مد و استایل

10 مرحله اسان اما مهم برای مرتب سازی کیف لوازم آرایش

تمامی محصولات میکاپ
امتیاز دهید post

در روز های پایانی سال همه افراد به فکر تمیز کردن و خانه تکانی بخش های مختلف در خانه هستند. یکی از چیز هایی که اغلب فراموش می شود مرتب سازی کیف لوازم آرایش است . اگر مدت زیادی هست که این مدل وسایل را تمیز نمی کنید ، این روز ها بهترین فرصت است که کیف لوازم ارایش خود را برداشته و ان را تمیز کنید در ادامه با ناپولی همراه باشید تا نکته مهم برای تمیز کردن کیف لوازم ارایشی را به شما بگوییم

چرا مرتب سازی کیف لوازم آرایش مهم است؟

انواع محصولات ارایشی

مطمئنا همه ما موافق هستیم که جست و جو در بین انبوهی از محصولات برای یافتن چیزی در کیف لوازم ارایشی شلوغ خود به دنبال آن هستیم ، تجربه آماده شدن را از بین می‌برد. و اگر نشستن برای ارایش کردن به دلیل به هم ریختگی کیف آرایش شما استرس زا شده است ، وقت آن رسیده است که به آن طراوت لازم را بدهید. 

از طرفی دیگر این کیف ، کیفی است که ما هر روز با ان سرو کار داریم و همه جا همراه ما هست ، و همین موضوع باعث می شود که الودگی های بسیاری روی لوازم ما قرار بگیرد . پس تمیز کردن این کیف اهمیت بالایی دارد چون وسایلی که در ان قرار دارد مستقیما با پوست و چشم ما در تماس هستند پس تمیز کردن کیف لوازم ارایش باعث می شود که محصولات درون ان هم تمیز شوند.

10 مرحله اسان مرتب سازی کیف لوازم آرایش

1- کیف رایشی خود را خالی کنید

در حال مرتب سازی کیف لوازم آرایش

کیف لوازم اریش را خالی کنید یک حوله را روی زمین پهن کنید تا کثیف نشود. می توانید به جای حوله از یک سویشرت یا پیراهن قدیمی استفاده کنید. کیف آرایش خود را باز کنید ، سپس همه چیز را روی حوله بریزید. اگر داخل کیسه کثیف است ، باید آن را با دستمال های ضدعفونی کننده پاک کنید. اگر نمی توانید کیف را تمیز کنید ، یک کیسه آرایش کوچکتر با آستر نایلونی یا پلاستیکی تهیه کنید

2- موارد ضروری را از بقیه جدا کنید


ابتدا همه وسایلتان را جمع کنید تا مشخص شود کدام یک از وسایل ضروری روزمره شما هستند و کدامیک نیستند. لوازم ضروری شما می تواند شامل رژ لب روزانه ، خط چشم مورد علاقه شما ، رژگونه ، ریمل و پودر باشد ، در حالی که بقیه وسیله های شما می تواند شامل هایلایتر ، کانتور و سایر ظاهرهای شبانه شما باشد.

وسایل ضروری چیزهایی هستند که هر روز به آنها نیاز دارید ، بنابراین می توانید آنها را در یک کیف کوچکتر قرار دهید تا در فضا و وزن کیف خود صرفه جویی کنید. محصولات اضافی خود را در یک کیف ثانویه ذخیره کنید که به راحتی می توانید در صورت نیاز به آن دسترسی داشته باشید.

3- محصولات آرایشی قدیمی را دور بریزید

وسایل ارایشی قدیمی


چه چیزی کیف آرایش شما را به گونه ای اشغال می کند که هیچ چیز دیگری نمی تواند؟ محصولات زیبایی قدیمی که دیگر استفاده نمی کنید. این وسایل شکسته ، تاریخ مصرف انها گذشته ، یا فقط قدیمی هستند

با این حال ، بسیاری از محصولات آرایشی شما عمر بسیار کوتاهی دارند ، مانند ریمل ها که باید هر سه ماه یکبار آنها را عوض کنید. برای اینکه همه چیز منظم‌تر شود و احساس جدیدی داشته باشید ، هر یک از محصولات خود را مرور کنید و محصولات قدیمی را دور بیندازید ، این موارد شامل  اسفنج های آرایشی استفاده شده ، نوک کیو و دستمال کاغذی کثیف است . مارک و رنگ هر وسیله آرایشی را که دور میریزید بنویسید تا بتوانید آن را با همان محصول جایگزین کنید.

4- برس های آرایش را جداگانه نگه دارید

 برس های آرایش زیبا

برس های آرایشی احتمالا یکی از موارد مهمی است که هنگام آرایش روزانه از آن استفاده می کنید نگهداری آنها با احتیاط بیشتر بسیار مهم است ، زیرا موها ظریف هستند و نگهداری برس ها با سایر مواد آرایشی می تواند به طور قابل توجهی به آنها آسیب برساند. تمیز نگه داشتن آنها نیز بسیار ضروری است. می‌توانید یک سازمان‌دهنده کیف آرایش برای برس‌ها بخرید (که هر برس را در قسمت جداگانه ای قرار می دهد) ، یا یک کیف آرایش با محفظه ای جداگانه‌ که می‌توانید برس‌ها را در آن نگهداری کنید ، استفاده کنید.

بهترین کیف های ارایش از نوع مدادی هستند و مطمئن شوید که برس های شما را کامل بپوشاند تا شکل انها مانند حالت اولیه باشد

5- لوازم ارایشی کوچکتر را در قسمتی دیگر نگه دارید

یکی از چیزهایی که کیف آرایش شما را به هم می ریزد ، تعداد زیادی اقلام کوچکتر پراکنده در داخل آن است. سنجاق بابی ، بند موی زاپاس ، قیچی کوتیکول ، موچین ، برس‌های کوچک ، همه این موارد ریز که وقتی شما کیف ارایش خود را باز می کنید کیف ارایش شما را از شلوغی منفجر می کنند.

با جمع کردن همه آنها در یک ظرف جداگانه ، مانند یک کیسه کوچکتر ، آنها را در جای خود نگه دارید ، بنابراین می توانید به راحتی آن را در کیت اصلی آرایش خود قرار دهید و هر زمان که نیاز به استفاده از وسایل ضروری دارید ، به راحتی به انها دسترسی داشته باشید.

6- رژ لب های خود را در یک قسمت قرار دهید

دسته بندی جداگانه لوازم ارایشی


اگر جزو آن دسته افرادی هستید که عاشق جمع آوری انواع رژ لب ، بالم لب و برق لب هستید ، مجموعه رژ لب های خود را در یک ظرف یا کیسه نگه دارید ، دسته بندی شده به گونه ای که برای شما راحت تر باشد. به عنوان مثال ، می توانید تمام لاک های روزمره خود را در یک کیف و رژ لب های مورد علاقه خود را در یک کیف دیگر قرار دهید.

این کار به شما کمک می‌کند هنگام تصمیم‌گیری اینکه از چه محصولی برای لب‌ها به صورت روزانه استفاده کنید ، در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنید. در مورد کیف لوازم آرایش روزانه خود ، چند مورد از موارد دلخواه خود را دوباره در یک پالت قرار دهید تا بتوانید گستره کوچکی از گزینه ها را برای لوازم آرایش داشته باشید

7- از محصولات آرایشی چند منظوره استفاده کنید

محصول آرایشی چند منظوره

جدا کردن موارد ضروری دشوار است ، و اگر فضای کیف آرایش شما محدود باشد ، به نفع شماست که به محصولات آرایشی تکیه کنید که سخت کار می‌کنند و کار مضاعف دارند.پالت هایی را در نظر بگیرید که حاوی محصولاتی به اندازه تمام صورت در مقادیر کم ، یا آن دسته از رژگونه و رژلب ها هستند. با این روش شما خطر ریختن یا شکستن محصولات کمتری دارید.اگر این کار را به یک عادت تبدیل کنید ، در نهایت اقلام آرایشی کمتری خریداری خواهید کرد ، که به این معنی است که به شما در صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند.

حتما بخوانید : راز يك ميكاپ زيبا چيست؟ + 5 برند برتر ميكاپ

8- یک بسته دستمال کوچک مرطوب داشته باشید

هنگامی که از محصولات آرایشی استفاده می‌کنید ، دستمال‌ های مرطوب به کار می‌آیند ، زیرا آن‌ها آرایش نامرتب یا حتی کثیفی‌ها و ریخته‌ها را در کیسه آرایش شما تمیز می‌کنند. یک کیسه آرایش تمیز بیشتر از یک کیسه گرد و خاکی که دارای ریخت و پاش است لذت به ارمغان می آورد.این دسمال ها همچنین می توانند آرایش شما را به راحتی پاک کنند. دستمال‌های مخصوص پوست حساس یا نوزادان را انتخاب کنید تا در صورت نیاز به استفاده از آن‌ها بر روی پوست خود ، خطر حساسیت پوستی را کاهش دهید.

9- کیف خود را یک یا دو بار در ماه تمیز کنید


رعایت بهداشت نیز در مرتب کردن کیف شما مهم است زیرا نمی خواهید هنگام استفاده از محصولات آرایشی ، میکروب ها و باکتری ها وارد منافذ شما شوند. اگر به طور منظم کیف خود را تمیز نکنید ، باکتری‌های هوا یا هر جایی که لوازم آرایشی خود را روی آن قرار می‌دهید ، می‌توانند به مرور زمان در محصولات و کیسه‌های آرایش شما ایجاد شوند.

می توانید یک برس جداگانه برای تمیز کردن کیف خود بخرید و از دستمال مرطوب آنتی باکتریال برای پاک کردن بقایای آرایش استفاده کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که قبل از قرار دادن وسایل خود در داخل ، ابتدا اجازه دهید کیف شما خشک شود.

10- وقتی کیفتان شروع به خراب شدن کرد آن را تعویض کنید

کیف لوازم ارایشی تمیز

یکی از نکات مهمی که باید هنگام مرتب سازی محصولات آرایشی خود در نظر بگیرید این است که یک کیف جدید خریداری کنید اگر کیف شما قدیمی و فرسوده شده است. این به شما کمک می کند تا از آسیب دیدن محصولات آرایشی خود جلوگیری کنید.یکی از نمونه های کامل کیف آرایشی که می توانید از آن استفاده کنید ، این کیف ارایش وافل است که در نسخه های کوچک و بزرگ عرضه می شود.

ظاهری شیک و کلاسیک با چندین جیب کاربردی دارد. آستر آن از نایلون دافع آب ساخته شده است که از وسایل شما در برابر نشت و رطوبت محافظت می کند. همچنین انعطاف پذیر و کوچک است ، بنابراین می توانید به راحتی کیف را با لوازم ضروری زیبایی خود بارگیری کنید. این کیف را می توانید در فروشگاه ناپولی خرید کنید.

سخن پایانی

پیروی از این نکات کاربردی برای نظم دادن به کیف لوازم آرایشی می تواند زندگی شما را آسان تر کند. فقط به یاد داشته باشید که تا حد امکان فقط محصولات زیبایی ضروری را به همراه داشته باشید و کیف های آرایشی زیبا را تهیه کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند. امیدواریم که این مطلب به شما کمک کرده باشد لطفا نظرات خود را برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *