مد و استایل

50 مدل تیپ تابستانه جذاب + راهنماي ست كردن رنگ ها

50 مدل تیپ تابستانه جذاب
2.5/5 - (4 امتیاز)

50 مدل تیپ تابستانه جذاب که در هوای گرم تابستان می توان از آنها استفاده کرد پس زمان آن است که از رنگ های تیره به رنگ های روشن و خنک سوئیچ کنید

مد و پوشاک (فشن)

در شرایط عادی رنگ های سیاه و سرمه ای انتخاب 90 درصد افراد است و این در حالی است که تعداد کمی از افراد سراغ رنگ های زرد ، قرمز ، ویا آبی می روند. دلیل اصلی آن هم این است آنها دوست ندارند شبیه رنگین کمان شوند! با این حالاگر اطلاعات کافی از نحوه ست کردن رنگ ها متناسب با رنگ پوست خود داشته باشید ، نه تنها استفاده از رنگ های روشن ریسک نیست ، بلکه موجب ارتقای تیپ تابستانه شما میشود در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با اصول ست کردن رنگ لباس آشنا کنیم.

اصول ست کردن رنگ لباس

اولین و مهم ترین نکته در این زمینه این است که از رنگ هایی استفاده کنیم که هارمونی داشته باشند به عنوان مثال از هارمونی رنگ های مکمل اسفاده کنید این رنگ ها روبروی یکدیگر هستند. سبز و قرمز ، بنفش و زرد ، آبی و نارنجی از رنگ های مکمل یکدیکر هستند

میتوان از رنگ های مشابه نیز استفاده کرد.به رنگ هایی که در یک چرخه رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند رنگ مشابه میگویند سبز و زرد و قرمز یا نارنجی جزو این رنگ ها هستند. این رنگ ها برای داشتن یک استایل خوش رنگ مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع رنگ ها

  • رنگ های اصلی: این گروه از رنگ ها شامل رنگ های قرمز ، زرد و آبی است. این رنگ ها از مخلوط شدن هیچ رنگ دیگری به دست نمی ایند ، اما بقیه رنگ هایی که می بینیم از ترکیب شدن رنگ های قرمز ، زرد و آبی بوجود می آیند.
  • رنگ های ثانویه: این رنگ ها از ترکیب رنگ های اصلی بوجود می ایند . مثلا قرمز و زرد = نارنجی ، قرمز و آبی = بنفش ، آبی و زرد = سبز.
  • رنگ های مرتبه سوم: این رنگ ها از ترکیب رنگ های اصلی و ثانویه بوجود می ایند ، به عنوان مثال ، با مخلوط کردن یک مقدار از رنگ های اصلی و رنگ های ثانویه می توان به رنگ هایی جدید مثل سرخابی ، فیروزه ای و کهربایی رسید.

دسته بندی دیگری که برای رنگ ها بسیار رایج است:

رنگ های گرم و سرد: رنگ هایی مانند قرمز ، نارنجی ، زرد ، قهوه ای رنگ هایی گرم هستند. و در مقابل آن رنگ هایی مثل آبی ، بنفش ، و سبز در دسته رنگ های سرد هستند.

جدول رنگ های گرم و سرد

راهنماي ست كردن رنگ ها

به کمک قانون هارمونی میتوان از 3 تکنیک استفاده کرد

استفاده از رنگ های متضاد

رنگ های متضاد دقیقا روبه روی هم قرار میگیرند مانند رنگ های قرمز و بنفش و زرد و آبی. شاید فکر کنید که این رنگ ها اصلا به هم نمی آیند اما اینطور نیست

استفاده از رنگ های متضاد شمارا شگف زده خواهد کرد. معمولا لباس های بهاری و تابستانی بیشتر با نوع متضاد طراحی و اماده می شوند.

استفاده از رنگ های متوالی

رنگ های متوالی در کنار هم قرار می گیرند برای استفاده از این تکنیک کافی است از چند رنگ متوالی مانند نارنجی ، شتری ویا اجری استفاده کنید تیپ هایی که از این تکنیک اسفاده میکنند بسیار زیبا و باوقار می شوند.

استفاده از رنگ های سه گانه

به رنگ هایی که در عکس فاصله یکسانی دارند رنگ های سه گانه گفته میشود که در کنار هم عالی به نظر می رسند.

جدول رنگ های سه گانه

شلوار سبز زیتونی ، تیشرت بنفش و کیف نارنجی

تمامی محصولات را میتوانید در سایت ما پیدا کنید

رنگ لباس مناسب هر فصل

در طول بهار و تابستان بهتر است لباس های نخی ،نازک استفاده شود و در پاییز و زمستان هم از سبک لباس پوشیدن لایه ای اسفاده کنید انتخاب رنگ یکی از نکات بسیار مهم است که در ست کردن لباس ها به کار میرود

بهتر است در فصل بهار رنگ های روشن گرم بپوشید

برای تابستان از طبیعت الگوبردری کنید سبز ،قرمز ،آبی رنگ های سرد بهترین انتخاب برای این فصل هستند

در پاییز رنگ های گرم وتیره بهترین انتخاب هستند

زمستان فصل لباس با رنگ خنثی است البته لباس با رنگ صورتی و ارغوانی هم دی این فصل زیبا و پرکاربرد هستند.

ست کردن رنگ اکسسوری و جواهرات

شاید هرکسی به این نکته توجه نکند اما ست کردن اکسسوری ها بسیار مهم است اگر کمربند چرمی شما با دیگر بخش های ست شما همخوانی نداشته باشد ظاهر خوبی پیدا نخواهید کرد

اکسسوری و جواهرات باید یا هم ست شوند و این موضوع برای جواهرات فلزی دارای اهمیت بیشتری است برای ست کردن جواهرات از تکنیک های زیر استفاده کنید

  • ساعت فلزی با انگشتر طلا یا نقره
  • ساعت طلایی با انگشتر ، دستبند طلا یا گردنبند
  • انگشتر مشکی با ساعت مشکی

حتما بخوانید: راهنمای خرید فریم عینک متناسب با فرم صورت شما

50 مدل تیپ تابستانه جذاب

تیپ تابستانه 2022

بهترین لباس های تابستانه 2022

استفاده کردن از مانتوهای گشاد در استایل تابستانی دخترانه

مانتو های گشاد یکی از انواع مانتو است که باید به اون توجه بسیاری داشت. ماتنو های عبایی یک مدل از این نوع مانتو ها هستند این مانتو ها همانند عبا بلند و جلو باز هستند درنتیجه از لحاظ سبکی و خنکی برای فصل تابستان گزینه مناسبی هستند

مدل دیگری که در فصل تابستان و استایل تابستانی دیده میشود مانتوی جلو بسته است که اولا جنس سبک و خنکی دارند و ثانیا تراکم ان به شکلی است که دیگر نیازی به پوشیدن لباس زیر نیست این مدل مانتو معمولا کوتاه و تا روی زانو هستند. این مدل مانتو برای پوشیدن راحت تر دارای 3 یا 4 دکمه با فاصله نزدیک به هم هستند.

مانتو های گشاد

مدل بعدی از مجموعه مدل های مانتو گشاد ، مانتو جلو بسته قزن دار است. قد این مانتوها هم بلند و هم کوتاه است اما آستین این مدل مانتوها کمی کوتاه است و مچ دست دیده میشود ، مانتوهای حریری جزو این دسته از مانتوها هستند که در مقایسه با مانتو های نخی از سبکی و خنکی بیشتری برخوردار هستند اما به مراقبت بیشتری هم نیاز دارند این مدل مانتو در دو مدل جلو باز و جلو بسته وجود دارند همانطور که در ابتدا گفتیم بهتر است که رنگ لباس در تابستان روشن باشد با این حال اگر دوست دارید رنگ تیره بپوشید بهتر است که از مانتوهای با جنس حریر استفاده کنید

مانتو های جلو بسته قزن دار

استفاده کردن از لباس های ساحلی برای داشتن استایل تابستانی زیبا

در فصل تابستان گاهی اوقات هوا انقدر شرجی و گرم میشود که پوشیدن شلوار باعث عرق سوز شدن می شود در این شرایط می توان از لباس های ساحلی در زیر مانتو های جلوباز اسفاده کرد اغلب مانتو هایی که روی لباس ساحلی پوشیده میشوند جنسشان از حریر است اما اگر از جنس نخ با تراکم کم هم باشد مشکلی ندارد

لباس های ساحلی بلند را حتی در منزل و مهمانی ها نیز می توان پوشید ، بااینکه این لباس ها داخل ایران ابتدا به صورت بلند مورد استفاده قرار میگرفتند اما کم کم نوع کوتاه تر انها که قد ان همچنان پایین تر از زانو است ، به بازار وارد شد. به این مدل لباس ها پیراهن ساحلی گفته می شود

پیراهن ساحلی

استفاده کردن از شلوار های گشاد در استایل تابستانی

یکی دیگر از استایل های تابستانی دختران ، پوشیدن شلوار های گشاد(استایل با شلوار بگ است).این شلوار ها از دور مشابه دامن هستند به همین دلیل به انها شلوار دامنی نیز گفته می شود.

اخیرا شلوار دامنی در طرح های لی به بازار امده است که با انها شما می توانید استایل اسپرت تری داشته باشید.در مدل های جدید تر شلوار دامنی کوتاه نیز دیده میشود اما همچنان نوع بلند ان طرفداران بیشتری برخوردار است.

شلوار های گشاد

حتما بخوانید: شلوار بگی چیست + با شلوار بگ چی بپوشیم؟

پوشیدن صندل در استایل تابستانی

تقریبا همه دختران عاشق پوشیدن صندل در فصل بهار و تابستان هستند. پوشیدن صندل به جای کفش ، راحتی و زیبایی را برای دختران به ارمغان می آورد هرساله طراحان مد مدل های جدیدی از صندل را روانه بازار میکنند. صندل ها شامل بدون بند ، دارای بند کوتاه ، ویا دارای بند بلند می باشند که دور مچ پا پیچیده می شود صندل ها اغلب بدون پاشنه هستند اما نوع پاشنه دار نیز در آنها تولید می شود.

کفش های صندل تابستانی

انواع صندل های دخترانه در جنس های پلاستیکی ، چرمی و پارچه ای هستند. جنس صندل پارامتر مهمی برای تعیین قیمت و دوام صندل ها است. صندل ها از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند و میتوانند هر سلیقه ای را راضی کنند.

حتما بخوانید: 4 نکته مهم برای ست کردن کفش اسپرت با شلوار

سارافون های تابستانی و استایل تابستانی

سارافون ها با تنوع جنس مختلف مانند الیاف پنبه ای یا نخ در بازار وجود دارند.سارافون های با جنس تمام پنبه برای فصل پاییز مناسب هستند اما سارافون های نخی را را می توانید به راحتی با شلوار ها و پیراهن های مختلف ست کنید ، این مدل سارافون مخصوص بهار و تابستان است.

سارافون های تابستانی

درواقع سارافون ها همان مانتو های بدون آستین هستند. و به همین علت باعث خنک تر شدن انها می شود و انها را برای یک استایل تابستانی مناسب میکند و باعث جذاب تر شدن استایل شما میشود. تکه دیگری که همراه سارافون خریداری می شود ،زیرسارافونی ها هستند که اغلب ، به صورت تک رنگ در بازار پیدا می شوند.اما همانطور که گفته شد می توانید سارافون را همراه با پیراهن بپوشید و حتما نیازی به زیر سارافونی نیست.

استفاده از کلاه برای تابستان

داشتن کلاه در فصل تابستان برای همه افراد امری لازم است کلاه علاوه بر زیبایی از تابش مستقیم نور خورشید به مو و پوست و به صورتتان پیشگیری کرده و از اسیب های ان جلوگیری می کند امروزه برای هر اسایل و تیپی کلاه طراحی می شود پس می توانید به راحتی کلاهی مناسب با استایل خود پیدا کنید.

کلاه تابستانی

استفاده از کیف قهوه ای برای ظاهر تابستانی

رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای عسلی بهترین انتخاب برای کیف در استایل تابستانی است. اگر در فصل تابستان قصد دارید یک کیف داشته باشید ، رنگ قهوه ای روشن را انتخاب کنید.

کیف قهوه ای

حتما بخوانید: معرفی برندهای معروف کیف زنانه (+40 برند در جهان)

استفاده از استایل کژوال یک پیشنهاد عالی برای تابستان

این استایل یکی از ساده ترین استایل های کژوال زنانه است که می تواند شامل شلوار جین یا کتان ، تی شرت و یا دامن و پیراهن پنبه ای می باشد. در این استایل شما بشترین احساس راحتی را دارید زیرا نه قرار است کفش پاشنه بلند بپوشید و نه از لوازم جانبی اضافی استفاده کنید. برای اینکه استایل کژوال زیبایی داشته باشید بهتر است رنگ های خنثی مثل سفید ، خاکستری ، خاکی و یا قهوه ای استفاده کنید تا بتوانید انواع مختلف لباس رو به راحتی با هم ست ترکیب کنید و یک استایل کژوال شیک داشته باشید.

برای اینکه استایل کژوال خودتون رو به یک استایل شیک تبدیل کنید ، میتونید از یک کت تک و یا یک دامن زیبا استفاده کنید ، ظاهری زیبا و زنانه و در عین حال بسیار شیک و راحت رو برای استایل کژوال خودتون خلق کنید.

استایل کژوال

حتما بخوانید: استایل کژوال (Casual) چیست ؟ | 6+ نکته طلایی برای داشتن استایل بی نقص

نکات مهم تکمیلی که برای داشتن جذاب ترین استایل تابستانی باید بدانید:

  • از لباس های نخی و پارچه های خنک استفاده کنید
  • سبک های شل و راحت را بپذیرید
  • چاپ ها و الگو های جدید را تست کنید
  • از لباس های تنگ دوری کنید
  • یک جفت کفش کتانی سفید تهیه کنید
  • استفاده از اکسسوری و لوازم جانبی را به حداقل برسانید

سخن پایانی

شیک پوشی و استایلی زیبا و منحصر به فرد ، برای بانوان اهمیت ویژه ای دارد.داشتن ظاهری خاص مستلزم ، آگاهی و دانش در مورد انواع پوشش و مد در دهه های اخیر میباشد دختران باید توجه داشته باشند ، درنظر گرفتن فصل و آب و هوا بسیار مهم است ، در مورد تیپ خود و استفاده از استایل تابستانه دخترانه غافل نباشید. در هرفصل تیپ مناسب ان فصل را داشته باشید قطعا استایل بهار و پاییز یکی نیست. در این مقاله تمام نکات و موارد لازم برای تیپ تابستانی دخترانه را به طور کامل توضیح دادیم تا با استفاده از انها بهترین خود را در این فصل داشته باشید

ممنون میشویم که نظرات خود را در پایین برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *