن این استایل توجه کنید. استایل مشکی ، موهایی با رنگ های مختلف ، تزیین کردن لباس با اکسسوری ها سوزن قفلی گل میخ موارد زیادی است که می توانید استفاده کنید شما بی نهایت گزینه دارید. هرگز این را فراموش نکنید که سبک پانک برای این است تا به بقیه نشان دهید عقایدتان چیه و هرکار هرچه دوست دارید می توانید بپوشید.

همه اکسسوری هایی مهمی که شما می توانستید در استایل پانک ببینید را با شما مرور کردیم و گفتیم که حتی اگر یک زنجیر در گاراژ خانه خود پیدا کردید می توانید در استایل خود استفاه کنید. امیدوارم این مطلب را دوست داشته باشید و اگر چیزی راجب استایل پانک می دونید و ما نگفتیم را برایمان بنویسید.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *