مد و استایل

8 ایده ست کردن کفش اسپرت با شلوار

1/5 - (1 امتیاز)

آنچه در ادامه خواهید خواند:

نکات مهم جهت ست کردن کفش های اسپرت و انواع شلوار و پاسخ به این سوال که با کفش اسپرت چه شلواری بپوشیم تا استایلی شیک و متناسب با مد روز داشته باشیم؟

ست کردن کفش و شلوار همیشه برای بسیاری از افراد بخصوص خود من یکی از مشکلات روزمره به حساب می آید. کفش اسپرت( یا کتانی) یکی از انواع کفش هاست که علاوه بر این که ظاهری ایده آل و مد روز به شما می دهد، باعث راحتی پا در آن می شود.

 

  • کفش اسپرت شلوار جین
  • کفش اسپرت با شلوار پارچه ای
  • کفش اسپرت با شلوار کتان
  • کفش اسپرت با دامن و پیراهن
  • کفش اسپرت با استایل رسمی
  • کفش اسپرت سفید با شلوار مام استایل جین
  • کفش اسپرت سفید با کاپشن یا پالتو
  • کفش اسپرت با شلوارهای دمپا گشاد

کفش اسپرت با شلوار جین

شلوار جین یا همان لی همواره یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شلوارهاست که بطور روزمره در موقعیت های مختلف می توان از این نوع شلوار استفاده کرد.می توان از انواع شلوار جین برای ست کردن با کفش اسپرت با رنگ های مختلف استفاده کرد بهتر است برای این کار از رنگ های مکمل استفاده شود. برای مثال اگر کفش شما رنگ سفید دارد می توانید از رنگ های خنثی طوسی و یا خاکستری برای این کار استفاده کنید.

به طور کلی می توان از انواع شلوار جین،مام استایل یا اسکینی هیچ تفاوتی نمیکند، امروزه بالا زدن لبه‌های شلوار جین بـه ایده ای محبوب در میان جوانان و نوجوانان تبدیل شده و اینطوری که بنظر می رسد که هیچ چیز جذاب‌تر از آن نیست که یک جفت کفش اسپرت سفید را با شلوار جین خود ست کنید.

کفش اسپرت با شلوار پارچه ای

همانطور که همه ی ما می دانیم شلوار های پارچه ای انواع و تنوع بالایی را شامل می شوند.پس می توان برای ست کردن کفش اسپرت استفاده از انواع شلوارهای پارچه ای را عنوان یک گزینه ایده آل درنظر گرفت. در قسمت زیر با انواع شلوارهای پارچه ای زنانه ای که می توان کفش اسپرت را با آن ها ست کردآشنا خواهیم شد:

کفش اسپرت شلوار‌های پارچه‌ای مام فیت و مام استایل:

ترکیب کفش اسپرت و شلوارهای مام فیت و مام استایل هر کدام جداگانه می توانند یک ترکیب راحت ، مد روز و شیک را برای شما بسازد.به این صورت که شلوار های مام استایل را می توان یک گزینه ای درنظر گرفت که با هر نوع کفشی قابل ست شدن است. بنابراین اگر به دنبال یک استایل روزانه هستید و اگر قصد پیاده روی دارید، پیشنهاد ما استفاده از کفش های اسپرت و اسنیکرز می باشد.

کفش اسپرت و شلوار‌های پارچه‌ای راسته:

برای داشتن یک استایل رسمی می توانیم از ترکیب شلوار‌ راسته زنانه با کفش اسپرت استفاده کنیم که انتخابی معمول می باشد.

کفش اسپرت با شلوارکتان

برای داشتن یک استایل غیر رسمی و یا نیمه رسمی می توانیم از ترکیب شلوار کتان در کنار کفش اسپرت خود استفاده کنیم. ست یک شلوار کتان خاکستری و یک کفش اسپرت مشکی می تواند گزینه خوبی برای موقعیت های مختلف مثل محل کار یا دانشگاه باشد.

 

کفش اسپرت با دامن و پیراهن

امروزه پوشیدن دامن با کفش های اسپرت و کتانی استایل امروزی و دخترانه و حتی شاید یکی از پر طرفدارترین ست ها در بین دختران در سراسر جهان است. این استایل برای محیط ها و شرایط مختلف مناسب است. پوشیدن دامن و پیراهن با انواع کفش اسپرت یک ست ترند ، کژوال و دخترانه است که طرفداران زیادی دارد.

 

کفش اسپرت با استایل رسمی

باورکردنی نیست اما تقریباً با خیلی از مدل‌های کفش های اسپرت و شلوار های مختلف می‎توان استایل را رسمی کرد ولی اگر به‌طور جدی به دنبال یک استایل رسمی هستید باید به بخش بالاتنه هم توجه کنید.

انتخاب یک جفت کفش اسپرت به همراه یک دست شلوار لی، پیراهن و یک کت تک بعنوان یک ترکیب جذاب شناخته می شود. نکته ای که در اینجا باید به آن دقت کنید آن است که انتخاب رنگ مناسب در این نوع از استایل از اهمیت بالایی برخوردار است؛ دو رنگ روشن و تیره را باهم ست کنید تا ظاهرتان فوق‌العاده عالی شود. این استایل برای هرجایی مناسب است؛ از یک دورهمی دوستانه گرفته تا پیاده روی و مسافرت­های طولانی مدت!


دامن و پیراهن با هر کفش اسپرتی ، بسته به نوع سلیقه تان،  می‌توانند گزینه مناسبی برای یک استایل کژوال باشند.

تاکید می کنیم برای اینکه استایل بی­ نظیری داشته باشید سعی کنید که قد دامن تان تا روی ساق پایتان باشد.

با کفش اسپرت سفید چی بپوشیم؟

چند سالی است که کفش اسپرت سفید به یکی از انتخاب های اصلی استایل های خاص برای دختران و خانمها تبدیل شده است. این کفش می توان با انواع شلوار، مانتو، پالتو و … ست کرد.

کفش اسپرت سفید و شلوار مام استایل جین:

اگر بهخوادهیم دنبال یک استایل خاص و جذاب را به شما پیشنهاد دهیم بدون شک ترکیب کفش اسپرت سفید با یک شلوار مام استایل یک پیشنهاد عالی می باشد. شلوارهای مام استایل همانند شلوارهای جین جذب(اسکینی) از بهترین گزینه ها برای خانم ها هنگام پوشیدن کفش سفید می باشد.

کفش اسپرت سفید و کاپشن یا پالتو:

بسیاری افراد در فصل های سرد سال ترجیح می‌دهند که با پالتو یا کاپشن، بوت و یا نیم‌بوت به پا کنند. ولی اگر هوا بارانی نباشد، ست کفش اسپرت با کاپشن یا پالتو یکی از استایل‌های بسیار جسورانه، پوشیدن کفش اسپرت سفید با کت و شلوار زنانه است. امروزه به نسبت گذشته با تغییر مُد، کت و شلوار را برای کاهش ماهیت رسمی بودن این سبک، با یک کفش اسپرت ترکیب می‌کنند.

بدون شک پوشیدن کت و شلوار طوسی رنگ با کفش ورزشی سفید، نشان از حس تازگی و سرزندگی دارد که می تواند یک گزینه بسیار جذاب و خاص باشد.

اصول پوشیدن کفش سفید:

برای داشتن یک استایل خوب و زیبا هنگام پوشیدن کفش اسپرت سفید رعایت یک سری نکات ضروری می باشد که عبارتند از:

  1. همراه با این کفش جوراب نپوشید.(می توانید جوراب کالج بپوشید تا دیده نشود)
  2. با کفش سفید لباس هایی با رنگ های شلوغ (جیغ) نپوشید.
  3. سعی کنید کفش ها همیشه تمیز و براق بوده و دارای لکه نباشند.
  4. می توانید برای جذابیت بیشتر پایین شلوار خود را کمی بالا بزنید.
  5. از ترکیب کاملا همرنگ با کفش سفید انتخاب نکنید. به این معنا که کل استایل شما همرنگ کفشتان سفید نباشد.

کفش اسپرت با شلوارهای دمپا گشاد

ترکیب کفش اسپرت و شلوار دمپاگشاد به شرطی مناسب است که بدانیم آن را با چه کفشی میخواهیم ست کنیم تا استایلی ایده آل داشته باشیم.

ست کردن کفش با شلوارهای تنگ کار بسیار راحت تری نسبت به شلوارهای دمپا گشاد است زیرا با شلوار های تنگ (اسکینی) انتخاب های بیشتری را دراختیار داریم اما این نوع مدل های دم پا گشاد اینگونه نیستند و با هر کفشی ست نخواهند شد، پس باید در انتخاب کفش دقت لازم را داشته باشیم.

ست کردن کفش شاید با این مدل شلوارها کمی مشکل باشد اما باور کنید انتخاب کفش با این مدل ها فقط کمی اعتماد به نفس و کمی سلیقه به خرج دادن می خواهد. پس اگر طرفدار استایل های غیر رسمی هستید، معطل نکنید و با این مدل از شلوارها، یک جفت کفش اسپرت بپوشید، حتی کفش پیاده روی ساده هم می تواند جذاب باشد.

نکات مهم در ست کردن کفش اسپرت و کتونی با شلوار

برای پاسخ به این سوال که با کفش اسپرت چه شلواری بپوشیم؟ می بایست نکاتی را در نظر داشته باشیم:

 

تنگی وگشادی شلوار

میزان تنگی و گشادی شلوار دارای اهیمت زیادی است که می بایست به آن توجه ویژه داشت. این پارامتر باید همراه با درنظر گرفتن فرم پاها و کفش ما باشد. به عنوان مثال برای شلوارهای جذب و اسکینی می بایست از کفش های ظریف استفاده کرد.

 

قد شلوار

به طور کلی اگر دوست داشته باشید که از کفش های اسپرت استفاده کنید. بهتر است بین شلوار و کفشتان در قسمت مچ پا یک فضای خالی مناسبی قرار دهید. این نحوه پوشیدن شلوار به ویژه برای شلوارهای اسکینی زیبایی خاصی دارد.

مدل کفش اسپرت

کفش های اسپرت انواع مختلفی دارند. از مهم ترین انواع این کفش ها می توان به کفش های مناسب برای دویدن(رانینگ)، کفش های مخصوص پیاده روی(والکینگ) و کفش های مناسب برای ورزش های خاص اشاره کرد. توجه داشته باشید که از پوشیدن کفش های ورزشی مخصوص ورزش های تخصصی برای مصارف روزانه ی خود خودداری کنید.

معمولا استفاده از کفش های اسپرت ظریف برای ست کردن با شلوار جین اسکینی و یا لگ گزینه مناسب تری هستند ، به این دلیل که پایین تنه شما را ظریف‌تر، بلندتر و لاغر­تر نشان می‌دهند.

هنگام خرید کفش اسپرت به این نکات توجه کنید!

متناسب با فصل، کفش اسپرت خود را انتخاب کنید

بسیاری اوقات انتخاب یک کفش اسپرت مناسب به مسائل حاشیه ای دیگری نیز بستگی دارد. در فصل‌های سرد مانند پاییز و زمستان، که افراد از ژاکت و یا پالتوهای بلند استفاده می‌کنند، انتخاب کفش‌های اسپرت کلاسیک با رنگ‌ها تیره و دارک می‌تواند بسیارانتخاب مناسبی باشد. بعلاوه بر که در مورد جنس و نوع طراحی کفش‌ها نیز باید دقت زیادی شود.

استفاده از کفش هایی با جنس پارچه‌ای برای فصل‌های سرد مناسب نمی‌باشد زیرا که به هنگام برفو باران، آب از روی پارچه کفش به درون آن نفوذ پیدا می‌کند که باعث خیس شدن پا می‌شود. بهترین گزینه برای انتخاب کفش اسپرت در فصل پاییز و زمستان، کفش‌های اسپرت ساق دار و یا کفش‌هایی که لژ نسبتا بیشتری دارند می‌باشد. در فصل‌هایی چون بهار و تابستان، دوستداران کفش‌های اسپرت می‌توانند از کفش‌هایی با رنگ بندی بسیار روشن تر و جنس‌های متنوع استفاده کنند.

از کفش‌های ورزشی فانتزی بی‌کیفیت استفاده نکنید

اگر به اطراف خود توجه کنید به تعداد قابل توجه دوستداران کفش‌های اسپرت به خصوص در میان نوجوانان و جوانان پی می برید ، متوجه خواهیم شد که بسیاری از جوانان علاقه‌مند به استفاده از کفش‌های اسپورت فانتزی هستند. استفاده از کفش اسپورت فانتزی به خصوص برای جوانان بسیار جذاب است و ‌می‌تواند استایل پوشش آن‌ها را کژوال تر جلوه دهد اما در میان انواع کفش‌های اسپرت نمونه‌های تقلبی بی کیفیتی وجود دارد که به جز آسیب زدن به پای شما فایده دیگری ندارد.

بدین ترتیب بهتر است که در کنار زیبا نگه داشتن استایل خود، نکات مربوط به سلامتی خود را نیز در نظر بگیرید و به آن بسیار توجه کنید. برندهای معروفی چون ریباک، آدیداس و نایک کفش‌های اسپرت فانتزی بسیار جذابی برای مخاطبین خود ارائه کرده‌اند که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

متناسب با اندازه پای خود، کفش انتخاب کنید

بسیاری از افراد اینگونه فکر می‌کنند که از کفش های اسپرت برای راحتی استفاده می‌شود در نتیجه باید از سایزهای نسبتا بزرگ استفاده کنند که پاهایشان در کفش آزادانه باشد تعدادی از افراد هم هستند اینگونه فکر می‌کنند که کفشی خریداری می کنند می بایست حتما جذب پا باشد. همه ی ما می دانیم که پای انسان قلب دوم است و دقت در انتخاب کفش بسیار ضروری است . پس در هنگام خرید از سایز، نرمی و همچنین از جنس منعطف کفش اطمینان حاصل کنید.

سخن آخر

در این مقاله مطالب و نکاتی راجب انتخاب شلوار مناسب با انواع کفش اسپرت ارائه دادیم. شما می توانید با توجه به سلیقه و علایق و همچنین موقعیتی که میخواهید در آن حضور پیدا کنید( رسمی، نیمه رسمی و …) بهترین انتخاب را برای ست کفش اسپرت و شلوار خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *