مد و استایل

مانتو مناسب افراد قد کوتاه و 12 مدل پیشنهادی

manto
امتیاز دهید post
12مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مانتویی است که شما را به بهترین استایلی که دوست دارید تبدیل کند. این روزها داشتن قد کوتاه مشکل خاصی در جامعه و شکل لباس پوشیدن افراد ندارد اما دنیای مد با ارائه ترفندهایی خواسته افرادی که با  قد کوتاه خود مشکل  دارند با اصلاح پوشش خود دیگر با کوتاهی قد خود در جامعه  به مشکل نخورند .

محتوا پنهان

روشهایی چون کفش های پاشنه بلند و یا مدلهای مانتو های مخصوص افراد قد کوتاه که انها را بلندتر به نظر دراید. در این مقاله میخواهیم باید ها و نبایدخای پوشش افراد قد کوتاه و همچنین ۱۲مدل مانتو مناسب افراد قد کوتاه رو به شما معرفی کنیم.

چه مانتویی برای افراد قد کوتاه مناسب است؟

مانتو مناسب افراد قد کوتاه بستگی به عواملی چون سایز اندام و آب هوای محیط و همچنین مدل مانتو می باشد.

مانتوهای بلندتر روی افراد بلندتر و مانتوهای کوتاه‌تر روی افراد کوتاه‌قد بهتر کار می‌کنند. البته اگر در جایی زندگی می‌کنید که خیلی سرد می‌شود، چه کسی اهمیت می‌دهد که قدتان کوتاه است و مانتو شما را بد نشان می دهد .حداقل شما گرم می‌شوید (که در نهایت وقتی در دمای زیر صفر هستید مهم‌ترین چیز است).

مانتو های کوتاه برای خانم های ریزه اندام و همچنین برای خانم های با قد متوسط ​​یا برای مناطقی که خیلی سرد نیستند عالی هستند. آنها همچنین برای آب و هوای بهار/پاییز در آب و هوای سردتر کار می کنند.

مانتو های با قد متوسط ​​(وسط ران) برای افراد کوچک‌تر خوب هستند، جایی که شما می‌خواهید طول بیشتری برای گرما داشته باشید، اما نه چندان بلند که بر فریم شما غلبه کند.

مانتو 3/4 (که درست بالای زانو است) برای اکثر افراد با قد متوسط ​​جذاب است. اگر ریزه اندام هستید، اغلب یک مانتو کوتاهتر (متوسط) بهتر است.

مانتو های بلند – قد 1.5 یا بلندتر از زانو برای مانتو های 80 سانتی متری و بالاتر بهترین هستند، زمانی که در قسمت کمر شکل می گیرند (نه لزوماً کمربند) برای ایجاد یک شبح جذاب بهتر هستند.

پارچه و وزن مانتو را هم در نظر بگیرید، آیا به قاب و هیکل شما می آید؟ پارچه های سفت برجسته می شوند و شما را بزرگتر نشان می دهند. مانتو های بسیار سنگین یا حجیم باعث می شود که افراد ریزه اندام بد به نظر برسند.

نکات فرم بدن:

مانتو مناسب افراد قد کوتاه باید متناسب با فرم بدن فرد باشد.

در کنار طول مانتو، شکل و محل جیب ها را نیز فراموش نکنید.

اگر باسن پهن‌تری دارید و نمی‌خواهید توجه را به آنها جلب کنید، از مانتو هایی با جیب‌های بزرگ روی باسن خودداری کنید.

اگر نیم تنه بزرگتری دارید، به جای مانتو که بلندتر است، به دنبال مانتو با دهانه پایین تر باشید.

اگر کمر مشخصی ندارید، از مانتو های کمربند خودداری کنید

راهنمای خرید مانتو برای افراد قد کوتاه

مانتو برای افراد قد کوتاه

مانتو مناسب افراد قد کوتاه باید متناسب با فصل و آب هوا نیز باشد . پیدا کردن مانتو مناسب باید در لیست کارهای همه در این فصل باشد. گرم و دنج ماندن یکی از اولویت‌های اصلی است و ظاهر عالی فقط این معامله را شیرین می‌کند. سایز کوچک به جای اندازه یا تیپ بدنی مربوط به قد است.

سایزهای کوچک به لباس‌هایی گفته می‌شود که متناسب با افرادی که معمولاً 140سانت یا کوتاه‌تر هستند طراحی شده است – شما می‌توانید با هر شکل بدنی، از ساعت شنی گرفته تا گلابی، در این دسته قرار بگیرید. لباس‌های استاندارد برای زنان 160سانتی متری و بلندتر طراحی شده‌اند، بنابراین سایز کوچک‌تر واقعاً مربوط به لباس‌هایی با اندام و تناسب مناسب است.

به طور کلی، طراحان لباس های کوچک را ایجاد می کنند که برای قد و اندازه های شما بهترین کار را دارند. این بدان معناست که اندازه ها در شانه ها، طول آستین کوتاه تر، و قرار دادن سوراخ های بازو بالاتر. همه اینها به ویژه برای مانتو ها و کت ها مهم هستند. زنانی که ریزه اندام به حساب می آیند چیزهای خاصی دارند که باید در جستجوی یک مانتو افسانه ای به دنبال آن ها بگردند، که مهمترین آنها یافتن مانتو است که بدون آن نمی توانند زندگی کنند.

پیدا کردن یک مانتو عالی برای پاییز

مانتو پاییزی

مانتو مناسب افراد قد کوتاه در فصل پاییز نیز شرایط خاصی دارد که یکی از این شرایط پوشیدگی باشد.

یکی از بهترین قطعات انتقالی برای آن چند ماه یک جلیقه است. با این حال، جلیقه‌ها می‌توانند برای خانم‌های ریزه‌پوست دشوار باشند، زیرا برای گرما (و استایل) قرار دارند روی بدن شما دراز بکشند. جلیقه های کوچک قهرمان اینجا هستند زیرا اندازه گیری شانه و سوراخ بازو با در نظر گرفتن کادر شما انجام می شود. به دنبال یک جلیقه انباری عایق‌بندی‌شده و قابل بسته‌بندی برای پوشیدن روی یک پیراهن آستین بلند زنانه با چند شلوار مخملی برای سفر برای چیدن سیب یا پیاده‌روی در یک بعد از ظهر خنک باشید. گرمای اضافی که یک جلیقه فراهم می کند، شما را در بهترین حالت شما حفظ می کند، زیرا وقت خود را برای لذت بردن از روز صرف می کنید.

یکی دیگر از گزینه های عالی برای پاییز، ژاکت پشمی زیپ دار یا پیراهن کش است. شما می توانید کت های پشمی دنج و گرم را در انواع طرح ها و رنگ ها پیدا کنید، بنابراین برای افرادی که دوست دارند بدرخشند ایده آل هستند. با افتادن در طول وسط باسن، تناسب یک پشم گوسفند کوچک شما را در پارچه اضافی گم نمی کند. درعوض، با پوشیدن لباسی که سال‌ها عاشق آن خواهید شد، با اعتماد به نفس خواهید درخشید.

صحبت از آن: پشم گوسفند بسیار بادوام است و مراقبت از آن آسان است، بنابراین برای مدت طولانی و طولانی مورد علاقه طرفداران خواهد بود. ست کردن آن با هر چیزی نیز آسان است، از شلوار جین بوت‌کات گرفته تا شلوار یوگای زنانه.

بهترین مانتو ها برای زمستان

مانتو زمستانی

وقتی صحبت از مانتوهای زمستانی زنانه کوچک به میان می‌آید، تفاوت زیادی با کت‌های استاندارد وجود ندارد، به جز اینکه اندازه‌های ریز به تناسب قاب شما ارزش یک نگاه را دارد.

حتی مانتویی که بلند در نظر گرفته می‌شود دقیقاً همان جایی که شما امیدوارید فرود می‌آید – به جای زیر زانو، مانند برخی از کت‌های استاندارد “بلند”. در واقع، یک کت بلند ریزه اندام که دقیقاً در مکان‌های مناسب به شما برخورد می‌کند، در واقع این توهم را ایجاد می‌کند که قدتان بلندتر است، زیرا تناسب‌ها درست است.

یکی از مزایای اصلی پیدا کردن مانتو کوچکی که برای قاب شما ساخته شده است این است که می توانید آن را بگیرید و بدانید که شما را پوشش داده است. بسیاری از گزینه‌های مانتو استاندارد زمستانی شما را نمی‌توان به راحتی به تناسب شما طراحی کرد، و داشتن مانتو که خیلی بزرگ است فضای کافی برای شناور شدن هوای سرد در آن ایجاد می‌کند.

مانتو که شما را در تمام طول روز عایق نگه می دارد، مهم نیست آن را کجا ببرید. با درجه گرما از -2 تا +26 درجه فارنهایت، می توانید خرگوش برفی شیک رویاهای خود یا قهرمان پرتاب گلوله برفی در خانواده باشید. در هر صورت، هر بار ظاهر و احساسی باورنکردنی خواهید داشت. هود برای خانم های ریزه اندام جذابیت خاصی به آن اضافه می کند: طول از شانه تا بالای سر به گونه ای تعبیه شده است که در واقع روی آن بماند و از شما در برابر هر گونه باد محافظت کند.

مانتو های کوچک برای بهار

می‌خواهید مطمئن شوید که تناسبی دارید که هوای سرد را در طول ماه‌های بهار مسدود می‌کند، اما همچنین سازگاری با آن دماهای نوسان دارد. راین پارک زنانه عایق بندی شده زنانه دارای درجه گرمای +11 درجه تا +35 درجه فارنهایت است، بنابراین شما روشن و درخشان خواهید ماند حتی زمانی که هوا هنوز کمی تاریک است.

کمر محکم آن نیز به شما اجازه می دهد تا بسته به نوع بدن و ترجیحات استایل خود، با تعریف، شکل و حجم هر طور که می خواهید بازی کنید. این مانتو علاوه بر فریم مدرن پوسته ضد باد و ضد آب، یک جلیقه را نیز در خود جای داده است، بنابراین می‌توانید زیپ را باز کنید و اجازه دهید هوا بدون احساس سردی وارد شود.

حتی اگر ریزه اندام در نظر گرفته می شوید، لباس های سایز ریز تنها گزینه شما نیست – این فقط یک لباس واقعا خوب است. زنان زیادی هستند که در بیش از یک دسته جای می گیرند. برای زنانی که سایزشان کمتر از 140سانتی متر است اما بازوها، نیم تنه یا پاهای بلندتری دارند، ممکن است لباس‌های با سایز استاندارد خاصی را کاملاً بپوشید. همیشه می‌توانید با هم ترکیب کنید و متوجه شوید که به تاپ‌های ریز نیاز دارید، اما شلوار جین‌هایی که در اندازه‌های استاندارد زنانه می‌خرید، بدون زحمت به شما می‌آیند.

12مدل مانتو برای افراد قد کوتاه

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل مونوکروم

مدل مانتو مونوکروم

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل جلوبسته دکمه دار زیر زانو

مدل مانتو جلوبسته دکمه دار زیر زانو

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل کتی با شلوار راسته

مدل مانتوی کتی با شلوار راسته

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل یقه آبشاری

مدل مانتوی یقه آبشاری

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل کوتاه جلوباز دخترانه

مدل مانتو کوتاه جلوباز دخترانه

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل دوکی

مدل مانتوی دوکی

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل آستین سه ربع کمرکش

مدل مانتوی آستین سه ربع کمرکش

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل کت و شلوار چهارخانه ریز دخترانه

مدل کت و شلوار چهارخانه ریز دخترانه

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل سارافن بلند راسته

مدل مانتو سارافن بلند راسته

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل راه راه عمودی

مدل مانتو راه راه عمودی

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل کوتاه دخترانه با شلوار دم پا گشاد

مانتو کوتاه دخترانه با شلوار دم پا گشاد

مانتو مناسب افراد قد کوتاه مدل بلند کمربنددار

مدل مانتو بلند کمربنددار

سخن پایانی

مانتو مناسب افراد قد کوتاه همیشه راحت ترین مانتویی است که شما دوست داشته باشید. بهترین راه برای پیدا کردن یک مانتو این است که استایلی را پیدا کنید که واقعاً شما را هیجان زده کند و مطمئن شوید که سایزبندی راحتی دارد. نکته اصلی این است که اطمینان حاصل کنید که شانه ها و بازوها در مکان های مناسب قرار می گیرند و به همان راحتی که همیشه آرزویش را داشتید قرار گیرد.

انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست افراد| 5 ایده جذاب (napoli.ir)

10 مدل ست کردن لباس با پارتنر یا همسر – فروشگاه ناپولی (napoli.ir)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *