مد و استایل

9 اکسسوری دخترانه جذاب

accessory
5/5 - (1 امتیاز)

اکسسوری دخترانه از مهم ترین بخش های استایل هر دختری است که جذابیت و زیبایی استایل را افزایش میدهد .انتخاب یک اکسسوری شیک و متناسب با مد روز میتواند ظاهری خاص وترند برای شما به ارمغان بیاورد و تمامی چشم هارا خیره استایل شما کند .ما در این مطلب بهترین و مهم ترین اکسسوری های دخترانه را به شما معرفی میکنیم .

اکسسوری دخترانه جذاب صورتی

اکسسوری چیست ؟

اکسسوری واژه ای انگلیسی است ( accessory ) که این روزها زیاد به گوشمان میخورد . این اصطلاح از اوایل قرن بیستم به کار گرفته شده‌است.اکسسوری به معنی لوازم جانبی مد است .که به وسایل و لوازمی گفته میشود که در صنعت مد برای تزیین لباس و پوشش استفاده میشود . اکسسوری ها در کنار پوشش و لباس اصلی ما به کار میروند و زیبایی و هارمونی ویژه ای به تیپ و استایل ما میبخشند .البته باید توجه کنیم که چه اکسسوری با لیاس و پوشش خود ست کنیم تا جذاب تر شویم .

اکسسوری به دو دسته تقسیم میشود :

1_لوازم قابل حمل: شامل انواع کیف ،کیف پول ،بادبزن ،چتر،عصا و از این قبیل وسایل که ما ان هارا حمل میکنیم .

2_ لوازم پوشیدنی شامل انواع ساعت ،دستبند ،شال ،کلاه ،کراوات ،کمربند ، دستکش ،کفش ،چکمه ، انواع جواهرات ،گردنبند ،گوشواره ،انگشتر است که ان هارا میپوشیم و مورد استفاده قرار میدهیم .

اکسسوری ها هم مورد استفاده خانم ها هستند و هم اقایان و افراد در هر سنی از ان ها استفاده میکنند.ما در این جا به اکسسوری های دخترانه خاص میپردازیم .

9 اکسسوری دخترانه جذاب و خاص که باید داشته باشید

1_کیف

کیف از مهم ترین بخش های یک اکسسوری دخترانه است که مورد استفاده همه خانم ها قرار میگیرد .کیف‌ها اکسسوری‌های مهمی هستند که می‌توانند به دخترها و خانم ها در حمل کردن وسایل مهمشان کمک کنند .

انواع کیف ها وجود دارند که بستگی به لباس ما و مکانی که قرار است برویم مورد استفاده قرار میگیرند .مثلا کیف های کوچک مجلسی میتوانند مناسب مهمونی ها باشند ،کیف های اسپرت مناسب استفاده روزانه ،پیاده روی ،ورزش هستند ،کیف های بزرگ میتوانند مناسب مکانی باشند که نیاز است با خودتان وسایل زیادی حمل کنید .یکی از زیبا ترین هارمونی ها ست کردن رنگ کیف با کفشی است که میپوشید میتواند استایلی شیک و مرتب و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد.توجه داشته باشید این اکسسوری دخترانه تاثیر زیادی در ظاهر شما دارد .

دختری با کیف و کفش ست کرمی رنگ

2_عینک

عینک یکی از اکسسوری های دخترانه است که به چهره شما زیبایی میبخشد و البته استفاده ان در برخی مواقع برای سلامت چشمان شما اهمیت دارد .عینک‌های آفتابی با کیفیت ویژگی‌های مهمی مانند محافظت در برابر اشعه‌ی فرابنفش و فیلترهای نور آبی دارند که از چشم های شما محافظت میکندو جلوی هر اسیبی به چشم را میگیرند .

باید تئجه داشته باشید هنگام خرید عینک فریم ان مناسب با فرم صورت شما باشد تا به جذابیت شما بیافزاید .در تابستان و بهار بهتر است از عینک هایی با شیشه تیره استفاده کنید و عینک های مناسب زمستان و پاییز بیشتر شیشه های رنگی دارند .در صورتی که درباره‌ی رنگ عینک آفتابی مطمئن نیستید، میتوانید از رنگ‌های کلاسیک مشکی یا سفید استفاده کنید زیرا با هر رنگ و استایلی قابل ست کردن هستند و شما یک اکسسوری دخترانه کاربردی دارید .

دختری با عینک افتابی خاص

3_ساعت

ساعت از پرکاربرد ترین و مورد نیاز ترین اکسسوری های دخترانه است که به دست های شما زیبایی میبخشد. این اکسسوری دخترانه در طرح های مختلفی موجود است .و در دو سته در بازار به فروش میرسد .

  • ساعت مچی آنالوگ

ساعت های آنالوگ از صفحه ی عقربه ای برخوردار هستند این مدل ساعت‌های مچی هیچ‌گاه دمده نمی‌شوند.از نمونه ساعت های آنالوگ میتوان به ساعت های ادوکس، واینر، لاکسمی اشاره نمود .ساعت های انالوگ راحت و خاص هستند .

ساعت انالوگ و اکسسوری مشکی
ساعت انالوگ
  • ساعت مچی دیجیتال

ساعت های دیجیتال از صفحه ی کامپیوتری برخوردار هستند و مقداری دقیق تر هستند .این ساعت ها ظاهری مدرن برای شما به ارمغان میاورند .یکی از قدرتمندترین ساعت های دیجیتال جهان یعنی ساعت های جی شاک کاسیو هستند .

ساعت دیجیتال دخترانه
ساعت دیجیتال

برای ست کردن ساعت باید دقت کنیم نوع ساعت متناسب استایل ما باشد هنگامی که تیپ اسپرت دارید ساعت هیی بند چرم دارند برای شما مناسب هستند .برای تیپ های رسمی یا مجلسی ساعت های دستبندی و استیل مناسب هستند .

4_کمربند

کمر بند ها جز شیک ترین اکسسوری های دخترانه هستند که هم مورد استفاده خانم ها و هم مورد استفاده دختران جوان قرار میگیرند .کمر بند ها انواع مختلفی دارند که براساس نوع استایل میتوانیم از ان ها استفاده کنیم . برای شلوار بهتر است از کمر بند های ظریف استفاده کنیم و برای دامن بهتر است از کمر بند های بزرگتر و پهن تر استفاده کنیم اکسسوری دخترانه از نوع کمربند تنوع زیادی دارند .

استفاده از کمربند باعث میشود ویژگی های لباسی که شما میپوشید برجسته شود .این اکسسوری دخترانه کاربرد زیادی در پوشش ما دارد و در رنگ های متنوعی وجود دارد که میتوان رنگ و طرح ان را با توجه به پیراهن خود ست کنید .

دختر کمر باریک با کمر بند چرمی

5_گردن بند

گردن بند ها و گردن اویز ها یکی از اکسسوری های دخترانه هستند که جز بدلیجات ها حساب میشوند .این روز ها استفاده از این اکسسوری دخترانه در مدل های مختلف چه کوتاه و چه بلند ان بسار ترند شده و زیبایی منحصر به فردی به استایل و چهره شما میبخشد .بهتر است در هنگام خرید گردن بند به نوع یقه خود هم دقت کنید .گردن بند های ظریف انتخاب مناسبی برای هر نوع استایلی هستند .

انواع اویز و گردن بند خاص دخترانه

6_انگشتر

انگشر ها جز اکسسوری های دخترانه ای هستند که این روز ها بسیار ترند شده اند و استفاده از ان ها زیبایی خیره کننده ای به دست ها و استایل شما میدهد .در استایل های دخترانه استفاده از انگشتر های مینیمال که طرح مدرنی دارند و جذابیت خاصی به دست ها میدهند ،کمک میکند تیپ ما زیبا تر باشد .امروزه دیده میشود در بیشتر انگشت ها از انگشتر های ست هم استفاده میکنند .برای خاص تر شدن میتوان یک دستبند زیبا هم با انگشتر های خود ست کنید .توجه کنید که انگشتری که میخرید اندازه انگشت شما باشد تا شمارا اذیت نکند .

7_دستبند

دستبند ها یکی از اکسسوری های دخترانه هستند که دمده نمیشوند و این اکسسوری برای انواع مچ ها چه نازک و باریک چه گرد مناسب است .دستبند اکسسوی است که در هر طرحی فضای مچ را پر میکند و زیبایی به دستان شما میبخشد .از راه هاس ست کردن دستبند ،هماهنگ کرذن ان با ساعت یا انگشتر یا گردن بند است .

انواع مختلفی از دستبند ها وجود دارد مانند :دستبند النگویی ،دستبند کاف ،دستبند تنیسی ،دستبند افسون ،دستبند مهره ای ،دستبند زنجیری ،دستبند برنجی و مسی ،دستبند چرمی ، دستبند بافتنی و دستبند رشته ای

8_گوشواره

یکی دیگر از اکسسوری های دخترانه گوشواره است .گوشواره ها از جنس های مختلفی از جمله طلا ،نقره ،بدلی تشکیل میشوند .برای انتخاب یک گوشواره مناسب باید به فرم صورت خود توجه داشته باشید .

برای صورت های گرد گوشواره های اویز دار و چلچراغی مناسب هستند .برای صورت های بیضی گوشواره‌هایی به شکل قطره اشک یا مدل‌های کشیده و بلند برای ایجاد تعادل در این فرم صورت مناسب هستند .گوشواره مناسب صورت مربعی گوشواره اشکی و گوشواره دایره‌ای و گرد، حلقه ای است .اگر فرم صورت شما قلبی است بهتر است از گوشواره های اویز دار استفاده شود . برای صورت های کشیده گوشواره‌های آویز که گرد و دایره‌ای هستند گزینه مناسبی است .برای صورت با فرم لوزی هر نوع گوشواره ای مناسب است .در هر صورت باید برای استفاده از این اکسسوری دخترانه دقت کنید تا زیبا و خاص بنظر برسید .

9_کلاه و انواع سر بند

کلاه و سربند از نمونه اکسسوری هایی هستند که در همه فصول سال میتوان از انها استفاده کرد .به عنوان مثال کلاه های تابستانه در فصل تابستان و همچین کلاه های زمستانی و بافت در فصول سرد سال از نمونه اکسسوری های دخترانه خاص هستند .علاوه بر انواع کلاه ها سربند ها هم میتوانند گزینه مناسبی برای اکسسوری باشند که که ا مروزه استفاده از انها برای دختران رواج یافته است .

هنگام انتخاب کلاه می‌توانید کلاهی که به صورت کامل متناسب با اندازه‌ی سر کودک یا کمی بزرگ‌تر باشد را انتخاب کنید. در هر دو حالت کلاه مناسب طاهر بسیار جذابی دارد. مطمئن شوید که کلاه با همه‌ی لباس‌های دختر کوچکتان هم‌خوانی داشته باشد.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *