مد و استایل

10 روش طلایی برای استایل کردن کت و مانتوی سبز

امتیاز دهید post

داشتن استایل زیبا باعث می شود شیک تر به نظر بیاییم. حتی اگر گران ترین، خوش رنگ ترین و زیباترین لباس ها را داشته باشیم اما اصول صحیح پوشیدن آن ها را ندانیم، نمی توانیم ظاهری آراسته و شیک داشته باشیم. سبز، طیف گسترده ای از رنگ ها است از سبز فسفری و نئونی تا تناژ های تیره مثل یشمی و سبز ارتشی را شامل می‌شود. رنگ‌های تیرۀ سبز را معمولا در ست های اداری و دانشجویی بیشتر می‌بینیم و رنگ‌های روشن و فسفری آن، در ست‌های بهاری، تابستانه و ست های ویمسیکال کاربرد پیدا می‌کند. اگر قوانین رنگ شناسی را رعایت کنید، برای استفاده از رنگ های دیگر در کنار سبز هیچ محدودیتی ندارید.

در این مقاله به نکاتی می‌پردازیم که حین ست کردن کت و مانتوی سبز باید بدانید.

کت سبز تیره با لباس یقه اسکی مشکی

کت سبز تیره با یقه اسکی مشکی

استفاده از کت سبز تیره از برند زارا با لباس یقه اسکی تیره در فصل زمستان بسیار مجذوب‌کننده است. اما اگر تابستان است، می توانید به جای یقه اسکی از یک تاپ یا تی شرت استفاده کنید و از استایل خود لذت ببرید. رنگ مشکی در کنار همه ی رنگ ها ایده ال است؛ اما قرار گرفتن این رنگ در کنار رنگ سبز، حسی جادویی به استایل شما می بخشد و می‌توانید با شلواری مشکی ست خود را تکمیل کنید. پیشنهاد ما این است که، خانم‌ها کفشی پاشنه بلند برای جذابیت این استایل، انتخاب کنند و این استایل نشان می دهد شما در انتخاب رنگ های متضاد، حرفی برای گفتن دارید.

شلوار جین خاکستری

شلوار جین خاکستری

خاکستری از جمله رنگ های خنثی می‌باشد که می توان آن را در کنار رنگ سبز یشمی قرار داد. اگر در طرح کت شما رگه هایی از خاکستری به چشم بیاید، یک ترکیب طلایی و جذاب ساخته اید. شما می‌توانید کت خود را با یک وست با تناژ سبز جایگزین کنید و برای لباس زیر وست باید یک پیراهن چهارخانه ی سبز و مشکی یا خاکستری و یک شلوار به رنگ خاکستری داشته باشید.

کت یا مانتوی سبز و نارنجی

مانتوی سبز و نارنجی

باید سه رنگ سبز ملایم، نارنجی پررنگ و قهوه ای را در کنار هم قرار دهید. در این صئرت احساس می‌کنید در حال راه رفتن در جنگل های شمال هستید، بر روی زمین های قهوه ای رنگ، قدم می گذارید و خانه های شیروانی به رنگ نارنجی را می بینید و از آن لذت می برید. با این تفاسیر به خوبی زیبایی این ترکیب رنگ را حس کردید. یک کت سبز رنگ، با پیراهن نارنجی پررنگ و کفش قهوه ای، از شما مدلی خواهد ساخت که همه مبهوت استایل شما باشند.

ترکیبی سلطنتی سبز پررنگ و طلایی

مانتوی سبز پررنگ و طلایی

برای ورود به مکان هاب خاص که ملزم به شیک پوش بودن هستید، کت سبز تیره را با دکمه های طلایی انتخاب بسیار جذابی است. طلایی در کنار رنگ هایی مانند سبز و مشکی، می تواند ارزش استایل را افزایش دهد! کیف های زنجیردار، در این استایل می توانند شما را یاری کنند. زنجیر کیف را با رنگ دکمه ها هماهنگ کنید. آخرین عنصری که می تواند استایل شما را جذاب‌تر کند، موهای بلوندی است که در انتهای موها، کمی حالت داده شده است.

سبز جنگلی و سبز چمنی

مانتو سبز جنگلی و سبز چمنی

کت سبز جنگلی نسبتا بلند پوشیده به همراه یک پیراهنی لطیف به رنگ سبز چمنی شکوفه های سفید را در کنار هم بگذارید. احساس می‌کنید که طبیعت در شما زنده خواهد شد، حتی خنکی درختان جنگل را هم حس می کنید! این استایل را با یک کیف و شلواری به رنگ جین آبی ملایم و کفشی کرم رنگ و یا خنثی، تکمیل کنید.

پیراهن سبز یشمی و جوراب شلواری مشکی

پیراهن سبز یشمی و جوراب شلواری مشکی

پیراهن یشمی با جوراب شلواری نازک مشکی برای یک مهمانی دوستانه و انرژی‌بخش را به شما معرفی می کنم. سعی کنید پیراهن زیاد ضخیم نباشد و آن حس دورهمی غیررسمی را کاملا نمایان کند. این ترکیب رنگ زیبا شما را چندین سال جوان تر خواهد کرد.

استایل مانتو سبز با شلوار جین

مانتو سبز با شلوار جین

کت یا مانتوی سبز رنگ را با یک شلوار جین آبی لوله تفنگی ست کنید. حالا مینی اسکارف یا کلاه خود را که ترکیبی از رنگ سبز و آبی دارد را دور گردن یا روی سر خود بگذارید و با کفشی کرم یا مشکی رنگ، استایل شما را برای یک قرار عاشقانه تکمیل خواهد کرد.

مانتو یا کت سبز روشن با کیف آبی

مانتو سبز روشن با کیف آبی

ترکیب رنگ سبز و آبی نوعی فریاد بلند برای اینکه، من از ست کردن رنگ ها، خسته شده ام و دوست دارم دو رنگ متضاد و زیبای آبی و سبز را در کنار هم قرار دهم. استایل کت و مانتوی سبز با کفش و کیفی آبی، جسارت و شجاعت شما را به نمایش خواهد گذاشت.

کت سبز و شلوار سفید

کت سبز و شلوار سفید

همیشه تصور ما از استالیست ها، کسانی هستند که بدون هیچ ترسی تمام رنگ ها یا طرح ها را در کنار هم قرار می دهند و سعی می کنند سبکی نو از خود به جای بگذارد. در این میان، افرادی نیز حضور دارند که کمی محتاطانه عمل کرده و دوست دارند با سلیقه ی بخش بیشتری از جامعه هماهنگ باشند. ست کردن کت و مانتوی سبز به همراه شلوار سفید و یک شال سبز ارتشی، انتخابی عالی است که شما را جزء افرادی قرار می‌دهد که بدون هیچ ترسی تمام رنگ ها را در کنار هم قرار می دهند و دوست دارند با سلیقه ی افراد بیشتری از جامعه هماهنگ باشند.

کت سبز و کیف چرمی ماه گونی، یک ترکیب جسورانه

کت سبز و کیف چرمی ماه گونی

یک کت سبز یشمی همراه با کیف و کفش شرابی رنگ و شالی کرم رنگ را انتخاب کنید. این دقیقا همان استایلی است که با کیف و یا کفش زرشکی نیز هماهنگ است.


تمام پیشنهادات بالا برای افرادی است که علاقه ی زیادی به کت یا مانتوی سبز دارند اما افرادی که این ترکیب رنگ را نمی‌پسندند نیز می توانند در تمام موارد گفته شده، مانتو یا کت را با یک سارافون یا پیراهن جایگزین کنید. خواهید دید که باز هم هوشمندانه ترین انتخاب ها را کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *