مد و استایل

10 مدل چمدان از بهترین برند ایرانی و خارجی 2022

baggage
امتیاز دهید post

برای رفتن به مسافرت یکی از اصلی‌ترین وسایلی که به آن احتیاج پیدا خواهیم کرد چمدان است. دنیای چمدان‌ها آن‌قدر بزرگ و متنوع است که می‌تواند با یک انتخاب مناسب منجر به‌صرفه جویی زیادی در اقتصاد خانواده شود و سالیان سال در کنار شما باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با نکاتی که در هنگام خرید چمدان باید در نظر بگیرید آشنا کنیم تا با دانستن و در نظر گرفتن آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برند دلسی (DELSEY)

چمدان برند دلسی

DELSEY یکی از معتبرترین برندهای تولید چمدان است که در سال 1946 در پاریس آغاز به کار کرد. این برند در ابتدا چمدان‌های چرم را شروع به تولید نمود، این شرکت بعداز 24 سال برای اولین بار در جهان تولید چمدان با بدنه سخت و محکم را در دستور کار خود قرار داد. بدون شک برند دلسی در زمینه تولید این چمدان‌های سبک با بدنه سخت، حرف اول در دنیا را می‌زند. یکی از ویژگی‌های بارز ساک و چمدان دلسی، کیفیت و قیمت مناسب آن است. این برند معتبر در ایران نیز جزء یکی از برندهای پرفروش محسوب می‌شود.

امریکن توریستر(AMERICAN TOURISTER)

چمدان برند امریکن توریستر

یکی دیگر از معروف ترین و معتبرترین مارک چمدان، برند امریکن توریستر است. این برند در سال ۱۹۳۳ فعالیت خود را در جهت تولید انواع ساک و چمدان آغاز کرد.اکنون این برند در اختیار شرکت سامسونایت است که کیفیت بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید با خیالی راحت چمدان های این برند را خریداری کرده و در صورت بروز هر گونه مشکلی از ضمانت نامه های آن استفاده کنید. این برند علاوه بر تولید چمدان، کیف‌هایی با طرح ابرقهرمانان ماروِل (سوپرمن و بتمن) برای کودکان و بزرگسالان تولید می‌کند.

برند امریکن توریستر برای اولین بار در جهان توانست چمدان های نانو را تولید کند که در نوع خود بسیار بی‌نظیر است. همچنین در سال ۱۹۹۰ جایزه طراحی برتر آمریکا را به جهت تولید چمدان با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دریافت کرد. امروزه این برند نیز جز دومین برندهای معروف تولید کننده چمدان در جهان محسوب می‌شود.

پولو کلس(polo class)

چمدان برند پولو کلس

یکی دیگر از معروف ترین مارک چمدان که تنوع محصولات از قبیل طرح، رنگ و مدل دارد، برند پولوکلس است که انتخاب خوبی برای شما خواهد بود و از این رو می‌توانید چمدان باب سلیقه خود را به راحتی انتخاب کنید زیرا، چمدان های این برند کاملا با سلیقه های متفاوت طراحی شده‌اند. البته می‌توان به کیفیت و دوام بالای محصولات این برند اشاره کرد. 

تراوِل پرو(travel pro)

چمدان برند تراول پرو

تراول پرو از بهترین چمدان های مسافرتی است که بیشتر خدمه پرواز و عشاق سفرهای هوایی از آن استفاده می‌کنند. چمدان های این برند کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند که در رنگ‌ها، اندازه‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود. طراحی این چمدان‌ها ابتدا از یک خلبان بوده است که از ویژگی‌های یک چمدان چرخ‌دار مناسب برای جاده‌های هوایی و زمینی باخبر بوده است.. چمدان های برند تراول پرو در دو مدل سخت و نرم معرفی می‌شوند و می‌توان آنها را با دو چرخ روان یا چهار چرخ ۳۶۰ درجه در قالب پارچه‌ای و غیرپارچه‌ای خریداری کرد. این برند دارای گارانتی مادام‌العمر است.

بریگز اند رایلی(Briggs & Riley)

چمدان بریگز اند رایلی

بریگز اند رایلی ( Briggs & Riley ) از جمله چمدان‌های گران قیمت می باشد که از سال ۱۹۹۳ میلادی مشغول فعالیت است. اما اگر جزء کسانی هستید که مدام سفر می کنید بهتر است چمدانی داشته باشید که برای سال‌های طولانی همراه شما باشد و این چمدان می تواند انتخابی عالی باشد زیرا طول عمر آن بین ۱۰ تا ۲۰ سال است که بسته به نوع استفاده و نگهداری دارد.
طراحی این برند به گونه ای است که کمترین میزان آسیب به درون چمدان و یا چروک‌شدن پارچه را به‌وجود می‌آورد.

این برند دارای گارانتی مادام العمر (حتی برای مشکلاتی که در ظاهر چمدان پیش می آید) می باشد. قیمت چمدان‌های بریگز اند رایلی چه در بازار جهانی و چه در ایران بسیار بالاست.

هارتمن (Hartmann)

هارتمن برندی است که از سال ۱۸۷۷ میلادی تاکنون فعالیت دارد و دوام تولید در طی این سال‌ها نشان می‌دهد که می‌توان روی این برند حساب کرد. در اوایل برند هارتمن، سفر با قطارها رواج زیادی پیدا کرده بود. محصولاتی که توسط این برند عرضه می‌شود، کلاسیک و لوکس هستند. شاید جالب باشد که جیمز باند هم در یکی از فیلم‌هایش در سال ۱۹۵۴ میلادی از محصولات هارتمن به دست گرفته بود.

چمدان هارتمن

ریکاردو بورلی هیلز (Ricardo Beverly Hills ) 

برند ریکاردو بورلی هیلز ( Ricardo Beverly Hills ) در کشور آمریکا است. ویژگی‌های این چمدان بسیار جالب می باشد؛ که می‌توان به بسته بندی هوشمند و همچنین قیمت مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. اما با وجود تمام این ویژگی ها به دلیل نوع گارانتی و کیفیت چمدان در رده هایی پایین تر از سایر برندها قرار می‌گیرد. این برند برای افرادی که سفرهای تفریحی همراه با خانواده خود می روند، بسیار عالی است.

چمدان ریکاردو بورلی هیلز

سامسونات(samsonite)

سامسونات یکی دیگر از بهترین برندهای قدیمی چمدان است. حدود ۱2۰ سال است که این شرکت معتبر به تولید محصولات مختلف می‌پردازد. بدیهی است که سامسونات در میان تمام برندهای تولید چمدان‌های پارچه‌ای و غیرپارچه‌ای، کوله‌پشتی، لوازم سفر و غیره حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برند سامسونات، چمدان‌هایی با کیفیت بالا، شیک و در قیمت‌های متنوعی تولید می‌کند.

چمدان سامسونات

جالب است بدانید که شرکت سامسونات مالک برند امریکن توریستر هم هست اما در میان کیفیت این دو برند معروف، تفاوت‌های بسیار زیادی وجود دارد. در حقیقت، آنچه سامسونات را از برندهای دیگر در بازار متمایز می‌کند، دقتی است که در طراحی و اجرای جزئیات محصولات به کار گرفته است. قیمت این برند بدلیل آوازه و شهرتی که دارد نسبت به دیگر محصولات بازار بیشتر است.

کارلتون(Carlton)

برند کارلتون، طراحی‌های زیبا و حرفه‌ای برای چمدان‌های خود در نظر می‌گیرد. علاوه برزیبایی ظاهری که این برند برای محصولات خود در نظر می‌گیرد، گارانتی مادام‌العمر این برند برای محصولات مختلفش باعث محبوبیت او شده است.

چرخ‌ها، بدنۀ زیبا، زیپ‌ها و بخش‌های مختلف این چمدان‌ها طی چندین مرحله مورد آزمایش قرار می‌گیرد و از نظر کنترل در کیفیت، دقت بسیار زیادی برای ساخت محصولات خود صرف می‌کند.

چمدان کارلتون

ایگِل کریک(Eagle Creek)

اگر در زمان خرید چمدان به دوام و ماندگاری آن توجه دارید حتما به سراغ یکی از مدل‌های برند ایگل کریک بروید. چمدان‌های برند ایگل‌ کریک در دسته چمدان‌های اسپرت قرار می‌گیرند. به همین دلیل، چرخ‌های قوی، زیپ‌های قفل‌دار و بسیار محکم و مواد ساخت که مقاومت آن را در برابر آب و هوای مختلف، از ویژگی‌های این برند است. چمدان های این برند به درد کسانی می‌خورد که سفرهای پرپیچ و خم دارند.


اگر اهل سفر هستید یک عدد چمدان مناسب بخرید که بتوانید در آلبوم زندگی خود سالیان سال ثبتش کنید و چمدانتان را همسفر خود بدانید و به کشورها و شهرهای زیبا سفر کنید. اگر به کشورهای اروپایی سفر کردید، از کیف‌ های شیک و معروف حتما خریداری کنید.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *