مد و استایل

۱۰ مدل دامن ماکسی شیک و جذاب

دامن مکسی
امتیاز دهید post

۱۰ مدل دامن ماکسی شیک و جذاب و نحوه ست کردن آن ها

۱.دامن ماکسی راه راه عمودی با کت و چکمه

راه راه های عمودی یکی از پایه های اصلی ماکسی هستند. می توانید با طرحی مشابه در هر رنگی همراه شوید و آن را با یک تاپ ساده متضاد ست کنید و یک ژاکت چرمی، کلاه فدورا و یا چکمه یا کفش (هر دو به یک اندازه خوب به نظر می رسند) بیاندازید. و همچنین یک لباس شب زمستانی/پاییز عالی می سازد.

دامن ماکسی راه راه عمودی با کت چکمه

۲.دامن ماکسی شیفون با شکاف مرکزی

دامن ماکسی شیفون با شکاف مرکزی

لباسی که تابستان را فریاد می‌زند هوای مطبوع، بادی و شیک. یک تاپ ساده سفید، قاچ‌ها، و یک جفت سایه تمام چیزی است که برای اضافه کردن جذابیت به روز تابستانی خود نیاز دارید.

۳.دامن ماکسی چاپ مشکی با پیراهن

دامن ماکسی چاپ مشکی با پیراهن

ما هرگز نمی توانیم دامن های ماکسی زیادی داشته باشیم، می توانیم؟ راه های زیادی برای مدل دادن به دامن ماکسی وجود دارد، اما وقتی به یک مدل جدید نگاه می کنید، احساس تازگی می کنید. در اینجا یکی از ایده های لباس بدون زحمت وجود دارد که اگر قبلاً این کار را نکرده اید، باید امتحان کنید.

۴.دامن ماکسی چاپ آبی با کمربند

یک ایده لباس که کمی نامتعارف است، اما بسیار سرگرم کننده است. کافی است تی شرت چاپ شده خود را بپوشانید و در طول بهار و تابستان با یک کمربند، پنجه یا کفش پاشنه بلند آن را بپوشانید. اگر پاییز است می توانید لباس را با چکمه ست کنید.

دامن ماکسی چاپ آبی با کمربند

۵.دامن ماکسی بورگوندی با تاپ بی‌شانه

دامن ماکسی بورگوندی با تاپ بی‌شانه

فکر می کردید نمی توانید یک دامن ماکسی را در یک ست کمی رسمی بپوشید، اینطور نیست؟ یک دامن بورگوندی زیبا که با یک تاپ توری بدون شانه هماهنگ شده است، یک لباس درجه یک را ایجاد می کند.

۶.دامن ماکسی پلیسه دار با تاپ سفید

دامن ماکسی پلیسه دار با تاپ سفید

دامن های ماکسی چین دار در رنگ های پاستلی با ته رنگ های هلویی، صورتی، سبز نعنایی، سبز زیتونی و … حالتی زیبا به شما می بخشد. یا یک تاپ ساده یا گلدار، و یک گردنبند درشت یا یک رشته مروارید بپوشید – به هر حال، این یک برد-برد است.

۷.دامن ماکسی نخی خاکستری با تاپ بدون آستین چاپ شده

دامن ماکسی نخی خاکستری با تاپ بدون آستین چاپ شده

اگر هنوز یک دامن ماکسی خاکستری ندارید، فقط یک دامن از قبل تهیه کنید. فقط چیزی در مورد رنگ وجود دارد که باعث می شود تقریباً با همه چیز به طرز شگفت انگیزی هماهنگ شود.

۸.دامن ماکسی کمر بلند با تاپ سفید ساده

دامن ماکسی کمر بلند با تاپ سفید ساده

دامن ماکسی با کمر بلند نیازی به لوازم جانبی دیگری ندارد. فقط دامن و یک تاپ کراپ ظاهر را کامل می کند. مینیمال و در عین حال شیک.

۹.دامن ماکسی قومی هندی با پیراهن سفید و جواهرات قبیله ای

دامن ماکسی قومی هندی با پیراهن سفید و جواهرات قبیله ای

بهترین قسمت در مورد دامن های ماکسی قومی این است که آنها در هر دو طرف تاب دارند. یک دامن بلند ساده آیکات را می‌توان با یک تاپ کوتاه، یک کت و شلوار، یک تانکر، و هر چیز دیگری برای تم بوهمیایی ست کرد. با تکه های درشت جواهرات نقره اکسید شده بروید تا آن را به سطح بعدی ببرید. یا می‌توانید آن را با تاپ‌های سنتی ساخته شده با باناراس یا مواد ابریشم خام بپوشید تا برای مناسبت‌های خاص مناسب باشد. خانم هایی با هر نوع اندامی می توانند این دامن ها را بپوشند. اگر زیر تیپ اندام گلابی یا سیبی هستید و دلهره دارید، فقط آن را رها کنید و با این مدل دامن ماکسی بروید.

۱۰.دامن ماکسی چین دار مشکی در پارچه شفاف

دامن ماکسی چین دار مشکی در پارچه شفاف

اگر اندام ریزه‌ای دارید و فکر می‌کنید که دامن‌های ماکسی بلند می‌شوند، این چیزی است که برای شما در نظر گرفته شده است. پارچه شفاف به دامن داخلی تعریف می دهد و تقریباً با هر نوع تاپ ست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *