مد و استایل

مدل مانتو مجلسی 2022 اسپرت (30+ مدل شیک و لاکچری)

مدل مانتو مجلسی
3/5 - (2 امتیاز)

مدل مانتو مجلسی شیک و زیبا استایل جذابی از شما را به نمایش میگذارد.در این مطلب از سایت ناپولی ما به شما کمک می کنیم، مانتویی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نماید.

به راستی یکی از چالش برانگیزترین مسائل در زمینه مد برای بانوان،انتخاب مانتوی مناسب برای مجالس خاص است.مانتوی که انتخاب می کنید باید متناسب با فرم اندام و رنگ پوستتان باشد تا زیبایی شما را چندین برابر کند.همچنین شما می توانید مانتوی خوتان را با اکسسوری،زیورالات و کفش هایتان ست کنید.داشتن این اطلاعات برای تمامی بانوان واجب است. در این مجله کوتاه مد از وبسایت ناپولی مابه شما کمک می کنیم،که بروزترین و شیک ترین مانتو مجلسی 2022 را برای خود انتخاب کنید.

راهنمایی انتخاب مانتو

در بازار امروز انواع مختلف و متنوعی از مانتو های مجلسی در رنگ ها و جنس های مختلف موجود است.بر خلاف تصور عام،زمانی که تنوع اجناس بالا می رود انتخاب کردن سخت تر می شود.اما ما به شما کمک می کنیم تا بهترین و مناسب ترین مانتو را برای خودتان در این بازار تهیه کنید.در ادامه مطلب مهم ترین نکات در عین مختصر بودن برای شما بازگو شده است.

مدل_مانتو_مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی

توجه به فرم اندام

یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین نکات که حتما باید به ان توجه ویژه ای داشت،فرم بدن است و نباید از ان چشم پوشی کرد.

فرم بدنی چاق و درشت اندام

  1. مانتو های تنگ را دور بیندازید:در این دسته از رم بدنی پوشیدن مانتو های تنگ بسیار نهی می شود و همان طور که میدانید مانتوی را انتخاب کنید که دقیقا مناسب بدن شما باشد.
  2. مانتو های با خط عمودی انتخاب کنید:این مانتو ها بر خام مانتو های با خط افقی افراد چاق و درشت اندام را لاغرتر نشان می دهد.
  3. مانتو های بدون خط را جایگزین کنید:اگر مانتو های با خط عمودی را پیدا نکردید مانتو های بدون خط را جایگزین کنید.
  4. مانتو های کشی،استرچ و کمر کشی مناسب نیستند.
  5. مانتو های را انتخاب کنید که از پهلو شکاف های جانبی داشته باشند:این مانتو ها سبب راحتی بیش تر شما می شوند.

فرم بدنی لاغر و ریز اندام

مانتو های با خطوط عمودی باریک را فراموش نکنید:این مانتو ها سبب می شود که شما قد بلند تر نشان داده بشوید.این مهم ترین نکته برای انتخاب کردن مانتو برای این افراد لاغر اندام است.

مدل_مانتو_مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی

توجه به بلندای قد

میانگین قدی بانوان در ایران 160سانتی متر می باشد.اگر بلند تر از میانگین قدی هستید شما را قد بلند و اگر پایین تر از میانگین قدی هستید ق کوتاه درنظر گرفته می شوید.

قد بلند

  1. از مانتو های با قد کوتاه اجتناب کنید:با توجه به قد شما این مانتو ها پا های شما را بلند تر نشان می دهند.
  2. مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید:سعی کنید که از رنگ های متنوع استفاده کنید.مانتو و شلوار یک رنگ شما را قد بلند تر نشان می دهد.
  3. مانتو های با کمر تنگ را انتخاب کنید:این مانتو توجه را از قد شما دور می کند و ان را بیشتر به سمت انحنا و اندام های شما می برد.
  4. مانتو های باد کرده و گشاد نپوشید:زیرا موجب بزرگتر نشان دادن اندام شما می شوند.

قد کوتاه

  1. مانتو های خیلی بلند را انتخاب نکنید:زیرا شما را کوتاه تر نشان می دهند،مانتو های که قد ان ها روی زانو است مناسب ترند.
  2. مانتو های ساده که تنگ وقالب بدن هستند را انتخاب کنید.
  3. مانتو های گشاد و چروک نپوشید:زیرا شما را کوتاه تر نمایش می دهد.
مدل_مانتو_مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی

توجه به رنگ

معمولا رنگ مانتو پارامتری سلیقه ای است.برای اینکه رنگ مانتو با پوست شما همخوانی داشته باشد نکاتی را در این قسمت ذکر کردیم.رنگ پوست ما یا سرد است و یا گرم.برای تشخیص رنگ پوست،کف دست را ملاک قرار بدهید اگر رنگ رگ های کف دست شما ابی یا بنفش بود،رنگ پوست شما سرد است و اگر رنگ رگ های کف دست شما سبز بود،رنگ پوست شما گرم است.

رنگ گرم:قرمزها، نارنجی ها، زردها و رنگ های نئونی

رنگ سرد:سبزها، آبی ها و بنفش ها

نکته ای که لازم از است که در اینجا ذکر شود این است که رنگ سال 1401 آبی بنفش گرم است که می توانید از آن بهر ببرید.

مدل_مانتو_مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی

انواع مدل مانتو مجلسی

حال که آگاه شدیم که چگونه مانتو مناسب خودمان را انتخاب کنیم.بهتر است که با سبک های مختلف این کار آشنا شویم.در این قسمت از مجموعه مطالب سایت ناپولی 6 گروه از مقبول ترین انواع مانتو های مجلسی را برای شما اماده کرده ایم.

مانتو های مجلسی ساده

مانتو های ساده همیشه جزء جدایی ناپذیری از دنیای مد بوده.طرفداران زیادی دارد که نه تنها وقار خود را از دست ندادند بلکه همیشه انتخاب افراد قدرتمند و شیک پوش بوده است.این سبک از مانتو ها هرگز قدیمی نمی شود و همواره تازگی خاصی را در خودش دارد. برای چشمگیر تر شدن این سبک از مانتو می توان اکسسوری،زیورالات و کفش ها را با آن ست کرد و جلوه خاصی را به این مدل بخشید.

مدل_مانتو_مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی

مانتو های بلند و جلو بسته

یکی از طرح‌های جذاب و مقبول برای مانتو‌های مجلسی مانتو‌های جلو بسته و بلند هستند.این مدل انتخابی مناسب برای کسانی هستند که به طرح‌های جذاب و خاص علاقه مند هستند. خانم‌هایی که حجاب لباس برایشان مهم و مورد توجه است می‌توانند از این مدل‌ها(مانتو لند و جلو بسته)در رنگ‌ها و طرح‌های جذاب استفاده کنند. این دسته از مانتو‌ها زیبایی و جلوه خاصی به شما می‌بخشد.همان طور که میدانید این مدل مانتو در جامعه ما پذیرفته شده تر است.

همچنین شما میتوانید این مدل مانتو را به عنوان کادوی مناسب برای دوستان خودتان در نظر بگیرید.

مدل_مانتو_مجلسی

مدل_مانتو_مجلسی

مانتو های بلند و جلو باز

مدل مانتو بلند و جلو باز مجلسی بخشی از جدیدترین و بروزترین مانتو های مجلسی  محسوب می‌شوند،راحتی استفاده از این مانتو ها باعث شده که در بین تمامی رنج های سنی طرفدار پیدا کرده باشد.و به اصطلاح سن نمی شناسد.

این مدل مانتو در سبک های اسپرت، ساده و مجلسی ، با پارچه و جنس های متفاوت طراحی و به بازار ارائه شده است. نکته قابل توجه در مورد این مانتو ها این است که در تمامی فصول می توانید به راحتی از مانتوهای بلند وجلوباز استفاده کنید.مدل مانتو‌های مجلسی و جلو باز یکی از بهترین و پر طرفدارترین انتخاب برای خانم‌های با فرم بدنی لاغر می باشد که می‌توان این مانتو‌ها را با ست کردن لباس مشکی در زیر مانتو، زیبایی این مانتو‌ها را نیز بیشتر از قبل کرد.

برای این مدل‌ از مانتو می‌توانید به انتخاب و سلیقه شخصی خودتان اعتماد کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.پیشنهاد می‌کنیم برای بیشتر شیکدیده شدن،از کفش های با پاشنه های بلند استفاده کنید. البته رنگ سال در طراحی‌های مانتو مجلسی شیک و لاکچری امسال تأثیر داشته و نمی توان از ان چشم پوشی کرد.شما می‌توانید این مدل مانتو‌ها را در رنگ‌های آبی بنفش گرم هم ببینید که طرح شیک و منحصر به فردی دارند.

در طراحی مدل مانتو‌های جلو باز بلند از پارچه‌های ارگانزا با طرح‌های جدید و آستردار استفاده شده است که قطعا از جذاب‌ترین مدل‌های مانتو مجلسی شیک هستند.

مدل_مانتو_مجلسی
مدل_مانتو_مجلسی
مدل_مانتو_مجلسی

مانتو های مجلسی مزونی

بهترین گزینه برای افراد سخت پسند می باشد که به آسانی هر طرح و مدلی را برای خود انتخاب نمی‌کنند،شما می‌توانید از مدل مانتو‌های مزونی بهره بگیرید.مانتو های مجلسی مزونی از طراحی و پارچه های منحصر به فرد استفاده می‌کند که شاید انتخاب هر فردی نباشد. در مزون‌ها شما می‌توانید طرح مورد نظر خودتان را نیز سفارش دهید.

مدل_مانتو_مجلسی
مدل_مانتو_مجلسی
مدل_مانتو_مجلسی

مانتو مجلسی ویمسیکال

این سبک از مدل مانتو به دلیل به کار رفتن رنگ های شاد و روشن در طراحی پارچه آن باعث می شود که افراد با پوشیدن آن بسیار پر انرژی به نظر آیند.این سبک از مانتو انرژی خاصی به شما و اطرافیانتان می دهد.رنگ سبز، قرمز، نارنجی و… رنگهایی است که برای مانتو ویمسیکال استفاده می شود بنابراین این سبک می تواند مناسب فصل تابستان باشد.

مدل_مانتو_مجلسی
مدل_مانتو_مجلسی

مانتو زنانه کلاسیک

اغلب مانتوهای زنانه رسمی جزو کار های کلاسیک به شمار می روند این مدل مانتوها اغلب دکمه دار و دارای یقه های متفاوت با سایر مدل ها می باشند.از ویژگی های این مدل مانتو می توان به داشتن دکمه جلو، جیب و یقه های متفاوت در مدل های مختلف اشاره کرد.

مدل_مانتو_مجلسی
مدل_مانتو_مجلسی
مدل_مانتو_مجلسی

مانتو مجلسی با طرح سنتی

این مانتو خبر از اصالت می دهد.امروزه پارچه‌ها با نقش‌ و نگار سنتی،بسیار به جاب توجه می کند و طراحان توانمند کشورمان توانسته‌اند از این پارچه‌ها بهترین استفاده را در طراحی خود داشته باشند و مدل مانتو مجلسی شیک و لاکچری را در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار بدهند.سرزندگی و شادابی این طرح‌ها بر هیچ کس پوشیده و پنهان نیست.البته با انتخاب کردن زیورالات مناسب زیبایی این مدل مانتو‌ها را بیشتر کرد.
این نوع پارچه را می‌توان به راحتی در انواع مدل مانتو مجلسی به کار برد و کوتاهی و بلندی نوع آستین و یقه آن می‌تواند به سلیقه طراح و مصرف‌کننده تغیر کند. این مدل مانتو‌ها برای تمامی فصل های سال مناسب خواهند بود. البته که این نوع طرح‌ها می‌تواند برای ست مادر دختری بسیار جذاب باشد. دختران عزیز هم می‌تواند با رنگ و طرح سنتی به خود جلوه و زیبایی بیشتر کنند.

مدل_مانتو_مجلسی
مدل_مانتو_مجلسی
مدل_مانتو_مجلسی

مانتو مجلسی اسپرت

بارزترین خصلت این مدل از مانتو،ساده و راحت بودن آن است. این مدل مانتو اغلب مناسب موقعیت های رسمی و آموزشی است به طور مثال برای استایل های دانشجویی بسیار مناسب و کاربردی است زیرا علاوه بر راحتی این مدل شما می توانید بروز بودن خود را نشان دهید.
مهم ترین خصوصیت استایل اسپرت راحتی و انعطاف پذیری آن است .به یاد داشته باشید مانتو زنانه اسپرت به هیچ وجه مناسب استفاده در مجالس و مهمانی ها نیست.

مدل_مانتو_مجلسی
مدل_مانتو_مجلسی

نکاتی درمورد شست وشو مانتو مجلسی در خانه

شست و شو این دست از لباس ها اصلا کار ساده ای نسیت و نسبت به شستو شو سایر لباس ها نیاز به دقت و زمان بیش تر دارد.از انجا که پارچه های این مانتو ها گران هستن ممکن است با کوجک ترین اشتباه متحمل هزینه های سنگین بشویم.تاکید میکنم که بهترین راه حل سپردن این دست از لباس ها به خشک و شویی است.

  • برچسب درج شده روی لباس را بخوانید
  • کت و شلوار را به خشکشویی بسپارید
  •  لباس مجلسی را در ماشین لباسشویی قرار ندهید
  • لباس مجلسی را لکه‌بری کنید
  • به اصول شستشوی لباس مجلسی در خانه توجه کنید
  •  نحوه صحیح خشک کردن لباس مجلسی را بشناسید
  • از شوینده مناسب استاده کنید

تصمیم گیری راحت تر

در این مطلب ما با نحوه انتخاب کردن مانتو،آشنایی با محبوب ترین مانتو ها و همچنین نکاتی درمورد شست وشو آن اشنا شدیم.اما اگر شما قصد خرید مانتو مجلسی دارید و قصد دارید بهترین مدل مانتو مجلسی را در بهترین کیفیت و جنس تهیه کنید می توانید به فروشگاه ناپولی مراجع کنید،همکاران من در این وبسایت به شما کمک می کنند تا مناسب ترین مانتو و لباس زنانه را برای خود و دوستانتان انتخاب کنید.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *