مد و استایل

چگونه یک ست مشکی شیک و همیشه کاربردی داشته باشیم؟!(13+نکته)

چگونه یک ست مشکی شیک و کاربردی داشته باشیم
امتیاز دهید post

رنگ مشکی رنگی است که خیلی ها ان را دوست دارند و رنگ مشکی را رنگ عشق می نامند ولی در مقابل بعضی افراد هستند که از رنگ مشکی خیلی خوششان نمی اید و از ان کمتر استفاده می کنند; به جای ان از رنگ های روشن استفاده می کنند. ست مشکی یک ست بسیار زیباست که ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا یک ست مشکی شیک و همیشه کاربردی داشته باشید.

شاید بگویید که با پوشیدن یک ست مشکی یک استایل خسته کننده داشته باید این در حالی است که رنگ مشکی نماد قدرت است و شما می توانید با استفاده از نکاتی که ما به شما معرفی می کنیم و با استفاده از اکسسوری های جذاب یک استایل مشکی شیک داشته باشید. داشتن ست های مشکی در کمد لباس هایتان ضروری است چون شما می توانید تیپ های متنوعی داشته باشید.

همچنین رنگ مشکی یکی از رنگ های کاربردی در فصل زمستان و پاییز است هر چند طرفداران این رنگ; رنگ مشکی را در همه فصول سال می پوشند. با ما همراه باشید تا نکاتی را که به شما پیشنهاد میدیم را استفاده کنید تا یک استایل مشکی شیک و خاص داشته باشید.

مجموعه ای از ست لباس مشکی
مجموعه ای از ست لباس مشکی

نکات داشتن یک ست مشکی شیک و کاربردی

1.پالت سه رنگ بسازید.

رنگ مشکی را همیشه تک نپوشید. می توانید این رنگ را با 2 رنگ دیگ بپوشید و ست کنید تا شمارا جذاب تر و خوشتیپ تر نشان بدهد. رنگ هایی مثل مشکی و قرمز و طوسی; مشکی و سفید و شکلاتی; مشکی و زرد و شکلاتی رنگ هایی هستند که با مشکی ست می شوند و بسیار جذاب هستند.

همچنین تیپ هایی مثل بلوز و شلوار مشکی; پالتوی مشکی و بلوز سفید; بلوز سبز یا زیتونی با دامن مشکی هم بسیار تیپ های مشکی شیکی هستند.

با ست مشکی پالت سه رنگ بسازید

2.از چکمه بلند برای ست کردن مشکی استفاده کنید.

چکمه را می توانید با پیراهن مشکی کوتاه یا شلوار جذب مشکی بپوشید. جنس چکمه هم می تواند از چرم یا جیر باشد.همچنین می توانید روی این استایل ها از پالتو یا ژاکت مشکی هم کمک بگیرید تا استایلتان کامل تر و خاص تر شود.

اگر می خواهید کلا مشکی نپوشید و از رنگ های شاد هم استفاده کنید; پالتو یا ژاکتی را که می پوشید از رنگ های شاد باشند. رنگ هایی مثل قرمز و طوسی و شتری رنگ های خوبی هستند.

پوشیدن لباس مشکی با چکمه بلند
پوشیدن چکمه بلند با ست مشکی

3.از پولیور گشادمشکی برای ست مشکی استفاده کنید.

پولیور یا بافت گشاد مشکی یکی از لباس های زیبا برای خانم ها است که داشتن ان ضروری است. پولیور مشکی را می توانید با شلوار یا دامن یا دامن تنگ کوتاه ست کنید. از لوازم جانبی هم می توان به کیف کفش رنگی یا بوت اشاره کرد. با داشتن این تیپ شما اماده به رفتن به یک مهمانی عصرانه همراه با دوستان یا خانواده خود هستید.

استفاده از پولیور مشکی برای ست مشکی

4.گیپور را هرگز فراموش نکنید.

گیپور یکی از لباس های زیبا است که هر خانمی را جذاب می کند و دختران هم بسیار طرفدار ان هستند. شما می توانید از بلوز گیپور استفاده کنید و ان را با یک دامن ساده بپوشید. همچنین می توانید پیراهن گیپور با کفش پاشنه دار بپوشید که یک استایل شیک و مجلسی است.

حتی می توانید از گیپور در پیراهن خود استفاده کنید و فقط بخشی از ان را گیپور بدوزید که پیراهن مشکی شمارا خیلی زیبا تر از قبل نشان می دهد.

پیراهن مشکی با گیپور برای ست مشکی
بلوز گیپور مشکی با شلوار برای ست مشکی

5.هنگام پوشیدن پیراهن مشکی ان را با کفش ورزشی بپوشید.

شاید تعجب کنید که چطور پیراهن را با کفش ورزشی بپوشید اما درواقع یک استایل جالب و قشنگ است که پیشنهاد می شود حتما ان را امتحان کنید. پیراهن مشکی شما می تواند کوتاه یا بلند باشد. از کفش های ورزشی سفید; مشکی; طوسی یا رنگی استفاده کنید.

حتی می توانید از مانتو مشکی استفاده کنید و مانتوی مشکی را با کفش ورزشی و شلوار جین بپوشید که یک تیپ همه جایی و کاربردی است مخصوصا برای ادارات و رفتن به دانشگاه.

پوشیدن پیراهن مشکی با کفش ورزشی
کفش ورزشی را با پیراهن مشکی برای ست مشکی بپوشید

6.ست مشکی را با ابی روشن بپوشید.

این رنگ زیبا و شاد را می توانید با ست مشکی بپوشید و لذت ببرید پس ان را فراموش نکنید. اگر در فصل های سرد سال هستید می توانید پالتو یا کاپشن ابی روشن را با مشکی بپوشید یا از بلوز بافتنی ابی روشن استفاده کنید و ان را با شلوار مشکی یا دامن مشکی بپوشید.

یا اگر می خواهید یک تیپ مجلسی بزنید می توانید از کت و شلوار ابی روشن استفاده کنید و زیر ان بلوز مشکی یا کفش چکمه پاشنه دار بپوشید و باهم ست کنید.

پوشیدن ست مشکی با ابی روشن

7.از ست کردن رنگ مشکی با رنگ زرد یا خردلی غافل نشوید.

اگر از رنگ زرد یا خردلی خیلی خوشتان می اید و رنگ مورد علاقه تان است ان را با مشکی ست کنید و بپوشید و نهایت لذت را از ظاهر و استایلتان ببرید. ترکیب هایی مثل پوشیدن پیراهن زرد با کاپشن چرم مشکی; بلوز مشکی با پالتوی زرد یا خردلی; بلوز زرد با دامن مشکی و کیف و کفش مشکی بسیار جذاب و خاص هستند پس این هاراهم تجربه کنید و بپوشید.

ست لباس مشکی با رنگ زرد و خردلی
ست مشکی را با رنگ زرد بپوشید

8.پیراهن مشکی; گزینه ای همه پسند.

از وقتی که کوکو شانل در سال حدودا 1920 که پیراهن مشکی ساده اش را به همه در مجله ووگ نشان داد تقریبا همه خانم ها شیفته این لباس شدند و اکنون پیراهن مشکی در کمد لباس همه خانم ها وجود دارد.

پیراهن مشکی کاربرد های زیادی داره و شما می توانید ان را در مجالس و جشن های خانوادگی; دوستانه; دورهمی های عصرانه و یا حتی برای مجالس رسمی بپوشید و در عین سادگی بدرخشید و جذاب باشید.

پیراهن مشکی
پیراهن مشکی بهترین گزینه برای ست مشکی

9.لباس مشکی را با کفش رنگی بپوشید.

پوشیدن کفش های رنگی با لباس های مشکی خیلی قشنگ و خاص است و جذابیت شما و لباس مشکی تان را بیشتر می کند. پس سعی کنید هنگام پوشیدن لباس های مشکی چه پیراهن مشکی چه بلوز شلوار یا بلوز دامن مشکی از کفش های رنگی و شاد استفاده کنید و چند جفت از ان را حتما در خانه داشته باشید.

ست مشکی با کفش رنگی مثل رنگ سبز
ست مشکی را با کفش رنگی مثل سفید بپوشید

10.لباس مشکی را با کمربند رنگی ست کنید.

یکی از کارهایی که می توانید بکنید تا یک ست مشکی جذاب داشته باشید و ست مشکی تان شاد باشد و خیلی تیره و همه ان مشکی نباشد استفاده از کمربند های رنگی است که می توانید ان را روی کمر شلوارتان ببندید یا روی پیراهن مشکی تان بپوشید. همچنین می توانید رنگ کمربندتان را با رنگ کفشتان ست کنید و یک استایل فوق العاده داشته باشید.

ست مشکی با کمربند طلایی
ست مشکی با کمربند رنگی طلایی
پیراهن مشکی با کمربند رنگی

11.از گردنبند های درشت و جذاب استفاده کنید.

استفاده از گردنبند های درشت و چشمگیر یکی از اکسسوری هایی است که با لباس مشکی بسیار جذاب می شوند و ست مشکی شمارا کامل تر می کند. همچنین می توانید از اکسسوری های دیگر مثل دستبند هم استفاده کنید. یکی از ویژگی های استفاده از گردنبند های درشت این است که هم می توانید روی لباس مشکی یقه دار و هم روی لباس مشکی بدون یقه بپوشید و خاص شوید.

استفاده از گردنبند درشت و جذاب برای ست مشکی
ست مشکی با گردنبند درشت

12.از دستمال گردن های رنگی استفاده کنید.

شما می توانید از دستمال گردن های رنگی استفاده کنید و هم برای مجالس رسمی و هم مکان های غیر رسمی بپوشید. اگر تمام لباس های شما مشکی هستند از دستمال گردن چند رنگ استفاده کنید یا حتی می توانید رنگ دستمال گردنتان را با رنگ یک قسمت از لباستان ست کنید و زیباتر شوید.

کاربرد ها و طرح ها و انواع های دستمال گردن و همچنین دستمال سر هم در این سایت برای شما اورده شده که می توانید نهایت استفاده را ببرید و اگاهی خودتان را بالا ببرید.

ست مشکی با دستمال گردن رنگی
استفاده از دستمال گردن رنگی با ست مشکی

13.لایه لایه بپوشید.

مشکی یکی از رنگ هایی است که به همه رنگ ها می اید و با همه ان ها ست می شود از رنگ های خنثی گرفته تا رنگ های شاد و درخشان. از فصل هایی که راحت می توانید لایه لایه بپوشید فصل های پاییز و زمستان هستند که با توجه به مکان هایی که عوض می کنید می توانید ان را کم یا زیاد کنید.

از ترکیب های ژاکت مشکی با شومیز سفید; بلوز مشکی زیر ژاکت جلوباز رنگ تیره مثل طوسی یا رنگ های دیگ(بسته به سلیقه شما); بافت مشکی و پالتوی زرد; بلوز مشکی زیر مانتوی سبز ارتشی می توانید استفاده کنید و ست کنید ان هارا با یکدیگر.

ست مشکی را لایه لایه بپوشید
لایه لایه پوشیدن ست مشکی

یک سری نکات کوچک دیگر:

1. مدل های چروک و سنگ شور و غیره به کار ببرید.

لباس های مشکی و پارچه های مشکی شاید به تنهایی جذابیت داشته باشند و طرفداران خودشان را داشته باشند اما می توانید با چروک کردن ان ها و مدل چروکی دادن به ان ها یا یک سری کار های دیگر ان ها را جذاب تر و شیک تر از قبل بکنید.

جنس و مدل دیگر از لباس مشکی
مدلی دیگر از لباس مشکی

2.از جنس هایی با کیفیت متفاوت استفاده کنید.

جنس با کیفیت پارچه مشکی
پارچه با کیفیت برای ست مشکی

سخن اخر

شاید رنگ مشکی و ست مشکی در نظرتان خیلی ساده به نظر بیاید و یک رنگ عادی باشد و فقط مخصوص عزاداری ها باشد اما این رنگ و ست ان با نکاتی که ما برایتان در این مقاله در سایت ناپولی اورده ایم می تواند تبدیل به یک ست مشکی جذاب و خاص بشود و شما می توانید با این ست بدرخشید و زیبا باشید . پس امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد و شمارا در لباس پوشیدن و ست مشکی کردن کمک کند.

ست مشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *