مد و استایل

شلوار سندبادی معرفی +5 استایل خنک و زیبا

sangbadi
5/5 - (1 امتیاز)

اگر بدنبال شلواری راحت با طرحی خاص و رنگارنگ هستید مطلب زیر را در سایت ناپولی دنبال کنید.

شلوار سندبادی چیست؟

شلوار سندبادی زنانه

همانطور که از اسم اشنای آن پیداست شلوار سندبادی یا شلوار هندی مدلی شلوار راحت با فاق بلند است که از پارچه راحت و خنک دوخته میشود و دارای دمپای کشی است که به دلیل خنکی و راحتی که دارد انتخابی مناسب فصول گرم مانند بهار و تابستان است. این شلوار مناسب طرفداران استایل بوهو است.

در زبان انگلیسی بیشتر به این مدل شلوار حرم گفته میشود به دلیل اینکه این شلوارها در حرم‌سراهای هندی و عثمانی توسط زنان پوشیده می‌شده است. در ایران به این مدل شلوار سندبادی میگویند به دلیل اینکه شلواری که کارکتر سندباد به تن داشت از مدل شلوار بوده است و سندباد را تداعی میکند.

در دهه‌ی هفتاد با ترویج فرهنگ هیپی‌گری و ترند شدن استایل بوهو در جهان این شلوارها که بیشتر در هند و خاورمیانه مرسوم بودند طرفداران بسیاری در جهان پیدا کردند و مورد توجه جوانان قرار گرفتند. شلوار های اسلش و شلوار بگی نیز به نوعی از این مدل شلوار الهام گرفته شده اند.

راهنمای ست کردن شلوار سندبادی

انتخاب کفش با شلوار سندبادی

شلوار سندبادی و بوت

همراه با شلوار سندبادی بهتر است از صندل پاشنه بلند یا تخت یا دمپایی انگشتی استفاده کنید که به استایل بوهو نزدیک تر است ولی اگر خواستید از کفش استفاده کنید باتوجه به سلیقه خود از انواع کفش مانند کانورس و بوت میتوانید استفاده کنید.

شلوار سندبادی و استایل بوهو

شلوار سندبادی و استایل بوهو

همانطور که گفته شد شلوار سندبادی مناسب استفاده در استایل بوهو است . شاخصه های استایل بوهو استفاده از طرح ها و الگوهای سنتی شلوغ با طرح های زیاد و رنگارنگ است. در کنار ان میتوانید از اکسسوری های شلوغ که توی چشم میزنند نیز استفاده کنید و با ان ست کنید.

شلوار سندبادی و استایل کژوال

شلوار سندبادی و استایل کژوال
شلوار سندبادی و استایل کژوال

با راحتی و البته استایل خاصی که این شلوار دارد میتوانید از ان در استایل کژوال نیز استفاده کنید . در استایل کژوال میتوانید از شلوارهایی با جنس جین و کتان استفاده کنید. و یا می‌توانید یک شلوار سندبادی ساده نخی را با یک شومیز یا مانتوی جلو بسته نخی ست کنید و استایل جذابی داشته باشید.

در این استایل میتوایند از کفش های کتونی و یا بوت استفاده کنید.

شلوار سندبادی در استایل مجلسی و نیمه رسمی

استایل نیمه رسمی با شلوار سندبادی
استایل نیمه رسمی با شلوار سندبادی

این مدل شلوار با اینکه بیشتر بعنوان شلوار راحتی و کژوال مورد استفاده قرار میگیرد اما میتوان ان را برای استایل های نیمه رسمی ست کرد. میتوانید با بلوز های ساتن چسبان و کمربند بعلاوه شلوار سندبادی براق یا مخملی و یک جفت صندل شیک پاشنه بلند یک استایل رسمی شیک برای مجالس و مراسم داشته باشید.

ترکیب شلوار سندبادی در استایل رسمی بیشتر در رسومات و استایل سنتی هندی استفاده میشود و شما میتوانید برای انتخاب ست از انها الهام بگیرید.

در استایل رسمی و نیمه رسمی میتوانید از کفش های پمپی پاشنه‌بندی و صندل‌های بندی پاشنه‌بلند استفاده کنید.

5 استایل جذاب با شلوار سندبادی

1.شلوار سندبادی زنانه با مانتو و کفش پاشنه دار

شلوار سندبادی زنانه با مانتو و کفش پاشنه دار

2.شلوار سندبادی با شومیز سفید زنانه و کفش پاشنه دار

شلوار سندبادی با شومیز سفید زنانه و کفش پاشنه دار

3.شلوار سندبادی خاکستری با بلوز مشکی و کفش نیم بوت

شلوار سندبادی خاکستری با بلوز مشکی و کفش نیم بوت

4.شلوار سندبادی زنانه شکلاتی با مانتو کرم و کفش کالج

شلوار سندبادی زنانه شکلاتی با مانتو کرم و کفش کالج

5.شلوار سندبادی سفید با تونیک زنانه و کفش پاشنه دار

شلوار سندبادی سفید با تونیک زنانه و کفش پاشنه دار

سخن پایانی

شلوار سندبادی که روزگاری مخصوص هند و خاورمیانه بوده امروزه توانسته طرفداران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کند. شما هم میتوایند از این فرصت بهره ببرید و این مدل خاص را که راحتی و خنکی را برای شما به ارمغان می اورد به تن کنید و از ان لذت ببرید . با طرح های گوناگونی که از ان وجود دارد شما میتوانید مدل مطابق سلیقه خود را انتخاب کنید.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *