مد و استایل

10 پیشنهاد عالی برای هدیه روز پدر

امتیاز دهید post

هدیه روز پدر یکی از چیزایی است که همه ی ایرانی ها به پدر های خود می دهند و از قدیم تا به حال وجود دارد و شاید برای شما دغده این باشد برای پدر خود چه هدیه بدرد بخور بگیرید. امروز آمده ایم به شما بگوییم که چه چیز هایی بدرد بخور هستند تا برای پدر خود تهیه کنید. شاید شما سردرگم شده اید که برای پدر خود چه بخرید و دست و پاچه یک چیز را می خرید و آن چیزی را که تهیه کردید بی استفاده در گوشه ی خانه شما می ماند. به شما پیشنهاد می شود هدیه ای بخرید که به سبک زندگی آن بخورد.

هدیه روز پدر

1. دستگاه آسیاب قهوه

اگر پدر شما اهل خوردن قهوه است یک دستگاه برای آسیاب کردن این دستگاه باید قهوه درسته بگیرید و در این دستگاه بریزید دستگاه یک دسته دارد و این دسته را می چرخانید و قهوه ها توسط آسیاب های داخل دستگاه قهوه هارا آسیاب می کند این دستگاه بسیار کوچک است و قابل حمل است و می تواند مسافرت یا داخل ماشین بزاریدش و به سرکار ببرد و بسیار برای هدیه روز پدر مناسب است و اگر پدر شما قهوه زیاد می خورد حتما این دستگاه را برایش تهیه کنید بسیار ارزان و بصرفه است این دستگاه.

دستگاه آسیاب قهوه

2. پاور بانک

پاور بانک یکی از کاربردی ترین چیزای روی کره زمینه پاور بانک یک شارژر همراه هستش که بدرد همه می خوره و خیلی جاها ازش می توانید استفاده کنید فرض کنید که شما در جاده شارژ موبایلتان تموم شده باشه و می توانید موبایل خود را بزنید به شارژ و گزینه ای است که بدرد همه می خورد بسیار زیاد این دستگاه پیشنهاد می شود این دستگاه تبلت موبایل و… شارژ می کند این دستگاه شارژ می شود و بعد چند بار شارژ کردن موبایل یا تبلت خود شارژش تمام میشه و دوباره باید پاور بانک خود را شارژ نمایید.

پاور بانک ها مدل های زیادی خوب و بد و قیمت هایشان هم متفاوت است. ترجیحا پاور بانکی را که می خرید از برند های معتبر باشد چون پاور بانک های ارزان سریع خراب می شوند.

پاور بانک مشکی با تبلت و موبایل

3.ست لوازم اصلاح

خیل کم پیش می آید مردی را پیدا کنید که عاشق ست های لوازم اصلاح نباشد. این ست ها بسیار برای هدیه روز پدر عالی هستنند و شامل فرچه ، افتر شیو ، بیفور شیو و تیغ است. این ست ها میشه گفت بهترین هدیه برای روز پدر است! ست اصلاح شامل تیغ و قیچی است خیلی از مرد ها وقتی به ارایشگاه می روند دوست دارند لوازم شخصی داشته باشند و می توانند این هارا به همراه خود ببرند. و حتما دقت کنید که از ست های برند های معتبر را بگیرید.

هدیه روز پدر

4.کیف‌ها و کفش‌ها:

یک کیف یا کفش با برند مورد علاقهٔ پدر، کیف‌های چرم یا کفش‌های باکیفی

5.لباس‌ها:

یک پیراهن یا سوئیت‌شرت با طراحی یا نقوشی که به سلیقهٔ او بخورد.

پیراهن پلو، شلوار یا جوراب با کیفیت

6.لوازم الکترونیکی:

گجت‌های جدیدی مانند هدفون بلوتوث، اسپیکر قدرتمند و یا ساعت هوشمند.

یک کیبورد یا ماوس با کیفیت برای استفاده در کار یا سرگرمی.

7.ورزش و فعالیت‌های بیرونی:

اگر پدر شما علاقه به ورزش دارد، تجهیزات یا لوازم ورزشی جدید مانند یک دست‌شکن، توپ یا کفش ورزشی

یک بلیط برای بازدید از بازی تیم محبوبش یا دیدن یک رویداد ورزشی.

8.وسایل گردشگری:

بسته سفر یا کوله‌پشتی برای استفاده در سفرها و گردش‌ها

9.کاراگاهی و ابزارهای دستی:

یک مجموعه ابزار دستی یا یک کیت ساخت چیزی.

دوره آموزشی آنلاین یا ویدئوهای آموزشی در زمینهٔ کاراگاهی

10.سفر:

یک بلیط هواپیما یا یک بسته سفر به یک مقصد مورد علاقهٔ پدر.

رزرو یک شب اقامت در یک هتل یا مهمان‌خانه زیبا.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *