مد و استایل

جوان سازی پوست |+10 روش درباره‌ی روش‌های جوان سازی وپاکسازی پوست در کلینیک‌های زیبایی

ماسک مو میوه ای
امتیاز دهید post

جوان سازی پوست : ممکن است مردم به شما بگویند باید به سن خود نگاه کنید. کاملا. اما اینکه چقدر زود باید مبارزه با سن را شروع کنید کاملاً انتخاب شماست.

متخصصان می گویند که برخی از 20 سالگی شروع به انتخاب روش های مختلف ضد پیری یا جوانسازی پوست می کنند. این فقط به این دلیل است که آنها نه تنها می خواهند پیری را متوقف کنند،

بلکه می خواهند پوست خود را از تغییر رنگ، تیرگی و انواع دیگر بی نظمی ها نجات دهند.

راه هایی برای جوان سازی پوست
راه هایی برای جوان سازی پوست

این روزها، تکنیک‌های بسیار پیچیده و پیشرفته برای جوان‌سازی پوست نه تنها در غرب، بلکه در هند نیز آزمایش می‌شوند.

بهترین بخش در مورد این تکنیک ها این است که بسیاری از آنها نیازی به زیر چاقو رفتن ندارند. تا جایی که به درمان‌های غیرتهاجمی یا کم تهاجمی مربوط می‌شود، شما واقعاً از انتخاب رنج می‌برید.

درمان های جوان کننده پوست

راه هایی برای جوان سازی پوست
راه هایی برای جوان سازی پوست

جوان سازی پوست چیست؟

راه هایی برای جوان سازی پوست
راه هایی برای جوان سازی پوست


چه نگران لکه‌های ناشی از افزایش سن و چین و چروک تا رنگدانه‌های ناهموار و اسکارهای آکنه باشید، درمان‌های جوان‌کننده پوست می‌توانند باعث بازسازی سلولی شوند

یا برای داشتن پوستی سالم‌تر و جوان‌تر، صاف و صاف شوند. نگرانی شما هر چه باشد، ما می‌توانیم با درمان‌های بالینی اثبات‌شده خود به شما در کشف اعتماد به نفس در راه جوان سازی پوست شما بهتر کمک کنیم.

انواع روش های جوان سازی پوست : سه نوع اصلی درمان جوان سازی پوست وجود دارد.
راه هایی برای جوان سازی پوست
راه هایی برای جوان سازی پوست


کم تهاجمی ترین درمان های پوستی ما سلول های مرده یا خسته را از لایه بالایی پوست حذف می کند و پوست را تشویق می کند تا بازسازی و بازسازی سلولی را برای پوست سالم تر و محکم تر انجام دهد. این درمان ها شامل لایه برداری پوست، HydraFacial و میکرونیدلینگ است که توسط یکی از پزشکان ما ارائه می شود.

نوع دوم کم تهاجمی است، مانند تزریقات ضد پیری. درمان‌های تزریقی باعث می‌شود که پوست حجیم‌تر و پرتر به نظر برسد، چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهند و شلی و بافت پوست را بهبود می‌بخشند. فقط پزشکان و پرستاران تجویز کننده در sk:n قادر به انجام درمان های تزریقی هستند.

درمان‌های تهاجمی‌تر، مانند لایه‌برداری با لیزر، به زمان بیشتری نیاز دارند، اما نتایج غیرقابل انکار هستند. آنها اپیدرم را مجدداً ظاهر می کنند و سنتز کلاژن و رشد سلول های جدید پوست را برای تفاوت واقعی تشویق می کنند. رنگدانه ها و خطوط به طور چشمگیری کاهش می یابد، شلی پوست مبارزه می شود تا پوستی صاف تر، سفت تر و جوان تر به نظر برسد. لایه برداری با لیزر فقط توسط پزشک یا پرستار متخصص انجام می شود.

چه درمان های جوان سازی در پوست موجود است؟


درمانی که برای شما مناسب است به نتایجی که می خواهید به دست آورید و سطح آسیب یا پیری موجود در پوست شما بستگی دارد.

HydraFacial
 جوان سازی پوست با HydraFacial
جوان سازی پوست با HydraFacial

HydraFacial یک درمان چند مرحله ای است که پوست را به طور عمیق پاکسازی می کند، لایه برداری می کند و سم زدایی می کند و نشانه های پیری، آکنه و رنگدانه ها را هدف قرار می دهد. سلول های مرده و ناخالصی های پوست از بین می روند و پوست با آنتی اکسیدان ها و پپتیدها هیدراته می شود و آن را روشن تر، صاف تر و احیا می کند.

بر خلاف سایر درمان‌های پوستی، می‌توانید برای نتایج سریع و طولانی مدت، هیدرافیسیال را هر هفته یا ماهانه انجام دهید.
درباره HydraFacial بیشتر بدانید.

میکرونیدلینگ
جوان سازی پوست با میکرونیدلینگ
جوان سازی پوست با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ از سوزن‌های کوچک برای ایجاد سوراخ‌های کوچک در پوست استفاده می‌کند، که بدن را تشویق می‌کند تا واکنش بهبود زخم را آغاز کند. همانطور که پوست شما خود را ترمیم می کند، کلاژن و الاستین تولید می شود و تقریباً فوراً یک اثر حجیم ایجاد می کند و نتایج با گذشت زمان بهتر می شوند.

میکرونیدلینگ را می توان برای مقابله با چین و چروک، اسکار آکنه، شلی پوست و آسیب های ناشی از نور خورشید استفاده کرد و برای افرادی که پوست تیره تری دارند، گزینه بسیار خوبی است زیرا خطر ایجاد رنگدانه را به همراه ندارد.

درباره میکرونیدلینگ بیشتر بدانید.

لایه برداری پوست
جوان سازی پوست لایه برداری
جوان سازی پوست لایه برداری

درمان لایه برداری پوست شامل استفاده از یک محلول شیمیایی روی پوست است که پوست را لایه برداری می کند تا لایه بالایی سلول های مرده را از بین ببرد و سلول های جدید را تشویق به رشد کند و پوست نرم تر و صاف تر زیر را نشان دهد. در طول مشاوره در صورت به شما در مورد نوع لایه برداری مناسب برای شما توصیه می شود و یک برنامه درمانی مناسب برای دستیابی به بهترین نتایج دریافت خواهید کرد.

درباره لایه برداری پوست بیشتر بدانید.

تزریقی ضد پیری
جوان سازی پوست با درمان تزریقی ضد پیری Anti-aging injection
جوان سازی پوست با درمان تزریقی ضد پیری Anti-aging injection

درمان تزریقی موجود در پوست شامل پرکننده لب و پوست، Profhilo® و Sculptra است که برای مبارزه با شلی پوست، کاهش حجم، چین و چروک و چین‌خوردگی پوست ناشی از افزایش سن استفاده می‌شود.

پزشک زیبایی شما توصیه می کند که کدام یک برای شما بهترین است تا به نتایج دلخواه خود برسید.

درباره داروهای تزریقی ضد پیری بیشتر بدانید.

Meso Glow یا Meso Therapy
جوان سازی پوست با مسو تراپی
جوان سازی پوست با مسو تراپی

در این روش از مواد روشن کننده مانند گلوتاتیون، ترانگزامیک اسید، عوامل آبرسان، ویتامین ها و مواد معدنی و تکنیک های میکروپانچر استفاده می شود.

همراه با درمان های دیگر، قطعا می تواند به بازگرداندن درخشندگی پوست کمک کند. به طور کلی از تکنیک میکروپانچر (با استفاده از سیم و سوزن) استفاده می شود.

این یکی از محبوب ترین درمان ها توسط متخصصان زیبایی است. زمانی که توسط فردی که به طور کامل در مزوتراپی آموزش دیده است اجرا شود، بی خطر است. دکتر تراسی تاکید می کند:

“این دارو را نمی توان به تنهایی برای درمان اختلالات رنگدانه یا ضد پیری استفاده کرد؛ هنگامی که با سایر درمان ها ترکیب شود، قطعا می تواند جوانی پوست را به شما بازگرداند.”

درباره مسو تراپی بیشتر بدانید

لایه برداری کربن
جوان سازی پوست با لایه برداری کربنی
جوان سازی پوست با لایه برداری کربنی

این نیز یک گزینه بسیار محبوب است. ظاهراً این نام از این واقعیت ناشی می شود که این روش شامل استفاده از یک لایه نازک پودر کربن بر روی صورت است

که متعاقباً با اثر شبه طولانی لیزر HELIOS II گرم می شود و سپس توسط سوئیچ Q حذف می شود. به گفته دکتر تراسی، عمل همان دستگاه لیزر.

او می افزاید: “گذر نهایی، پس از حذف کربن، با لایه برداری لایه های اپیدرمی، بهبود رنگ پوست، از بین بردن منافذ بزرگ و کاهش چین و چروک، تاثیر فوری روی پوست ایجاد می کند.”

درباره لایه برداری کربن بیشتر بدانید

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)
جوان سازی پوست با پلاسمای غنی از پلاکت
جوان سازی پوست با پلاسمای غنی از پلاکت

پس از مشورت با متخصصان درباره جوان سازی پوست ، می توانید یک درمان پلاسمای غنی از پلاکت را انتخاب کنید. اصل اساسی این است –

از آنجایی که خون ما سرشار از فاکتورهای رشد و شفا است، می توان از آنها برای درمان خطوط ریز و چین و چروک صورت استفاده کرد. دکتر تراسی می گوید:

“این یک درمان یکبار مصرف است که می تواند چند سال چهره را از بین ببرد و ظاهری فوق العاده جوان به فرد بدهد.

” تکنیک های میکروپانچر پس از بی حس کردن صورت به مدت 30 تا 40 دقیقه استفاده می شود. برای اطمینان از بهبود کامل و طولانی مدت،

می توان این روش را با لیزر یا فرکانس رادیویی میکرونیدلینگ ترکیب کرد تا کلاژن بازسازی شود و کلاژن جدید نیز از این طریق تشکیل شود. احساس سفت‌تر و سفت‌تری به پوست می‌دهد.”

درباره پلاسمای غنی بیشتر بدانید

روش آیورودا
جوان سازی پوست با روش آیورودا Ayurvedic method
جوان سازی پوست با روش آیورودا Ayurvedic method

اگر تمایل به درمان شیمیایی یا لیزر دارید، جایگزین های آیورودا را امتحان کنید، به ویژه آنهایی که شامل درمان های طبیعی کرالا مانند آبهیانگ یام و شیرودهارا هستند،

که در ترکیب با صورت با استفاده از محصولات طبیعی و فرمولاسیون کوتاکال، می تواند یک درمان جامع ارائه دهد. درمان برای جوان سازی پوست شما

دکتر سی ام پرادومنیا، آچاریا آیورودا و مشاور ارشد، اسپا و استراحتگاه روستای ودیک، کلکته، که به خاطر آبگرم سانجیوا معروف است، می‌گوید:

«هیچ درمان پوستی بدون ایجاد تغییراتی در سبک زندگی که شامل یوگا می‌شود، کامل نمی‌شود.

ترکیب پنج درمانی Sanjeeva، نویدبخش جوان‌سازی کل نگر، شامل ماساژ آروماتراپی، رفلکسولوژی (ماساژ نقطه فشار دست و پا) و اسکراب بدن است.

به دنبال آن عسل جنگلی و ماست تازه جلای بدن برای درخشندگی پوست استفاده می شود.

درباره روش آیورودا بیشتر بدانید | لینک مجله اینگلیسی در مورد مراقبت های پوستی | درمورد چطوری آرایش کردن بیشار بدانید.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *