مد و استایل

مدل کفش ترند 2022 زنانه و دخترانه | +20 مدل کفش مجلسی و اسپرت متناسب با استایل شما

Shoes
4.3/5 - (3 امتیاز)

مدل کفش این روز ها یکی از نکاتی است که برای داشتن استایل بهتر و شیک تر لازم به توجه می باشد . علاوه بر آن همه ما بار ها شنیده ایم که پا قلب دوم انسان است ، لذا با این تفاصیر خواهیم فهمید که این بحث به خصوص برای بانوان در جامعه دارای اهمیت بیشتری است و این که همه ما می دانیم در جامعه حال حاضر بانوان بیشتر از آقایان به بحث کفش و پوشاک خود اهمیت می دهند پس در نتیجه قصد داریم تا در این مقاله ترند ترین مدل های کفش زنانه را معرفی کنیم.

مدل کفش زنانه 2022

مدل کفش از گذشته تا به امروز

با اندکی تامل خواهیم فهمید که چرا و به چه علت کفش به وجود آمد زیرا که بشترین عضوی از بدن که با زمین تماس دارند پاها می باشند حال اگر قرار نبود چیزی به وجود آید که از آنها در برابر عوامل محیطی و پیرامون محافظت کند ، پاها آسیب می دیدند و به سرعت از بین می رفتند ، از این رو بشر به این فکر افتاد که با هر ابزار ساده ای که می تواند از پاهای خود محافظت کند . اما کفش با گذر زمان به یک صنعت تبدیل شده است.

انواع مدل کفش زنانه

کفش های زنانه با توجه به راحتی ، جنس ، فصل ، دما ، شغل و مکان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شودند که از جمله آن ها می توان به کفش های اسپرت ، مجلسی ، بوت ها و نیم بوت ها ، صندل ها ، کفش های طبی ، چکمه ها ، کفش های کالج و … که با توجه به نیاز و سلیقه هر فرد استفاده می شوند . با توجه به گسترده بودن مدل ها در اینجا قصد داریم تعدادی از آن ها را معرفی کرده و در نهایت به ترند ترینشان اشاره کنیم.

صندل ها

همانطور که دیدید صندل به کفش هایی گفته می شود که معمولا قسمت هایی از پا از آن بیرون است . صندل ها بیشتر در فصل تابستان استفاده می شوند زیرا پا را خنک نگه میدارند و همچنین در یک سری مجالس نظیر مهمانی ها و عروسی ها ، ولی این را در نظر داریم که ممکن است صندلی که می پوشیم و به خیابان می رویم قطعا گزینه مناسبی برای مجالسی مانند عروسی نیست و با توجه به نیاز مان است که تیپ و مدل آن را انتخاب می کنیم و می پوشیم . شکل های زیر نشان دهنده انواع مختلف صندل است.

صندل جلو بسته
صندل مجلسی
صندل راحتی چسبی

بوت ها و نیم بوت ها

نیم بوت ها و بوت ها کفش هایی هستند که حال با توجه به اینکه بلندی آن ها چقدر باشد پا را به صورت کامل می پوشند . بوت ها و نیم بوت ها بیشتر در فصل زمستان استفاده می شوند تا گرمای لازم را به پاهای ما بدهند. اگر بخواهیم چند مدل از آن ها را نام ببریم میتوان به بوت آکسفورد ، بوت بایکر ، بوت بلند تا زانو و … اشاره کرد. جنس آن ها می تواند از چرم ،جیر یا هر چیز دیگری باشد. تصاویر زیر نشان دهنده انواع آن ها می باشند .

بوت کوتاه
بوت بلند

کفش های اسپرت

این دسته از کفش ها در طول روزمره به علت راحتی و برای ورزش مناسب اند . همانطور که از نام این کفش ها پیداست با استایل های اسپرت ست می شوند . این کفش ها متناسب با نیاز و مدل و طرح و موقعیت فصلی هم می توانند در همه فصل ها استفاده شوند زیرا انواع و اقسام بسیاری دارند . کفش های اسپرت را می توان در مدل های چسبی ، بندی ، جورابی ، ساق کوتاه ، لژ دار دید .در پایین مدل هایی از کفش اسپرت زنانه را می توانید مشاهده کنید .

اسپرت 2
اسپرت 2
اسپرت 1

کفش های پاشنه دار

این مدل کفش ها جزء کفش های مجلسی به حساب می آیند و با توجه به کوتاهی ، بلندی ، مدل پاشنه دسته بندی می شوند . کفش های پاشنه دار معمولا در مجالس رسمی مورد استفاده بانوان قرار می گیرد . حال اگر بخواهیم از مدل های آن نام ببریم میتوانیم به پاشنه مخروطی ، فلر ، فرانسوی ، مدیوم ، میخی ، مربعی و … اشاره کنیم. تصویر بعضی از این مدل هارو می توانید مشاهده کنید .

پاشنه بلند
پاشنه مربعی
پاشنه میخی

کفش های کالج

این دسته از مدل کفش ها اگر بخواهیم از ظاهر آ ن ها بگوییم به این صورت هستند که معمولا کف شان تخت و یکدست است و قسمت جلویی پا را می پوشانند و اینکه به آسانی به پا می روند و در می آیند و معمولا جوراب زیر کفش پوشیده نمی شود . آن ها می توانند از جنس نبوک یا چرم باشند. این کفش ها را می توان در موقعیت های زیادی پوشید و هم در تیپ اسپرت زیبا می شوند و هم در تیپ مجلسی .در شکل های زیر تعدادی نمونه از کفش های کالج را مشاهده می کنید .

کفش ترند
کفش ترند

نحوه شست و شو و حفظت از کفش های مختلف

کفش ها با توجه به این از چه جنس پارچه ای هستند شیوه شست و شو متفاوتی دارند.

  • کفش های ورزشی: این مدل کفش را هم می توان با دست و هم می توان با ماشین لباس شویی شست . اگر بخواهیم از ماشین لباس شویی استفاده کنیم باید ابتدا خاک کفش ها را از بین ببریم و کف آن ها را با فشار زیاد آب بشوییم تا اگر ریگ یا سنگ کوچکی در بین شیار آن رفته است بیرون آمده و پاک شود . سپس بهتر است بند ها و کفی های کفش را جدا کنیم و با آب سرد و شوینده مورد نظر درون ماشین انداخته تا به صورت کامل شسته شود. سپس آن ها را در هوای آزاد قرار داده تا خشک شوند . قطعا کفش بعد از شست و شو جمع میشود و حالت خود را از دست می دهد اما شما می توانید با قرار داده مقداری روزنامه در درون کفش هم نم کفش خد را بگیرید و هم اینکه کفش شما به حالت عادی خود باز می گردد .
  • کفش های چرم: ابتدا باید با یک پارچه تمیز و کمی مرطوب تمامی خاک وغباری که بر روی کفش نشسته است را پاک کنید . سپس میتوان با کمک واکس ها یا براق کننده ها ان را تمیز کنید . اگر کفش شما خیلی کثیف بوئ می توان مقداری سواب پنبه و ژله نفتی را به یک میزان به کفش خود بزنید و سپس با کمک شیشه پاک کن و یک پارچه نرم و لطیف تمامی لکه های آن را پاک کنید .
  • کفش های جیر : با اینکه این کفش ها با این جنس از پارچه بسیار زیبا می باشند ولی زود کثیف می شوند و باید خیلی از آن ها نگهداری و مراقبت بکنیم . برای لکله های عمقی می توان از الکل یا سرکه سفید جهت پاک کردن لکه استفاده کرده و در نهایت یک پارچه مرطوب را بر روی کفش بکشیم.
  • کفش های پارچه ای : اگر اتصال بخش های این مدل کفش توسط چسب باشد بهتر است از ماشین لباس شویی و آب داغ استفاده نکنیم زیرا بعد از چند مرتبه شست و شو چسب آن از بین رفته و کفش خراب می شود . پس بهتر است با دست و پاک شدن لکه های شدید از یک مسواک استفاده کنیم .

ترند ترین مدل کفش زنانه و دخترانه 2022

تا به اینجا انواع مدل کفش زنانه را تا حدودی به شما عزیزان معرفی کردیم و نمونه هایی از آن ها را دیدیم . حال می خواهیم ترند ترین مدل کفش را از انواع گوناگون آن در قالب عکس به شما کاربران عزیز نشان دهیم. این مدل کفش ها ترند ترین و محبوب ترین می باشند.

کفش ترند
کفش ترند
کفش ترند
کفش ترند
کفش ترند
کفش ترند

پایان کلام

از ابتدای بحث تا کنون سعی کردیم راجع به تحولات و چگونگی به وجود آمدن کفش و انواع مدل زنانه آن صحبت کنیم ، همچینین سعی کردیم تا اطلاعاتی در مورد چگونگی شست و شو و تمیز کردن انواع مختلف کفش با توجه به جنس پارچه و مدل آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در انتهای بحث هم مدل کفش هایی که در جامعه محبوب تر و ترند تر بودند را در قالب عکس به شما عزیزان نشان دهیم . همه ما می دانیم که توجه به چنین بحثهای در جامعه کنونی بسیار رواج داشته اسن به خصوص در میان قشر جوان جامعه حال حاضر که به تیپ و استایل خود اهمیت بسیاری می دهند .

اما در نهایت باید توجه به این امر نیز داشت که در انتها سلیقه شخصی هر فردی مطابق با میل خود حرف اول را می زند و قطعا کسانی در جامعه هستند که به مسئله مد بودن و ترند بودن توجه زیادی نمی کنند و خیلی تحت تاثیر آن قرار نمی گیرند . اما ما در این مقاله لازم دانستیم تا با در نظر گرفتن اکثریت جامعه مطلب تهیه کنیم.

در پایان خوشحال خواهیم شد که از نظرات و انتقادات گران بهای شما نهایت بهره را ببریم و خود را بروز تر و همراه تر با قشر جوان جامعه سازیم تا مفید تر از همیشه باشیم . پس شما کاربران عزیز این سایت لطفا ما را از نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود بی بهره و بی نسیب نگذارید تا ما نیز با حداکثر تلاش بتوانیم مطالب را ارتقا دهیم تا مقاله ای بروز تر و شفاف تر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . منتطر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم !!!!!!

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *