مد و استایل

گلچین لوکس ترین حوله های بدنی سال 2022 | منتخب مردانه و زنانه

فروشگاه حوله ی لوکس
5/5 - (1 امتیاز)

در انتخاب لوکس ترین حوله ی خود تنوع را به خرج دهید ، انتخابی و لوکس لاکچری داشته باشید ، حوله هایی در الیاف پنبه و ابریشم ، با لطاف ، با قدرت جذب آب و آبگیری ، سبک و خنک ، در ظاهری شکیل و زیبا در تنوع های ( پالتویی ، استخری و حمام ، تن پوش ، ست و سرویس حوله ای ، حوله ی بچگانه ) مناسب برای اقایان و خانم ها برای خرید حوله ی شما در این فروشگاه ارائه میشود ، کیفیت و زیبایی را از فروشگاه ما بخواهید.

ست لوکس ترین حوله

ویژگی های داشتن یک ست حوله ی خوب

  • قابلیت جذب – هدف از خرید حوله حمام چیست؟ آیا این نیست که آب را از بدن خود و همچنین از سطح اجسام برای خشک نگه داشتن آنها خارج کنید؟ حوله های حمام با بهترین کیفیت، حوله هایی هستند که قابلیت جذب آب بالایی دارند و می توانند آب کافی را در خود نگه دارند. حوله‌های ضخیم‌تر و سنگین‌تر معمولاً بهترین حوله‌های جذب آب نسبت به حوله‌های سبک‌تر و نازک‌تر هستند. نه تنها این، سطح، ساختار و نوع الیافی که حوله های حمام و دستی شما از آن ساخته شده اند نیز میزان جذب حوله را تعیین می کنند.
  • نرمی – یک حوله باکیفیت وقتی برای تمیز کردن استفاده می شود، احساس سفت و سختی روی پوست شما نمی کند یا سطح یک شی را خراش نمی دهد. حوله های حمام با بهترین کیفیت نرم ترین حوله های حمام هستند. آنها حوله های نرم لوکسی هستند که روی پوست ملایم هستند و باعث ایجاد خراش روی سطح جسم نمی شوند. وقتی می‌خواهید یک حوله حمام از فروشگاه بخرید، فریب حس نرم‌تر حوله را نخورید. برخی از حوله‌ها پس از چند بار شستشو از بین می‌روند، زیرا تولیدکنندگان آن‌ها را با پوشش نرم‌کننده پارچه می‌پوشانند. بنابراین، هنگام خرید حوله حمام، مصالح ساختمانی را در نظر بگیرید، حوله دستی و حمامی با آن ساخته شده است تا لطافت حوله مشخص شود.
  • دوام – به طور کلی، همه ما معتقدیم که محصولات بی کیفیت یا بی کیفیت همیشه در آزمون زمان مقاومت نمی کنند. این بدان معناست که حوله های حمام با کیفیت پایین مدت زیادی دوام نمی آورند. در مورد حوله های حمام با بهترین کیفیت، بدون توجه به آنچه که آنها را می گذارید، می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. درست مانند جذب و نرمی، ماندگاری حوله حمام و دستی با محتوای پارچه حوله تعیین می شود.
  • خشک شدن سریع – حوله های حمام و دستی که به سرعت خشک می شوند در برابر بو و کپک بسیار مقاوم هستند. بنابراین اگر به دنبال حوله های حمام با بهترین کیفیت هستید، باید حوله هایی با قابلیت خشک شدن سریع باشند که ظرف چند ساعت دوباره آماده استفاده شوند. حوله های سبک اغلب سریعتر خشک می شوند و می توانند بهترین انتخاب باشند. این بدان معنا نیست که شما باید به سراغ حوله های نازک یا سبک بروید و قدرت جذب و ماندگاری خود را از دست بدهید. راهی برای دور زدن این موضوع وجود دارد و در ادامه این مقاله با آن آشنا خواهید شد.
  • ثبات رنگ – حوله های حمام با بهترین کیفیت باید پس از استفاده و شستن و همچنین پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در برابر محو شدن مقاوم باشند و رنگ خود را حفظ کنند. هنگام شستن بهترین نرم ترین حوله های حمام و حوله های دستی باکیفیت، نباید تغییر رنگی در آب ایجاد شود.

انتخاب انواع لوکس ترین حوله ها :

لوکس حوله های مردانه

حوله های پالتویی مردانه

حوله ی پالتویی مردانه سفید

حوله ی پالتویی مردانه ، جنس پنبه ی مصری : دارای الیاف بلند و نرم ، برای مشاهده ی محصول و خرید حوله کلیک کنید. حوله های حمام یکی از اقلامی هستند که کمتر مورد توجه قرار می گیرند. حوله ها یکی از وسایلی هستند که هم تزیینی و هم کاربردی هستند، اینها مهمترین جنبه برای آراستگی و همچنین سایر نیازهای مهم ما هستند. فروشگاه ما انواع حوله های ساحلی را در فهرست موجودی حوله ساحلی لوکس لیست کرده و موجود دارد.

هیچ چیز نمی تواند به اندازه غنای یک حوله مخملی نرم باشد. از این رو، مهم است که چنین حوله هایی را تهیه کنید که با بهترین مواد اولیه ساخته شده اند. به طور کلی حوله های پنبه ای ارگانیک بهترین در بازار هستند. در کنار این، ویژگی های مهمی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. بنابراین، برای دانستن بیشتر در مورد آن، در فروشگاه ناپولی ما بخوانید.

حوله های استخری و حمام مردانه

حوله ی استخری مردانه مشکی

حوله ی استخری مردانه ، جنس پلی استر : قابلیت جذب اب بالا ، برای مشاهده ی محصول و خرید حوله کلیک کنید.

مانند بسیاری از وسایل خانه، حوله های ساحلی را می توان با انواع مختلفی از الیاف درست کرد. در واقع، محتوای فیبر تعیین کننده اصلی ویژگی هایی مانند قدرت جذب، وزن، ثبات رنگ و غیره است. در واقع، الیاف خاصی نیز وجود دارند که سازگار با محیط زیست هستند. تعداد کمی از آنها پنبه بامبو، پنبه ارگانیک و برخی از انواع پنبه ترکیه است. از این رو، باید این واقعیت را در نظر داشته باشید که هر زمان که روی حوله سرمایه گذاری می کنید، کیفیت باید در اولویت باشد.

لوکس حوله های زنانه

حوله های پالتویی زنانه

حوله ی پالتویی زنانه ی سفید

حوله ی پالتویی زنانه ، جنس پنبه ی مصری : دارای الیاف بلند و نرم ، برای مشاهده ی محصول و خرید حوله کلیک کنید.

در هنگام خرید به سایز حوله کمترین توجه می شود. اگرچه قبل از سفارش انبوه حوله باید فعالیت هایی را که برای آن استفاده می شود مشخص کنید. به طور کلی اندازه حوله های ساحلی به طور کلی مانند اندازه حوله استاندارد است که 27 اینچ تا 30 اینچ عرض و 52 اینچ تا 58 اینچ طول دارد. به غیر از این، حوله های دیگری مانند پارچه های شستشو و حوله های دستی وجود دارند که اندازه آنها کوچکتر است.

حوله های استخری و حمام زنانه

حوله ی استخری زنانه خاکستری

حوله ی استخری زنانه ، جنس پلی استر : قابلیت جذب اب بالا ، برای مشاهده ی محصول و خرید حوله کلیک کنید.

همه پارچه ها از جمله حوله ها دارای وزنی هستند که بیشتر با GSM اندازه گیری می شود. به طور معمول وزن حوله بین 900 تا 300 GSM است. هرچه نرخ GSM کمتر باشد وزن حوله سبک تر خواهد بود. نرخ GSM 300-400 در واقع برای یک حوله ساحلی سبک است. بنابراین، شما باید به دنبال چیزی باشید که سطح GSM بالاتری داشته باشد. از آنجایی که حوله های ساحلی با الیاف پنبه شانه شده ساخته می شوند، بنابراین کیفیت آنها بسیار بهتر از حوله های معمولی است.

لوکس حوله های بچگانه

حوله ی پالتویی بچگانه ی خاکستری

حوله ی استخری مردانه ، جنس پلی استر : قابلیت جذب اب بالا ، برای مشاهده ی محصول و خرید حوله کلیک کنید.

تمام این محصولات را میتوانید در فروشگاه ناپولی دنبال کنید ، فروشگاه ما یکی از فروشگاه های حوله های ساحلی است که مجموعه بی نظیری از حوله ها و لباس ها را ارائه میکند. پس از ما به راحتی خرید کنید.

ست و سرویس حوله ای

حوله ست
حوله ست

ست حوله پالتویی ، شیک و خاص برای خانواده ، برای مشاهده ی محصول و خرید حوله کلیک کنید.

فقط بهترین تجربه را از فروشگاه ناپولی بخواهید ( ناپولی ، فروشگاه توپولی ما )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *