قوانین فروشگاه به‌منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای مرکز خرید آنلاین ناپولی و خریدار محترم الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به‌منزلۀ مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.

ماده 1 – عضویت در سایت :
   برای خرید ثبت سفارش و خرید، خریدار ابتدا باید در سایت ناپولی ثبت‌نام کند. اطلاعات خریدار باید به‌صورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود.

تبصره 1 ) کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت‌نام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت‌شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش‌های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت‌نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

تبصره 2 ) کاربر نباید در سایت اظهاراتی را قرار دهد یا به  اقدامی دست بزند که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد یا عمل مجرمانه‌ای را در پی داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ‌کدام منتشر نخواهد شد. چنانچه هر یک از کاربران، این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با فروشگاه محروم و تسویه‌حساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر به‌سرعت انجام خواهد شد.

ماده 2 – ثبت سفارش :

تبصره 1 ) دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را به‌دقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شماره‌های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

تبصره 2 ) قیمت‌ محصولات موجود در وب‌سایت به‌روز است. همچنین قیمتی که هنگام سفارش مشتری در پیش ‌­فاکتور منظور شده معتبر خواهد بود.

تبصره 3 ) پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و پیامک تائید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال می‌شود.

تبصره 4 ) پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به‌طور صحیح در فرم‌های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش‌های غیرواقعی بپرهیزید.

تبصره 5 ) ثبت سفارش و خریدهای عمده باید طبق هماهنگی قبلی با فروشگاه انجام شود و در صورت ثبت سفارش بدون هماهنگی، تصمیم در مورد پردازش یا لغو آن‌ها بر عهده فروشگاه اینترنتی تاپولی است.
همچنین با توجه به شرایط جشنواره‌ها محدودیت تعداد در انتخاب کالاها متفاوت است. در صورت تکرار خرید کالاهای یکسان یا مشابه در سفارش‌های متعدد، ناپولی می‌تواند سفارش را لغو نماید.

ماده 3 – پرداخت هزینه : 
   دریافت مبلغ سفارش‌های ثبت‌شده از دو طریق پرداخت آنلاین و پرداخت در محل (فقط برای مشتریان تهران) صورت می‌پذیرد

تبصره 1 ) در حال حاضر هیچ‌گونه مالیاتی به‌عنوان مالیات بر ارزش‌افزوده محاسبه نمی‌شود و خریدار تنها بهای کالای خریداری‌شده را بدون مالیات پرداخت می‌کند.

تبصره 2 )  توجه فرمایید که قیمت‌های درج‌شده بر روی کالاهای وب‌سایت به تومان است.

تبصره 3 )  امکان پرداخت در محل، در خرید اول صرفاً برای سفارش‌های زیر 1 میلیون تومان وجود دارد و از خرید دوم محدودیتی برای پرداخت در محل وجود ندارد.

ماده 4 – ارسال سفارش : 

   سفارش‌های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی ناپولی پس از دریافت تاییدیه از مشتری، جهت ارسال و تحویل به اداره پست آماده خواهد شد.

تبصره 1 )  کلیه سفارش‌ها با مبلغ خرید بالاتر از 500.000 تومان به‌صورت رایگان و در خریدهای کمتر از 500.000 تومان، با هزینه 29.000 تومان در شهر تهران برای مشتریان ارسال خواهد شد.
هزینه ارسال از طریق پست پیشتاز برای مبالغ خرید کمتر از  500.000 تومان مبلغ 25000 تومان محاسبه خواهد شد
هزینه ارسال سفارش از طریق تیپاکس برای خریدهای بالای 500.000 تومان به صورت رایگان بوده و در خریدهای کمتر از 500.000 تومان مبلغ 29.000 تومان به عنوان هزینه ارسال دریافت خواهد شد.
هزینه ارسال سفارش از طریق پست ویژه برای خریدهای بالای 500.000 تومان به صورت رایگان بوده و در خریدهای کمتر از این مبلغ، 25.000 تومان به عنوان هزینه ارسال دریافت خواهد شد.

تبصره 2 )  ارسال سفارش‌های شهرستان از طریق شرکت ملی پست ایران انجام می‌گیرد و هزینه سفارش فقط به‌صورت آنلاین قابل پرداخت است. بدیهی است کالا در همان روز کاری یا در روز کاری بعد به پست تحویل داده و ارسال می‌شود. گفتنی است هر‌گونه تأخیر و کم‌کاری از سوی شرکت پست در ارسال سفارش قابل‌پیگیری است. توجه فرمایید برای ارسال خرید از طریق پست ویژه 24 ساعت کاری پس از ثبت سفارش کالا به دست مشتری خواهد رسید.

   همچنین مشتریان می‌توانند روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله که در حساب کاربری ثبت شده، پیگیری کنند.

تبصره 3 ) مشتریان عزیز دقت فرمایند در هنگام دریافت بسته‌ها و سفارشات پستی خود لطفا سفارش خود را در حضور مامور پست باز کرده و بررسی نمایند و در صورت کسر بودن اقلام سفارش از مامور پست درخواست صورتجلسه نمایند و بلافاصله با شماره پشتیبانی سایت 02149215 تماس حاصل فرمایند. در صورت چک نکردن سفارشات در لحظه تحویل، مسئولیت کسری سفارشات بر عهده مشتری خواهد بود.

تبصره 4 )  سفارش‌های تهران به‌وسیله سفیر اسنپ باکس در روز و بازه زمانی مشخص‌شده از سوی مشتری  ارسال می‌شوند. اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارش را تحویل بگیرد، همکاران پشتیبان برای هماهنگ کردن زمان ارسال بعدی با مشتری تماس می‌گیرند. همچنین هزینه ارسال برای بار دوم به عهده مشتری است.

ماده 5 – تحویل سفارش : 

تبصره 1 ) تحویل‌گیرنده کالا یا نماینده ایشان (با ارائۀ کارت شناسایی) باید هنگام تحویل کالا در محلی که آدرس آن را در فرم اطلاعات مربوط به ثبت سفارش اینترنتی ثبت کرده است، حضور داشته باشد و کالا را شخصاً تحویل بگیرد. در صورت عدم حضور تحویل‌گیرنده در محل، کالای موردنظر با هماهنگی واحد پشتیبانی مجدداً ارسال خواهد شد.

تبصره 2 ) درصورتی‌که در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.

تبصره 3 ) لطفاً با دیگر اعضای خانواده یا محل کار خود هماهنگ کنید تا در صورت نبودن شما، بسته را تحویل بگیرند و هزینه آن را بپردازند؛ در غیر این صورت، بسته برگشت داده می‌شود.

تبصره 4 ) مشتریان تهرانی که سفارش خود را از طریق سفیر اسنپ باکس تحویل می‌گیرند، در نظر داشته باشند که تحویل کالا در ورودی ساختمان انجام می‌شود و سفیر اسنپ باکس، وارد فضای داخلی ساختمان، مشاعات آن یا واحد مربوطه نخواهد شد.

ماده 6 – درخواست مرجوعی و تعویض کالا :

ثبت درخواست مرجوعی و تعویض کالا در قسمت پیگیری سفارش/درخواست مرجوعی انجام می‌گیرد.

تبصره 1 )
 چنانچه کالای خریداری‌شده با محصول ارسالی برای مشتری مغایرت داشته باشد، در صورت هرگونه اشتباه از سوی فروشگاه، کالای ارسالی بدون تحمیل هیچ‌گونه هزینه‌ای به مشتری، مشروط به اطلاع در 24 ساعت اولیه و ضمن اینکه پلمپ و برچسب امنیتی محصول مخدوش نشده باشد، تعویض خواهد شد.

تبصره 2 ) تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی کاملاً سالم باقی‌مانده و بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد. تگ کالا روی محصول نباید مخدوش شود. همچنین لازم است کالا در بسته‌بندی ارسالی ناپولی، بدون هیچ صدمه‌ای قرار گیرد.

تبصره 3 ) در صورت هرگونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری‌شده در فاکتور مشتری و فروشگاه با محصولی که برای کاربر ارسال می‌شود، پس از احراز موضوع، کلیه هزینه‌های ارسال و تعویض بر عهده فروشگاه خواهد بود و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور متعهد است.

تبصره 4 ) در صورت تمایل به تعویض محصولاتی که هنگام حراج تهیه‌شده‌اند، توجه داشته باشید که قیمت در نظر گرفته‌شده برای دریافت اجناس دیگر، همان قیمت پرداختی در زمان حراج است.

تبصره 5 ) کلیۀ کالاهایی که در جشنواره‌هایی مانند 1+1 و جشنواره‌های مشابه خریداری‌شده‌اند، فقط با رنگ و سایز همان کالا قابل تعویض است. در صورت درخواست استرداد وجه، لازم است کالای خریداری‌شده و کالای هدیه را باهم بازگردانید و درصورتی‌که کالای هدیه شرایط بازگشت نداشت یا علاقه‌ای به بازگرداندن آن نداشتید، به‌اندازۀ ارزش کالای هدیه از مبلغ کل، وجه کسر می‌شود.

تبصره 6 ) محصولات فروخته‌شده در پک محافظ، به علت نکات بهداشتی و تماس مستقیم با پوست بدن، هرگز تعویض نخواهند شد.

تبصره 7 ) فاکتورهای تعویضی، قابلیت تعویض مجدد ندارند.

تبصره 8 ) در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق فسخ کردن سفارش و خرید انجام‌شده توسط مشتری، برای وب‌سایت محفوظ است. در ادامه‌، وجوه دریافتی طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام‌شده از سوی مشتری واریز می‌شود و مشتری با ورود به سایت  می‌پذیرد از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

تبصره 9 ) محصولات با عنوان اکسسوری، لوازم شخصی برقی، لگ و ساپورت، سوتین‌، نیم تنه، روتختی‌، بالشت‌، اسباب‌بازی، لباس‌زیر و حوله و پتو به علت مسائل بهداشتی تحت هیچ شرایطی قابل تعویض نیستند.

تبصره 10) پس از درخواست مشتریان مبنی بر افزودن مبلغ کالای مرجوعی به کیف پول، امکان عودت وجه کیف پول وجود ندارد.

تبصره 11) کوین‌هایی که در مناسبت‌های مختلف از سمت ناپولی به عنوان هدیه دریافت نموده‌اید، دارای محدودیت زمانی بوده و طی بازه‌ای که مشخص شده، منقضی خواهند شد.



ماده 7 – ارتباط با ما :

واحد ارتباط با مشتریان ناپولی از طریق شماره تلفن 33254245-021 و ارتباط آنلاین به ویژه چت باکس موجود در صفحات سایت، پاسخگوی سوالات مشتریان است.