مد و استایل

12 + ست جذاب مردانه با کفش کتانی

3/5 - (2 امتیاز)

ست جذاب مردانه با کفش کتانی که در دهه 80 میلادی آنها را (Dad sneaker) مینامد، دوباره پا به صنعت مد گذاشته اند. دلیل محبوبیت این نوع کفش در این است که مهم نیست در چه فصلی از سال قرار دارید ، کفش‌های کتانی به یک سبک کفش مورد علاقه در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. 

sneaker-white

آنها نه تنها در مجموعه ای از سبک ها، اندازه ها و رنگ ها یافت می شوند، بلکه بسیار متنوع هستند، به این معنی که می توان آنها را تقریباً با هر لباسی در تمام طول سال ست کرد. از لباس‌های ورزشی گرفته تا لباس‌های خیابانی و حتی لباس‌های دوچرخه‌سواری، کفش‌های کتانی برای مردان و زنان در تمام سنین و قومیت‌ها دیده می‌شود، زیرا این کفش‌ها یکی از راحت‌ترین گزینه‌های کفش موجود در عصر حاضر هستند.

این پست شامل 12 تا از بهترین روش  برای  آقایان  که بتوانند جذاب ترین ست ها را با کفش کتانی بپوشند .

1. ست کردن لباس با کفش های کتانی چرم

به طور کلی اگر شما از هر شخصی سوال بپرسید که ایا اصلی ترین و مهم ترین عامل ست کردن در چیست؟

به طور حتم جواب آن برای شما یک کلمه است رنگ! برای ست شدن کفش کتانی چرم با تیشرت یا پیرهن دکمه دار میبایست در میان آنها تعادل رنگ را به وجور آورید. به طور مثال برای لباس سفید هر رنگ از کفش چرم کتابی عالی است، اما اگر لباسی با رنگ خاص دارید باید یک هارمونی به کفشتان داشته باشد که فرایند ست کردن به  درستی  انجام شود. این کفش ها برای پاییز عالی هستند زیرا بسیار گرم و دنج خواهند بود.

Leather-shoes

کفش‌های کتانی چرمی این حس لوکس  و منحصر به فرد را با خود دارند. از این رو این مدل کفش های کلاسیک  را می توان برای ملاقات های رسمی یا قرارهایکاری نیز پوشید. سعی کنید لباس را آزمایش کنید. برای استایل خیابانی در پاییز یک کت خز بلند با کلاه بیسبال بپوشید.

2. ست کردن لباس های زمستانی با کفش کتانی

کفش های کتانی یکی از بهترین گزینه های  کفش زمستانی برای ظاهری غیر رسمی هستند. کت پشمی و شلوار جین تنها چیزی است که برای داشتن ظاهری لازم دارید. لوازم جانبی این ظاهر شامل شال گردن، کلاه، دستکش و عینک آفتابی است که به نوعی از لوازم پاییزی هستند. کفش های کتانی سفید شفاف و تمیز این ظاهر شهری شیک را کامل می کند. این ظاهر برای پسران جوان و کالج عالی است و به تلاش زیادی نیاز ندارد، بنابراین ساده و در عین حال آسان است.

winter-set

یکی دیگر از راه هایی که آقایان می توانند ست های شیک را بپوشند، استفاده از یک شلوار مشکی کاملاً دوخته شده و یک کت چرمی درجه یک است که کاملاً روی یک تی شرت سفید ساده قرار می گیرد. یک جفت کفش کتانی با چنین ظاهری و بسیاری از ظاهرهای دیگر یک ست عالی و متمایز است. موهای خود را به صورت خوشه یا شیک قرار دهید تا ظاهر خود را کامل کنید.

3.چگونه کفش کتانی را با شلوار جین آبی بپوشیم

شلوار جین آبی و کفش کتانی یکی از رایج و متنوع ترین موارد کمد لباس هر فردی است، اما برای ست کردن آنها با یکدیگر ممکن است کمی گیچ کننده شود.

یک شلوار جین میتواند با کفش کتانی از نوع آل استار بسیار زیبا و جذاب بنظر برسد،

برای ست کردن این نوع شلوار با کفش کتانی باید چند فاکتور را  در نظر داشته باشید همانند طول ومدل شلوار جین، رنگ وطرح کفش را در نظر داشته باشید.

مهمترین نکته در مورد استایل یک یا دو رنگ که هیچ زمان از مد نمی افتد،

به طور مثال کفش کتانی مشکی را با شلوار جین مشکی یا شلوار سفید را با کفش کتانی سفید ست کنید.

Blue-jeans

تلاش کنید با سایه ها مانند خاکستری های تیره و روشن و رنگ برنز کمی بازی کنید

تا شکل کلاسیک مدرن داشته باشید. به عناون مثال شلوار جین خاکستری را با کفش کتانی مشکی و همینجور کفش کتانی سفید را با شلوار جین خاکستری روشن ست کنید.

4.نحوه ست کردن کفش کتانی در محل کار

کت پشمی ضخیم با شلوار جین و کفش کتانی سفید تمیز. ظاهری عالی برای شما میسازد ، به ویژه هنگامی که در سفرهای کاری هستند. این مدل‌ها از ست کردن برای شما عالی بنظر میرسد.

کفش های کتانی در محل کار کمی خارج از مسیر در نظر گرفته می شوند. با این حال، امروزه محل های کاری وجود دارد که لباس های نیمه رسمی را در دفتر مجاز می دانند. از این رو، پوشیدن کتانی سفید خالص با کت قهوه ای مایل به قهوه ای، شلوارهای باریک متناسب که همه ی آنهارا  با یک پیراهن یقه دار سفید تنها چیزی است که برای از بین بردن ظاهر اداری نیاز دارید.

style-work

5.ست کردن کفش کتانی برای مهمانی

ظاهری ساده و در عین حال موثر با شلوار جین خاکستری، تاپ راه راه و ژاکت به سبک بیسبال. کفش‌های کتانی سفید رنگ  این ظاهر را تکمیل می‌کنند

Party-style

از سوی دیگر، اگر می‌خواهید لباسی بپوشید که مناسب مهمانی باشد، پس لباس‌های لوکس برای شما مناسب هستند. ، شلوار باریک سفید را با کفش های کتانی مشکی لوکس و ژاکت تا ظاهرتان خود را نشان دهید. این ظاهر برای مهمانی های بهاری استثنایی است و اکسسوری با چنین ظاهری تنها به شیک بودن لباس می افزاید.

6. ست کردن کفش کتانی به سبک دانشجویی

یک ظاهر عالی و شیک برای مردانی که از کفش های کتانی به خوبی استفاده می کنند. پیراهن  دکمه دار با  شلوار جین و کفش ورزشی مشکی. همه چیز را با یک استایل ساده تکمیل کنید، و شما آماده رفتن به کالج یا دانشگاه خود هستید. شلوار جین پژمرده با برش پهن‌تر را می‌توان برای تمجید از کفش‌های کتانی سنجاق کرد. یک جفت کفش کتانی مشکی مشکی معمولاً متعلق به هر پسر جوانی است، پس چرا ظاهر متفاوتی را با این کفش‌های کلاسیک تجربه نکنید.

Student-style

با این ظاهر شیک با یک جفت کفش کتانی  طلایی و جسورانه در کالج یا دانشگاه مورد توجه قرار بگیرید. یک بلیزر مخملی تیره و کتانی های لاغر با سه راهی بژ، مکمل این کفش های کتانی جسور و مجلل خواهید بود. این استایل را با عینک آفتابی و جواهرات زیبا تکمیل کنید. این ظاهر برای مردانی مناسب است که می توانند هر مدی را بدون اینکه مورد انتقاد قرار بگیرند، انتخاب کنند.

7. با کفش کتانی قرمز چه بپوشیم

سبک هیپ هاپ شهری همیشه مد روز در نظر گرفته می شود. با کمک یک ژاکت چرمی مشکی مجلل که روی یک تی شرت معمولی مشکی و چینی کلاسیک مشکی پوشیده شده است، یک ست مشکی  بسازید. این ظاهر هیپ هاپ را با کفش‌های کتانی  قرمز رنگی که فوراً توجه عموم را به خود جلب می‌کند، تکمیل کنید.

red-sneaker

لباس هایی با رنگ سفید نیزبه راحتی با کتانی قرمز ست میشوند.اگر از لباس کاملا سفید یکدست استفاده کنید توجه هرشخصی را به کتانی قرمز و درخشان خود جلب خواهید کرد. اما اگر نمیخواید توجه کسی را جلب کنید بهترین راه این است که شلواری به رنگ تیره برای استایلتان انتخاب کنید.

8.با کفش کتانی کانورس(Converse) چه بپوشیم

کفش‌های کانورس ساده‌ترین مدل‌ها برای استایل هستند و مردان در هر سن و قدی می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. یک ژاکت جین را روی یک تی شرت خاکستری معمولی به همراه یک با کانورس فوق العاده ی خود بپوشید و آماده سفر به هر نقطه در سراسر جهان باشید.

Converse-sneaker

9.با کتانی سفید خود چه بپوشیم

ژاکت مشکی با یک تی‌شرت ساده سفید و شلوار جین مشکی تنگ که با کفش‌های کتانی سفید شفاف و تمیز و با عینک آفتابی  تطبیق داده شده است.

white-sneaker

با کمک یک کلاه تریلبی و یک کت و شلوار زغالی که روی لباس‌های سفید شیک پوشیده می‌شود، می‌توان ظاهری به سبک جدید ایجاد کرد.

10. ظاهر پاییزی خود را با کفش های کتانی تقویت کنید

بهترین ست لباس فصل پاییزی با کفش کتانی این است که یک پیراهن جین بپوشید و روی آن یک پلیور یقه گرد خاکستری و یک ژاکت جیر زیتونی بپوشید این استایل میتواند ظاهری زیبا و شیک را برای شما به ارمغان بیاورد.

Autumn-style

11. استایل بارانی با کفش های کتانی  کلاسیک

کت مومی زمستانی با شلوار جین تنگ  مناسب شما در هوای سرد بارانی که شمارا گرم و ایمن نگه می دارد. من نمی گویم این کفش های کتانی در باران عالی هستند، اما آنها لباس شما را کامل می کنند و به شرایط آب و هوایی کمک می کنند.

Rain-style

12. ست های کفش کتانی  برای نوجوانان

این یک ظاهر عالی برای مدهای نوجوان است که یک  ژاکت چرمی روی یک تی شرت ساده سفید که با شلوار جین تنگ و کتانی مشکی هماهنگ شده است. کفش‌های کتانی با رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های قهوه‌ای با تضاد ظریف، این کار را انجام می‌دهند. بگذارید کفش‌هایتان کار خود را انجام دهند و لباس را خنثی یا به عبارت ساده‌تر و تک رنگ نگه دارید زیرا کفش‌ها به جلب توجه کمک می‌کنند.

Teen-style

اگر میخواید لباس خود را باکفشی غیر از کفش اسپورت ست کنید میتوانید از این لینک استفاده کنید.

سخن پایانی

در آخر باید گفت که انتخاب کفش کتانی حرکت بسیار جسورانه ای خواهد بود به شرط اینکه لباس های دیگرتان را به شکل درست انتخاب کنید در این صورت استایلی جذاب را به نمایش میگزارید.

 امیدوارم که این مقاله توانسته باشد به شما در مورد استایل خاص و مورد نظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *