مد و استایل

10 مرحله ی ساده برای یک آرایش لایت زیبا و طبیعی

زنی با آرایش لایت زیبا
امتیاز دهید post
جلوه یک نقاشی به صورت آرایش زیبا

چرا آرایش لایت پرطرفدار است؟

بسیاری از خانم ها آرایش صورت می کنند تا جذابیت و جذابیت خود را برجسته کنند.

آرایش لایت زیبا ممکن است از طبیعی (سبک) تا پر زرق و برق (سنگین) متفاوت باشد، بسته به زمینه موقعیت های فردی و گرایش های فعلی آرایش اجتماعی.

این مطالعه بررسی کرد که چگونه آرایش سبک و آرایش سنگین بر رتبه بندی جذابیت و تشخیص چهره تأثیر می گذارد. در یک کار رتبه‌بندی، 38 زن ژاپنی به 36 چهره زن ژاپنی بدون آرایش، آرایش سبک و آرایش سنگین (هر کدام 12 چهره) رتبه‌بندی جذابیت دادند. درکار شناسایی بعدی، 36 چهره قدیمی و 36 چهره جدید به شرکت کنندگان ارائه شد. نتایج نشان داد که جذابیت برای چهره‌های کم‌آرایش بالاترین و برای چهره‌های بدون آرایش کمترین رتبه را دارد.

در مقابل، عملکرد تشخیص برای چهره های بدون آرایش و آرایش سبک بالاتر از چهره های سنگین بود. چهره‌هایی که آرایش سنگین دارند نسبت به سایر چهره‌ها میزان تشخیص کاذب بیشتری ایجاد می‌کنند، احتمالاً به این دلیل که آرایش سنگین به جای فردی که آرایش می‌کند، تصوری از سبک آرایش ایجاد می‌کند. مطالعه حاضر نشان می‌دهد که آرایش سبک به آرایش سنگین ترجیح داده می‌شود، زیرا آرایش سبک با شناخت فردی تداخل ندارد و به بینندگان تأثیر مثبت می‌دهد.

زنی با آرایش زیبا و چشمگیر

مراحل کلی که قبل از آرایش صورت باید انجام دهید

آرایش زیبا و چشمگیر

هر گونه آرایش قدیمی را پاک کنید. هنگام آرایش کردن، لازم است که با یک پالت تمیز شروع کنید.آرایشی را که ممکن است با آن خوابیده اید پاک کنید و از اوایل روز آرایش را بشویید. اگر سعی کنید بیشتر روی آرایش های قدیمی آرایش کنید، ظاهر نهایی شما غیرطبیعی تر از آرایش صورت تازه به نظر می رسد. همچنین برای جلوگیری از گرفتگی و تحریک پوستتان باید هر گونه باقیمانده آرایش را پاک کنید. می‌توانید از یک پاک‌کننده آرایش خوب یا یک روغن ملایم برای بچه‌ها برای از بین بردن همه باقی‌مانده‌های آرایش استفاده کنید.

    به خاطر داشته باشید که همیشه باید در پایان روز آرایش خود را پاک کنید. خوابیدن با آرایش می تواند منافذ پوست را مسدود کند و باعث ایجاد لک و چین و چروک شود.

صورت خود را بشویید، سپس با مرطوب کننده دنبال کنید. به همان دلیلی که آرایش قدیمی خود را پاک می کنید، باید صورت خود را نیز بشویید. از یک پاک کننده ملایم صورت برای شستن ملایم صورت خود استفاده کنید، حدود یک دقیقه ماساژ دهید تا تمام باکتری ها و سلول های مرده پوست در منافذ شما از بین برود قبل از اینکه با آب خنک بشویید. با استفاده از مرطوب کننده صورت، صرف نظر از نوع پوستتان، کار را تمام کنید.

صورت خود را پرایم کنید. قبل از اضافه کردن هر گونه آرایش، باید صورت خود را پرایم کنید. هدف پرایمر صورت افزایش ظاهر آرایش و افزایش طول عمر است.می توانید پرایمر را با انگشتان خود بزنید و با مقدار کمی تمام صورت خود را بپوشانید. پرایمر همچنین به ماندگاری آرایش شما در تمام روز کمک می کند. اگر می خواهید عرق کنید، بدوید یا هر کاری انجام دهید که باعث از بین رفتن یا لکه دار شدن آرایش شما شود، پرایمر برای شما ضروری است.

یک کت فونداسیون بپوشید. انواع مختلفی از فونداسیون وجود دارد، اما آنها معمولاً به یک روش اعمال می شوند. فونداسیون های مایع، کرم و پودر همگی باعث ایجاد یکنواختی پوست می شوند و پایه ای یکدست برای آرایش دیگر شما ایجاد می کنند. از یک برس فونداسیون یا اسفنج زیبایی مرطوب استفاده کنید تا فونداسیون را روی صورت خود بمالید و در صورت لزوم با گردن و لاله گوش خود ترکیب کنید. به خاطر داشته باشید که کرم پودر شما باید همان رنگ پوست طبیعی شما باشد، نه خیلی تیره تر یا روشن تر. این کمک می کند که فونداسیون شما با قفسه سینه و گردن شما مطابقت داشته باشد، بنابراین رنگ صورت شما با بقیه بدن شما متفاوت نیست. شما هرگز نمی خواهید یک خط خشن از خط فک تا گردن خود داشته باشید. این بسیار غیرطبیعی است و ظاهری خشن و بدون ترکیب می دهد که آن چیزی نیست که شما می خواهید. انتخاب رنگی که با پوست شما مطابقت داشته باشد همیشه کمک می کند.

مراحل انجام یک آرایش لایت و ساده

مقایسه قبل و بعد یک آرایش لایت زیبا

1.لایه برداری را در نظر بگیرید. لازم نیست هر روز لایه برداری کنید، اما انجام این کار هر چند روز یکبار برای شاداب نگه داشتن پوست ضروری است. آرایش کردن روی پوست خشک و پوسته پوسته هدف را شکست می دهد! با استفاده از یک برس کوچک صورت، یک اسکراب لایه بردار یا یک ابزار لایه بردار دیگر که برای استفاده روی صورت طراحی شده است، پوست خود را لایه برداری کنید. روی مناطقی تمرکز کنید که خشک و پوسته پوسته می شوند.

    استفاده هر از چندگاهی از ماسک صورت یکی دیگر از راه های خوب برای حفظ فرم پوست صورت است. ماسک خاک رس را انتخاب کنید که منافذ پوست شما را پاک کرده و در هنگام شستن پوست خشک به از بین بردن آن کمک کند.

2.یک مرطوب کننده بزنید. آخرین مرحله قبل از آرایش، استفاده از لوسیون مرطوب کننده است. این به آرایش شما کمک می کند تا راحت تر ادامه پیدا کند و ظاهر نهایی بهتری ایجاد کند. یک مرطوب کننده صورت خوب انتخاب کنید که با نوع پوست شما کار کند. آن را به آرامی روی تمام صورت خود ماساژ دهید. پلک ها، لب ها و بینی خود را فراموش نکنید.

اجازه دهید چند دقیقه قبل از شروع آرایش، مرطوب کننده جذب پوست شما شود. آرایش کردن در حالی که صورت شما هنوز خیس یا چسبناک است باعث به هم ریختگی می شود!

آرایش چشم زیبا و منحصر به فرد

3.از کرم پودری استفاده کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. کرم پودری را انتخاب کنید که با نوع پوست شما کار کند و با رنگ شما همخوانی داشته باشد. فونداسیون مایع یک انتخاب خوب برای بسیاری از انواع پوست است. همچنین می توانید از مرطوب کننده رنگی یا کرم بی بی استفاده کنید. اگر پوست شما چرب است، بهتر است یک کرم پودر فشرده یا پودری در نظر بگیرید. در فروشگاه، فونداسیون خود را تست کنید تا با کشیدن کمی روی استخوان فک، مطمئن شوید که با صورت شما مطابقت دارد. هرگز آن را به پشت دست خود نزنید زیرا رنگ پوست با صورت شما متفاوت است.

فونداسیون را با استفاده از برس، پد یا انگشت خود به طور یکنواخت روی صورت خود بمالید. مطمئن شوید که در جایی کیک یا کلوخه نشود.

از قرار دادن لایه های اضافی زیرسازی روی لکه ها خودداری کنید. این فقط آنها را برجسته تر می کند.

فونداسیون را در اطراف لبه های صورت خود و جایی که به پایین چانه شما می رسد مخلوط کنید.

4. کانسیلر بزنید. کانسیلری را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد – یا اگر حلقه های تیره زیر چشم دارید، یک درجه روشن تر بروید. مقدار کمی از کانسیلر را با استفاده از برس کانسیلر یا انگشت خود استفاده کنید و آن را زیر چشم خود بکشید و به آرامی آن را مخلوط کنید.

اگر می‌خواهید روتین آرایش خود را کاهش دهید، می‌توانید از کانسیلر صرفنظر کنید. همه چیز به این بستگی دارد که کدام ویژگی را می خواهید کمرنگ کنید و کدام را برجسته کنید.

در صورت لزوم از کمی کانسیلر اضافی برای لکه ها استفاده کنید (حتما از رنگی استفاده کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد).

ظاهری زیبا و آراسته با آرایش چشم

5. پودر بزنید. پودری را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. از یک برس پودر (یک برس بزرگ و کرکی که پودر را به طور یکنواخت پخش می کند) استفاده کنید تا پودر را به صورت دورانی روی صورت خود بمالید. این به صورت شما ظاهری طبیعی می بخشد و به شما کمک می کند که فونداسیون شما را طوری تنظیم کنید که در تمام طول روز در جای خود باقی بماند.

در روزهایی که زمان بیشتری برای آرایش کردن دارید، می‌توانید از برنزر و هایلایتر نیز برای کانتور کردن صورت خود

استفاده کنید. برنزر به ایجاد سایه‌های جذاب کمک می‌کند، در حالی که هایلایتر مناطقی را که می‌خواهید پاپ داشته باشید را روشن می‌کند.

6. رژگونه بزنید. رژگونه ای با رنگ صورتی انتخاب کنید که بهترین رنگ را در رنگ صورت شما به نمایش بگذارد. یک برس رژگونه را در ظرف بچرخانید، لبخند بزنید و آن را به صورت دایره ای روی سیب های گونه خود بمالید.

7. سایه چشم بزنید. یک پالت سایه خنثی را برای ظاهری ساده و روزمره انتخاب کنید. رنگ های قهوه ای، طلایی، خاکستری و آبی بسته به رنگ چشم شما انتخاب های خوبی هستند. از رنگ‌های روشن، پالت‌های «smokey eye» و دیگر رنگ‌های جواهر پررنگ خودداری کنید، زیرا در طول روز نامناسب به نظر می‌رسند. در اینجا نحوه استفاده از سایه چشم برای طبیعی و زیبا نشان دادن آن آمده است:

    با استفاده از یک سایه پایه در رنگی نزدیک به رنگ پوست خود شروع کنید. از انگشت خود یا برس سایه چشم استفاده کنید تا آن را روی پلک خود و تا بالای ابرو بکشید.

    یک رنگ متوسط ​​تا تیره را روی پلک خود بمالید، از مژه ها تا چین.

    از یک برس کرکی برای ترکیب رنگ ها در قسمت چین استفاده کنید.

سایه ای زیبا برای چشم

8. خط چشم بزنید. یک خط چشم زغالی، سرمه ای یا قهوه ای برای استفاده در روز انتخاب کنید – خط چشم مشکی خود را برای استفاده در شب ذخیره کنید. آن را درست بالای مژه های خود بمالید، مراقب باشید که صاف و صاف شود. از برس سایه چشم خود استفاده کنید تا آن را به آرامی ترکیب کنید تا خط کمتر خشن به نظر برسد.

می توانید از آستر مدادی یا مایع آستر استفاده کنید. هر کدام برای استفاده در روز عالی هستند. برای داشتن ظاهری طبیعی تر می توانید از سایه چشم تیره نیز استفاده کنید.

اگر خط لک شد، از یک سواب پنبه ای استفاده کنید تا به آرامی آن را بردارید، سپس دوباره اعمال کنید.

برای ظاهری روزمره، از آستر روی پلک های پایینی خود استفاده نکنید.

مقایسه یک آرایش لایت زیبا، قبل و بعد

9. ریمل بزنید. یک لایه ریمل را روی مژه های بالایی و پایینی خود بزنید. برس را در پایه مژه های خود قرار دهید و به سمت بیرون بکشید. بعد از اینکه کار یک چشم را تمام کردید، قبل از اینکه روی چشم دیگر ریمل بزنید، دوباره برس را در بطری فرو کنید. ریمل مشکی یا قهوه ای برای استفاده روزمره مناسب است.

اگر نمی خواهید ریمل بزنید، می توانید از فر مژه برای فر کردن مژه های خود استفاده کنید تا ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشید.

10. رنگ لب بزنید. از رژ لب یا برق لب صورتی یا خنثی برای تکمیل ظاهر روزمره خود استفاده کنید. از استفاده از خط لب سنگین و رنگ های روشن و تند در طول روز خودداری کنید. دستمالی را روی لب های خود بکشید تا رژ لب اضافی یا براقی آن پاک شود.

اگر می‌خواهید از رنگ روشن استفاده کنید، می‌توانید آن را برای استفاده در روز با استفاده از آن بر روی لب پایین، مالش لب‌ها به هم و مالش دادن آن‌ها به هم و سپس استفاده از یک براق کننده شفاف استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *