مد و استایل

معرفی برندهای معروف کیف زنانه (+40برند در جهان)

3.2/5 - (6 امتیاز)

استفاده از معروف‌ترین برندهای کیف‌، در داشتن استایلی شیک و مناسب بسیار تاثیرگذار است. طرح، رنگ و دوخت خاص کیف‌ها، استایل شما را کامل خواهد کرد و یکی از فواید استفاده از کارهای برند این است که به راحتی در دست هر کسی دیده نمی‌شود. بعد از انتخاب لباس و کفش و رنگ آن، باید بدنبال انتخاب کیف مناسب باشید. در این مطلب تمامی برندهای کیف و استایل آن با مانتو و کفش نیز بیان شده است.

برند GUCCI

تاریخچه گوچی

GUCCI برند ایتالیایی است که در صنعت مد و پوشاک مشغول است. این شرکت اکنون زیرمجموعه‌ای از شرکت کرینگ محسوب می‌شود. یکی از اهداف گوچی چیزی جز نشان دادن، زرق و برق، شکوه، کیفیت محصولات نبود. گوچی از همان ابتدا، تولید کننده لباس‌های آماده برای زنان و مردان و همچنین تولید اکسسوری است. هم اکنون گوچی درآمدی بیش از ۴٫۷ میلیارد یورو دارد. در ادامه به پانزده دانستی در مورد گوچی اشاره خواهیم کرد که شاید تا به حال نمی‌دانستید.

کیف‌های برند Gucci نمادی از ظرافت، زیبایی ایتالیایی است. کیفیت و طراحی بی نظیر کیف های گوچی با پارچه های باکیفیت، مهر و امضای برند شناخته می‌شود. گوچی نیز مانند سایر برندها طرح‌هایی دارد که منحصر به فرد است. پارچه‌های کرم قهوه‌ای چهار خانه با طرح خاص گوچی مخصوص این برند است که میتوانید با مانتوهای کرم، قهوه‌ای ست کنید. همچنین نوار های سبز و قرمز را در طرح‌های اسپرت این برند می‌بینید. کیف‌هایی با سگک نعل اسب و یا کیف‌های کوچک با بند زنجیر دار و دوخت‌هایی با طرح خاص این برند، نشان‌دهنده برند گوچی هستند.

  • سال تأسیس: 1921
  • تأسیس کننده: گوچیو گوچی
  • کشور تولید کننده: فلورانس، ایتالیا
  • قیمت ​​کیف: از 1700 تا 3000 دلار
برند گوچی
گوچی
گوچی

برند CHANEL

تاریخچه شنل

گابریل بونور(کوکو شنل)، یکی از معروف ترین طراحان مد که در سال 1883 در کشور فرانسه به دنیا آمد.این برند، یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده کالاهای لوکس زنانه شناخته می‌شود و در حال حاضر تولیدات لاکچری و منحصر به فرد خود را به تمامی نقاط دنیا صادر می‌کند. خانم کوکو شنل صاحب برند شنل از خیاطان و طراحان معروف فرانسوی بود که با طراحی لباس‌های ساده اما زیبا و لوکس، لقب “افسانه مد” را از آن خود کرد. برند شنل، یکی از برندهای فرانسوی مشهور در زمینه طراحی، مد، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن است.

طرح های CHANEL در زمینه لباس و کیف بسیار معروف و شناخته شده است. شنل کار خود را با تولید لباس های راحت و شیک برای خانم ها آغاز کرد و پس از جنگ جهانی دوم، تولید کیف نیز به محصولات آن اضافه شد. این برند گران‌ترین کیف‌ها را داراست. کیف هایی با بند زنجیری با دوخت های چهار خانه از طرح های شنل است که هنوز هم تولید می‌شود و طرفداران خود را دارد.

  • سال تأسیس: 1910
  • تاسیس کننده: کوکو شانل
  • کشور تولید کننده: پاریس، فرانسه
  • قیمت کیف: از 3000 تا 7000 دلار
شنل
شنل
شنل

برند FENDI

تاریخچه فندی

FENDI نام یک برند ایتالیایی است که نامش را از موسسان اش به ارث می برد. این شرکت ابتدا با کیف های دستی به شهرت رسید و امروزه به تولید کیف و کفش، عطر و لوازم چرمی می‌پردازد که دارای کیفیت بسیار خوبی بودند. ادواردو فندی و ادله فندیاین شرکت را در شهر رم در کشور تاسیس کردند. محصولات این برند، قیمت بالایی دارند و مناسب افراد لاکچری و ثروتمند جامعه می باشد.

برند فندی یک برند ایتالیایی است که کار خود را با تولید لباس، کلاه و عینک آغاز کرد. یک شرکت فرانسوی با نام “ال وام هاش” این شرکت را خریداری کرد و تولیدات کیف را به محصولات این برند اضافه شد. در حال حاضر کیف های باگتی فندی جزء مدل های پر طرفدار کیف می باشد. چرم های مورد استفاده در این کیف‌ها شامل طرح‌های برجسته لوگوی فندی است که در سراسر چرم تکرار شده است. لوگوی فندی با دو حرف F بر روی آستر کیف و قسمت های فلزی کیف با حروف درشت نوشته شده است.

  • سال تأسیس: 1925
  • تاسیس کننده: آدل و ادواردو فندی
  • کشور تولید کننده: رم، ایتالیا
  • قیمت کیف: از 1500 تا 38000 دلار
فندی
فندی
فندی

برند CELINE

تاریخچه سلین

سلین ویپیانا در سال ۱۹۴۵ با همکاری برند سلین را تاسیس کردند که تولید کفش های بچگانه بود و در آن زمان لوگوی CELINE یک فیل به رنگ قرمز بود. فیبی فیلو که طراحی محصولات سلین را به عهده گرفت، باعث اوج گیری این برند شد. او کیف‌های چمدانی را طراحی کرد که موفقیتی چشم گیر داشت. امروزه برند سلین در سراسر جهان به موفقیت خود ادامه می دهد. فیبی فایلو در کنار طراحی لباس‌های زیبا و جذاب زنانه و مردانه، در طراحی کیف‌های دستی هم مهارت خاصی دارد.

کیف های طراحی شدۀ این برند در اندازه های مختلفی است و افراد با توجه به نیاز خود می تواند آن ها را انتخاب کند. کیف های بزرگ و باکیفیت و در عین حال زیبا و شیک مناسب برای مسافرت یا خانم های شاغل و همچنین کیف های کوچک برای افرادی که به دنبال کیف های کوچک هستند، در مجموعه کیف های سلین وجود دارد. یکی از طرح های معروف برند سلین کیف بزرگی است که در تصویر زیر می بینید. این طرح در مدت کوتاهی مورد توجه مشتریان قرار گرفت.

  • سال تأسیس: 1945
  • تاسیس کننده: سلین ویپیانا
  • کشور تولید کننده: پاریس، فرانسه
  • قیمت کیف: از 2000 تا 4000 دلار
سلین
سلین
سلین

برند Dior

تاریخچه دیور

Dior، یکی از معروف ترین خیاط لباس های زنانه، در سال 1905 در شهر گرانویل به دنیا آمد. محصولات دیور، شامل عطر، لباس زیر زنانه، لباس های فاخر و خوش نقش برای زنان، با ظرافت طراحی می شود و این رویه تا امروز نیز ادامه دارد. پاریس، اولین جایی بود که او برای شروع حرفۀ خود در هنر و صنعت مد انتخاب کرد و این برند فرانسوی که دیگر هفتاد ساله شده است.

برند دیور یکی از برندهای معروف است که همچنان در صدر قرار دارد. برند دیور کار خود را با تولید لباس و اکسسوری و عطرهای زنانه و مردانه آغاز کرد و توجه افراد خاص پسند و سخت پسند را به خود جلب کرده است. دیور یکی از پر فروش ترین برند های دنیا است. آخرین مدل ارائه شده توسط دیور، کیفی به شکل حرف D است که می توانید در تصویر پایین آن را ببینید. این مدل به شکل کیف دوشی و کمری به نمایش در آمد.

  • سال تأسیس: 1947
  • تاسیس کننده: کریستین دیور
  • کشور تولید کننده: پاریس، فرانسه
  • قیمت کیف: از 1500 تا 50 هزار دلار
دیور
دیور
دیور

برند HERMES

تاریخچه هرمس

امروزه، برند HERMES که ریشه‌ های عمیقی در تاریخ و سنت دارد، جزو برندهای معروف دنیا گردیده است و تاریخ تاسیس این برند به دست تری هرمس در کشور فرانسه است. هرمس امروزه، به عنوان تولیدکننده‌ کالاهای لوکس و لاکچری، در تولید محصولات چرمی، اکسسوری‌ها، اثاثیه منزل، عطر، کیف، جواهرات و ساعت شناخته شده است و در اصل، تامین‌ کننده اکسسوری کالسکه‌ های قدیمی بوده که با اسب کشیده می ‌شدند.

هرمس یکی از برندهای معروف تولید کیف است که در سال 2016 موفق شده با این نام تجاری شهرت زیادی برای معرفی کیف‌های دستی زنانه با طراحی‌های هیجان‌انگیز و زیبا پیدا کند. کیف‌های این برند دارای رنج قیمتی مناسب برای هر فرد و سلیقه‌ای تولید می‌شوند. در صورتی که نمی‌توانید برای خرید یک کیف برند، هزینه زیادی بپردازید، کافی است یکی از کیف‌های فوق‌العاده زیبای هرمس را که قیمت‌های متوسطی دارند، خریداری کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

  • سال تأسیس: 1837
  • تاسیس کننده: تری هرمس
  • کشور تولیدکننده: فرانسه
  • قیمت کیف: از 12000 تا 200000 دلار
هرمس
هرمس
هرمس

برند Louis Vuitton

تاریخچه لوییس ویتون

Louis Vuitton، رویای ساخت یک خانه مد را در سر داشت تا بتواند نگاه اکسسوری ­ها را برای همیشه متحول کند. او تلاش می‌کرد که چمدان­ هایی بسازد تا بتواند آنها را روی هم انبار کرد،که به خلق چمدان های فشن منتهی شد که حتی امروزه هم یکی از پرطرفدارترین برند­های دنیا به شمار می آید.

برند لوییس ویتون که در پاریس فرانسه تاسیس شد، خیلی زود جایگاه خودش را در بازار اکسسوری­ های زنانه پیدا کرد و بلافاصله بعد از تاسیس، چندین برند چمدان دیگر، از سبک ها و طراحی ­های کیف ­های لوئیس ویتون تقلید کردند. لوئیس ویتون برای مقابله با این رقبا، لوگویی با عنوان «مارک ال. ویتون دیپوزی»، به معنی «برند تجاری ثبت­ شدۀ لوئیس ویتون» بود.

این برند فعالیت خود را با تولید چمدان آغاز کرد و کمی بعد، محصولات کیف مختلفی به کالکشن محصولات خود اضافه کرد. این برند جزء برندهای لوکس در دنیا به شمار می رود. کارهای تولید شده توسط این برند تعداد محدودی دارد و برای افراد خاص تولید می شود. پارچه های کرم و قهوه ای که در کیف ها استفاده شده، لوگوی ویتون بر روی آن تکرار شده است که یکی از مشخصه های این برند است.

پارچه‌های دیگری که توسط این برند ساخته شده طرح چهارخانه کرم و سفید است. کیف های چرمی ساده با رنگ های دیگری نیز در این برند وجود دارد. ساختار این کیف ها ساده و کاربردی است و افرادی که به دنبال یک کیف مناسب اما شیک برای انجام کار های روزانه می گردند می توانند از مدل های این برند استفاده کنند. تمام کیف های دستی لوییس ویتون، دست ساز هستند و ساخت یک کیف دستی، تا یک هفته نیز به طول می انجامد.

  • تاریخ تأسیس: 1854
  • تاسیس کننده: Louis Vuitton Malletier
  • کشورهای تولیدکننده: فرانسه، ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، سوئیس، آلمان و اسپانیا
  • قیمت کیف: از 1500 تا 10000 دلار
لوئیس ویتون
لوئیس ویتون
لوئیس ویتون

در آخر باید به این نکته توجه کنیم که حرفه ی طراحی کیف در کنار جذابیتی که دارد سختی های خاص خود را دارد و اگر فردی به این حرفه علاقه نداشته باشد نمی تواند سختی هایی که در مسیر این حرفه با آن مواجه می شود را تحمل کند. اگر قصد خرید کیف‌های لوکس و برند را دارید، حتما از فروشگاه ناپولی دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *