مد و استایل

ترفند آرایشی کک و مک دار 2022

ارایش با کک و مک
امتیاز دهید post


یکی از جدیدترین و بروز ترین ترفند های ارایشی استفاده از کک و مک می باشد.کک و مک لکه های برنزه یا قهوه ای روشن روی پوست شما هستند. آنها از خوشه هایی از سلول های پوستی ساخته شده اند که حاوی رنگدانه ملانین هستند. بر خلاف خال ها که برجسته می شوند، کک و مک ها صاف هستند. کک و مک دردناک یا مضر نیستند.هیچ کس با کک و مک متولد نمی شود، حتی اگر ممکن است ژنتیکی باشد. آنها با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تحریک می شوند.

محتوا پنهان
2 ترفند آرایشی با کک و مک
4 در اخر به بررسی دلایل ایجاد کک و مک و روش جلوگیری یا بهبود آن بپردازیم
4.3 2_ لیزر درمانی
4.3.1 لیزر درمانی از پالس های نور متمرکز و شدید برای هدف قرار دادن مناطق آسیب دیده پوست استفاده می کند. انواع مختلفی از لیزر وجود دارد. بر اساس مطالعه ای در سال 2015، لیزر 1064 Q-Switched Nd YAG برای درمان کک و مک موثر است. نتایج مطالعه نشان داد که درمان با این لیزر بیش از 50 درصد از کک و مک را در 62 درصد از شرکت کنندگان روشن کرد. لیزر درمانی به طور کلی بی خطر است. خطر ایجاد اسکار کم است. با این حال، سایر عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، از جمله: خارشورمسرخیپوسته پوسته شدنلایه برداریعفونتتغییر رنگ پوستاگر سابقه تبخال دهانی دارید، ممکن است قبل از انجام لیزر درمانی نیاز به مصرف داروهای ضد ویروسی داشته باشید. این به این دلیل است که لیزر می تواند شعله ور شدن تبخال در اطراف دهان شما را تحریک کند. پزشک شما ممکن است داروها یا کرم های دیگری را قبل از عمل تجویز کند. آنها همچنین ممکن است توصیه کنند قبل از عمل از مصرف برخی داروها یا محصولات خودداری کنید. به پزشک خود در مورد هر دارو یا کرمی که استفاده می کنید اطلاع دهید. بهبودی پس از لیزر درمانی ممکن است تا دو هفته طول بکشد. معمولاً برای دستیابی به نتایج مطلوب به جلسات متعدد نیاز است
4.6 خامه ترش:
کک و مک

ترفند آرایشی با کک و مک

بر کسی پوشیده نیست که کک و مک ها (چه مصنوعی و چه طبیعی) لحظه به لحظه خود را در BeautyTok می گذرانند، با هک های مختلف منحصر به فرد با هدف دستیابی به کک و مک های تقلبی با ظاهر واقعی برای کسانی که از ویژگی خیره کننده صورت برخوردار نیستند. برخی از اسپری Magic Root Touch Up L’Oréal Paris برای ایجاد ظاهر استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر به دنبال حنای نیمه دائمی هستند تا کار را با نتایج طولانی تر انجام دهند – و مسلماً هر دو نظرات متفاوتی دارند.با این حال، جدیدترین هک ممکن است ساده‌ترین راه برای از بین بردن ظاهر باشد – و به نظر می‌رسد کم‌کلیدترین و احمقانه‌ترین تکنیک اثبات‌شده در TikTok تاکنون. تمام چیزی که نیاز دارید؟ یک خط چشم مایع با رنگ قهوه ای، هر گونه اسپری آرایشی یا میست صورت که ممکن است در دست داشته باشید و نوک انگشتانتان. به طور جدی.

TikToker مستقر در پاریس و آرایشگر حرفه ای (@FrenchTouchOfMakeup برای دنبال کنندگانش) به دلیل رویکرد فرانسوی او به زیبایی شناخته شده است، و آخرین هک او نمونه کاملی از آن است. او در آموزش اخیر خود برای کک و مک مصنوعی، نقطه های ناقصی را روی نوک 3 انگشت میانی خود به شکلی کاملاً تصادفی اعمال می کند. پس از آن، به سرعت مقداری اسپری تنظیم‌کننده را روی نقاط کشیده شده می‌پاشد.

کک و مک

نحوه انجام کک و مک های تقلبی با آرایش

مرحله شماره 1 – نقطه روی صورت

کک و مک

از مداد ابرو فوق باریک با رنگ قهوه ای ملایم استفاده کنید تا به آرامی روی کک و مک ها نقطه بزنید. این مداد خاص بسیار کلیدی است زیرا نوک بسیار ریز و دقیقی دارد که به طور نامحسوس از ابتدا کک و مک ایجاد می کند و کارتونی به نظر نمی رسد. در محل قرارگیری زیاد فکر نکنید، فقط روی پل بینی، گونه‌ها و شقیقه‌ها رنگ بزنید.
نحوه انجام کک و مک های تقلبی با آرایش

مرحله 2 – اضافه کردن رژگونه

کک و مک

از Fit Me Blush استفاده کنید تا به آرامی رنگ را دقیقاً در جایی که کک و مک خود را اعمال کرده اید گردگیری کنید. این به گرمای آفتاب‌بوسیده می‌افزاید که باعث می‌شود آنها واقعی به نظر برسند. آریل از سایه رز استفاده می‌کند، صورتی واقعی که کاملاً از فلاش طبیعی شما تقلید می‌کند.


مرحله شماره 3 – BLEND

از آنجایی که واقع گرایی کلیدی است، یک پاس دیگر با برس رژگونه خود انجام دهید (این بار بدون رژگونه) تا آن نقاط را به نسبت های محو شده و فوق طبیعی در برابر نور خورشید پخش کنید. کامل!
آیا مداد ابرو ندارید؟ این را امتحان کن!

در باند نمایش بهار/تابستان 2021 جیسون وو، آرایشگر Maybelline، ارین پارسونز، کک و مک‌های مصنوعی را برای حس معصومیت شیرین اضافه کرد. پارسونز از Super Stay Matte Ink Liquid Lipstick Coffee Edition در Espresso Enthusiast و Chai Genius و یک قلم موی صاف برای پخش رنگ بر روی صورت مدل ها استفاده کرد.


کک و مک

در اخر به بررسی دلایل ایجاد کک و مک و روش جلوگیری یا بهبود آن بپردازیم

دلیل ایجاد کک و مک بطور طبیعی بر روی صورت برای چیست و چگونه میتوان از ان پیشگیری کرد؟ کک و مک لکه های برنزه یا قهوه ای روشن روی پوست شما هستند. آنها از خوشه هایی از سلول های پوستی ساخته شده اند که حاوی رنگدانه ملانین هستند. بر خلاف خال ها که برجسته می شوند، کک و مک ها صاف هستند. کک و مک دردناک یا مضر نیستند.هیچ کس با کک و مک متولد نمی شود، حتی اگر ممکن است ژنتیکی باشد. آنها با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تحریک می شوند. اگر کک و مک دارید و می خواهید از شر آنها خلاص شوید، در اینجا چند راه برای بررسی وجود دارد.

1_ضد آفتاب

کک و مک

کرم ضد آفتاب از شر کک و مک های موجود خلاص نمی شود، اما از ایجاد کک و مک های جدید جلوگیری می کند. شما باید در تمام طول سال از ضد آفتاب استفاده کنید، حتی زمانی که هوا ابری است. آکادمی پوست آمریکا این نکات را ارائه می دهد: کرم ضد آفتاب باید SPF 30 یا بالاتر داشته باشد.
کرم ضد آفتاب را حداقل 15 دقیقه قبل از بیرون رفتن روی پوست برهنه بمالید.
کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یکبار و بلافاصله پس از شنا یا تعریق زیاد دوباره استفاده کنید.

2_ لیزر درمانی

کک و مک

لیزر درمانی از پالس های نور متمرکز و شدید برای هدف قرار دادن مناطق آسیب دیده پوست استفاده می کند. انواع مختلفی از لیزر وجود دارد. بر اساس مطالعه ای در سال 2015، لیزر 1064 Q-Switched Nd YAG برای درمان کک و مک موثر است. نتایج مطالعه نشان داد که درمان با این لیزر بیش از 50 درصد از کک و مک را در 62 درصد از شرکت کنندگان روشن کرد. لیزر درمانی به طور کلی بی خطر است. خطر ایجاد اسکار کم است. با این حال، سایر عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، از جمله: خارش
ورم
سرخی
پوسته پوسته شدن
لایه برداری
عفونت
تغییر رنگ پوست
اگر سابقه تبخال دهانی دارید، ممکن است قبل از انجام لیزر درمانی نیاز به مصرف داروهای ضد ویروسی داشته باشید. این به این دلیل است که لیزر می تواند شعله ور شدن تبخال در اطراف دهان شما را تحریک کند. پزشک شما ممکن است داروها یا کرم های دیگری را قبل از عمل تجویز کند. آنها همچنین ممکن است توصیه کنند قبل از عمل از مصرف برخی داروها یا محصولات خودداری کنید. به پزشک خود در مورد هر دارو یا کرمی که استفاده می کنید اطلاع دهید. بهبودی پس از لیزر درمانی ممکن است تا دو هفته طول بکشد. معمولاً برای دستیابی به نتایج مطلوب به جلسات متعدد نیاز است

3_درمان های طبیعی

چندین درمان طبیعی وجود دارد که افراد برای از بین بردن کک و مک به آنها سوگند یاد می کنند. هیچ کدام از نظر علمی ثابت نشده اند. با این حال، بعید است که بیشتر آنها در صورت استفاده در حد اعتدال باعث آسیب شوند. این درمان های طبیعی عبارتند از: آب لیمو: آب لیمو را مستقیماً با پنبه روی پوست خود بمالید و سپس آن را بشویید. تصور می شود آب لیمو پوست را روشن می کند.

عسل:

کک و مک

عسل را با نمک یا شکر ترکیب کنید تا یک اسکراب درست کنید. عسل ممکن است به روشن شدن رنگدانه ها کمک کند.

دوغ:

دوغ را مستقیماً روی پوست خود بمالید. قبل از اینکه آن را با آب گرم بشویید، باید آن را به مدت 10 دقیقه روی پوست بگذارید. همچنین می توانید با ترکیب دوغ با بلغور جو دوسر ماسک ایجاد کنید. دوغ دارای اسید لاکتیک است که به طور بالقوه می تواند به روشن شدن کک و مک کمک کند.

خامه ترش:

خامه ترش را مستقیماً روی پوست خود بمالید و بعد از چند دقیقه آن را بشویید. خامه ترش نیز مانند دوغ حاوی اسید لاکتیک است. ماست: ماست را مستقیماً روی پوست خود بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. ماست همچنین حاوی اسید لاکتیک است. پیاز: پیاز را روی پوست خود بمالید و سپس پوست خود را با آب گرم بشویید.

پیاز می تواند به عنوان لایه بردار عمل کند و ممکن است به روشن شدن لکه ها کمک کند. اگر هر گونه تحریکی را تجربه کردید، استفاده از دارو را متوقف کنید.

چه چیزی باعث ایجاد کک و مک می شود پوست شما حاوی سلول هایی به نام ملانوسیت است که رنگدانه ملانین را تولید می کنند. ملانین به محافظت از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید کمک می کند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید ملانوسیت ها را تشویق می کند تا ملانین بیشتری تولید کنند.

کک و مک ها تجمع ملانین در لایه بیرونی پوست شما هستند. اکثر افرادی که دارای تعداد زیادی کک و مک هستند، پوست روشنی دارند، اگرچه هر کسی می تواند به آن مبتلا شود.

اگرچه افراد با پوست روشن معمولا ملانین کمتری نسبت به افرادی که پوست تیره‌تری دارند تولید می‌کنند، ملانوسیت‌های آنها ملانین بیشتری در هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید تولید می‌کنند. کک و مک ممکن است خود به خود از بین برود برخی از کک و مک ها برای مدت طولانی در آن هستند.

برخی دیگر در تابستان به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب بیشتر برجسته هستند، اما در طول زمستان یا با اجتناب از نور مستقیم خورشید محو می شوند. کک و مک های ارثی ممکن است با افزایش سن کاهش پیدا کنند. کک و مک های ناشی از آسیب نور خورشید با افزایش سن بیشتر می شوند.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد کک و مک غیر سرطانی هستند، اما ممکن است با سرطان پوست اشتباه گرفته شوند. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید یک عامل خطر برای کک و مک و ملانوما است. ملانوما در افراد با پوست روشن یا کک و مک شایع تر از افراد با پوست تیره است.

اگر متوجه تغییر اندازه، رنگ یا شکل کک و مک شدید، به پزشک یا متخصص پوست مراجعه کنید. آنها می توانند تشخیص دهند که آیا این دلیلی برای نگرانی است یا خیر. بیشتر بدانید: علائم سرطان پوست » خط پایین کک و مک رایج و خوش خیم است، با این حال بسیاری از افراد به دلایل زیبایی می خواهند از شر آن خلاص شوند.

درمان‌های تهاجمی مانند لیزر درمانی و لایه‌برداری شیمیایی مؤثر هستند، اما به زمان زیادی برای بهبودی نیاز دارند و ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کنند. اگر می خواهید بسته بندی کک و مک خود را ارسال کنید، با متخصص پوست خود صحبت کنید تا بهترین روش حذف را برای شما تعیین کند.

مهم نیست چه روشی را انتخاب می کنید، مهم است که بعد از آن مراقبت های ایمن از آفتاب را انجام دهید تا از ایجاد کک و مک های جدید جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *