مد و استایل

هرآنچه باید برای ست کردن رنگ نود در استایل زنانه بدانید

استایل رنگ نود
3/5 - (1 امتیاز)

اگر می‌خواهید در سال جدید رنگ‌های ترند را امتحان کنید، رنگ نود را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ این رنگ چندین سال است وارد چرخه‌ی مد شده و جزء رنگ‌های بسیار شیک، جذاب و مد روز محسوب می‌شود. رنگ نود بر خلاف رنگ‌های دیگر، به میزان کمتری شناخته شده است و ترکیب این رنگ با سایر رنگ‌ها باعث می‌شود یک استایل جذاب و منحصربفرد داشته باشید. با ما در ناپولی همراه باشید نکات کلیدی ست کردن رنگ نود در استایل زنانه بپردازیم.


رنگ نود چه رنگی است؟

از جمله‌ی رنگ‌های جدیدی که در دنیای مد و فشن پدید آمده است، می‌توان به رنگ نود اشاره کرد که کاربرد زیادی در تولید پوشاک و اکسسوری‌ها دارد. Nude در لغت زبان انگلیسی به معنای برهنه است و منظور همان رنگ بدن انسان است که طیف رنگی کرم و بژ را شامل می‌شود.

رنگ های نود

نکات مهم در مورد استایل شیک با رنگ نود

استفاده از رنگ نود در لباس پوشیدن و آرایش صورت و ناخن‌ها رنگی بسیار شیک و جذاب است. اگر می‌خواهید از آیتم‌های نود در استایل‌ خود استفاده کنید، چند نکته‌ وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید.

1. در انتخاب آیتم‌ها به رنگ پوست خود توجه کنید

یکی از نکات مهم در خصوص انتخاب استایل‌ با رنگ نود، هارمونی رنگ انتخاب شده و رنگ پوست است. بهتر است تناژ انتخاب شده با تناژ رنگ پوست متفاوت باشد؛ به عنوان مثال اگر پوست روشنی دارید، به سمت‌ رنگ‌های بژ، برنزه، گندمی و نود پاستلی بروید، اگر رنگ پوست‌ تیره‌ای دارید، بهتر است به سمت تناژهای روشنی همچون کرمی روشن، شیری و صورتی خیلی روشن بروید و اگر پوستی گندمی رنگ دارید؛ دامنی با تناژ روشن نود بپوشید و آن را با کتی به رنگ مشکی و یا سفید ست کنید.

انتخاب رنگ نود با رنگ پوست

۲. استایل کفش به رنگ نود

رنگ NUDE برای کفش استایل شما را شیک و خاص می‌کند؛ زیرا رنگ نود پاها را کشیده‌تر و قدبلندتر نشان می دهد. کیف و کفش بژ وانیلی را با انواع شلوار کرپ کرم یا سفید و مانتو ژاکارد و شال کرم ست کنید. این ست بسیار شیک انتخاب یک بانوی خوش سلیقه است.

کفش به رنگ نود

3. از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنید

با توجه به اینکه رنگ نود به رنگ پوست‌ انسان نزدیک است، بهتر است شلوارها و پیراهن‌هایی که می‌پوشید خیلی تنگ نباشند زیرا به نظر می‌رسد لایه‌ی دیگری به پوستتان اضافه شده و این استایل جلوه‌ی مناسبی نخواهد داشت.

جلوگیری از پوشیدن لباس تنگ

4.کیف به رنگ نود

بهترین انتخاب برای رنگ کیف، استفاده از رنگ های خنثی مانند رنگ کرم و یا بژ است. شما می توانید آن را با کفش های این طیف رنگی ست کنید. جنس کیف نود اغلب چرم است و باید طریقه نگهداری از این جنس را باید به خوبی بدانید.

کیف به رنگ نود

چند ترکیب رنگی جذاب با رنگ نود

قرمز

این ترکیب رنگ بسیار معروف و پراستفاده بین افراد مشهور است. ترکیب رنگ‌ نود روشن و قرمز ترکیبی جذاب و خاص است که استایل‌ شما را به یک استایل خاص تبدیل می‌کند. قرمز را در قسمت‌های مختلف استایل‌ خود می‌توانید استفاده کنید؛ مثلا می‌توانید شلواری به رنگ قرمز و یا عینک آفتابی با قاب قرمز‌ را با آیتم‌های نود ست کنید.

ترکیب رنگ نود و قرمز

سرمه‌ای

این ترکیب رنگ یکی از شیک‌ترین ترکیب‌ها با رنگ نود است. می‌توانید شلوار جین تیره‌ با پالتوی بژ و کفش‌ پاشنه‌بلند کرم رنگ ست کنید و یک استایل شیک و کاربردی، هم برای استایل کژوال و هم برای استایل رسمی و محل‌کار داشته باشید.


در پایان

رنگ نود یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها در صنعت مد و فشن است که قابلیت ست شدن با سایر رنگ‌ها را دارد. رنگ Nude دارای طیف گسترده‌ای از رنگ کرم تا رنگ بژ است و می‌توان از آن در استایل انواع لباس‌های مردانه و زنانه استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *