مد و استایل

شومیز سفید را با چی ست کنیم؟ | +15 استایل خاص زنانه و دخترانه با شومیز سفید

shomiz
2.5/5 - (2 امتیاز)

شومیز سفید یکی از کاربردی ترین لباس هایی است که باید در کمد هر خانمی وجود داشته باشد زیرا شومیز ها یکی از بهترین لباس هایی هستند که می شود آن ها را با انواع و اقسام پوشش ها و لباس ها ست کرد ، حال اگر رنگ آن هم سفید باشد که ما می دانیم سفید از جمله رنگ هایی است که هم استایل ما را زیبا تر و هم به سبب رنگش با هر رنگ دیگری همخوانی دارد و ست می شود . در ادامه از چگونگی ست کردن آن با بقیه لباس ها صحبت خواهیم کرد .

شومیز سفید

قصد داریم بیشتر به این موضوع بپردازیم و اینکه می دانیم شومیز ها از نظر مدل یقه و آستین و جنس پارچه و … تفافت های بسیاری با هم دارند و هر کدام با توجه به جنس پارچه و مدل آن متناسب با فصل و شرایط و مدل لباسی که قرار است با آن ست شود انتخاب خواهند شد تا بتوان با بی نظیر ترین استایل دلخواه خود ظاهر شوید .

شومیز سفید رگال

برترین استایل ها با شومیز سفید

شومیز ها از دسته لباس هایی هستند که می توان آن ها را مطابق با هر سلیقه ای و هر نوع پوششی اعم از پوشش های کاملا پوشیده یا خلاف آن استفاده کرد و مخصوصا اگر رنگ پارچه آن سفید رنگ باشد حال با هر جنس یا طرح پارچه ای که می خواهد داشته باشد و با هر رنگی قابل ست کردن است . در ادامه قصد داریم بینقص ترین استایل ها را به شما معرفی کنیم .

شومیز سفید 3
شومیز سفید2
شومیز سفید1

شومیز سفید + دامن کوتاه + صندل

دامن کوتاه

پوشیدن شومیز ها به خصوص با رنگ سفید و ست کردن آن با دامن های کوتاه رنگی یا مشکی یا حتی جین یکی از زیبا ترین استایل های دخترانه و جوان پسند می باشد که هم می توان با توجه به مدل شومیز و دامن و صندل اسپرت و یا مجلسی باشد و یک استایل خنک و تابستانی است .

شومیز + شلوار مشکی پارچه ای

شلوار مشکی پارچه ای

شومیز های سفید با شلوار های مشکی یکی از استایل فوق العاده ای است که یک خانم می تواند داشته باشد . می دانیم تضاد رنگ سفید و مشکی یکی از زیبا ترین هاست پس این گزینه نیز کاملا عالی می باشد .

شومیز سفید + شلوارک

شلوارک

این استایل نیز یک استایل اسپرت و دخترانه پسند است که زیبایی هر چه بیشتر آن ها را به نمایش می گذارد .

شومیز سفید +کت و شلوار زنانه

کت و شلوار

این مدل ست کردن برای خانم هایی که دوست دارند استایل پوشیده و باوقار و شیکی داشته باشند یکی از بهترین گزینه هاست و یک استایل مجلسی بی نظیر را به شما هدیه می دهد پس این استایل پوشیده را فراموش نکنید.

شومیز + شلوار های جین

شلوار جین

مطابق با مدل شومیز سفید رنگ خود شما می توانید آن را با مدل های مختلف شلوار های جین از جمله اسکینی ، راسته ، بگی ، مام استایل و مام فیت ست کرده و یک اسایل ساده را به این شکل انتخاب کنید زیرا زیبایی در سادگی می باشد پس از این استایل غافل نشوید.

شومیز + سرهمی

شومیز و سرهمی

سر همی ها یکی از بهترین انتخاب ها برای برای ست کردن با شومیز های سفید ساده هستند که می تواند آن را در لیست ست ها و استایل خود قرار دهید مصوصا اگر دوست دارید قد بلند تر دیده شوید .

شومیز سفید + مانتو جلو باز

مانتو جلو باز

مانتو های جلو باز تک رنگ و ساده را می توان به شومیز سفید ست کرد، به این صورت که با پوشیدن به زیر مانتو جلو باز و شلواری که همرنگ آن است سادگی و زیبایی را به استایل شما هدیه می کند .

شومیز + دامن میدی

شومیز  دامن میدی

دامن های میدی رنگی با شومیز سفید قطعا یکی از بهترین هاست.

شومیز + شلوار اسکینی + چکمه بلند

شومیز شلوار اسکینی چکمه بلند

این استایل یکی از استایل های قدیمی است که به آن استایل کابوی می گویند و بسیار زیبا و مناسب می باشد .

شومیز + ساس بند

شومیز و دامن ساسبند

اگر یک شومیز سفیده ساده داشته باشید می توانید از ساس بند برای زیبا تر شدن آن بر روی بدن خود استفاده کنید که هم جلوه ای ویژه به شما می دهد و هم اینکه شومیز دیگر ساده ساده نیست .

شومیز + دامن ماکسی

شومیز و دامن ماکسی

دامن های ماکسی همراه با شومیز سفید به خصوص برای افراد درشت هیکل و توپر بسیار مناسب است و استایل آن ها بهتر نشان داده می شود .

نکات سشت و شو لباس های سفید

شستن لباس سفید
  • بهتر است لباس های سفید با دست شسته شوند.
  • در اسرع وقت به شستن لباس بپردازیم زیرا که لکه های تازه راحت تر پاک می شوند.
  • برای پاک کردن لکه روی لباس سفید می توان از مقداری سرکه استفاده کرد .
  • گاهی اوقات خاصیت اسیدی لیمو ترش باعث می شود لکه روی لباس راحت تر پاک شود اما باید توجه داشت که آب لیمو را ابتدا در آب ولرم حل کرده و سپس اقدام به شستن کنیم.
  • از شوینده های خیلی قوی برای شستن لباس های سفید استفاده نکنید زیرا ممکن است اثر جبران ناپذیری روی لباستان بگذارد .
  • از دمای درست اتو هنگام اتو کشیدن لباس سفید خود مطمئن شوید.
  • اجازه دهید لباس تان در نور آفتاب و در هوای آزاد خشک شود .

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا به روز ترین و زیبا ترین ست هایی که امکان دارند با شومیز سفید ست شوند تا هر چه بهتر به نظر برسید را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. به این نکته توجه داشته باشد که پوشش در کل یک بحث بسیار تخصصی و همچنین سلیقه ای می باشد و ما تنها نمونه هایی از استایل هایی که می توان با شومیز سفید اشت را نام بردیم و به شما نشان دادیم . بنابر این خرسند خواهیم شد تا شما عزیزان نظرات و انتقادات خودتان را با ما در میان بگذارید تا در ارتقا دادن مطالب و بروز کردن آن ها از ایده های شما بهره ببریم تا مطالب مفید تر باشد.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *