مد و استایل

بوت زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟ (5 اشتباه رایج و راهکار های آن)

بوت زنانه
امتیاز دهید post

بوت زنانه یکی از جذاب ترین مدل کفش هاییست که در فصول مختلف میشه اون رو با خیلی از لباس ها ست کرد، اما اگر در موارد زیر استفاده بشه جذابیت خودش رو از دست میده. توی این مطلب در سایت فروشگاه ناپولی به 5 اشتباه رایج خانم ها در استفاده از بوت و راهکار های آن میپردازیم.

قبل از اینکه به معرفی اشتباهات و راهکار ها بپردازیم لازمه که به این موضوع اشاره کنیم که خوش تیپی یک نظر کاملا سلیقه ای و شخصیه ولی زمانی که یک استایل و تیپ برای اکثریت عموم از جذابیت بالایی برخورداره، به احتمال قوی به روی بدن و استایل ما هم اصطلاحا میشینه و میشه گفت زمانی که ما هم از اون تیپ و استایل استفاده میکنیم از کاریزمای بالا تری برخوردار میشیم و هم خودمان لذت میبریم و هم خیلی راحت تر و سریع تر به دل ها نفوذ میکنیم.

پس اینکه بگیم پوشیدن فلان لباس قطعا اشتباهه یا درسته، حرفی درستی نیست. اولین موضوعی که باید به آن توجه کنیم اینه که خودمون با اون تیپ احساس اعتماد به نفس کنیم. و اگر لباسی به چشم ما زیبا بیاد احتمال اینکه کسی بتونه اون لباس رو از چشم ما بندازه خیلی کمه.

خلاصه بهتره سعی کنیم موارد زیر رو رعایت کنیم ولی اگر در مواقعی هم دوست داشتیم متفاوت عمل کنیم کاملا سلیقه شخصیه و قابل احترامه.

پس در ادامه به مواردی که اگر به آنها توجه کنیم به احتمال زیاد خوش پوش تر میشیم اشاره میکنیم و در آخر هم به معرفی محبوب ترین مدل های بوت زنانه و پر فروش ترین های ناپولی میپردازیم. پس اگر شما هم به ظاهر و استایل خودتون اهمیت میدین تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

1. استفاده از بوت زنانه همراه جوراب ساق بلند

اولین نکته ای که باید به اون توجه داشته باشیم نپوشیدن جوراب های ساق بلند همراه بوت زنانه است. چرا که بوت ها به تنهایی مقداری از ساق پا را پوشش میدن و اگر در بالای آن ها جوراب دیده بشه از جلوه و زیبایی بوت کم میکنه. پس باید سعی کنیم در مواقع استفاده از بوت، از پوشیدن جوراب های ساق بلند خودداری کنیم.

2. پایین آوردن ساق شلوار بر روی بوت

دومین اشتباهی که باعث کاهش زیبایی در استفاده از بوت میشه پوشیدن شلوار های آزاد و بلند بر روی بوت است. ما در استفاده از بوت باید تلاش کنیم از شلوار هایی استفاده کنیم که آزادانه روی بوت رو نگیرن و بذارن زیبایی و جلوه بوت خودش رو نشون بده. به طور تقریبی در اکثر مواقع بهتره که شلوارمون دو سه سانت از بوتمون بالا تر باشه.

3. استفاده از بوت زنانه در فصل ها و مکان های گرم.

همانطور که تیشرت ها یا مانتو های جلو باز و یا صندل ها اکثرا در تابستان و مکان های گرم پوشیده میشن بوت ها هم مناسب فصل ها و روز های سرد هستن. پس اگر میخواهیم تیپ و استایلمون نسبت به موقعیت موجود مناسب باشه باید سعی کنیم از بوت در فصل ها و مکان گرم استفاده نکنیم.

4. پوشیدن زنانه با لباس های ضد و نقیض

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به هماهنگ بودن تیپ و استایلتون اهمیت میدین خوب میدونین که پوشیدن کفش اسپرت روی لباس مجلسی نشون از نا هماهنگ بودن لباس ها با هم میده. یا مثلا وقتی بوت که مناسب موقعیت های سرد هست اگر با لباس های خنک و تابستانی پوشیده بشه توی تیپ و استایلمون تناقض به وجود میاره. پس ما هم برای اینکه لباس هامون و کفش هامون با هم در تضاد نباشن بهتره که به موارد زیر توجه داشته باشیم:

1. نپوشیدن بوت زنانه اسپرت بر روی لباس رسمی و مجلسی.

2. نپوشیدن بوت زنانه مجلسی بر روی لباس اسپرت.

3. نپوشیدن بوت با لباس های فصل تابستان مثل دامن و تاپ.

5. پوشیدن بوت زنانه بسیار بلند و آزاد

بوت زنانه بسیار بلند

شاید شما هم در مجله های فشن و مد گاها بوت های زنانه ای رو که قدشون از خانم مدلی که اون رو پوشیده بلند تره دیده باشین. اما این نمایشگاه ها و مجله های مدلینگ همیشه کارشون نمایش لباس ها و کفش های جذاب نیست و بعضا به نمایش لباس های فانتزی میپردازن. پس اگر قصدمون پوشیدن لباس های خیلی فانتزی و متفاوت نیست بهتره از پوشیدن بوت های بیش از اندازه بلند خودداری کنیم.


حال در ادامه میخواهیم به 5 روش ست کردن بوت زنانه و رنگ بندی های جذاب آن بپردازیم

1. پوشیدن بوت تیره همراه شلوار رنگ روشن

بوت زنانه تیره همراه شلوار روشن

یکی از نکاتی که همیشه شخصیت های شیک پوش به اون دقت زیاد دارن نپوشیدن جوراب و کفش با رنگ روشن تر از رنگ لباسه. یعنی چی؟ یعنی سعی کنیم رنگ جوراب و کفشمون از لباسمون همیشه تیره تر باشه. البته این قانون همیشه صدق نمیکند و بعضا در استایل های فانتزی و اسپرت میشه جوراب و کفش با رنگ روشن پوشید بدون اینکه ذره ای از جلوه بوت و استایل ما کم کنه اما در اکثر مواقع، مخصوصا اگر قصد پوشیدن لباس رسمی و یا مجلسی داریم باید به این نکته توجه کنیم که از بوت و جوراب رنگ تیره استفاده کنیم.

2. هم رنگ بودن همه لباسان با بوت ها به جز شلوار

ست کردن بوت با لباس

اگر از من بپرسین قشنگ ترین راه ست کردن بوت چیه؟ به شما میگم همه لباس هایتان را هم رنگ بوتتان بپوشید (ترجیحا تیره) ولی رنگ شلوارتان را روشن انتخاب کنید. این ترکیب شاید در جمله کمی ساده و پیش پا افتاده بنظر برسد، اما به من اعتماد کنید، قطعا وقتی این ست را روی بدن خودتان میبینید از شدت زیبایی دوست دارید همیشه آن ست را بر تن داشته باشید و حتی همراه آن لباس ها بخوابید.

3. پوشیدن شلوار بلند و جذب تا زیر بوت زنانه

شلوار جذب و بلند تا زیر بوت

اگر دوست دارید کمی بلند قد تر به نظر برسید، این استایل یک راهکار ساده و در عین حال فوق العاده شیک و جذاب میباشد. قرار دادن شلوار در بوت زنانه با هر شلواری امکان پذیر نیست. پس اگر این تیپ را انتخاب کردید بهتره از شلوار های جذب مانند لگ ها استفاده کنید تا شلوار به طور تصادفی روی بوت نیاید و از جلوه استایل شما نکاهد.

لازم به ذکر است که این مدل شلوار در فروشگاه ناپولی موجوده و میتونید اون رو از طریق کلیک روی این لینک خریداری کنید.

4. پوشیدن بوت زنانه بلند همراه دامن

بوت زنانه بلند همراه دامن

شاید در پوشیدن این تیپ کمی محدودیت داشته باشیم و نتوانیم دقیقا آن چیزی که مد نظرمان است را بپوشیم. ولی پوشیدن دامن همراه بوت زنانه بلند حتی اگر زیر مانتو هم باشد باز هم جذابیت خود را دارد. چه بسا که در میهمانی های دوستانه هم میتوان از این تیپ زیبا استفاده کرد و مانند ستاره در جمع درخشید.

اگر شما هم دوست دارید این تیپ رو امتحان کنید میتونید با کلیک روی این لینک به بخش خرید این محصول برید و طرح ها و رنگ ها مختلف اون رو در فروشگاه ناپولی ببینید.

5. گذاشتن کمی فاصله میان بوت و شلوار

بوت زنانه همراه شلوار کوتاه

بوت زنانه همراه این تیپ رو حتما بر تن بسیاری از خانم های خوش پوش در خیابان دیده اید. اگر شلوار شما فقط کمی بالا تر از بوت هایتان باشد قطعا ظرافت و جذابیت خاصی به استایل شما هدیه میکنه. حتی بعضی وقت ها میشه دم پای شلوار رو کمی تا زد که کمی بالا تر بیاد. در استفاده از این تیپ باید به 2 نکته توجه داشته باشیم:

یک این که بوت نباید زیادی بلند باشه.

دوم اینکه شلوار نباید زیادی کوتاه باشه.

دلیل هر دو نکتیه اینه که اگر فاصله بین بوت و شلوار بیشتر از حد نرمال باشه تیپ از حالت شلوار و بوت جدا میشه و بیشتر شبیه شلوارک و بوت میشه. و اگر بوت زیادی بلند باشه و ما هم بخوایم شلواری بپوشیم که از بوت کمی بالاتر باشه باز هم باید شلوار بسیار کوتاهی بپوشیم که باز هم شبیه به شلوارک بوده و جلوه تیپ مد نظر ما رو نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که این مدل شلوار در فروشگاه ناپولی موجوده و میتونید اون رو از طریق کلیک روی این لینک خریداری کنید.


دو مدل از جذاب ترین بوت های زنانه فروشگاه ناپولی

1. بوت زنانه مدل ناپولی دارک: این بوت رو میشه با خیلی تیپ ها پوشید هرچند که تنوع رنگ اون خیل بالاست اما پیشنهاد ناپولی اینه که رنگ تیره اون رو همراه یک شلوار دم پا تنگ مثل عکس زیر بپوشید. بهتون قول میدم که عاشقش میشید. برای سفارش این مدل میتونید از طریق این لینک اقدام کنید. (راستی اگر موجودی انبار تموم شده بوت مدل های مشابه هم در صفحه این محصول قابل مشاهده هستند.)

بوت های فروشگاه ناپولی

2 بوت زنانه مدل ناپولی نایس: این مدل بیشتر برای لباس های رسمی تر مناسبه ولی اگر خوش سلیقه باشید خیلی ظریف میتونید این مدل رو با لباس اسپرت هم ست کنید. اگر شما هم جذب این مدل شدید میتونید اون رو از طریق این لینک سفارش بدید.

بوت مدل نایس

سخن آخر

بوت زنانه یکی از جذاب ترین مدل کفش هاییست که میشه اون رو با خیلی از لباس های متفاوت ست کرد. پس اگر یک جفت بوت بخریم میدونیم که قرار نیست اون رو فقط با یک لباس بپوشیم. پس اگر شما هم قصد خرید یک جفت بوت زیبا دارید میتونید با کلیک روی این لینک به بخش فوشگاه بوت های ناپولی برید و از بین انواع بوت ها، بوتی رو که میدونید به استایل و تیپ خودتون میاد رو انتخاب کنید و اون رو درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین اگر میخواهید اولین نفری باشید که از مدل های جدید ما با خبر بشید عضو کانال تلگرام ما شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *