مد و استایل

8 تا از برند های ورزشی موفق که دنیا را تصرف کردن

برند های ورزشی
5/5 - (1 امتیاز)

امروز در این مطلب آمده ایم ایم به شما بگوییم 8 تا از برند های ورزشی موفق پوشاک ورزشی کدام که دنیا را تصرفف کرده اند چه برند هایی هستنند. مردم لباس های ورزشی را در چند سال اخیر فقط دیگه برای ورزش استفاده نمیکردنند و برای استایل روزانه استفاده میکنند و میتوانید با این استایل ها بسیار خوشتیپ باشید. در صنعت لباس های ورزشی دوام ، قیمت و مهم تر از همه چیز کیفیت بسیار مهم و تاثیر گذار است. در ادامه این مطالب 7 تا از موفق ترین برند های ورزشی را به شما خواهیم گفت.

برند های ورزشی موفق

1. نایکی

در بین همه برند های ورزشی برند بهتر و شناخته شده تر شدن نایکی تا به حال ندیده ایم. نایکی میشه گفت بزرگ ترین برند ورزشی دنیا است که در زمینه تولید لباس ، کفش است. این پوشاک بهترین طراحی های روز دنیا را دارد.برند نایکی یکی از بهترین برندینگ در دنیای بیزینس است و این برند هویتی برای خود ساخته که باعث جذب مشتری های بسیار زیادی میشود. و توانسته برای تمامی سنین پوشاک و کفش تولید کند.

برند نایکی توانسته بعضی از مشهور ترین کفش های دنیا را طراحیشان را برعهده بگیرد. کتانی هایی پر طرفداری مثل ایر جردن ، ایر فورس و ایر مکس. این کفش ها بیشتر با استایل های هیپ هاپی و خیابانی سازگار است.

برند های ورزشی موفق جردن

این برند توانسته بهترین کفش های بسکتبال را به بازار عرضه کند و با ان بی ای پلیر های زیادی همکاری دارد مثل زایان ویلیامز ، راسل وستبروک و….

سوییشرت نایکی

این ست های ورزشی در انگلستان طرفداران بسیار زیادی دارند و آرتیست های رپر ها در انگلستان ازین ست ورزشی زیاد استفاده میکنند.

کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال پرتغال نیز با این برند همکاری دارد و میشه گفت کفش های فوتبال او که nike cr7 نام دارد محبوب ترین کفش فوتبال دنیاست و بین فوتبالیست ها طرفدار های زیادی دارد.

2. آدیداس

برند آدیداس یکی دیگر از برند هاییست که نام او زیاد به گوش میخورد و با نایکی از قدیم تا حال رقابت داشته و بعضی ها اعتقاد دارند از نایکی بهتر است. این برند آلمانی در سال 1949 وارد بازار شد و پوشاک و کفش های بسیار با کیفیت تولید کرد و حال محصولاتش بسیار فروش زیادی دارند. محصولات آدیداس بسیار زیبا هستنند و طراحی بسیار خاص زیبایی دارند و بسیار راحت هستنند میتوان گفت به همین دلیل طرفداران زیادی دارند.

آدیداس با بسیاری از خواننده و برند های فشن لاکچری و فوتبالیست ها ، بسکتبالیست ها همکاری دارد که این نشان میدهد آدیداس برند بسیار خوبی است.

سلبریتی هایی مثل دیوید بکهام ، کانیه وست با این برند همکاری دارند که کتانی هایشان بسیار بین مردم محبوب هستنند.

آدیداس یزی

این کفش برای رپر معروف آمریکایی کانیه وست طراحی شده که بخاطر طراحی منحصر بفردش طرفدار های خیلی زیادی پیدا کرده است. البته این کفش فقط یکی از کفشای سری adidas yeezy است. بقیه کفش های این سری هم طرفداران زیادی دارند.

ست آدیداس

3. پوما

اختلاف بین دو برادر باعث شد آدیداس و پوما شکل بگیرند. آدولف و رودولف داسلر با هم دیگه برندی را راه اندازی کردنند که بخاطر اختلافات از هم جدا شدنند و به دو بخش تقسیم شدند که آدیداس موفق تر از پوما بود اما پوما هم جزو برترین هاست.

این برند چند سال بود که تمرکزش را گذاشته بود بر روی کتونی که با همکاری ریحانا و برند فنتی یک کتانی طراحی کردنند که طرفدار های بسیار زیادی پیدا کرد و به یکی از بهتررین کفش های چند سال اخیر تبدیل شد. و این کفش در استایل های خیابانی بیشتر دیده شد و طرفدار پیدا کرد.

کفش پوما

این برند برای همه ی ورزش ها پوشاک و کفش تولید کرده است ورزش هایی مثل فوتبال ، بسکتبال ، گلف و….

ستاره فوتبال برزیل نیمار جونیور هم نیز با این برند همکاری دارد.

کفش فوتبال نیمار

نیمار جونیور چنددین کفش فوتبال از پوما بنام خود دارد که این سری کفش ها طرفدار زیادی دارند. نیمار قبلا با کمپای نایک همکاری داشت که از هم دیگه جدا شدند و نیمار جونیور به سمت برند پوما رفت.

کفش های پوما  نیمار

برند پوما کتانی های بسیار زیبایی دارند و طراحی های این برند بسیار زیبا و چشم گیر هستند و کیفیت فئق العاده ی دارند.

4. نیوبالانس

اگر بدنبال کفش رانینگ هستید این کفش از همه رقباش در این زمینه موفق تر است. این کفش در سال 1906 در شهر بوستون آمریکا شروع به کار کرد و از همان موقع هایی که شروع به فعالیت کرد تا به الان جزو پرطرفدار ترین برند های صنعت پوشاک است.

تمرکز این برند روی لباس و کفش رانینگ است و بسیار در این زمینه موفق است اما محصولات دیگری هم جدا از محصولات رانینگ هم میتوانید از این برند پیدا کنید.

این برند در تولید پوشاک برای ورزش هایی مثل بسکتبال ، فوتبال ، گلف و… که محصولاتشان را میتوان از نیوبالانس خریداری کرد.محصولات نیوبالانس برای تمامین سنین برای زنان ، مردان ، کودکان تولید می شود.

این برند کیفیت بسیار بالایی دارد و بین ورزشکاران حرفه ای غیر حرفه ای طرفداران زیادی دارد و برای رانینگ بسیار کفش فوق العاده ای است و حتی میشه گفت از کفش های نایک و آدیداس در زمینه رانینگ با اختلاف بهتر است.

کووای لنارد ستاره ان بی ای با این برند همکاری دارد و کفش های بسکتبال اون میان بسکتبالیستان طزفدار زیادی دارد.

کوای لنارد

5. آندر آرمور

برند آندر آرمور سال 1995 تولید تی شرت را آغاز کرد که بدنبال این بود که از پارچه ای استفاده کند که در هوای گرم عملکرد خوبی داشته باشد. پس از پیدا کردن پارچه مناسب این برند به دست بازیکنان فوتبال آمریکایی و ورزشکاران به محبوبیت رسید. این برند هنوز که هنوزه پوشاکی تولید میکند که در آب و هوای سرد و گرم همکاری کند.

این برند لباس هاای با پارچه سبک اما با کیفیت تولید میکند و به سریع تر خشک شدن کمک میکند.

این برند در سال های اخیر با نایکی رقابت میکرد که به دلیل بحران ها کرونا این برند بسیار عقب افتاد.

راک

این برند با دواین جانسون یا همان راک بازیگر ، کشتی گیر آمریکایی همکاری میکند. و بسیار محصولاتش طرفدار دارد حتی این برند جدا از پوشاک برای راک هدفون هم تولید کرده است.

6. لولولمون

این برند در سال 1998 با تولید پوشاک یوکا کار خودرا آغاز کرد که بسیار موفق بود.این برند هم اکنون کلاس یوگا رایگان بصورت آنلاین برای مشتریانش پخش میکند و بین افرادی که یوگا کار میکنند طرفدار بسیار زیادی دارد

این برند شلوار ، کفش ، تاپ ورزشی از محصولاتشان هستنند که میشود بهشان اشاره کرد و بسیار در این زمینه پوشاک با کیفیتی تولید می کند.

این برند به تازگی محصولات رانینگ ، بدنسازی زده است.

لولولمون

7. ریباک

این برند از سال 1958 میلادی شروع به کار کرد و این برند بخشی از کمپانی آدیداس است! این برند در دهه 80 میلادی اولین کتانی زنانه خود را تولید کرد و توانست بسیار معروف شود

این برند در حال حاضر یکی از بهترین برند های ورزشی است و مخاطب های بسیار زیادی جذب کرده. این کفش برای روزمره بسیار گزینه مناسبی است.

این برند نزدیک سال 2020 تزدیک به ورشکستگی شد و آدیداس میخواست این برند را بفروشد.

این برند تمرکزش بیشتر روی کفش است و به خاطر کیقت خوب فروش خوبی هم دارد. با سلبریتی هایی مثل مزون مارجلا و کاردی بی همکاری دارد.

کاردی بی

اسیکس

این برند ورزشی در سپتامبر سال 1949 شروع به فعالیت کرد و بسیار موفق شد. این برند اوایل در تولید کفش بسکتبال فعالیت داشت. اسیکس به لاتین anima sana in corpore sano به معنای عقل سالم در بدن سالم است.

این برند درحال حاضر برای ورزش های فوتبال ، بدمینتون ، تنیس ، اسکواش و والیبال و…. در حال تولید محصول است. دفتر این برند در شهر کوبه است.

این برند در سال 2011 جانشین آدیداس در تولید کفش و پوشاک تیم کریکت استرالیا معرفی شد. و از سال 1995 شرکت اسیکس به عنوان نماینده اصی در ایران فعالیت میکنند.

این برند همه محصولات ورزشی را تولید میکند و بسیار طرفدار دارد و برای تمامین سنین محصول تولید می کند.

کفش اسیکس

از کدام برند ورزشی خرید کنیم

همه تاین برند هارا آنالیز کردیم اما حالا سوال پیش می آید کدام برند خرید کنیم؟ اول باید ببینید هر کف یا پوشاک را باید ببینید برای چه آب و هوایی می خواهید و باید اولویت خود را بزارید روی چیزی که نیاز دارید. اگر زیبایی که برای همه اولویت اول هست بهتر است بروید سمت نایک و آدیداس در کل این دو برند در همه زمینه ای فوق العاده هستنند. پس پیش از اینکه خرید کنید اولویت خودرا در خرید پوشاک مشخص کنید.

حرف آخر

در این مطالب به شما گفتیم که هر برند مناسب چه ورزش و کارایی است. همه این برند ها تاپ هستنند و هرکدام بر روی چیزی تمرکز دارند و همه برند ها کیفت بسیار بالایی دارند و همانطور که در بخش قبلی گفتیم اول ببینید اولویت خود در خرید کفش و پوشاک چیست و بعد انتخاب کنید که از چه برندی خرید کنید. امیدوارم از خواندن این مطالب اطلاعات کافی در خرید پوشاک ورزشی برده باشید.

فقط بهترین تجربه را از فروشگاه ناپولی بخواهید ( ناپولی ، فروشگاه توپولی ما )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *