مد و استایل

چگونه برای تابستان لباس بپوشیم: 5 نکته مد برای لباس زنانه در هوای گرم

تابستان
امتیاز دهید post

تابستان می تواند فصل سختی برای لباس پوشیدن باشد، اما چند راه مطمئن برای لباس پوشیدن در برابر گرما و رطوبت شدید وجود دارد.

راه های زیادی برای آماده کردن کمد لباس خود برای هوای گرم وجود دارد.

۱.از جزئیات طراحی جالب برای لباس های تابستانی خود استفاده کنید.

اگر فقط یک لایه پوشیده اید، آن را تا حد امکان جذاب کنید. من اغلب تاپ هایی را انتخاب می کنم که جزئیات طراحی جالبی دارند.

تاپ من (بالا) دارای جزئیات پیچشی است که حتی با وجود پوشیدن یک تاپ خاکستری و شلوار سفید، جذابیت بیشتری دارد. به دنبال یک پارچه جذاب، جزئیات نامتقارن یا الگو باشید.

تنها چیزی که شما نیاز دارید یک ته پایی خوب مانند یک شلوار یا دامن سفید زیبا است و ظاهری مدرن، جلا و در عین حال خنک خواهید داشت.

تابستان

۲.روی چند لباس خوب سرمایه گذاری کنید.

لباس های تابستانی زیبا – لباس هایی که نیاز دارید.

هیچ چیز به آسانی و جذابیت و خنک بودن یک لباس تابستانی خوب نیست. در حالت ایده آل حداقل 3 لباس خواهید داشت:

1.یک لباس روز تابستانی

این لباس باید لباس مناسبی برای گردهمایی های غیررسمی در طول روز باشد.

این می تواند یک لباس کتانی زیبا یا یک لباس شیفت معمولی باشد. عدم تقارن باعث جذابیت یک لباس ساده روز می شود.

همچنین امسال بیشتر به سمت لباس های طرح دار و گلدار جذب شدم.

لباس تابستانی

2.یک لباس ماکسی

مچنین ممکن است بخواهید یک لباس ماکسی را به انتخاب لباس تابستانی خود اضافه کنید. آنها می توانند گزینه خوبی برای تعطیلات باشند زیرا در عین سادگی پوشیدنی آسان و در عین حال پر زرق و برق هستند.

لباس ماکسی

3.لباس برای شب

لباسی که کمی خاص تر از لباس روز و کار شماست. ابریشم ماده ترجیحی من برای یک لباس خاص در تابستان است و در حالت ایده آل هم نامتقارن است! از آنجایی که معتقدم هر چه بیشتر لباس های زیبای تو را بپوشم.

لباس شب

3.هنگام انتخاب لباس تابستانی برای زنان از ابریشم نترسید.

قبلاً چند بار به ابریشم اشاره کردم. همراه با پنبه با کیفیت خوب، این ماده ترجیحی من برای تابستان است. خنک است، درخشش طبیعی زیبایی دارد و ظاهر و احساسی عالی دارد. اگر بتوانید آن را با نکته شماره 2 ترکیب کنید، یک برنده واقعی در دستان خود دارید! یک شکایت رایج این است که ابریشم برای تابستان بسیار با ارزش است و نیاز به مراقبت بیش از حد دارد.

با این حال، من می توانم تمام لباس های ابریشمی خود را با دست بشوییم. بله، کار بیشتر است، اما به اندازه خشکشویی گران نیست. اگرچه همه اقلام ابریشمی همیشه توصیه‌های «خشک‌شویی» را برای شستن دارند، من شخصاً تا زمانی که ابریشم با کیفیت خوب خریداری کنید لازم نیست. البته، شما باید این کار را با مسئولیت خود انجام دهید. من هیچ مسئولیتی نمی پذیرم اگر این برای شما کارساز نباشد! (فقط به اشتراک گذاشتن نحوه مدیریت شخصی اقلام ابریشمی خود).

لباس ابریشمی

البته این درست است که ابریشم گران تر است. اما من احساس می کنم ارزش سرمایه گذاری را دارد، یک لباس خاص است که به شما احساس فوق العاده ای می دهد. وقتی به خوبی از لباس خود مراقبت کنید، می تواند سال ها دوام بیاورد.

4.ایده های لباس تابستانی: با روش های هوشمندانه خود را بپوشانید.

در تابستان، زمانی که می‌خواهید قسمت‌های خاصی را بپوشانید، باید با انواع لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید هوشمندتر عمل کنید.من شخصاً به استفاده بیش از حد از لباس های فرم اعتقادی ندارم زیرا بسیار گرم و ناراحت کننده است. در عوض تاپ، دامن و لباس‌های هوشمندی را انتخاب کنید که در تمام قسمت‌های مناسب پوشانده شوند تا برآمدگی‌ها را بپوشانید. لباس‌ها و تاپ‌های نامتقارن معمولاً در انجام این کار بسیار خوب هستند.

لباس مناسب

5.هنگام انتخاب مد تابستانی متناسب با تیپ اندام خود لباس بپوشید.

به عنوان مثال، سیب ها در قسمت بالایی که در اطراف سینه قرار گرفته اند و در اطراف شکم پهن تر به نظر می رسند، بسیار بهتر به نظر می رسند. همین امر برای لباس ها نیز به حساب می آید. در اینجا همچنین نکاتی در مورد نحوه صحیح پوشیدن کاپری وجود دارد.

لباس تابستانی

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *