مد و استایل

چگونه بر اساس رنگ پوست لباس و آرایش خود را انتخاب کنید؟

امتیاز دهید post

برای انتخاب بهترین لباس در مهمانی، باید به تناسب بین انتخاب لباس و رنگ پوست دقت کنید. همیشه قبل از خرید لباس‌هایتان بهتر است بدانید که چه رنگ‌هایی را باید بخرید. سپس لباس خود را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. اگر لباس شما متناسب با رنگ پوست و موی شما نباشد، باعث می‌شود که چهره‌ای کسل‌کننده و نامعقول داشته باشید و از طرفی نشاط و جذابیت خاصی هم نخواهید داشت.

انتخاب لباس

ابتدا باید رنگ پوست خود را تعیین کنید و سپس به دنبال رنگی باشید که با رنگ پوست شما متناسب باشد. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا رنگ پوست خود را شناسایی کرده و سپس با توجه به آن، رنگ لباس متناسبی را انتخاب کنید تا چهره‌ی شما روشن و سرزنده شود.

تعیین رنگ پوست شما

اگرچه پوست انسان‌ها، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود. اما به‌طورکلی فقط سه رنگ اصلی برای پوست وجود دارد: گرم، سرد و خنثی. پس بهتر است با توجه به این سه رنگ، لباس خود را بخرید. مطلب تشخیص لباس با کیفیت در خرید به شما کمک می کند.

  • چهره‌های گرم: چهره‌هایی که دارای ته رنگ زرد هستند.
  • چهره‌های سرد: این چهره‌ها برخلاف چهره‌های گرم، دارای ته رنگی صورتی هستند. البته برخی افراد هنگامی‌که در مقابل آفتاب قرارگرفته و چهره‌های برنزه و تیره‌تری دارند. اما رنگ صورت به‌طورکلی ثابت می‌ماند و فقط برخی از چهره‌ها ته رنگ هلو یا زیتون دارند.
تعیین رنگ پوست

رنگ لباس با توجه به رنگ پوست

اگر رنگ پوست گندمی است، جزء افراد خوش شانس هستید و اکثر رنگ‌ ها متناسب با پوست شما هستند، پس نیاز به نگرانی نیست!

  • اگر رنگ پوست کم رنگ و روشنی دارید، از پوشیدن لباس های مشکی و سفید خودداری کنید.
  • اگر رنگ پوست متوسطی دارید و عبارتی نه سفید هستید و نه سبزه، رنگ‌ های اصلی و پر رنگ برای شما مناسب هستند.
  • اگر رنگ پوستتان تیره است، آزادی عمل بیشتری نسبت به رنگ‌های سفید و روشن دارید.

راه‌هایی برای تشخیص تناژ رنگ پوست

اول بهتر است که روش تشخیص رنگ پوست را توضیح دهیم و سپس درباره هر کدام از رنگ پوست توضیحی مختصری دهیم. بهترین و آسان‌ترین روش تشخیص رنگ پوست این است که صورت یا بدن خود را به صورت تمیز با آب و صابون بشویید و سپس ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کنید.

بعد از گذشت این زمان بهتر است زیر نور افتاب قرار بگیرید (نور چراغ‌ها باعث تغییر رنگ طبیعی پوست شما می‌شود) رنگ پوست خود را در این شرایط می‌توانید تشخیص دهید. البته یادتان باشد که رنگ پوست همیشه یکسان نخواهد بود و گاهی به علت برخی از دلایل ممکن است که دچار تغییر رنگ شود مثلا اشعه افتاب طولانی ممکن ؛ مصرف دارو ها و … ممکن است، تناز پوستی شما راتغییر دهد.

روش دیگر برای تشخیص تیره بودن و یا روشن بودن، این است که  می‌توانید پوست خود را با یک برگه سفید تمیز مقایسه کنید. در حالت کلی انواع رنگ پوست را می‌توانید به سه دسته تقسیم کنیم که عبارت است از:

  1. رنگ پوست روشن: معمولا زمانی که رنگ پوست شما مایل به سفید باشد ،شما دارای رنگ پوست روشن هستید. البته فراموش کنید که رنگ سفید هم آندرتون‌های  مختلفی مثل زرد، صورتی، رزگلد و … دارد.
  2.  رنگ پسن خنثی: زمانی که پوست شما به رنگ های خاکستری مانند داشت و یا نزدیک به این رنگ رنگ پوست شما در دسته خنثی قرار می گیرد.
  3. رنگ پوست تیره: و در اخر اگر رنگ پوست متمایل به سیاه دارید مثل قهوه‌ای ، سبز ، و … پوست شما در این دسته قرار می‌گیرد. این دسته بندی برای انواع تن رنگ پوست می‌باشد. اما دسته بندی دیگری نیز موجود است که به ان سرد و یا گرم بودن می‌گویند (همان آندرتونی که گفتیم) برای تشخیص اینکه پوست شما جز پوست‌های سرد است و یا جز پوست های با رنگ گرم‌، می‌توانید پوست خود را زیر افتاب بگیرید اگر رنگ پوست قرمز شود رنگ شما در دسته سرد است و اگر حالت رنگ برنزه شود در دسته رنگ های گرم قرار می‌گیرید.
تشخیص تناژ رنگ پوست

مناسب‌ترین رنگ لباس پوست های روشن چیست

یکی دیگر از اصول انتخاب لباس بر اساس رنگ در پوست های روشن است . پوست های روشن نیز از دیگر دسته رنگ هایی است که پوست برخی انسان ها به این رنگ می باشد ، افرادی که تناژ پوستی آنها در دسته رنگ های روشن قرار دارد بهتر است که دست به انتخاب لباس هایی بزنند که با رنگ پوست آنها در تضاد باشد مثلا از رنگ خاکستری و یا قهوه ای و یا مشکی ، سبز ، آبی تیره ، قهوه ای ، بژ ، و دیگر رنگ هایی که در دسته تیره قرار می گیرند چرا که این تضاد ایجاد شده می تواند باعث زیبایی بیشتر شود.

اما افراد دارای رنگ پوست روشن از چه رنگ هایی باید دوری کنند؟ این افراد بهتر است از رنگ های خیلی روشن و تند دوری کنند رنگ هایی مثل بنفش ، قرمز ، نارنجی ، زرد و …

رنگ لباس پوست های روشن

چه رنگی برای پوست های گندمی توصیه می شود

پوست های گندمی یکی از انواع رنگ پوست است که برخی از افراد دارای این رنگ پوست می‌باشند؛ اگر بخواهیم به برخی از رنگ‌هایی که با توجه به توضیحات ما و نظر کارشناسان به این نوع پوست مناسب است نام ببریم می توانی به رنگ‌های صورتی ، مشکی، بژ، زرشکی، لاجوردی، سرمه ای اشاره کنیم؛ در حالت کلی می‌توان گفت این افراد دارای رنگ پوست خوبی هستند.

زیرا بیشتر رنگ‌ها به خصوص رنگ‌هایی در تنالیته خاکی به این نوع از پوست می آید، اما در این بین باید به این نکته توجه کنند که هیچگاه از لباس هایی با رنگ یکسان با پوست و همچین رنگ های مانند قهوه ای ، بنفش و همچنین سبز پسته ای دوری کنید و سعی کنید از این رنگ ها در لباس اصلی خود استفاده نکنید اگر علاقه مند به این رنگ ها هستید می توانید در قسمت های کوجک تر مثل کیف و یا کفش از لین رنگ ها استفاده کنید.

رنگ لباس پوست های گندمی

رنگ هایی برای پوست های تیره اصلا خوب نیست

پوست های تیره میز از انواع مرسوم از رنگ پوست می باشد، چرا که جمعیت زیادی از مردم یا به طور کامل سیاه پوست هستند و یا دارای رنگ تیره می باشند، اما چه رنگ لباسی برای این نوع از پوست ها مناسب می‌باشد؟ بهترین تعریف از رنگ مناسب این پوست ها این است که از رنگی استفاده کنیم که با پوست و چهره شما مغایرت کامل داشته باشد.

یعنی استفاده از لباس‌هایی با رنگ بسیار روشن مثلا رنگ‌های آبی روشن، سفید، صورتی روشن، بنفش روشن، رنگ‌های خاکی از مناسب‌ترین رنگ ها برای پوست تیره می باشند؛ اما رنگ هایی که اکیدا نباید برای پوست های تیره از آنها استفاده کرد عبارت است از رنگ های مشکی، فیروزه ای، سبز تیره ، قهوه ای و تمامی رنگ های تیره .

رنگ لباس پوست های تیره

کلام آخر

اگر تاکنون لباس‌های خود را تنها بر اساس مدل، طرح و رنگ موردعلاقه‌تان خریداری می‌کردید، با خواندن این مقاله و سایر مقالات سایت واسط کالا می‌توانید بهترین انتخاب متناسب با پوست خود را داشته باشید. با این انتخاب شما بهترین و جذاب‌ترین حالات پوست خود را دارید.

اگر به دنبال خریدوفروش انواع لباس‌های موردعلاقه‌ی خود هستید، اپلیکیشن واسط کالا را دانلود کرده و در آن لباس‌های خود را فروخته یا به دنبال لباس موردنظر خود با قیمت مناسب باشید. واسط کالا، واسطه‌ای با اطمینان بین شما و دیگران است تا به‌راحتی و بدون اتلاف وقت وسایل خود را به فروش گذاشته و یا بخرید. از همراهی شما سپاس گذارم.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *