مد و استایل

چگونه با پیراهن قرمز یک استایل جذاب داشته باشیم

خانمی با پیراهن قرمز ماکسی شیک
امتیاز دهید post

ست کردن پیراهن قرمز برای داشتن یک استایل جذاب کار چندان دشواری نیست. چون در دنیای مد رنگ قرمز و خصوصا پیراهن های قرمز رنگ از گذشته تا کنون از جایگاه خاصی برخوردار بوده است.

محتوا پنهان

شاید یکی از اولین گزینه ها برای داشتن یک استایل جذاب انتخاب یک پیراهن با رنگ قرمز است. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم چگونه یک پیراهن با رنگ قرمز را با استایلتان ست کنید و جذاب تر به نظر بیایید.

برای شروع، رنگ پیراهن قرمز مناسب پوستتان را پیدا کنید

برای ست کردن پیراهن قرمز در استایلتان در مرحله ی اول باید به رنگ پوستتان توجه کنید. چون هر رنگ قرمزی ممکن است مناسب پوست شما نباشد. برای این کار شما در ابتدا باید با انواع مختلف پوست وتناژهای رنگ سرد و گرم را بشناسید تا بتوانید با انتخاب یک پیراهن قرمز مناسب استایل شیک تر و جذاب تری داشته باشید.

خانمی با پیراهن قرمز و پوست تیره جذاب

پوست روشن و سرد

پوشیدن یک پیراهن قرمز که خیلی تیره و یا خیلی روشن باشد برای افرادی که پوست روشن و سرد دارند مناسب نیست. بهترین تناژ رنگ قرمز پیراهن در پوست های روشن و سرد رنگ قرمز گیلاسی است.

پوست روشن و گرم

انتخاب یک پیراهن با رنگ قرمز تیره بهترین گزینه برای افرادی است که رنگ پوست روشن و گرم دارند.

پوست برنزه و سرد

یک پیراهن قرمز تیره برای خانم هایی که رنگ پوست برنزه و سرد دارند انتخاب مناسبی است. چون کمک می کند رنگ پوستشان گرم تر به نظر بیاید.

پوست برنزه و گرم

انتخاب یک پیراهن با رنگ قرمز متمایل به نارنجی بهترین گزینه برای خانمهایی است که رنگ پوست برنزه و گرم دارند چون باعث می شود پوستشان درخشان تر به نظر بیاید.

پوست تیره و سرد

خانم هایی که رنگ پوست تیره و سرد دارند برای انتخاب هر رنگ پیراهن قرمزی که دوست دارند آزادند. این رنگ پوست با هر رنگ پیراهن قرمزی که انتخاب کنند مناسب است و باعث می شود استایل آنها شیک و جذاب باشد.

پوست تیره و گرم

انتخاب یک پیراهن قرمز با رنگ متوسظ برای خانم هایی که پوست تیره و گرم دارند بسیار مناسب است.

لباستان را با رنگ آرایش‌تان ست کنید

شما برای اینکه یک استایل جذاب و شیک داشته باشید، باید نوع آرایشی را که با یک لباس قرمز انتخاب می کنید مناسب باشد. یعنی آرایش شما نباید آنقدر پررنگ باشد و تناژ قرمزی زیادی داشته باشد تا رنگ پیراهن قرمز شما بیشتر از آرایشتان جلب توجه کند.

خانمی با پیراهن قرمز بسیار شیک

رنگ رژلب را تیره‌تر از لباس انتخاب کنید

استفاده از یک رژلب با رنگ تیره تر از یک پیراهن قرمز باعث می شود که لباس شما بیشتر جلب توجه کند. وقتی شما یک پیراهن قرمز به تن می کنید باید به این نکته توجه کنید که در تیپ و استایلتان پیراهن قرمز بیشتر از همه چیز جلب توجه کند.پس رنگ رژ لب را طوری انتخاب نکنید که بیشتر از لباس شما به چشم بیاید. پیشنهاد ما انتخاب یک رنگ رژلب تیره تر از لباستان است.

سایه‌ای با رنگ ملایم انتخاب کنید

انتخاب یک سایه چشم مناسب در آرایش وقتی یک پیراهن قرمز به تن دارید بسیار مهم است . شما باید حواستان به این نکته باشد که سایه چشم شما آنقدر تیره نباشد که جلب توجه کند. یک سایه ی ملایم با یک رژلب تیر میتواند با یک پیراهن قرمز استایلتان را بسیار جذاب تر کند.

فرم خط چشم را ساده انتخاب کنید

همان طور که گفته شد بهتر است حواستان به این موضوع باشد که آرایش چشمتان وقتی یک پیراهن قرمز به تن دارید زیاد جلب توجه نکند و پیراهن قرمز در استایلتان بیشتر دیده شود. برای این کار شما می توانید یک خط چشم نازک بکشید و با یک سایه ی ملایم و یک رژ لب مناسب آن را ست کنید.

دقت کنید که هر مدل لباسی مناسب هر اندامی نیست

برای انتخاب یک لباس مناسب شما باید ابتدا به فرم بدنتان توجه کنید. چون هر لباس مناسب یک فرم بدن خاص است. ممکن است یک لباس در تن یک خانم بسیار شیک و جذاب باشد و برای خانم دیگر با اندام متفاوت مناسب نباشد.

خانمی با لباس قرمز و استایل شیک

مدل لباس مناسب با اندام‌تان را پیدا کنید

در این قسمت مدل های مناسب با اندام مختلف را بررسی می کنیم.

اجتناب از لباس فری‌سایز برای اندام‌های ساعت شنی

اگر فرم بدن شما مانند ساعت شنی است یعنی بالا تنه و پایین تنه به یک اندازه است اما کمر باریک تر است. برای انتخاب یک پیراهن قرمز مناسب بهتر است مدلی را انتخاب کنید که مثلا کمربند دارد و یا مدل آن دکلته است. بهتر است این فرم اندام لباسی را بپوشند که قسمت بالاتنه ی پیراهن از قسمت پایین تنه ی آن تنگ تر باشد.

خامنی با لباس قرمز دکلته بسیار شیک

بدن‌های گرد، حواس را از پاها پرت کنید

افرادی که فرم بدنی گرد دارند معمولا قسمت بالاتنه و بازوها و کمرشان چاق تر و پرتر است و قسمت پاهایشان لاغرتر و باریک تر است. این افراد بهتر است از پیراهن قرمزی استفاده کنند که دامن آن گشاد باشد و روی پاهای آنها را بپوشاند.

خانمی با پیراهن قرمز با دامن گشاد

بدن‌های گلابی شکل، حواستان به بالاتنه باشد

افراد با فرم بدنی گلابی شکل معمولا قسمت بالا تنه ی آنها کوچک تر و قسمت بالا تنه ی آنها بزرگ تر و پرتر است. این افراد بهتر است پیراهن قرمز رنگی را انتخاب کنند که آستین ها و بالاتنه ی آنها حالت پفی داشته باشد تا استایل آنها جداب تر شود.

خانمی با پیراهن قرمز بالاتنه گشاد

بدن‌های ورزشکاری، یقه‌ها را مد نظر داشته باشید

افرادی که فرم بدنی ورزشکاری است مثل ورزشکاران معمولا دارای شانه های پهن هستند وقسمت پایین تنه ی آنها باریک تر است این فرم اندام بهتر است برای انتخاب پیراهن قرمز رنگ بیشتر تمرکز خود را روی یقه لباس بگذارند .بهترین توصیه برای این افراد پیراهن قرمز با یقه U یا V است. البته دامن های A شکل نیز برای این افراد مناسب است.

خانمی با پیراهن قرمز یقه هفت

زیورآلات و اکسسوری‌ها را با احتیاط انتخاب کنید

وقتی شما یک پیراهن قرمز رنگ انتخاب می کنید باید حواستان باشد که نه تنها آرایش بلکه حتی اکسسوری ها و زیور آلاتی که انتخاب می کنید طوری نباشند که بیشتر از لباستان جلب توجه کنند. به همین دلیل هنگام پوشیدن لباس قرمز باید اکسسوری ها و زیورآلات را با احتیاط انتخاب کنید

مثلا وقتی تناژ قرمزی پیراهن شما گرم است بهتر است از جواهرات با رنگ طلایی استفاده کنید و اگر تناژ قرمزی لباستان رو به سردی است از جواهرات با رنگ سفید مانند طلای سفید یا نقره استفاده کنید.

خانمی با پیراهن قرمز و جواهرات زیبا
جواهرات سفید

انتخاب یک کیف و کفش مناسب هم با پیراهن قرمز بسیار ضروری است. برای انتخاب کفش حواستان به پاشنه و رنگ کفش تان باشد تا کمک کند استایلتان جذاب تر شود.

خانم ها با پیراهن قرمز و مدل کیف و کفش متفاوت

انتخاب جسورانه قرمز در استایل زنانه

اکثر خانم ها معتقدند یک پیراهن قرمز رنگ دارای یک رنگ شاد، جذاب و زیبا است اما معمولا خانم هایی که جسارت بیشتری دارند این رنگ لباس شاد و جذاب را انتخاب می کنند.

رنگ های مکمل رنگ قرمز

در این قسمت می خواهیم چند رنگ مکمل رنگ قرمز را به شما معرفی کنیم

ست قرمز با بنفش

وقتی رنگ آبی و قرمز با هم ترکیب شوند رنگ بنفش بوجود می آید و به همین دلیل بنفش یکی از بهترین مکمل های رنگ قرمز است.

خانمی با پالتوی قرمز و پیراهن بنفش

ست قرمز با آبی

رنگ قرمز جزو دسته رنگ های گرم است که با رنگ آبی که جزو رنگهای سرد می باشد ترکیب بسیار زیبایی بوجود می آورد. معمولا با یک کت قرمز، یک شلوار جین به رنگ آبی و یک شومیز سفید رنگ ست می کنند که ترکیب بسیار جذابی است.

خانمی با کت قرمز و شلوار جین آبی

ست قرمز با نارنجی, خردلی و زرد

رنگ های قرمز، نارنجی، خردلی و زرد همگی جزو رنگ های گرم به حساب می آیند و ترکیب هر کدام از آنها با رنگ قرمز میتواند جذاب باشد.

خانمی با کت خردلی و شلوار قرمز

ست قرمز با سبز

رنگ قرمز با سبز می توانند یک استایل بسیار جذاب و شیک را بوجود بیاورند به شرط آن که درست انتخاب شوند.

خانم ها با لباس های قرمز و سبز

ست قرمز با سفید و مشکی

رنگ قرمز می تواند با سفید و مشکی یا هر دو ترکیب شود و یک استایل بسیار شیک و جذاب بوجود بیاورد.

خانمی با پیراهن سفید و قرمز جذاب
خانمی با پیراهن قرمز و مشکی جذاب

ست قرمز با دیگر رنگ های خنثی

رنگ های خنثی یا نود مثل رنک طوسی، نقره ای، کرم از دسته رنگ هایی هستند که به دلیل خنثی بودن طرفداران زیادی دارند.اما باید به این نکته توجه کرد که ترکیب آنها با رنگ قرمز می تواند یک استایل خاص، جداب و بسیار شیک را بوجود بیاورد.

خانمی با کت قرمز و شال طوسی

ست قرمز با قرمز (استایل مونوکروم قرمز)

استایل مونوکروم یعنی شما تمام تیپ و استایلتان را از رنگ قرمز انتخاب کنید.می توان گفت این استایل هم یک استایل جسورانه است که فقط خانمهایی که جسارت بیشتری دارند آن را انتخاب می کنند.

اگر شما این جسارت را دارید باید بذانید که در عین حال که شما یک استایل شیک و جذاب را انتخاب کرده اید یک تیپ بسیار خاص هم پوشیده اید که دیگران را به تحسین وا می دارد.

خانمی با استایل قرمز رنگ

کلام آخر

انتخاب یک پیراهن قرمز شاید یک مقدار ریسک باشد اما شک نداشته باشید که یک لباس قرمز می تواند بسیار جذاب و خاص باشد. و اگر شما جسارت پوشیدن لباس قرمز را داشته باشید قطعا با انتخاب اکسسوری ها و زیور آلات مناسب آن لباس می توانید یک استایل بسیار شیک و جذاب داشته باشید که جلوه ی خاصی به شما ببخشد.

ما در این مقاله سعی کردیم هر آنچه که لازم است شما برای انتخاب یک پیراهن قرمز در استایل زنانه بدانید برایتان شرح دهیم تا شما بتوانید با اعتماد بنفس بیشتری این لباس جذاب را انتخاب کنید.

فقط بهترین تجربه را از فروشگاه ناپولی بخواهید ( ناپولی ، فروشگاه توپولی ما )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *