مد و استایل

5 روش مختلف برای فر کردن مو | بدون استفاده از حرارت

فر کردن مو
امتیاز دهید post

فر کردن موها می تواند یک فرآیند سخت باشد ، مثلا شما در فرآیند فر کردن مو ممکن است ، درد بازو ، عرق کردن و البته آسیب خوردن مو که باید با آن مقابله شود را داشته باشید. اگر این همه آشفتگی را نمی خواهید و به دنبال «چگونه موهای خود را بدون گرما فر کنیم ؟» هستید ، فروشگاه ناپولی برای ارائه جدید ترین راهکار ها مناسب شما است.

این روش ها به موهای شما حالت مجعدی می بخشد و فرهای مو های شما ، طبیعی به نظر می رسند. بهترین عمل در این کار این است که موها آسیب نبینند. در ادامه ی مطلب می توانید 9 روش طبیعی برای فر کردن موها بدون استفاده از حرارت را داشته باشید. این روش ها به شما سبک ها ، حجم ها و سفتی های متفاوتی می دهد. ( برای ادامه ی مطلب با ما همراه باشید )

چگونه موهای خود را بدون حرارت فر کنیم ؟

بانوان مدت های زیادی است که موهای خود را بدون گرما فر می کنند! بیشتر این اتفاقات شامل رفتن به رختخواب با موهایی است که کمی مرطوب هستند و با موهای کاملاً فر از خواب بیدار می‌شوند. برخی برای تأکید بر روی موج های طبیعی موهای شما کار می کنند. فهرست را مرور میکنیم تا بهترین روش را برای ظاهر و استایلی که می خواهید بیابیم.

موج دار کردن مو بدون حرارت به وسیله ی دست ( روش اول )

موج دار کردن مو به وسیله ی دست ، فر طبیعی موهای شما را افزایش می دهد و بسته به بافت طبیعی موهای شما ، آن را موج دار یا مجعد می کند. این یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌ها برای ایجاد فرهای نامرتب است.

مراحل موج دار کردن مو به وسیله ی دست

محصولات مورد نیاز ( روش اول ) :

  1. محصول تقویت کننده فر (موس/ژل)
  2. شامپو های حجم دهنده
  3. ژل های مو / برای نگه داشتن مو

طرز استفاده از محصولات ( روش اول ) :

  1. موهای خود را با شامپوی حجم دهنده بشویید و سپس حالت دهید.
  2. نرم کننده را فقط به انتهای موهایتان بمالید تا موهایتان سنگین نشود. در حالی که این کار را انجام می دهید ، مویتان را گره بزنید.
  3. موهای خود را به خوبی آبکشی کنید تا باقیمانده ی اثرات تقویت کننده ها از بین برود.
  4. آب موهایتان را با یک حوله فشار دهید. موهای خود را با حوله مالش ندهید زیرا باعث شکستگی و وز شدن مو میشود. در عوض ، به آرامی فشار دهید تا آب اضافی خارج شود.
  5. در حالی که موهای شما هنوز مرطوب است ، مقداری موس به اندازه یک توپ گلف یا مقداری ژل به اندازه یک نخود به مو هایتان تزریق کنید.
  6. سرتان را برای تزریق تقویت کننده ها به جهت زاویه ی گرانش زمین بگیرید و با محصول شروع بهکوج دار کردن موهای خود کنید. موهایتان را با همان حرکتی که برای وز کردن مو استفاده میکردید شروع به وز کردن کنید.
  7. هیچ محصولی را در نزدیکی ریشه ی موی خود تزریق نکنید ، زیرا ممکن است موهای شما را چرب شود یا موهایتان را چرب نشان دهد. به موج دار کردن به سمت بالا ادامه دهید و بگذارید همراه یا موج دار کردن موهایتان خشک شود.

فر کردن مو بدون حرارت به وسیله ی گیره ی مو ( روش دوم )

این سبک کلاسیک هرگز از مد نمی افتد و همچنین روشی فوق العاده و آسان برای فر کردن مو ها بدون گرما است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موهایتان را قبل از خواب سنجاق کنید تا صبح با فرهای زیبا از خواب بیدار شوید.

مراحل فر کردن مو به وسیله ی گیره ی مو

محصولات مورد نیاز ( روش دوم ) :

  1. حوله دستی
  2. گیره ی شانه ی ( دندانه پهن )
  3. ژل مو ( ترجیحا غلیظ )
  4. سنجاق مو
  5. روسری نخی
  6. اسپری مو

طرز استفاده از محصولات ( روش دوم ) :

  1. موهای خود را با یک شامپو حجم دهنده خوب بشویید و سپس حالت دهید. این ایده ساده و خوبی است که در حالی که موهای خود را حالت می دهید ، با یک شانه دندانه پهن آن را باز کنید.
  2. موهای خود را با حوله خشک کنید اما مطمئن شوید که به آرامی آب اضافی را از موهای خود خارج میکنید ، نه اینکه موهای خود را با حوله سفید بمالید.
  3. مقداری ژل مو یا هر محصول دیگری که به شما کمک می‌کند در مرحله ی سوم استفاده کنید.
  4. تاج های موهای خود را جدا کنید. آن را در یک گیره محکم کنید. در مرحله ی اخر روی این بخش کار خواهیم کرد.
  5. یک قسمت 1 اینچی از موهای خود را از قسمت انتهایی دور انگشت اشاره خود بگیرید تا یک حلقه ایجاد کند. آن را با انگشت شست و اشاره خود در جای خود نگه دارید.
  6. شروع به چرخاندن قسمتی که با انگشست شست گرفتید به سمت بالا کنید تا زمانی که انگشت به ریشه ی سر شما بچسبد. مطمئن شوید که موها را دور از صورت خود به سمت بالا جمع کنید.
  7. قسمت رول شده را صاف روی سر خود نگه دارید و آن را با سنجاق سر محکم کنید. اگر قسمت ها بیش از حد ضخیم باشند ، سنجاق موهای شما فرورفتگی هایی در موهای شما باقی می گذارد.
  8. این روند را با بقیه موهایتان تکرار کنید. پس از اتمام کار ، روی تاج مو هایتان کار کنید تا تمام موهایتان با سنجاق محکم شود.
  9. موهای خود را با یک روسری ابریشمی بپیچید تا سنجاق ها در جای خود ثابت بماند و بتوانید بخوابید. پوشیدن روسری همچنین به جذب رطوبت موهای شما کمک می کند.
  10. صبح از خواب بیدار شوید و فرهای خود را باز کنید. فقط مطمئن شوید که موهایتان کاملا خشک شده است ، سنجاق ها را بردارید. از سشوار استفاده نکنید زیرا موهای شما را فر می کند و فر را باز می کند
  11. پس از برداشتن تمام سنجاق ها ، موهای خود را به آرامی با انگشت شانه کنید تا ظاهر تکه تکه آن از بین برود. برای نگه داشتن بیشتر از مقداری اسپری مو استفاده کنید.

فر کردن مو بدون حرارت به وسیله بافتن ( روش سوم )

اگر موج های موی بی عیب و نقص همان چیزی است که به دنبال آن هستید ، بافتن مو ها یکی از ساده ترین راه حل هاست. این روش یکی از راحت راه ها برای فر کردن مو است.

مراحل فر کردن مو به روش بافتن مو

محصولات مورد نیاز ( روش سوم ) :

  1. به تعداد 2 عدد کش مو ( ترجیحا ورزشی )
  2. اسپری مو / محصولات دیگر برای نگه داشتن مو

طرز استفاده از محصولات ( روش سوم ) :

  1. موهای خود را بشویید و صبر کنید تا 70 درصد خشک شوند.
  2. موهایتان را از هم جدا کنید و دو طرف آن را ببافید.
  3. اگر می خواهید فقط به سمت انتهای موهایتان موج بزنید ، دو بافته منظم در دو طرف مو های سر خود ایجاد کنید.
  4. برای موج هایی که نزدیک به ریشه موهای شما شروع می شود ، دو بافته فرانسوی یا بافته باکسر در دو طرف سر خود ایجاد کنید.
  5. اطمینان حاصل کنید که بافته ها محکم هستند تا موهایتان هنگام باز کردن موخوره نشود.
  6. مو های بافته ی تان را تا زمانی که موهایتان کاملا خشک شود نگه دارید. می توانید در حالی که بافته ها در موهایتان هستند به رختخواب بروید و صبح آن ها را باز کنید.
  7. موهای خود را با انگشت شانه کنید و سپس با مقداری اسپری مو یا محصولی برای نگه داشتن آن به پایان برسانید.

فر کردن مو بدون حرارت به وسیله بیگودی ( روش چهارم )

بیگودی های Velcro یک جایگزین عالی برای فر کردن هستند و همچنین موهای شما را از آسیب گرما محافظت می کنند و در عین حال به موهای شما حجم و حجم می دهند. برای فرهای تنگ سایزهای کوچکتر را انتخاب کنید و برای موهای حجیم بزرگ و موج دار به سراغ موهای بزرگتر بروید.

مراحل فر کردن مو به روش استفاده از بیگودی

محصولات مورد نیاز ( روش چهارم ) :

  1. بیگودی ( ترجیحا مدل Velcro )
  2. حوله ی صورت
  3. شانه دسته بلند
  4. اسپری مو / محصولات دیگر برای نگه داشتن مو

طرز استفاده از محصولات ( روش چهارم ) :

  1. موهای خود را با شامپوی حجم دهنده بشویید یا به سادگی با استفاده از اسپری ( آب پاش ) آن را مرطوب کنید.
  2. با استفاده از یک حوله ی صورت ، رطوبت اضافی را از موهای خود بگیرید.
  3. اگر موهای پرپشتی دارید ، آن را برش بزنید و موهایتان را به سمت بالا بچرخانید. اگر جنس موهای شما خوب است ، می توانید از برش زدن مویتان صرف نظر کنید.
  4. اطمینان حاصل کنید که مویتان را به سمت بالا می‌چرخانید ، تا زمانی که بیگودی ها به‌ خوبی روی پوست سرتان بنشینند.
  5. برای محکم کردن بیگودی ها نیازی به استفاده از پین نخواهید داشت. اگر بیگودی ها نمی‌چسبد ، ممکن است قسمتی که برداشته‌اید خیلی ضخیم باشد.
  6. چند ساعت با بیگودی های روی سرتان صبر کنید ، تا کاملا خشک شوند. می توانید از این زمان برای آرایش کردن یا انجام کارهای خانه استفاده کنید.
  7. فرها را باز کنید و موهایتان را با انگشت هایتان شانه کنید. با اسپری مو برای نگه داشتن موهایتان کار را تمام کنید.

فر کردن مو بدون حرارت به روش حوله ی کاغذی ( روش پنجم )

استفاده از دستمال کاغذی برای فر کردن موها جایگزین مناسبی برای استفاده از بیگودی ها است. این روش به شما فرهای محکم و فنری می دهد که طبیعی به نظر می رسند.

فر کردن مو به روش حوله ی کاغذی ( روش پنجم )

محصولات مورد نیاز ( روش پنجم ) :

  1. حوله
  2. رول دستمال کاغذی
  3. اسپری مو

طرز استفاده از محصولات ( روش پنجم ) :

  1. موهای خود را بشویید و سپس آب اضافی را با استفاده از یک حوله خارج کنید. در صورت تمایل ، می توانید موهای خود را با استفاده از یک اسپری مرطوب کنید.
  2. یک دستمال کاغذی بردارید و آن را تا کنید تا حدود یک اینچ عرض و حدود 4 تا 5 اینچ طول داشته باشد. یک قسمت 1 تا 2 اینچی از موهای خود را بردارید و انتهای موهای خود را به دور وسط حوله کاغذی بپیچید.
  3. شروع به پیچاندن دستمال ها به سمت بالا کنید تا به پوست سر خود برسید. حوله ی کاغذی را با گره زدن به دور موهای حلقه شده محکم کنید.
  4. این کار را با بقیه موهایتان در قسمت‌های دیگر تکرار کنید.
  5. دستمال کاغذی را در موهایتان به شکل گره ی بخوابانید.
  6. حوله های کاغذی را باز کنید و موهای خود را با انگشت شانه کنید.
  7. با مقداری اسپری مو برای نگه داشتن موهایتان کار را تمام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *