مد و استایل

12 ست پیشنهادی جذاب مانتو برای عید نوروز

مانتو عید
3/5 - (1 امتیاز)

فرارسیدن عید نوروز یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین آداب و رسوم ایرانیان است. ایرانیان از قدیم رسم دارند که با آغاز سال جدید ، خانه‌ تکانی کنند و برای مراسم نوروز آماده شوند. در این مقاله قصد داریم ۱۲ ست پیشنهادی مانتو برای شما خانم‌های شیک‌پوش ارائه کنیم؛ پس با ناپولی همراه باشید. یکی از چالش هایی که خانم‌ها در روزهای پایانی سال با آن روبرو هستند، خرید مانتویی بسیار شیک برای سال جدید است.

مانتوی عید با رنگ سال

یکی از زیباترین و شیک ترین ترکیب های رنگی، ترکیب تناژ های مختلف رنگ سال با آیتم های سفید رنگ است. در این ست بهاره خیره‌کننده یک مانتوی خوش رنگ سال از برند السانا را انتخاب می‌کنیم که با طرح های سفید تزیین شده و این طرح های سفید رنگ باعث می شود راحت تر بتوانیم یک ست بهاره را با آیتم های سفید ترکیب کنیم.

با توجه به اینکه مدل مانتو ممکن است بلند و گشاد باشد، انتخاب یک اورال یا سرهمی سفید از برند سرژه نیز می تواند انتخاب مناسبی برای ست دوست داشتنی باشد. یک شال سفید ساده، یک کیف کالج به رنگ سال و یک صندل از برند آرتمن دیگر انتخاب های ما برای این ست پیشنهادی است.

مانتو با تناژ رنگی

ست بهاره با استایل مونوکروم

استایل مونوکروم یکی از خیره‌کننده ترین استایل های جهان مد محسوب می شود و یکی از ساده‌ترین استایل ها است. اگر رنگ و گزینه‌های درست را انتخاب کنید، می توانید استایل بسیار شیک و خیره‌کننده‌ای داشته باشید. در این ست بهاره بسیار زیبا، برند کلوتو را انتخاب کردیم که از پارچه ژاکارد دوخته شده است.

داشتن یک شلوار راسته مخمل از برند گردیه، شال ساده تک رنگ، کیف دوشی چرم با همان رنگ و یک ست جواهرات با نگین‌هایی به رنگی که انتخاب کردید، ست شیک را تکمیل می کنند. در این ست دوست داشتنی که بسیار برای مهمانی‌ها و عید نوروز بسیار مناسب است، یک جفت کفش کلاسیک جیر از برند پاریس هیلتون هم در نظر گرفتیم که جلوه خیره‌کننده تری به این ست بهاره خواهد داد. اگر طرفدار استایل شیک و رسمی هستید و یا در مکان‌هایی که شرکت می کنید، موقعیت های رسمی است این مانتوی خیره کننده از برند کلوتو می تواند به عنوان مانتوی عید برایتان انتخاب بسیار خوبی باشد.

استایل مانتو مونوکروم

ست کژوال با رنگ بژ؛ انتخاب زیبا برای مانتوی عید

این مانتوی بهاره زیبا و خوش دوخت از برند السا که پارلا هم نام دارد یکی دیگر از انتخاب ما برای ست های بهاره است. طرح های بسیار زیبا و مینیمال این مانتوی جذاب به ما این فرصت را می دهد که از رنگ های قابل ترکیب با این مانتو را به راحتی پیدا کنیم.

تناژ رنگی بژ تیره و روشن که جزء رنگ های خنثی محسوب می شوند، به زیبایی با نارنجی و صورتی ترکیب می شوند. به همین دلیل یک شال با طرح‌های زیبا به رنگ نارنجی و صورتی از برند کیکی رایکی، یک کیف چرم به رنگ صورتی و کفش کالج خوش رنگ صورتی از برند آلدو انتخاب ما برای این ست بهاره زیبا و دوست داشتنی است. انتخاب اکسسوری و جواهرات مناسب هم می تواند این ست را خیره‌کننده تر کند. بنابراین یک دستبند مهره‌دار با سنگ های صورتی انتخاب بسیار مناسبی برای این ست جذاب است.

ست کژوال

ست با رنگ‌های سرخابی و سفید

رنگ سرخابی یکی دیگر از رنگ های ترند خواهد بود. رنگی که باعث یاداور شدن گل ها و نسیم بهاره است. مانتوی بهاره نیزل با طرح گل و تناژ رنگی طوسی، سرخابی و سفید انتخاب بسیار زیبایی برای یک ست بهاره است. این مدل مانتوی کوتاه هم برای مهمانی و هم برای موقعیت های خاص، مناسب است. به همین دلیل، این مانتوی زیبا از برند نیزل انتخاب خوبی است.

یک کیف لاکچ و یک کفش پامپ به رنگ صورتی انتخاب ما برای این ست بهاره است که شما با توجه به استایل شخصی خود می توانید گزینه های کژوال بهتری را هم انتخاب کنید. برای شال نیز، بهترین انتخاب ها برای ست کردن با این مانتو، تناژ رنگی سرخابی، صورتی، سفید و طوسی است که با توجه به پارچه طرح دار مانتو بهتر است شالی ساده انتخاب شود.

مانتوی سرخابی و سفید

ست رسمی با مانتوی طرح دار ارغوانی

رنگ زیبای ارغوانی، رنگی که برای بهار بسیار مناسب خواهد بود چرا که یادآور گل‌های ارغوان در فصل بهار است. برای ترکیب رنگ ارغوانی، گزینه‌های زیادی که از تناژهای خنثی مانند بژ، نود و طوسی گرفته تا مشکی، سفید و آبی تیره در اختیار دارید. برای اینکه یک ست خیره کننده نسبتاً رسمی برای روزهای به یاد ماندنی عید داشته باشید، این مانتوی بسیار زیبا از برند اکزاترس را انتخاب کنید.

فرم مانتو که کوتاه و نسبتا پف دار است، با شلوار جذب از برند عاطفه نادری به تعادل خواهد رسید و یک کفش بسیار زیبا و منحصربه فرد چرم طبیعی از برند منط انتخاب مناسبی است که جلوه بسیار ویژه ای به این ست فوق العاده خواهد داد. یک کیف طرح دار و یک شال ساده، دیگر انتخاب های ما برای این ست بهاره هستند و در نهایت یک نیم ست از برند کوییک ست بهاره شما را تکمیل خواهد کرد.

مانتوی طرح دار ارغوانی

ست زیبای کژوال و ترکیب رنگ های بهاری

آبی روشن و زرد از جمله رنگ هایی هستند که لطافت بهار را در فکر تداعی می کنند. برای این ست بهاره کژوال به سراغ یک مانتوی لطیف و خیره‌کننده از برند ریس می‌‌رویم که طرحی راه راه و یک ترکیب رنگ زیبایی از رنگ های سفید و آبی بسیار روشن دارد. یکی از زیباترین انتخاب‌ها برای فصل بهار، طرح های گل دار است؛ بنابراین یک شال گل دار با ترکیب رنگی سفید، آبی آسمانی و یا زرد را از برند کیکی رایکی به همراه یک شلوار جین آبی کم رنگ و یک کیف چرم آبی روشن و یک جفت کفش کالج زرد رنگ و در نهایت دستبند مهره ای آبی انتخاب می‌کنیم.

مانتو کژوال بهاری

ست مانتوی بهاره با ترکیب رنگ سفید و مشکی

مانتوی کتی یکی از گزینه‌های کاربردی و شیک برای استایل بهاره است؛ این گزینه هم ست های رسمی و هم ست های کژوال را می توانید با آن دربیاورید. این مانتوی بسیار خوش دوخت و جذاب را در استایل کژوال، با توجه به رنگ و نوع طرح روی پارچه، می توانید با یک جفت اسنیکر سفید و شلوار جین و همچنین در استایل مجلسی و رسمی با شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند ست کنید.

مانتو سفید و مشکی

ست بهاره جین

ست‌های جین یکی از برازنده ترین و خیره کننده ترین گزینه‌ها برای استایل بهاره هستند. هر چند در دوخت و الگوی پارچه‌های جین، ترندهای نو وارد بازار جهانی مد می شود اما به دلیل کاربری عالی و زیبایی پارچه های جین، استایل جین هیچ وقت از مد نخواهد افتاد.

این ست بهاره اسپورت را با یک مانتوی جین خوش رنگ از برند دیزل با یک شلوار جین مام استایل، یک کوله پشتی جین، یک کفش کتان جیر به رنگ فیروزه ای از برند نیوبالانس ست کرده ایم. این ست جذاب را می توانید با اکسسوری هایی مانند یک شال دو رنگ فیروزه ای و نارنجی ست کنید.

مانتو جین

مانتوی بهاره کلوتو با استایل هنری

استایل های هنری مانند گلدوزی، زردوزی، تکه دوزی و… وجود دارد که به آن‌ها اهمیت زیادی داده می شود. در این ست پیشنهادی به سراغ مانتوی تکه دوزی شده از برند کلوتو می‌رویم که برای استایل هنری گزینه بسیار زیبا، خاص و شیکی است. این مانتو با توجه به تناژ رنگی زیبایش با یک جفت کفش نیم بوت جیر بسیار زیبا از برند بهشتیان، یک شال ساده، شلوار و کیف با ترکیب رنگی خنثی ست می‌کنیم. در نهایت یک نیم ست گردنبند و گوشواره چند رنگ با طرح دریم کچر و پر این استایل بی نظیر هنری را تکمیل می کند.

مانتو کلوتو گلدوزی

ست بهاره با تناژ رنگی سبز درخشان؛ مناسب برای فصل بهار

رنگ سبز نماد فصل بهار، رنگی با طراوت و شاداب است که می تواند زیبایی برگ ها و درختان را در فصل سال یادآوری کند. یکی از خیره‌کننده ترین ایده ها برای استایل با رنگ سبز استفاده از طیف های مختلف رنگ سبز است. به همین دلیل در این ست بهاره، یک مانتوی نخی به رنگ سبز روشن از برند السانا را با یک دامن بلند نخی به همان رنگ و یک کیف رو دوشی چرم سبز می‌توان ست کرد. این ست را با یک شال طرح دار به رنگ زرد و سبز و یک جفت کفش کالج چرم تکمیل می کنیم.

مانتو سبز روشن

ست بهاره کلوتو؛ ستی خوش استایل برای عید نوروز

یک مانتوی میدی و خیره‌کننده راه راه که می توان آن را با تناژهای صورتی، سفید، بژ یا طوسی ست کرد و یک استایل جذاب ساخت. در این ست پیشنهادی مانتوی بهاره کلوتو را با یک شلوار صورتی تیره، شال طرح دار و کفش سفید، یک کیف چرمی صورتی روشن ست می کنیم تا پالت رنگی چشم نوازی پدید آید و در نهایت یک عینک آفتابی گرد با قاب صورتی، این ست بهاره را تکمیل خواهد کرد.

مانتو کلوتو

ست سنتی؛ با مانتوی اسلیمی و گلدار از برند عاطفه نادری

آخرین ست پیشنهادی ما در این مقاله یک ست بهاره و خاص با طرح زیبای اسلیمی از برند عاطفه نادری است. این مانتوی زیبا جلو بسته و حالت پیراهن بلند دارد که می توانید آن را با جوراب شلواری ست کنید. برای این ست یک کفش کالج کرم و یک شال ساده بژ در نظر گرفته ایم که با طرح و رنگ مانتو هماهنگی کاملی دارد. یک کیف فیروزه ای چرم، یک جفت گوشواره نارنجی که رنگش با طرح های گلدار مانتو هماهنگ است، ست بهاره را تکمیل می کند.

مانتوی اسلیمی

و در آخر

سعی کردیم مانتوهای بهاره ای که در این مقاله برایتان معرفی کردیم، برای سلیقه‌ها و استایل های مختلف مناسب باشد. اگر از میان این ست های انتخابی، مدلی موردنظر شما واقع شد و خواستید اقدام به خرید آن کنید، می توانید دیگر آیتم های پیشنهادی در ست را خریداری کنید و خودتان ست های زیبایی با این مانتوهای خیره‌کننده بهاره بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *