مد و استایل

شلوار مام استایل چیست؟ (48 ایده برای ست کردن)

خانمی شیک پوش با شلوار مام استایل
امتیاز دهید post

شلوار مام استایل یک مدل شلوار محبوب است که مربوط به دهه 80 و 90 میلادی بوده است که اخیرا نیز در میان خانم و دختران اهل مد ترند شده است. در این مطلب قصد داریم شلوار مام استایل را در کمد هر خانم جوانی پیدا می شود را معرفی کنیم.

محتوا پنهان
momstyle

شلوار مام استایل چیست؟

از سال 2010 شلوار مام استایل را به عنوان لباس مد زنانه و دختران جوان می بینیم، اما این شلوارها از مد خارج شده اند و در سال های 2020 و 2021 دوباره مورد استفاده قرار می گیرند. به این نوع شلوارها مدل جین ضخیم می گویند که فاق بلند و گشادی دارد. مدل های مختلف شلوار مام استایل شامل موارد زیر است:

  • شلوار مام استایل مشکی که همیشه طرفداران و مشتریان خود را دارد.
  • شلوار جین مام استایل آبی که به آن شلوار تمام فصل نیز می گویند.
  • شلوار جین مام استایل آبی روشن که قد را کوتاهتر و اندام را بزرگتر از اندازه واقعی می کند.
  • شلوار جین مام استایل اسید شویی برای ظاهری متفاوت و خاص
  • شلوار جین مام استایل گشاد یا بگی، راحت ترین مدل شلوار جین در رنگ های مشکی، آبی روشن و آبی

البته پوشیدن شلوار جین مام استایل برای بسیاری از افراد تعریف نشده است. اما این استایل می تواند شما را جذابتر و متمایزتر از همیشه کند به شرطی که نکات مهم توصیه شده در این مقاله را رعایت کنید.

البته انجام این روند دشوار است. شاید وقتی به سبک جین فکر می کنید، به سبک ساحل غربی آمریکا فکر می کنید، که در آن موهای شما بافتی درشت دارد و احتمالاً یک تاپ یا تی شرت می پوشید که به وسط کمر می رسد. اما این تصویر آن چیزی نیست که هنگام پوشیدن این نوع شلوار می بینید. در واقع وقتی آن را می پوشید، شلوار گشادی را می بینید که انگار از کمد مادربزرگتان بیرون آمده و روی تن شما گریه می کند! جدا از شوخی، این شلوارها ممکن است در نگاه اول چندان جذاب به نظر نرسند. اما وقتی بدانید با چه لباس و اکسسوری ست کنید، جذابیت خود را نشان می دهد.

مد همیشه مربوط به لباس هایی نیست که امتحان خود را پس داده باشند. در واقع مد با لباس بازی می کند. از لباس های جذاب و چالش برانگیز استفاده کنید و روی آنها کار کنید تا به یک استایل خوب برسید. به اولین باری که شلوار جین تنگ را امتحان کردید فکر کنید. احتمالاً از اندامتان ناامید شده اید و به خودتان قول داده اید که وقتی لاغر نیستید از پوشیدن شلوارهای لاغر دست بردارید…اما اکنون اندام شما همان است و کمدتان پر از شلوار جین تنگ است!

می توانید انواع شلوار مام استایل را با کفش ها و لباس های مختلف ترکیب کنید، اما رسیدن به یک استایل جذاب و فوق العاده نیاز به کمی نوآوری و تجربه دارد. جذاب کردن شلوار جین مام استایل و گرفتن استایل مناسب از آن نیز به خلاقیت نیاز دارد. در اینجا شش مدل مختلف برای پوشیدن شلوار جین مام استایل با اعتماد به نفس وجود دارد و از پیوستن به این مد نترسید.

شلوار مام استایل را چطور و با چی ست کنیم؟

گزینه های زیادی برای پوشیدن با شلوار جین، پیراهن های سفید به سبک مام استایل ، بلوزهای راه راه، کت های چرمی، کت های بزرگ برای فصل تابستان و انواع مانتوها در هر رنگی برای فصل زمستان وجود دارد.

شلوار مام استایل

می توانید بلوزهای همه رنگی را انتخاب کنید تا شلوار مام استایل تان آبی شود و برای زیباتر شدن استایل خود کمربند بگیرید. برای هماهنگی منتو با این روسری می توانید از بین رنگ های هی، بنفش، زرشکی و سرکابی انتخاب کنید. اما برای زمستان بهتر است رنگ های کرم، مشکی، قهوه ای و نارنجی داشته باشید.

مناسب برای مانتوهای سفید، سفید یا سفید. می توانید این دامن مانتوی پهن را بپوشید که در طیف رنگی پاستلی است و در سال 2021 به فروش می رسد. ست کردن این روسری ها با کت های تنگ ایده خوبی نیست.

بهتر است گل میخ اسید شویی روی پای مام استایل را با یک کفش روشن و نامناسب ست کنید. این کفش برای کفش های اسپرت مناسب است و کفش ها پاشنه بلند هستند. شنل اطلاعاتی او یک روپوش ساده، نازک و راحت است.

برای هماهنگی با آن، می توانید یک روسری یا کیف کشدار به سبک “مام استایل ” از بلیز یا یک تی شرت کودک تنگ بپوشید. لباس هایی که برای این نوع لباس ها مناسب هستند نیز برای این لباس مناسب هستند. برای تی شرت بلیز می توانید کت ها و کت ها را با تی شرت کوتاه کنید. بهتر است یک کت کوتاه، چه بالای زانو یا ساق پا باشد.

ویژگی های شلوار جین مام استایل زنانه

قد فاق این مدل شلوار تقریبا تا بالای شکم است و اغلب به رنگ آبی روشن کلاسیک، یکدست و بدون هیچ گونه سفیدی و محو شدن به فروش می رسد. شلوار مدل مام تنگ نیست، گشاد و راحت است و به ساق پا نمی‌چسبد، اما هر چه به مچ پا نزدیک‌تر می‌شویم آزادی کوچک‌تر و باریک‌تر می‌شود. در اصطلاح می گویند این نوع شلوار مخروطی است. برخی دیگر کاملاً گشاد و صاف هستند و کش آن در پشت کمر دوخته شده است.

نحوه شستشوی شلوار مام استایل

برای شستن این نوع شلوار یا شلوار جین دیگر، بهتر است ماشین لباسشویی خود را روی چرخه ملایم یا ظریف قرار دهید. از یک پاک کننده مناسب و سازگار با محیط زیست استفاده کنید. هرگز از سفید کننده استفاده نکنید.

برای جلوگیری از ساییدگی، شلوار خود را با شلوار جین یا لباس های مشابه بشویید. برای شستشو با نرم کننده ملایم از آب سرد استفاده کنید و از شستشو با آب داغ خودداری کنید. به برچسب شلوار دقت کنید و دستورالعمل آن را دنبال کنید. برای خشک شدن مناسب، آن را روی بند رخت یا زیر آفتاب خشک کنید.

تفاوت شلوار مام استایل زنانه با شلوار مام فیت زنانه

شلوار مام استایل

اگر بخواهیم تفاوت های این دو مدل شلوار را دقیق تر بیان کنیم، می توان تفاوت ها را در چند مورد خلاصه کرد که به شرح زیر است: جنس شلوار مام استایل زنانه جین ضخیم است اما شلوار مام استایل لزوما از جین ضخیم ساخته نمی شود. شلوار مدل مام استایل گشادتر از شلوار مام فیت است و برای افراد لاغر انتخابی عالی خواهد بود.

شلوارهای مدل مام استایل گشاد هستند، در ناحیه مچ پا کمی تنگ هستند، اما شلوارهای مام فیت در ناحیه مچ پا تفاوتی ندارند. شلوار مام فیت بیشتر برای افراد لاغر مناسب است اما مام استایل شلوار زنانه برای اندام های مختلف قابل استفاده است.

استایل های مختلف با شلوار مام استایل

momstyle

۱. به آرامی به سمت ظرافت و زیبایی حرکت کنید

بسیاری از ما هنگام پوشیدن کلاه بافتنی و گرمکن، ناخودآگاه شلوار جین را انتخاب می کنیم. حال اگر بخواهیم از شلوار جین استایل مام استایل استفاده کنیم، باید مراقب باشیم که ظاهر این شلوار جین را که با خانم های خانه دار تداعی می کند، متعادل کنیم.

برای این کار ابتدا با دقت و دقت اکسسوری های مناسب را انتخاب کنید و با این شلوار جین ست کنید. سپس از کفش های تمیز و مرتب با خطوط و مرزهای مشخص و کیف های مدل بالا با ساختار مناسب به شلوار جین استفاده کنید. توجه به این نکات کوچک تضاد زیبایی بین شلوار جین و لباس بافتنی شما ایجاد می کند.

۲. آن را با کفش های مرغوب و جذاب همراه کنید

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای بالا بردن استایلی که در مرز زشت است، استفاده از یک جفت کفش باکیفیت است. مثل این است که ناگهان همه لباس های شما امروزی و مد روز هستند. برای اینکه شلوار جین گشاد خود را جوان تر و شیک تر کنید، آن را با چکمه یا پاشنه ست کنید. پاشنه های پشته ای به کفش هایی گفته می شود که پاشنه بلند و پهنی دارند و معمولاً از چوب ساخته می شوند.

همچنین می توانید از کفش های جیر با رنگ خاص یا چکمه هایی با رویه متالیک و تزئین شده با اکسسوری های خاص برای هماهنگی با این روند استفاده کنید. این کفش های جسور توجه را جلب می کند و ظاهر شما را متعادل می کند.۳. کت های خزدار را به استایل خود اضافه کنید

برای اینکه ظاهرتان کمی شیک تر شود از کت خز استفاده کنید و اجازه دهید تضاد لوکس بودن کت و غیر رسمی بودن شلوار جین کار خودش را بکند.

۴. مینیمالیست باشید

هنگامی که می خواهید استایل خود را در ترند پیدا کنید، می توانید با پوشیدن آن بسیار کم و به روش مینیمال در طول روز شروع کنید. به جای اینکه بیش از حد در مرکز توجه قرار بگیرید و احساس بدی در شما ایجاد کند، با دقت بیشتری از لباس مورد نظر استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از شلوار به سبک مام استایل تان مانند شلوار جین تنگ خود استفاده کنید. آن را با یک ژاکت بافتنی کلفت و یک جفت کفش شیک بپوشید. پاهای شلوار را تا کنید و تناسب را خودتان کنترل کنید. استایل خود را ایجاد کنید و طوری ظاهر شوید که انگار اولین کسی هستید که آن را می پوشید.

۵. مام استایل را با لباس های مناسب همراه کنید

یکی دیگر از راه های عالی برای پوشیدن شلوار مام استایل ، پوشیدن لباس های هماهنگ و هوشمند با آن است. وقتی یک ژاکت عالی بر روی شانه های خود یا یک پیراهن دکمه دار با یقه بسیار جذاب و قدرتمند دارید، بقیه استایل شما نیز جایگاه و ارزش خود را پیدا می کند. در این صورت نگاه ها به لباس های جذاب شما معطوف می شود و عوامل دیگر کنار می مانند. به عنوان مثال، اگر یک کت زیبا با یقه های جذاب و چکمه های براق و تمیز می پوشید، شلوار مام استایل تان می تواند لباس جالبی برای افزایش خلاقیت به استایل شما اضافه شود.

۶. با یک جلیقه خز، روحیه بالای خود را نشان دهید

ممکن است همه ما کت خز نداشته باشیم، اما بیشتر زنان، چه خودشان یا دوست دخترشان یا یکی از همسایگانشان، نوعی جلیقه خز دارند یا چیزی شبیه به آن. منظور ما این است که شما به راحتی می توانید یک لباس چرمی را به دست آورید. شلوار جین کمر بلند خود را با یک کت خز ست کنید تا ظاهر دهه 70 خود را کامل کنید. همچنین می توانید با پوشیدن روسری جذاب استایل زمستانی خود را خاص تر کنید. این ترکیب به اندازه کافی گاه به گاه برای پوشیدن در یک قرار ملاقات است، اما آنقدر رسمی است که در شام بدرخشد.

۷. شلوار مام استایل را با کتانی بپوشید

اگر به دنبال استایلی راحت و مناسب هستید، یک جفت کفش ورزشی راحت بهترین انتخاب است. بهترین روتختی برای ست کردن با همه رنگ‌های شلوار مام استایل ، روتختی سفید و تیره است.

مقایسه شلوار مدل مام استایل با سایر شلوارها

مام استایل

همانطور که می دانید شلوار جین مانند هر روند مد دیگری تکامل می یابد. برخلاف اصطلاحات و نام هایی مانند شلوار جین تنگ، شلوار جین فاق بلند، شلوار جین گشاد و جین بوت که معنی آنها کاملاً واضح است، اکنون مجموعه ای از شلوارهای جین را معرفی کرده ایم که نام آنها شلوار جین است. دوست و دوست دختر . نام های جدید کمی گیج کننده هستند و طبیعی است که هنگام انتخاب آنها گیج شوید. برای آشنایی بیشتر با این سبک ها با ما همراه باشید.

شلوار بوی فرند

شلوار بوی فرند


این نوع شلوار جین مورد علاقه مدل هایی مانند کتی هلمز و مرلین مونرو است. بر خلاف شلوار جین تنگ، شلوار جین پسری دارای انحنا در پارچه و تناسب راحت است که با ظاهری گشاد و گشاد جفت می شود. با توسعه بیشتر، نسخه های جدید این نوع شلوار جین به شکل تنگ تر و نوک تیزتر تولید می شود. اما همچنان تنگ و جذاب. این شلوار که یک کمد لباس ضروری است، وقتی با یک تی شرت و یک جفت کفش تخت یا کفش کتانی ترکیب شود، عالی به نظر می رسد و ظاهری بی دردسر به شما می دهد.


شلوار گرل فرند

گرل فرند
گرل فرند


این مدل شلوار جین ورژن زنانه شلوار جین Boyfriend و مدل شلوار جین کلاسیک است; به طوری که در قسمت باسن کمی تنگ تر از شلوار پسر و قسمت ساق آن صاف تر و براق تر از شلوار پسر است. گشاد بودن شلوار Boi Friend در این مدل کمتر به چشم می خورد. این نوع شلوار جین برای دختران قد بلندی که می خواهند انحنای خود را بهتر کنند بسیار مناسب است. دختران در این شلوار جین احساس راحتی می کنند و احساس جذابیت و زیبایی بیشتری دارند. شلوار جین دختر در ترکیب با کفش های پاشنه بلند و تاپ عالی به نظر می رسد.


شلوار مدل مام استایل


اگر فکر می کنید همانطور که شلوار جین Boy Friend از کلمه Boy الهام گرفته شده است، شلوار جین Mom نیز از کلمه Mom طراحی شده است، حق با شماست. چون شلوار جین استایل مام استایل دارای رنگ های معمولی و متوسط ​​با فاق بلندتر از معمولی است. شکل وسط آنها از حالت معمولی خارج است، دکمه دار است و ساق آن از حد معمول گشادتر است. این نوع شلوار ران‌های شما را بلندتر و صاف‌تر نشان می‌دهد و پوشیدن آن با پیراهن فرو رفته در شلوار و کفش‌های پاشنه بلند یا کتانی جلوه بهتری به شما می‌دهد.


در مجموع، شلوار جین باید در کمد لباس شما باشد. مدل های مختلف این شلوار نام های مختلفی دارند و همیشه در حال پیشرفت هستند. اما نکته مهم این است که شلوار جینی را پیدا کنید که کاملاً مناسب شما باشد و دوست داشته باشید. این روند همچنان تغییر می کند و به نام های آن اضافه می شود و کمد لباس شما همچنان رشد می کند. بنابراین در انتخاب خود سختگیرتر و هوشمندتر باشید.


تاریخچه شلوار جین مام استایل


در اینجا تاریخچه شلوار جین مام استایل را برای شما شرح می دهیم. ببینید چگونه شلوارهایی که در گذشته پوشیدن آن خنده دار بود، امروزه به یکی از نمادهای محبوب دنیای مد تبدیل شده است.

مام استایل

1980 – شلوار به سبک مام استایل متولد شد


این شلوار جین که بعداً نام آن را فهمیدیم، در دهه 80 و قبل از اینکه طراحان چشمان خود را به شلوار جین تنگ باز کنند در بازار ظاهر شدند.


این سبک جین در آن زمان جدید بود و هزاران مورد از آن توسط زنان میانسال خریداری شد که در آن احساس راحتی می کردند. این شلوار رنگ پریده بود و تاشو نداشت. فاق بلندی هم داشتند که به کمر شلوار تا بالای ناف می رسید و پایین تنه زنان را بلندتر و صاف تر از آنچه بود نشان می داد.


این شلوار جین برخلاف شلوارهای امروزی بسیار گشاد بود و قابلیت تغییر فرم بدن و تنگ نگه داشتن قسمت های گشاد آن را نداشت. شاید بدترین قسمت آنها مواد اضافی اطراف زیپ بود که گاهی اوقات چین می خورد و به احساس شکم بزرگ اضافه می شد. ساق های مخروطی و کمر لاستیکی و کش از دیگر نکات ریز و بدی بود که این نوع شلوار جین داشتند و خانم ها معمولاً آن را با کاغذ می پوشیدند و کاغذشان را داخل شلوار می گذاشتند. آنها مشخصاً نمی دانستند که چقدر بد به نظر می رسند.


دهه 2000 – شلوار به سبک مام استایلی نام خود را پیدا کرد (و تبدیل به یک جوک ملی شد)


می توان از برنامه های تلویزیونی آن سال ها تشکر کرد که ما را از خطرات جدی این شلوار جین آگاه کردند. این شلوارهای ناخوشایند سال ها توسط زنان پوشیده شده است، حتی قبل از اینکه کمدین ها آن را در برنامه های زنده محبوب کنند. در یکی از این برنامه ها، تبلیغی برای یک برند جین جین با این شعار پخش شد: امسال برای روز مادر، به مادرت عطر نده، چیزی به او بده که بتواند بپوشد و به خود بگو: من زن نیستم. ، من یک مادر هستم


به زودی اصطلاح شلوار مام استایلی بخشی از فرهنگ جامعه شد و کسانی که این شلوار را می پوشیدند احساس ناراحتی می کردند. می توان تصور کرد که این تبلیغ باعث شده چند نفر شلوار جین خود را دور بیندازند.


2010 – شلوار جین گشاد ، شلوارهای تنگ را به چالش می کشد

مام استایل


در اواخر دهه 90 و پس از آن، شلوار جین تنگ دنیای مد زنانه را تحت تأثیر قرار داد. همین چند سال پیش، سبک‌های شلوار جین راحت‌تر و بازتر مانند شلوار جین پسری تکامل یافتند تا سلطه شلوار جین تنگ را در صنعت مد به چالش بکشند.


بسیاری از این موارد را می توان به جنبش مد normcore از نظر لباس های مردانه و زنانه نسبت داد. این حرکت یک سبک لباس پوشیدن است که توجهی به مد ندارد. حرکتی که توسط هیپسترها ایجاد شده است که در آن طراحان سطح بالا با پوشیدن لباس های غیر رسمی نادیده گرفته می شوند. پس از شروع این حرکت، لباس های ساده و غیر رسمی مانند شلوار جین گشاد و سویشرت به یکباره طرفداران زیادی در بین جوانان پیدا کرد.


در همان زمان، مدل‌های جین با کمر بلند مد شد که برای افراد ساعت شنی مناسب بود و در افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان دیده می‌شد.


شلوار مام استایل در حال تبدیل شدن به یک ترند است


برند Topshop اولین فروشگاه مد بود که شلوار جین مام استایل را به عنوان یک روند برای مصرف کنندگان جوان معرفی کرد.
دیگر برندهای محبوب جهانی جوان مانند ASOS و H&M بلافاصله این روند را دنبال کردند. بنابراین امروزه این شلوار جین یکی از اقلام مد داغ و پرطرفدار است که حتی برندهای لوکس نیز آن را در مجموعه لباس های جین خود قرار داده اند.


شلوار مام استایل امروزی چه شکلی است؟


انواع مختلفی از شلوارهای مدل مام استایلی وجود دارد. اما وجه مشترک آنها کمر فاق بلند و جیب های پشت بسیار بلند است. مجموع همه اینها باعث می شود پایین تنه پوشنده جذاب تر به نظر برسد. این فرم با مدل شلوار جین تنگ که به بدن می چسبد و فرم بدن را سفت می کند، مغایرت دارد.

ایده ها برای ست کردن شلوار مام استایل

1. رنگبندی هماهنگ: انتخاب رنگبندی هماهنگ بین شلوار مام و سایر لباس‌ها می‌تواند به ظاهر کلی ست کمک کند. می‌توانید از رنگ‌های مشابه یا ترکیبی از رنگ‌ها استفاده کنید تا یک تناسب زیبا ایجاد شود.

2. الگوها و طرح‌ها: انتخاب شلوار مام با الگوها و طرح‌های جذاب می‌تواند به ست کردن آن با سایر لباس‌ها کمک کند. می‌توانید از الگوهای گل، خطوط، نقاط و غیره استفاده کنید.

3. جنس و بافت: انتخاب شلوار مام با جنس و بافت مشابه با سایر لباس‌ها می‌تواند به تناسب و هماهنگی بیشتر کمک کند. برای مثال، اگر سایر لباس‌ها از پارچه نرم و راحت ساخته شده‌اند، شلوار مام هم باید همین ویژگی‌ها را داشته باشد.

4. لباس‌های رنگارنگ: استفاده از لباس‌های رنگارنگ و جذاب می‌تواند به ست کردن شلوار مام استایل کمک کند. می‌توانید از رنگ‌های زنده و شاد استفاده کنید تا جذابیت بیشتری به ست اضافه شود.

5. لباس‌های تکمیلی: انتخاب لباس‌های تکمیلی می‌تواند به ست کردن شلوار مام کمک کند. می‌توانید از کفش‌ها، کلاه‌ها، کیف‌ها و غیره استفاده کنید تا یک ست کامل و هماهنگ ایجاد شود.

با استفاده از این ایده‌ها، می‌توانید شلوار مام استایل را با سایر لباس‌ها ست کنید و یک ظاهر جذاب و هماهنگ برای کودک خود ایجاد کنید.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *