مد و استایل

6 مدل ست کردن لباس با پارتنر یا همسر

پارتنر زیبا
امتیاز دهید post

بسیاری از زوج های جوان برای ست کردن لباس با پارتنر یا همسرشان به دنبال ایده و طرح مناسب برای پوشیدن میگردند. این کار زیبا و شیرین برای ابراز عشق و علاقه بین زوجین صورت میگیرد و باعث ایجاد مهر روز افزون در دل شریک زندگی ما میشود. شاید بعضی وقت ها هزار تا کادوی ارزنده نتوانند اندازه پوشیدن لباس ست روی قلب شریک زندگی ما تاثیر بگذارند و به دل بنشینن.

ما در این مطلب در ناپولی به معرفی 10 مدل از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین های ناپولی که زوج های خوش سلیقه اون ها رو امتحان کرده و راضی بودن میپردازیم. پس اگر شما هم دوست دارید عشقتون به شریک زندگیتون رو ثابت کنین تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

انواع ست کردن لباس با پارتنر

شاید زمانی که اسم ست کردن لباس با پارتنر رو میشنویم اولین چیزی که به ذهنمون میرسد لباس های کاملا هم رنگ یا لباس هایی که روی آن ها یک طرح مشابه چاپ شده است باشه. اما اگر کمی خلاق باشیم و بخواهیم یکم متفاوت عمل کنیم میبینیم که راه های خیلی خیلی زیادی وجود دارد که ما میتوانیم با شریک زندگی خودمان لباسمان را ست کنیم. به موارد زیر توجه کنید تا با انواع روش های ست کردن لباس آشنا شوید.

1. ست کردن کت و شلوار

کت شلوار با رنگ متفاوت برای ست کردن لباس با پارتنر یا همسرمان

کت و شلوار، یکی از جذاب ترین گزینه ها برای ست کردن لباس با شریک زندگیتان میباشد. همانطور که در عکس بالا میبینید بعضی وقت ها ست کردن لباس با پارتنرتان به معنی کاملا هم رنگ بودن یا کاملا مشابه بودن لباس نیست. بلکه میشه حتی با پوشیدن دو رنگ کاملا متفاوت، باز هم تیپتان با شریک زندگیتان به هم مربوط باشد. و کت و شلوار، برای این کار یک گزینه بسیار عالی میباشد.

با توجه به عکس بالا میشود فهمید که اگر پارتنرتان هم تیپ شما باشد، مثلا هر دو مجلسی بپوشید، حتی اگر لباستان هم رنگ نباشد، بهتر از آن است که تیپ های متفاوت داشته باشید اما فقط لباس هایتان هم رنگ باشند.

کت شلوار با رنگ یکسان جهت ست کردن با پارتنر یا همسرمان

همچنین اگر که بخواهید کت و شلوارتان با همسرتان کاملا هم رنگ باشد که نهایت مچ و هماهنگ بودن لباس هایتان را به میرساند، میتوانید مثل طرح بالا و مشابه آن، این کار را انجام دهید. اگر شما هم دوست دارید که کت و شلوار های پیشنهادی ناپولی برای ست کردن را ببینید رو این لینک کلیک کنید.

2. ست کردن لباس با پارتنر مخصوص مکان های عمومی

ست بلوز و مانتو هم رنگ مخصوص مکان های عمومی

بلوز و مانتوی هم رنگ یک تیپ و استایل کاملا هماهنگ است که همه زوج ها برای ست کردن لباس با پارتنرشان میتوانند در هر مکان و هر فصلی از آن استفاده کنند. برعکس مورد قبل، این تیپ را نمیتوان با رنگ های متفاوت پوشید و تنها راه ست کردن این لباس با همسرتان، استفاده از یک رنگ یا طرح برای هر دو نفر میباشد. اگر قصد دارید انواع بیشتری از این ست ها را ببینید پیشنهاد میکنیم به دسته بندی لباس های ست مخصوص زوج ها حتما سر بزنید.

3. ست کردن لباس اسپرت

ست لباس ورزشی و اسپرت رنگ روشن برای زوج ها

اگر شما هم به همراه پارتنرتان ورزش میکنید و دنبال راهی برای ست کردن لباس با پارتنرتان میگردید ناپولی ست اسپرت مخصوص زوج ها رو به شما پیشنهاد میده. شلوار و سوییشرت این ست هم رنگ میباشد و تیپ یک پارچه و جذابی را به شما و پارتنرتان هدیه میکند. اگر مایل به دیدن رنگ بندی و تنوع این محصول دارید رو لینک ست اسپرت مخصوص زوج ها کلیک کنید.

4. ست کردن لباس با پارتنر (تیشرت مکمل)

ست تیشرت مکمل خانم و آقا با علامت وای فای روی تیشرت ها

یکی از زیبا ترین راه های ست کردن لباس با پارتنرتان، پوشیدن لباس های مکمل میباشد. این لباس ها معملا به تنهایی معنا و مفهومی ندارند و زمانی که شما در کنار پارتنرتان آن را میپوشید جذابیت خود را نشان میدهد. شما با هدیه دادن یکی از این ست ها به همسرتان میتوانید میزان زیادی از عشق و علاقه تان را به اون نشان دهید. ست های مکمل ازتنوع بالایی برخوردارند و میتوانید با توجه به سلیقه تان در قسمت ست های مکمل ناپولی ست مورد علاقه تان را انتخاب کنید

5. ست کردن کفش

کفش ها ست قرمز رنگ مخصوص زوج ها

یک راه کم هزینه ولی بسیار جذاب برای ست کردن لباس با پارتنرتان پوشیدن کفش های هم طرح و یا هم رنگ میباشد. این ست فارغ از این که در چه فصل و یا چه مکانی هستید قابل استفاده است و همیشه میتوان از آن استفاده کرد. فقط در انتخاب این ست به این نکته دقت فرمایید که راحتی و کیفیت را فدای جذابیت ظاهری نکنید. زیرا که گر کفش های شما از کفی با کیفیتی برخوردار نباشد و یا جنس مواد استفاده شده در کفش نا مرغوب باشد باعث به وجود آمدن درد در بدن یا پوسیدگی سریع کفش ها میشود.

لذا ناپولی همیشه تلاش دارد که با کیفیت ترین و مرغوب ترین لباس ها رو به مشتری های خودش ارائه دهد. پس اگر یک ست کفش جذاب و در عین حال مرغوب لازم دارید روی لینک دسته کفس های ست مخصوص زوج های ناپولی کلیک کنید تا انواع ست های ناپولی را ملاحظه کنید.

6 ست کردن ساعت

ساعت مردانه و زنانه مشابه برای ست کردن

شاید ست کردن ساعت موردی باشد که خیل جلب توجه نکند، اما یکی از تاثیر گذار ترین کار هایی که میتوانید برای پارتنرتان بکنید هدیه دادن یک جفت ساعت مشابه برای خودتان و پارتنرتان است. به این صورت در تمام طول روز وقتی شما یا پارتنرتان به ساعت نگاه میکنید به یاد یکدیگر میافتید و چه چیزی از این شیرین تر؟ تنوع و کیفیت ساعت های ناپولی برای ست کردن زیاد است. پس به راحتی میتوانید ساعتی که مورد پسند سلیقه تان است را با کلیک روی این لینک سفارش دهید.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *