مد و استایل

بیش از 10 ایده برای داشتن استایل کژوال زمستانی

style kazhval
امتیاز دهید post

منظور از استایل کژوال چیست؟

استایل کژوال به زبان ساده و خودمانی میتوان گفت استایلی خاص و راحت است | توضیحات بیشتر در مورد استایل کژوال

استایل کژوال زمستانی

در حالی که به راحتی می توان تصور کرد استایل کژوال زمستانی چیزی جز لباس خواب های دنج، چکمه های برفی، شلوارهای گرمکن و ژاکت های حجیم و نامرغوب نیست، اما ما به شما کمک میکنیم چطوری لباس غیررسمی زمستانی می توانند به راحتی و با شیک شما را عاشق سردترین فصل کنند.

چه چیزی را دوست ندارید

دنج، راحت و شیک، همه در یک بسته؟ چه بخواهید در کنار آتش بنشینید، چه بخواهید برای صبحانه یکشنبه با دوستان خود ملاقات کنید، یا در مورد شهر که همه چیز را از لیست کارهای بی پایان شما حذف می کند،بیش از 10 ایده برای داشتن استایل کژوال زمستانی شما را پوشش می دهد. خود را در تمام فضای دنج بپوشانید و برای هر چیزی که زمستان به ارمغان می آورد آماده باشید. یک ضرورت در هوای سرد – هرگز بهتر به نظر نمی رسید.

نکته کلیدی برای جذاب کردن یک لباس غیررسمی زمستانی این است که مطمئن شوید مواد، بافت ها و حتی سبک ها را با هم ترکیب می کنید. جین ویران شده با ترمه در شیک‌های غیررسمی زمستانی قطعی است. ظاهر هر چه که باشد، فراموش نکنید که لباس زمستانی خود را با بهترین اکسسوری زمستانی تکمیل کنید

استایل کژوال زمستانی همراه پالتو

استایل کژوال همراه پالتو
استایل کژوال زمستانی همراه پالتو

اولین ایده میتواند پالتو باشد چرا که کار شمارو راحت میکند شما داخل آن احساس راحت تری دارید و لازم نی از لباس های اضافی برای گرم نگه داشتن خود استفاده کنید و صد درصد انتخاب اشتباهیه چرا که در استایل کژوال راحتی ملاک اولیه است پالتو شمارو خیلی خوب گرم میکند و مانع استفاده از ژاکت ها و لباس های زیاد و سنگین میشود.

استایل کژوال زمستانی همراه تارتان

استایل کژوال زمستانی با کت تارتان
استایل کژوال زمستانی با کت تارتان

یکی از دیگر از ایده های ما در ساخت استایل کژوال زمستانی کت های تارتان است کت های تارتان از پشم های سنگین ولی راحتی تشکیل شدن و معمولا طرح های مربع ای شکل پیدا میشوند و در جذابی استایل شما کمک زیادی میکند شما میتوانید کنار کت تارتان شلوار جین تنگ و کمی کوتاه بپوشید زیر کت تارتان شما میتوانید دورس بپوشید یا حتی در روز های کمی گرم تر میتوانید تیشرت هم استفاده کنید در کنار این استایلی که تاحالا ساخته اید میتوانید از نیم بوت استفاده کنید همراه یک کیف دستی خیلی ترکیب خفنی در میاد.

استایل کژوال زمستانی شال های اورسایز و بافتنی

استایل کژوال زمستانی شال های اورسایز و بافتنی
استایل کژوال زمستانی شال های اورسایز و بافتنی

شما شاید به این فکر افتاده اید که چطوری استایل کژوال زمستانی داشته باشید و دوست داشته باشید کنارش جذاب و منحصر به فرد باشید شما میتوانید لباس های اورسایز استفاده کنید مثل ژاکت ها و شال های اور سایز شلوار جین تنگ و کمی کوتاه کفش های آل استار نیم بوت و ژاکت پشمی اور سایز کنار شال بافتنی اور سایز انتخاب خوبی در داشتن استایل کژوال زمستانی میتواند باشد.

استایل کژوال زمستانی همراه ژاکت های پشمی

استایل کژوال زمستانی همراه ژآکت های پشمی
استایل زمستانی همراه ژاکت های پشمی

در روزهای که خیلی هوا سرد نیست و شما مجبور نیستید پالتو یا ژاکت های پشمی بپوشید .میتوانید برای ساخت یک استایل کژوال زمستانی از ژاکت های اورسایز استفاده کنید ژاکت ها شمارو خوب گرم نگه میدارند و اگر انتخاب صحیحی در ست کردن کنید میتواند تاثیر بسیار زیادی در استایل کژوال زمستانی شما بگذارد شما انتخاب های زیادی در ست کردن با ژاکت دارید مثل: ژاکت اور سایز و یک شلوار ساده کمی تنگ و اسلیم و در انتخاب کفش میتوانید از کفش هایی با پاشنه های بلند استفاده کنید و اگر خواستید یک کیف دستی کوچک به استایل کژوال زمستانی شما کمک بیشتری میکند در جذابیت شما و استایلی منحصر به فرد خواهید داشت !!

استایل کژوال زمستانی در کنار ظاهری کلاسیک

استایل کژوال زمستانی کلاسیک
استایل زمستانی ظاهری کلاسیک

اگر میخواهید ظاهری کلاسیک داشته باشید و در کنارش خیلی راحت باشید میتوانید از ایده ما استفاده کنید مثل پوشیدن یک شلوار جین آسمانی کمی کوتاه

و بوت های مشکی همرنگ پالتو ای که میخواهید بپوشید که کنار اون میتوانید یک کیف دستی انتخاب کنید و یک شال طوسی کوتاه کمک زیادی در جذابیت شما میکند

استایل کژوال زمستانی در یک پانچو سایز بزرگ

استایل کژوال زمستانی به همراه پانچو اور سایز
استایل زمستانی به همراه پانچو اور سایز

اگر میخواهید سراغ استایل کژوال برید میتوانید به سراغ پانچو ها بروید در کنار پانچو اورسایز شما میتوانید ازیک شال ترجیحا همرنگ کنارش استفاده کنید و شلوار ساده اسلیم همراه کفش آل استار عالی میشود شما در داشتن یک استایل زمستانی خوب و کژوال انتخاب های بسیار زیادی دارید شما میتوانید با مراجعه به سایتی مثل پینترست انتخابی درست کنید.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *