مد و استایل

بهترین و محبوب ترین برند های ساعت مچی(10+ مدل)

بهترین و محبوب ترین برندهای ساعت مچی
امتیاز دهید post

ساعت و زمان نقش مهمی در زندگی انسان دارند و بدون ان نمی توان یک زندگی منظم داشت; همچنین انتخاب بهترین و محبوب ترین برند های ساعت مچی چیزی است که همواره همه ادم ها به دنبال ان هستند. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین برند هارو بشناسید و با انتخاب ان یک استایل خاص و شیک داشته باشید.

همانطور که از قدیم گفته اند;وقت طلاست. پس زمان بسیار چیز مهمی است که زندگی بدون ان خیلی سخت می شود و انگار همه چیز به هم می ریزد و ان نظم همیشگی را نخواهد داشت. پس با اختراع ساعت و ورود ان به زندگی انسان ها که از گذشته تا کنون همچنان وسیله ای پرکاربرد است;طرفداران خود را از دست نداده است به طوریکه افراد دوست دارند که از ساعت خودشان به صورت شخصی استفاده کنند.

اگر بخواهیم که یک تعریفی از ساعت داشته باشیم می گوییم که ساعت وسیله ای برای نشان دادن زمان و اندازه گیری ان است. حتی با وجود ساعت های هوشمند و ورود ان به بازار ها و داشتن طرفدار; ساعت های مچی هنوز هم طرفداران خود را دارند و در کنار ساعت های دیواری بیشترین استفاده را دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که کلمه(clock) که به معنی ساعت است از کلمات clagan و clocca گرفته شده که هردوبه معنی زنگ می باشند.

مفتخریم که توانستیم برای شما مطالبی را جمع اوری کنیم که به شما کمک کند که بهترین و محبوب ترین برند های ساعت مچی را شناخته تا یک ساعت مچی شیک انتخاب کنید و جذاب ترین استایل خود را به نمایش بگذارید; پس باما همراه باشید.

محبوب ترین برند های ساعت مچی
محبوب ترین برند های ساعت مچی1

انواع ساعت های مچی

شاید بگویید که امروزه به دلیل وجود ساعت های هوشمند; ساعت های مچی دیگر استفاده نمی شوند; اما ساعت های مچی با بهترین برند ها هنوز هم تولید و استفاده می شوند.امروزه ساعت های مچی توسط کمپانی ها در انواع و طرح های مختلف ساخته می شوند.

به طور کلی ساعت های مچی به 3 دسته تقسیم بندی می شوند: ساعت های مچی انالوگ/ساعت های مچی دیجیتال/و نوع جدید ان; ساعت های هوشمند نام دارند.

ساعت های مچی انالوگ

طرفداران این مدل از ساعت های مچی اصالت و سنت را دوست دارند به همین دلیل از ساعت های مچی انالوگ استفاده می کنند.ساعت های مچی انالوگ از گرون ترین ساعت ها هستند و کیفیت ان ها بسیار بالاست.

از ویژگی های این مدل ساعت می توان به نشان دادن تقویم;نشان دادن همزمان چند زمان اشاره کرد.در این مدل از بهترین موتور ها و بهترین مواد برای ساخت ان استفاده کرده اند. اگر به دنبال یک ساعت گرنوگراف و کلاسیک هستید بهترین گزینه استفاده از ساعت های مچی انالوگ هست.

ساعت های مچی انالوگ
ساعت های مچی انالوگ

ساعت های مچی دیجیتال

و اما طرفداران این گروه دنبال ساعت های مدرنیته و ساعت های طبق تکنولوژی روز هستند. ظاهر این ساعت ها این گونه است که عقربه در ساخت انها استفاده نشده و زمان را با اعداد نشان می دهند. شاید کمبود یا ویژگی منفی که این ساعت ها دارند این است که نمایش ضربان قلب یا نمایش تقویم و یا کرنومتر ندارند.

جوانان و ورزشکاران از این نوع ساعت مچی دیجیتال بیشتر استفاده می کنند بخاطر ظاهر اسپرتی که دارد.

ساعت مچی دیجیتال

ساعت های هوشمند

در تولید ساعت های هوشمند شرکت های اپل و سامسونگ و سونی اول به فکر این ایده افتادند که باعث شد شرکت های دیگر مثل هواوی; ال جی; شیائومی و غیره به دلیل استقبال گسترده مردم به فکر ساخت ان به نام شرکت های خود بیوفتند.

دلیل استقبال گسترده مردم از این نوع ساعت ها که اوج تکنولوژی است; امکانات و ویژگی های جذاب و بسیار جالب است. یکی از بهترین امکاناتی که این نوع ساعت ها دارند این است که می توان این نوع ساعت را به گوشی یا تبلت خود وصل کرد و اهنگ گوش داد یا از طریق ساعت تماس تلفنی برقرار کرد.

امروزه بیشتر مردم از ساعت های هوشمند استفاده می کنند که به ان ها یک استایل شیک و جذاب و منحصر به فرد می دهد.جالب است بدانید که برخی از دانش اموزان یا دانشجویان از ان بعنوان تقلب استفاده می کنند که به همین دلیل ورود ان به جلسات امتحانی ممنوع شده است.

ساعت های هوشمند
ساعت های هوشمند 1
ساعت مچی هوشمند
ساعت مچی هوشمند

بهترین و محبوب ترین بند های ساعت مچی(10+مدل)

1.ساعت مچی سیتیزن(citizen)

این برند از بهترین برند های ژاپن است. این کمپانی مرکزی از گروه ژاپنی هاست که در توکیو قرار دارد. این شرکت تولید کننده ساعت یکی از بزرگترین شرکت ها در جهان است.

شاید بخواهید بدانید که چرا نام این شرکت سیتیزن است; این شرکت به این دلیل این اسم را دارد چون نام ساعت های جیبی که در سال 1924 تولید کردند این بود وتصمیم گرفتند این نام را روی شرکت خود بگذارند. این کمپانی علاوه بر این ساعت های زیبایی که تولید می کند تلویزیون های همراه; چاپگر های کامپیوتری و ماشین حساب هم تولید می کنند.

بیشتر مدل های ساعت این شرکت خورشیدی هستند و به باتری احتیاجی ندارند.

ساعت مچی سیتیزن 2
ساعت مچی سیتیزن از بهترین و محبوب ترین برند های ساعت مچی
ساعت مچی سیتیزن 1

2.ساعت مچی اورینت(orient)

این شرکت هم از شرکت های ژاپنی است که در تولید موتور ساعت مهارت زیادی دارد.همچنین در تولید ساعت های مچی کوارتز; خورشیدی; رادیویی و ساخت ساعت های مکانیکی نیز تخصص دارد.

این کمپانی توسط اورینت توکیه کابوشیکی در شهر توکیو در ژاپن به وجود امد.

ساعت مچی اورینت
ساعت مچی اورینت
ساعت مچی اورینت 1

3.ساعت مچی اوریس(oris)

این کمپانی در سوئیس به ساخت ساعت های لوکس و خاص می پردازد. تاسیس کننده این برند جورجس کریستین و پائول کتین است.

این شرکت 4 نوع ساعت به نام های موتور هوایی; غواصی; اسپرت و فرهنگی تولید می کند.

ساعت مچی اوریس
ساعت مچی اوریس

4.ساعت مچی تیسوت(tissot)

این برند بالای 150 سال است که به تولید ساعت های لوکس و با کیفیت می پردازد که توسط چارلز فلیسین تیسو و پسرش چارلز امیل تیسو در سال 1853 در سوئیس تاسیس شد.

اگر شما یک ساعتی می خواهید که پیشرفته و باهوش تر از ساعت های عادی باشد البته نه در حد ساعت های هوشمند; بهترین گزینه استفاده از ساعت های تیسوت تاچ است چون ساعت هایی بسیار قابل اعتماد هستند. این ساعت ها ساعت های توسعه یافته این برند در فناوری است که صفحه این ساعت ها لمسی است و امکاناتی مثل تایمر و ارتفاع و قطب نمای دیجیتال را دارد.

ساعت مچی تیسوت
ساعت مچی تیسوت

5.ساعت مچی سیکو(seiko)

این شرکت در زمینه های مختلفی مانند تولید ساعت های دیواری; مچی و جواهرات و محصولات نوری فعالیت می کند که شهرت ان به بیش از یک قرن می رسد اما شهرت اصلی ان به دلیل تولید ساعت هایی زیبا است.

این برند هم ژاپنی است که جالب است بدانید توسط یک کار افرین به نام کنیتار و هاتوری 22ساله تاسیس شد. اول هم کارش را با فروش و تعمیر ساعت های مچی و دیواری شروع کرد و 11 سال بعد کارخانه این برند را در ژاپن به راه انداخت و توانست اولین ساعت دیواری به به نام خودرا تولید کند. او بعدا در سال 1895توانست اولین ساعت جیبی خودرا هم تولید کند.

این برند تنها تولید کننده ای است که از 4 فناوری روز ساخت ساعت هااستفاده می کند.اگر بخواهیم دلایل شناخته شدن این برند را بگوییم می توان به این دلایل اشاره کرد: ساعت های زمان سنج ان از بزرگترین رویدادها در زمینه ورزش جهان است; با تولید ساعت کوارتز انقلابی در صنعت ساعت سازی به وجود اورد و همچنین تولید بهترین ساعت های مچی که همه ان ها کاملا در داخل کشور ساخته شده بودند.

ساعت مچی سیکو
ساعت مچی سیکو
ساعت مچی سیکو
ساعت مچی سیکو

6.ساعت مچی همیلتون(Hamilton)

و اما این برند از بهترین و معروف ترین برند های امریکا در ساخت ساعت های سوئیسی است.تاسیس کننده این برند هم جیمز همیلتون است در کشور امریکا ولی دفتر اصلی ان در سوئیس است.

این شرکت به دلیل ویژگی های جذاب و مثبتی که دارد قدرتمند ترین شرکت تولید کننده ساعت به شمار می رود که توانست اولین ساعت الکتریکی جهان را در سال 1957 به بازار جهان عرضه کند.

اتفاقی که در سال 1971 رخ داد این بود که شرکت اس اس ای اچ که دومین شرکت ساعت ساز ان زمان بود همیلتون را خرید و به همین دلیل تا سال 1984 با ترکیب دو شرکت اس اس ای اچ و همیلتون (سواچ) شناخته می شد و امروزه هم هنوز از زیرگروه های سواچ به شمار می رود.

ستاره های هالیوودی مثل مت دیمون; متیو مک کانهی و چانینگ تاتوم از ساعت های مچی همیلتون استفاده می کنند و شما میتوانید ان را روی مچ ان ها ببینید.

ساعت مچی همیلتون
ساعت مچی همیلتون
ساعت مچی همیلتون

7.ساعت مچی سواچ(swatch)

این برند یک شرکت بزرگ سوئیسی است و در زمینه طراحی و تولید ساعت; سیستم های الکترونیکی و جواهرات لوکس کار می کند.اقای نیکولاس هایک این شرکت را تاسیس و توانست که اولین مجموعه ساخته شده ساعت را که در 12 مدل بود در زوریخ سوئیس به معرفی ان بپردازد.

همانطور که طرفداران و محبوبیت این برند بیشتر میشد شرکت ان هم کیفیت خودر را بالا می برد و توانسته مدل های بسیار زیادی در انواع رنگ ها و طرح ها تولید کند. همچنین با تولید ساعت های شیک درطرح های جذاب و رنگ های گونان و خاص به قیمت مناسب توانسته جوانان را به سمت خود بکشه و از بزرگترین تولیدکنندگان ساعت در سطح جهانی باشد.

ساعت مچی سواچ
ساعت مچی سواچ
ساعت سواچ

8.ساعت مچی امگا(omega)

این شرکت از بهترین و موفق ترین برند ها در سوئیس است که دلیل این همه محبوبیت ان تولید ساعت های کرنوگراف و ساعت های مچی غواصی خاص خود است و لوکس ترین و شیک ترین ساعت های دنیارا تولید می کند. این برند توسط لوییس برانت تاسیس شده که امروزه با گروه سواچ همکاری می کند.

مسئله جالبی که وجود دارد این است که این برند در اول یک اطاق کار کوچک بود که در برن سوئیس قرار داشت ولی توانست که بعد ها به یکی از غول های بزرگ جهان در زمینه ساعت سازی تبدیل شود.

از نکات اصلی و جذابی که این برند دارد می توان به این ها اشاره کرد: در فیلم های مشهور جیمز باند از ساعت های امگا بعنوان ساعت جیمز باند مورد استفاده قرار گرفته است; ناسا از ساعت های امگا برای سفر های فضانوردی استفاده می کند; در سال 1917 ساعت های امگا بعنوان ساعت های رسمی یگان پروازی پادشاهی بریتانیا مورد استفاده قرار گرفتند.

ساعت مچی امگا
ساعت مچی امگا
ساعت مچی امگا

9.ساعت مچی رولکس(rolex)

شاید این اسم برایتان اشنا باشد ان هم به دلیل قدیمی بودن این ساعت که یک شرکت در سوئیس است که از ارزشمندترین برندهای ساعت در جهان است. شرکت رولکس اس ای توسط هانس ویلسدورف و الفرد دیویس تاسیس شده است که در لندن قرار داشته. محصولات این برند هم قیمت بالایی دارند و همه مردم نمیتوانند ان هارا خریداری کنند.

ساعت مچی امگا
ساعت مچی رولکس
ساعت مچی رولکس

10.ساعت مچی کاسیو(casio)

این برند توسط یک مهندس ژاپنی به نام تادائو کاشیو تاسیس شده در شهر توکیو. برند کاسیو نقش مهمی در فناوری و نواوری های هوشمند دارد.از ویژگی های جذاب ان می توان به نشان دادن چند تایم محلی در جاهای گوناگون اشاره کرد.

ساعت مچی کاسیو
ساعت مچی کاسیو

حرف اخر

ما در این مقاله در سایت ناپولی تمام تلاشمان را کردیم تا بهترین و محبوب ترین برند های ساعت مچی را برای شما معرفی کرده و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که می دانید ساعت بخش مهمی از یک استایل جذاب و شیک و منحصر به فرد است و همه جا لازمتان می شود. پس شما با داشتن اطلاعات کافی بهترین ساعت استایل شیک تان را انتخاب کرده و در مکان های مختلف بپوشید تا بدرخشید و از ظاهرتان لذت ببرید.

ساعت مچی زیبا
ساعت مچی محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *