مد و استایل

ریباک1958

برند معروف ریباک
امتیاز دهید post

همه چیز درباره‌ی برند ریباک؛ برند ورزشی حرفه‌ای و مطرح بین‌المللی

محتوا پنهان
7 ریباک یک تولیدکننده کفش است که با کفش‌های تنیس، ورزشگاه، و بسکتبال و تأیید شخصیت‌های مشهور روی کفش‌های نسخه ویژه، اثر خود را در فرهنگ پاپ به جا گذاشته است. این برندی است که بسیار شناخته شده و مورد استقبال قرار گرفته است. آن‌ها با رقبای برتر آدیداس و نایک، با سابقه‌ای قوی از فناوری تکاملی و نوآوری‌های طراحی، خود را حفظ می‌کنند. در اینجا 20 نکته در مورد ریباک وجود دارد که نمی دانستید.

سال هاست که برند «ریباک» Reebok به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه‌ی تولید کفش و پوشاک ورزشی جهان شناخته می‌شود. برندی که در رقابت با برندهای معروف دیگر همچون آدیداس، اسکچرز، نایک و… قد خم نکرد، به موفقیت خود ادامه داد و همچنان هم یکی از موفق‌ترین برندها در بازار پوشاک ورزشی است. کتانی‌های ریباک که محبوب‌ترین محصول این برند است.

سال‌هاست که مورد استفاده‌ی بسیاری از ورزشکاران در سرتاسر جهان قرار می‌گیرد. در این مطلب به تاریخچه‌ی برند ریباک نگاهی می‌اندازیم و محبوب‌ترین محصولات این برند اصیل و موفق را بررسی خواهیم کرد. با ما در مجله‌ی دیجی‌استایل همراه باشید.

کفش ریباک

ریباک یک تولیدکننده کفش است که با کفش‌های تنیس، ورزشگاه، و بسکتبال و تأیید شخصیت‌های مشهور روی کفش‌های نسخه ویژه، اثر خود را در فرهنگ پاپ به جا گذاشته است. این برندی است که بسیار شناخته شده و مورد استقبال قرار گرفته است. آنها با رقبای برتر آدیداس و نایک، با سابقه ای قوی از فناوری تکاملی و نوآوری در طراحی، خود را حفظ می کنند. در اینجا 20 نکته در مورد ریباک وجود دارد که نمی دانستید.

ریباک در سال 1958 راه اندازی شد نام تجاری Reebok به عنوان یک توسعه دهنده شرکت JW Foster and Sons که در سال 1895 شروع به کار کرد، شروع به کار کرد.

سابقه طولانی کیفیت در پشت خود دارد. آن‌ها کفش‌هایی را در بریتانیا تولید می‌کردند، اما برند بسیار شناخته‌شده‌ای نبودند. شرکت فاستر برای ورزشکاران شرکت کننده در بازی های المپیک تابستانی 1924 کفش تهیه می کرد. شرکت Reebok به عنوان زیرمجموعه JW Foster تحت هدایت و الهام نوه های آقای فاستر که می خواستند فروشگاه خود را راه اندازی کنند شروع به کار کرد. آنها نام شرکت را Reebok گذاشتند.

ریباک یک تولیدکننده کفش است که با کفش‌های تنیس، ورزشگاه، و بسکتبال و تأیید شخصیت‌های مشهور روی کفش‌های نسخه ویژه، اثر خود را در فرهنگ پاپ به جا گذاشته است. این برندی است که بسیار شناخته شده و مورد استقبال قرار گرفته است. آن‌ها با رقبای برتر آدیداس و نایک، با سابقه‌ای قوی از فناوری تکاملی و نوآوری‌های طراحی، خود را حفظ می‌کنند. در اینجا 20 نکته در مورد ریباک وجود دارد که نمی دانستید.

برند ورزشی ریباک

1. ریباک در سال 1958 راه اندازی شد نام تجاری Reebok به عنوان یک توسعه دهنده شرکت JW Foster and Sons که در سال 1895 شروع به کار کرد، شروع به کار کرد. سابقه طولانی کیفیت در پشت خود دارد. آن‌ها کفش‌هایی را در بریتانیا تولید می‌کردند، اما برند بسیار شناخته‌شده‌ای نبودند. شرکت فاستر برای ورزشکاران شرکت کننده در بازی های المپیک تابستانی 1924 کفش تهیه می کرد.

شرکت Reebok به عنوان زیرمجموعه JW Foster تحت هدایت و الهام نوه های آقای فاستر که می خواستند فروشگاه خود را راه اندازی کنند شروع به کار کرد. آنها نام شرکت را Reebok گذاشتند.

2. اسم به معنای غزال است قبلا خوانده بودیم که نام برند به این دلیل انتخاب شده است که نامی بی معنی می خواهند. پس از کمی تحقیق بیشتر متوجه شدیم که دلیل انتخاب نام ریباک این بود که در واقع به معنای غزال آفریقایی است. این روش خوبی برای مقایسه کفش ها با ظرافت، سرعت و سرعت حیوان بود که به مزایای کفش ترجمه می شود.

3. ریبوک ها تا سال 1979 محبوب نبودند خانواده فاستر روزهای سختی را سپری می‌کردند که ریباک مورد توجه جهانیان قرار می‌گرفت و آن‌ها برای به رسمیت شناختن تلاش می‌کردند تا اینکه در سال 1979 شکست خود را به دست آوردند. این کفش‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کفش‌های ورزشی شیکاگو به نمایش گذاشته شدند که برند مورد توجه پل فایرمن قرار گرفت.

او با یک توزیع کننده در فضای باز مشغول به کار بود و سفارشی سازی کفش ها را دوست داشت و کیفیت آن را تشخیص داد. او احساس می کرد که این عوامل برای محبوبیت کفش در آمریکای شمالی کافی است. Fireman قراردادی را برای صدور مجوز Reebok در ایالات متحده منعقد کرد و این راه اندازی رسمی Reebok در ایالات متحده بود.

4. ریباک در سال 1981 در بازار ایالات متحده برتری یافت Fireman مرد اصلی برند Reebok در ایالات متحده بود. او قیمت هر جفت را 60 دلار تعیین کرد که در آن زمان بسیار بالا بود. در عرض دو سال، فروش ریباک در ایالات متحده به بیش از 1.5 میلیون دلار رسید. استایل هایی که در این زمان به عموم ارائه می شد فقط 3 نوع کفش پیست بدون عارضه بود

5. ریبوک های زنانه تا سال 1982 معرفی نشدند در حالی که متوجه شدند که ریباک یک برند جدید در ایالات متحده در دهه 1980 است، آنها به مدت سه سال در بازار بودند تا اینکه ریباک اولین مدل خود را برای زنان ارائه کرد. تأثیر آن بر فروش در بازار ایالات متحده بسیار زیاد بود. این امر باعث ایجاد روند جدیدی در فروش می شود که به برند ریباک اجازه داد تا در اوایل دهه 1980 بر بازار صنعت تسلط یابد.

6. پمپ فقط از سال 1989 موجود است برند ریباک با معرفی طرح پمپ تمرکز خود را روی بسکتبال معطوف کرد. کفش‌ها دارای یک مثانه هوای داخلی بودند که می‌توان آن را با فشار دادن پمپ بسکتبالی شکل روی کفش با هوا باد کرد تا مثانه داخل کفش باد کند و به کفش تناسب سفارشی‌تری بدهد. این مفهومی بود که از نایک ایر وام گرفته شده بود و بسیار مبتنی بر رقابت بود و پاسخی به محبوب ترین مدل رقابت آنها در آن زمان بود.

برچسب قیمت 170 دلاری روی کفش ورزشی جدید ریباک گذاشته شد که تقریباً دو برابر قیمت سایر کفش های ورزشی آنها یا هر کفش بسکتبال دیگری بود. اگرچه آنها گرانتر بودند، اما این مدل محبوب بود و در عرض چهار سال، بیست میلیون جفت پمپ ریباک در سراسر جهان فروخته شد.

7. فروش با تایید ورزشکاران مشهور افزایش یافت ریباک در سال 1991 با دی براون، یک تازه کار در تیم بوستون سلتیک، با افزایش فروش بیشتری روبرو شد. او در یک مسابقه اسلم دانک آل استار از یک جفت پمپ ریباک با مشخصات بالا استفاده کرد. پمپ‌های مشکی، نارنجی و سفید جلب توجه می‌کردند و براون نقش خود را با خم شدن روی کفش‌ها انجام داد و به طرفداران نشان داد که چقدر باحال هستند.

این تنها چیزی بود که برای بچه ها و بزرگسالان لازم بود تا جفت خودشان را بخواهند و فروش پمپ های Reebok بعد از این رویداد افزایش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *