مد و استایل

20+ مدل لباس شب پوشیده مجلسی شیک 2022

لباس شب رسمی
3.5/5 - (2 امتیاز)

لباس شب پوشیده مجلسی برای اغلب خانمهای ایرانی بسیار مهم است .خانمها معمولا تمایل دارند لباسی رابپوشند که هم شیک وبرازنده انها باشد و درضمن از کیفیت بالای پارچه برخوردار بوده ودر عین حال پوشیده هم باشد.چون این مدل لباس برای بیشتر مهمانی ها مناسب است.اما باید به این نکته توجه شود که یک مدل لباس برای چند مهمانی نمیتواند استفاده شود. به همین دلیل تنوع لباس بسیار مهم است.

تفاوت لباس مجلسی با لباس شب چیست؟

عده ای از خانمها فکر میکنند لباس مجلسی ولباس شب مثل هم هستند .اماباید به این نکته توجه کنند که لباس مجلسی و لباس شب باهم متفاوتند.

لباس های مجلسی میتوانند باز باشند وحتی اسپرت هم باشند اما لباسهای شب اسپرت نیستند و پوشیده تر هستند.

پارچه ی لباسهای شب معمولا از نظر کیفیت بالاتر و از نظر تنوع بهتر است .

اغلب خانمهایی که خوش اندام هستند از لباس های مجلسی وخانم هایی که تو پر هستند از لباسهای شب استفاده میکنند.

لباس شب پوشیده مجلسی

جایگزین لباس شب پوشیده مجلسی چیست؟

دلیل انتخاب لباس مجلسی پوشیده صرفا به خاطر پوشیده بودن ان است .معمولا خانم ها برای مهمانیهای رسمی از لباس پوشیده استفاده می کنند.شاید بتوانیم برخی مانتوهای مجلسی را پیدا کنیم که به جای لباس مجلسی استفاده کرد.

مانتو مجلسی بسیار شیک

لباس شب پوشیده در چه مهمانی‌هایی کاربرد دارد؟

لباس شب معمولا در مهمانی های رسمی و در هنگام شب پوشیده می شود. وبهتر است در مهمانی های خانوادگی که رسمی هستند مانند مجالس عروسی از لباس شب پوشیده استفاده کنید.

خانمی با لباس سفید شیک

.

محبوب‌ترین جنس پارچه لباس شب مجلسی پوشیده کدام است؟

از بهترین پارچه های لباس شب میتوان به پارچه های ابریشمی، حریر وساتن نام برد که کیفیت بالایی دارند و همچنین طرفداران زیادی هم در بین خانمها دارند.

خانمی با لباس مجلسی زرشکی

چه مدل لباس مجلسی مناسب من است؟

وقتی خانمها میخواهند لباسی را خریداری کنند باید به نکات مهمی توجه داشته باشند ،مثلا باید به اندام خود و همچنین چهره و رنگ پوست خود توجه کنند تا موقع خریدلباسی را انتخاب کنند که با چهره و پوست انان متناسب باشد و معایب اندام انان را بپوشاند .مثلا لباس با دامن گشاد میتواند انتخاب مناسبی باشد برای خانمهایی که مقداری شکم و پهلو دارند، چون این مدل لباس عیب شکم و پهلوی انان را میپوشاند.

خانمی با لباس شیک پف دار

چگونه یک لباس مجلسی پوشیده انتخاب کنید؟

هنگام انتخاب لباس مجلسی باید به این نکات توجه کنید. اول اینکه این لباس برای چه نوع مهمانی یا مراسمی باید استفاده شود و بعد اینکه برگزار کننده مهمانی چه قذر برای ما اهمیت دارد واین مهمانی تا چه اندازه رسمی ومهم است .با توجه به این نکات میتوان لباس بسیار شیک ومناسب مهمانی خاص را انتخاب کرد.

در یک مراسم رسمی شما میتوانید یک پیراهن یا کت و دامن ویا بلوز ودامن انتخاب کنید که هم خاص باشد و هم شیک ومناسب شما در ان مهمانی باشد.

خانمی با لباس مشکی

فرم بدن خود را مشخص کنید

مهمترین نکته در انتخاب لباس مجلسی توجه به فرم بدن هر شخص است .ممکن است اندام شما مانند سیب باشد یعنی قسمت بالاتنه اندام شما بزرگتر از قسمت پایین تنه باشد یاشبیه گلابی باشد که قسمت پایین تنه بزرگ تر از بالا تنه باشد ممکن است مثل ساعت شنی بالاتنه و پایین تنه متناسب باشند اما کمر باریک تر باشدیا مثل مستطیل انحنای خاصی نداشته باشد و بالاتنه وپایین تنه در یک راستا باشد، اما بعضی ها بالاتنه حجیم تر نسبت به بقیه اندام های بدن دارند.

شما با توجه به فرم بدن خود میتوانید لباسی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و در عین حال زیبایی اندام شما را نشان دهد و معایب ان را بپوشاند .البته اگر نمیتوانید تشخیص دهید چه فرم بدنی دارید بهتر است مدل هایی انتخاب کنید که اطمینان بیشتری به آنان دارید.

خانم هایی با استایل متفاوت

بودجه تعیین کنید

برای انتخاب لباس یکی از موارد مهم این است که شما تا چه اندازه میتوانید هزینه کنید البته معمولا لباسهای مجلسی قیمت های متفاوت ومتنوعی دارند که شما با توجه به بودجه ی خود میتوانید لباس مناسب را انتخاب کنید.همچنین شما با توجه به بودجه خود میتوانید انتخاب بهتری داشته باشید و بین تعداد زیادی لباس سردر گم نمیشوید.اما باید به این نکته توجه داشته باشید گاهی اوقات ممکن است لباسی پیدا کنید که پارچه ی مرغوب داشته باشد و از مد روز تبعیت کند بهتر است در این مواقع مقدار بیشتری هزینه کنید تا لباس باکیفیت تر وشیک تری تهیه کنید.

خانمی با طرح لباس زیبا

یک رنگ مناسب انتخاب کنید

رنگ مناسب یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب لباس مجلسی است .شما برای خرید لباس مجلسی حتما باید به رنگ آن دقت کنید که هم مورد علاقه ی شما باشد وهم مدل و رنگ لباس برای شما و پوستتان مناسب باشد.شما اگر قبل از خرید لباس بدانید دنبال چه رنگ لباسی هستید میتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید و سر در گم نشوید.

خانمی شیک پوش با لباس قهوه ای

به سایز خود دقت کنید

خانم ها برای انتخاب لباس مجلسی مناسب باید به سایز خود دقت کنید تا لباس سایز آنها باشد ولباس برای آنها گشاد یا تنگ نباشد. یک خانم با لباس سایز مناسب می تواند بسیار زیباتر و برازنده تر باشد.هر چند سایز خانمها همه استاندارد نیست اما شما میتوانید بعد از خرید آن را سایز کنید تابعد از پوشیدن ظاهر شما زیباتر شود.

خانم با لباس مجلسی جذاب

رویدادی که به آن دعوت شده‌اید را در نظر بگیرید

مهمانی ها و رویدادها انواع مختلفی دارند و موقع خرید لباس مجلسی باید به این نکته توجه شود تا لباس مناسب آن مهمانی را تهیه کنید.

خانمی با لباس پوشیده زیبا

همیشه به دنبال ترندترین لباس‌ها نروید

بعضی لباس های مجلسی در یک بازه زمانی ترند میشوند اما به عقیده من بهتر است شما لباسی را انتخاب کنید که همیشه مناسب است و در همه ی زمان ها شیک و مطابق مد روز است .از این مدل لباس ها میتوان به لباس های یقه هفت، یقه دلبری یا دامن های فون و راسته که همه جزو مدل های کلاسیک هستند اشاره کرد که در همه حال زیبا وشیک هستند و هیچوقت از مد نمی افتند.

خانمی با لباس کلاسیک

بهترین پارچه را انتخاب کنید

انتخاب پارچه برای لباس مجلسی مهم است . شما با توجه به فرم بدن و اندام خود که خوش اندام هستید یا توپر، چاق هستید یا لاغر و همین طور با توجه به فصل های سال و همچنین شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می کنید بهتر است بسته به موارد گفته شده پارچه ی مناسب برای لباس خود انتخاب کنید.

خانمی شیک پوش

انواع مدل لباس را در نظر بگیرید

شما برای انتخاب یک لباس مجلسی مناسب باید به این نکته توجه داشته باشید که مدلهای مختلف لباسها را در نظر بگیرید وبسته به نوع مراسم، رسمی یا غیررسمی، مدل لباس مناسب آن مهمانی را تهیه کنید.

خانمی با لباس شب

انتخاب رنگ لباس مجلسی زنانه

خانم ها برای لباس مجلسی میتوانند از رنگ هایی که خنثی هستند مانند طوسی یا سفید استفاده کنند.وهمچنین میتوانند به دنبال رنگ سال باشند که معمولا ترند میشود. و البته بسته به رنگ پوستتان که روشن یا تیره است میتوانید رنگ مناسب پیراهن مجلسی را انتخاب کنید.

خانمی با لباس یشمی

بایدها و نبایدهای انتخاب لباس مجلسی

انتخاب هر لباس مجلسی اصولی دارد که باید رعایت شود.برای مثال وقتی شما به یک مراسم رسمی دعوت شدید بهتر است پیراهن مجلسی پوشیده بلند بپوشید. از زیورآلات به اندازه استفاده کنید و در استفاده از آنها زیاده روی نکنید.در مهمانی های رسمی و مهم به هیچ عنوان لباس اسپرت نپوشید. پوشیدن شلوار حتی از نوع جین و کتان در مهمانی ها اصلا توصیه نمی شود.

خانمی شیک پوش با لباس سفید مجلسی

انتخاب اکسسوری مناسب با لباس مجلسی

بهتر است همراه با لباس مجلسی شما از اکسسوری مناسب استفاده کنید. انتخاب اکسسوری مناسب کمک میکند که لباس شما زیباتر و شیک تر به نظر بیاید.اما به این نکته توجه کنید که در انتخاب اکسسوری زیاده روی نکنید.

خانمی با زیورالات شیک

انتخاب کیف وکفش مناسب

مهمترین موضوع بعد از انتخاب لباس مجلسی مناسب، انتخاب کفش مناسب با آن لباس است. کفش کمک می کند که لباس شما شیک تر و جذاب تر به نظر برسد. بهتر است از یک کیف مناسب هم استفاده کنید.

کیف وکفش ست

آنلاین خرید نکنید

هر چند امروزه بیشتر خرید مردم از طریق اینترنت و آنلاین انجام میشود اما در مورد لباس مجلسی می توان به این نکته توجه کرد که اگر شما امکان خرید لباس به صورت حضوری را دارید بهتر است لباس را از نزدیک ببینید، مدل و رنگ آن را حضورا ببینید و بعد آن را امتحان کرده و خریداری کنید.چون وقتی به صورت آنلاین خرید می کنید، ممکن است مدل و رنگ لباس با آنچه در عکس دیدید کمی متفاوت باشد یا مشکل سایز داشته باشد.

البته اگر امکان خرید حضوری ندارید و یا به دلیل تنوع زیاد لباس در اینترنت مایل به خرید اینترنتی هستید حتما به زمان خرید دقت کنید تا وقت کافی داشته باشید که اگر لباس شما با مشکلی برخورد کرد بتوانید با خیال راحت برای آن مشکل راه حل مناسبی پیدا کنید.

خانمی با لباس پوشیده

کلام آخر

برای انتخاب لباس مجلسی مناسب نکته های زیادی وجود دارد که در این مقاله به بعضی از آنها اشاره شد.

اغلب خانم های ایرانی به دلیل داشتن عقاید مذهبی وشیوه های فرهنگی خود تمایل دارند در مهمانی ها از لباس مجلسی استفاده کنند که بلند و پوشیده باشد. چون در این لباس احساس راحتی بیشتری می کنند و زیباتر و باوقارتر ودر عین حال شیک تر به نظر می آیند. همکاران ما در سایت ناپولی به صورت شبانه روزی تلاش میکنند که شیک ترین و بروز ترین و در عین حال کارهای با تنوع بالا را به شما عرضه کنند و در تمام زمینه ها به شما مشاوره می دهند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

فقط بهترین تجربه را از فروشگاه ناپولی بخواهید ( ناپولی ، فروشگاه توپولی ما )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *