مد و استایل

12 مدل کفش اسپورت زنانه

کفش اسپورت زنانه
امتیاز دهید post

کفش اسپورت به خصوص کفش اسپورت زنانه برای کاربردهای خاصی استفاده می شوند برای این که پایی سلامت داشته باشیم باید از کفش های مناسب و مخصوص استفاده کنیم. خیلی از امثال ما بر این باور هستیم که در مورد خرید کفش اسپورت کار بسیار راحت واسوده ای را در اختیار داریم ولی باید این را متذکر شویم که این باور کاملا غلط و اشتباه است و درست نیست که با عجله به انتخاب کفش هایی مانند کفش های اسپورت بپردازیم بلکه باید دقت خیلی زیادی را معطوف این انتخاب کنیم.

کفش اسپورت زنانه

در صورتی که مردان از کفش های اسپورت خود به ندرت استفاده می کنند و در طول روز شاید یک یا دو بار ان هم به مدت خیلی کم اسفاده کنند،ولی بانوان ساعات زیاد و متعددی را پاهای خودرا در این کفش های اسپورت زنانه قرار می دهند و اینطور هم نیست که خان ها ان هارا فقط در یک بازه زمانی یا در یک فصل بپوشند بلکه ان ها می توانند از ان ها در فصل های متفاوت استفاده و بهره ببرند.

البته این که بخواهید کفش اسپورت زنانه داشته باشید باید دلایل گوناگون و متفاوتی را در بر داشته باشد مانند این که بخواهید به به پیاده روی بروید یا این که این گونه کفش ها را در هنگام رفتن به کوهنوردی به پا کنید همچنین می توان این دلیل را هم در بر داشته باشد که شما علاقه زیادی به اینگونه کفش ها داشته باشید خب می توان گفت که انتخاب در میان انبوهی از مدل های مختلف کفش اسپورت زنانه کار را برای شما سخت می کند و در این جا تعدادی از مدل های کفش اسپورت زنانه را نام بردیم که شاید در انتخاب شما کمک کافی و مناسب را ایفا کند.

تعدادی مدل کفش اسپورت زنانه

1.کتانی اسپرت دخترانه مدل زارا کد Z702

2.کفش اسپرت زنانه ویتارا PV37

3.کتانی دخترانه آدیداس مدل استن اسمیت کد AS123

4.کتانی اسپرت زنانه نایک طرح جوی راید

5.کفش اسپرت زنانه اسکیچرز مدل فلکس A10/12

6.کتانی اسپرت زنانه نایک مدل ریکت ۲۷۰

7.کتانی ساقدار وین اسکای مدل فشیون کد B350

8.کتانی اسپرت زنانه وین اسکای مدل WC900

9.کتانی اسپرت زنانه میکا مدل ۲۲۰BY

10.کفش اسپرت زنانه نایک مدل هایپردانک ۲۰۱۴

11.کتانی اسپرت زنانه طرح نایک مدل ونوس V02

12.کفش اسپرت زنانه نایک مدل فری ران ۴.۰ رنگ صورتی

ویژگی های یک کفش اسپورت خوب

کفش اسپورت زنانه بسیار عالی و شیک

.اولین موردی که می خواهیم معرفی کنیم ظاهر و زیبایی کفش است که هر کسی با توجه به تیپ و استایلی که دارد مشخص می کند که چه کفشی را مد نظر دارد و این خریدی که بر اساس ظاهر می کنیم فقط معطوف به رنگ و علاقه ای که نسبت بعضی از کفش ها داریم را مشخص می کند.

2.بعضی ها این تصور را دارند که فکر میکنند که اگر کفشی را بخرند و شصت پای انها در انتهای پنجه کفش فشرده باشد بعد ها جا باز می کند و راحت می توانند از ان کفش استفاده کنند در صورتی که اصلا اینگونه نیست و باید 2 یا 3 سانت از پنجه کفش فاصله داشته باشد.

3.هیچوقت تصور این را نکنید چون یک شماره سایزی را بر روی کفش دیدید دقیقا همان سایز است چون نسبت به ساختی که طراح ان داشته است می تواند سایز متفاوتی داشته باشد و باید قبل از خرید ان حتما ان را به پای خود کنید تا درستی سایز کفش اطمینان حاصل کنید.

4.هر دو پای خود را در داخل کفش بگذارید و امتحان کنید چون بعضی از انسان ها وجود دارند که سایز دو پای خود با هم همخوانی ندارد و یکی از دیگری بزرگتر یا کوچکتر است پس حتما به این نکته توجه کنید و فقط یک کفش را امتحان نکنید.

5.یکی دیگر نکاتی که می توانیم متذکر شویم این است که به وزن کفش اسپورت زنانه دقت کنیم چون اگر به این نکته توجه نکنیم در مسابقات ورزشی و در پیاده روی و ورزش کردن و فعالیت های گوناگون و متفاوت که باید به راحتی پاهای خود را جابجا کنیم و احساس سنگینی نکنیم دچار مشکل می شویم و به پاهای خود اسیب وارد می کنیم و خستگی زودرسی را تجربه می کنیم.

6.پشت کفش باید طوری قرار گرفته باشد که پا در درون کفش اصلا متوجه حرکتی نشود و پاشنه ی پا به صورت راحت قرار گرفته باشد چون درصورتی اینطور نباشد پا از کفش بیرون می اید و باید کفش حتما انعطاف خود را حفظ کند چون در حرکت هایی مثل پیاده روی و رانینگ می تواند مشکل ساز شود. 7. البته باید به لژ های کفش هم دقت کنیم چون در صورتی که نرم باشند و قوی و مستحکم نباشند وقتی که فرد پای خود به جایی اصابت می کند دچار اسیب جدی می شود پس باید استحکام خود را حفظ کنند.

کفش سفید دخترانه اسپورت

کفش اسپورت زنانه سفید

امروزه اگر کسی بخواهد و قصد داشته باشد برای عزیزی خرید کند مکان های مختلف را اعم از سایت های اینترنتی و صفحه های مجازی یا مکان های دیگر را زیر و رو می کنند تا چیزی که مطابق میلشان هست را انتخاب کنند در مورد کفش اسپورت و به خصوص کفش اسپورت زنانه چون قابلیت این را  دارند که در مکان های ورزشی بهترین عملکرد را داشته باشند پس دارای یک کیفیت بسیار بی نظیر هستند.

کفش اسپورت زنانه در جنس های گوناگونی یافت می شود اما چیزی که بیشترین علاقه را در بین بانوان جوان دارد کفش های چرمی هستند و البته رنگ کفش هم اهمیت قابل توجهی در انتخاب بانوان را دارا است رنگ هایی مثل سفید  مشکی و صورتی و رنگ هایی تیره محبوبیت خاصی دارند چون می توانند بقیه وسایل خود را اعم از کیف و مانتو خود را با ان ست کنند و نتیجه قابل توجهی را دریافت کنند.

طراحان زیادی رنگ سفید را در وسایل زیادی مانند مانتو کفش و روسری تیشرت و غیره استفاده می کنند چون رنگ سفید یکی از محبوب ترین و ترند ترین رنگ های چند سال اخیر بین پسران و دختران معرفی شده است و این علاقه خاص موجب شده است که همانطور که گفتیم بیشتر وسایل زنانه و مردانه در این رنگ به خصوص پیدا شود و این رنگ به دلیل این که رنگ بازتاب کننده ی بسیار خوبی را در بر دارد در گزینه های مدرن و جدید هر ساله عرضه می شود در مورد این که اگر بخواهید لباسی را با یک کفش ست کنید در مورد ست کردن بقیه رنگ ها شاید کار سختی به حساب اید.

ولی درمورد رنگ سفید این طور نیست و راحت قابلیت ست شدن با هر لباسی را دارا است و بعد از این که این کفش هارا مکررا استفاده کردید می توانید طرح های مختلفی را بر روی ان ایجاد کنید که قابل مشاهده باشد در صورتی در مورد بقیه رنگ ها اینگونه نیست حتی می توان از رنگ مشکی برای خط دار کردن دور کفش های سفید استفاده کرد که موجب زیبایی خاصی در اینگونه کفش ها دمی شود.

کفش اسپورت زنانه سفید

کفش مخصوص کوه نوردی

کفش اسپورت زنانه مخصوص کوه نوردی

کفش های کوه نوردی می توانند با یکدیگر تفاوت های زیادی داشته باشند و در مدل های مختلفی در سراسر جهان و فروشگاه ها عرضه شود چون اگر مسافت زیادی را در پی داشته باشید باید از کفش هایی با مقاومت و استحکام بالا تری استفاده کنید همچنین از نکته های دیگری که می توانه قابل توجه باشد یکی نوع مسیر کوه نوردی است که بسته به پر و پیچ و خم بودن مسیر و شیب زیاد داشتن و نداشتن مسیر باید کفش خاص را انتخاب کنید کفش های کوه نوردی که در باب خان ها عرضه می شوند.

معمولا در برابر سرما مقاومت بالایی را شمل می شوند که دارای اج های عمیقی هستند که البته در مدل های متفاوت و گوناگونی عرضه می شوند کفش های 3پوش یکی از انواع ایگونه کفش ها به شمار می ایند که باعث نگهداری و مواظبت از ساق کوه نورد می شود ان چیزی که خیلی وقت ها به انسان ثابت شده این است که پیاده روی چقدر می تواند در سلامتی انسان نقش موثری  داشته باشد و کوه نوردی هم یکی از دسته های پراهمیت پیاده روی به حساب می اید که البته مشکلی که دارد این است که در هنگام کوه نوردی فشار زیادی به پای کوه نورد وارد می کند.

پس بهتر است قبل از این که به کوه نوردی برویم یک کفش مناسب انتخاب کنیم که از فشار حداکثری بر روی پا کاسته شود و راحتی بیشتری را احساس کنیم و در اینجا یک سری نکات میگوییم که حتما در انتخاب کفش اسپورت زنانه مناسب برای کوه نوردی می تواند گزینه مناسبی باشد:

1.کفش کوه نوردی زنانه سایز بزرگتری نسبت به سایز پای اقایان دارند

2.بهتر است که پنجه ی پا را تا جایی که می توانیم به انتهای کفش نزدیک کنیم که تسلط کافی را در هنگام راه رفتن داشته باشیم

3.اگر می خواهید از این که کفش مناسب است و می توانید به ان اطمینان پیدا کنید بهتر است که اگر جسمی را در اطراف خود می بینید کفش خود را محکم به ان جسم اصابت دهید و اگر کفش جنس خوبی داشته باشد شما نباید دردی را احساس کنید

فقط بهترین تجربه را از فروشگاه ناپولی بخواهید ( ناپولی ، فروشگاه توپولی ما )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *