مد و استایل

رنگ های مناسب فصل تابستان

امتیاز دهید post

فصل تابستان گرم ترین فصل سال است که بعد از بهار و قبل از پاییز اتفاق می افتد. در انقلاب تابستانی یا در مرکز آن، اولین طلوع خورشید و آخرین غروب خورشید رخ می‌دهد، ساعات روشنایی روز طولانی‌ترین و ساعات تاریکی کوتاه‌ترین هستند، و با پیشرفت فصل پس از انقلاب، طول روز کاهش می‌یابد. پس بهتر است بدانید که در تابستان باید از چه رنگ هایی در لباس پوشیدن استفاده کنیم که گرما را کمتر احساس کنیم.

8 نکته مد برای ست کردن لباس در فصل تابستان

راه های زیادی برای آماده کردن کمد لباس خود برای هوای گرم وجود دارد.

1.لباس های رنگ روشن بپوشید

رنگ‌های روشن و لباس‌های سفید و پیراهن‌های دکمه‌دار را انتخاب کنید که به جای جذب، اشعه‌های خورشید را منعکس می‌کنند.

فصل تابستان

2.لباس های بدون آستین یا گشاد را انتخاب کنید

وقتی صحبت از لباس های تابستانی می شود، هدف این است که تا حد امکان جریان هوا داشته باشید. لازم نیست کاملاً بدون بند بروید، اما بلوزهای آستین دار و بلوزهای آستین دار یا آستین پفی را در نظر بگیرید. دکمه های آستین کوتاه یکی دیگر از گزینه های خوب است.

لباس های بدون آستین یا گشاد

3.از لباس های تنگ دوری کنید

لباس های گشاد بهترین گزینه برای خنک ماندن در تابستان است. به سراغ شلوارهای کوتاه و گشاد، پیراهن‌های گشاد، بلوزهای سایز بزرگ، و لباس‌ها و دامن‌هایی با فضایی برای تنفس بروید.

لباس تنگ

4. پارچه های قابل تنفس را انتخاب کنید

ممکن است در بقیه ایام سال اهمیتی نداشته باشد، اما قطعاً تفاوت بین پارچه های تنفس پذیر و پارچه هایی که رطوبت را در تابستان به دام می اندازند، متوجه خواهید شد. مواد مصنوعی معمولاً قابل تنفس نیستند، بنابراین برچسب لباس را بررسی کنید تا مطمئن شوید که لباس شما 100 درصد کتان، پنبه یا ابریشم است. اگر می خواهید با بافت بازی کنید، eyelet و seersucker را امتحان کنید.

پارچه

5.شلوار جین یکی از سنگین ترین پارچه هاست

اگر شلوار جین کشدار یا شلوار جین تنگ می پوشید، ممکن است آنها را برای استایل تابستانی خود خیلی گرم بیابید. به جای آن به دنبال شلوارهای نخی یا کتان سبک وزن باشید. اگر مجبورید جین بپوشید، شلوار جین گشاد را انتخاب کنید، که همچنان اجازه گردش هوا را می دهد.

6.به لباس تکیه کنید

لباس ها فقط برای موقعیت های خاص نیستند. یک لباس تابستانی راحت برای روزهایی که نمی دانید چه بپوشید، گزینه آسانی است. تابستان زمان مناسبی برای به نمایش گذاشتن لباس‌های کوچک، لباس‌های کوتاه و دامن‌های کوچک است، اما بد نیست که طولانی‌تر هم باشید. برای یک تیپ تابستانی بوهو، یک لباس ماکسی بدون آستین یا دامن بلند را انتخاب کنید. یک لباس جلوی کراوات می تواند کمی گردش هوا را به شما بدهد.

7.صندل چرمی بپوشید

دمپایی برای رفتن به ساحل عالی است، اما برای زیباتر کردن ظاهر خود، صندل های بند دار یا اسپادری را انتخاب کنید که همچنان به انگشتان پا اجازه تنفس می دهد. صندل های چرمی دارای گزینه های راحت هستند که شیک تر از دمپایی های فوم استاندارد به نظر می رسند.

8.لوازم جانبی را به حداقل برسانید

بسیاری از گردنبندها یا النگوهای آویزان می توانند در گرما به پوست شما بچسبند. یکی از لوازم جانبی مانند گوشواره حلقه ای را انتخاب کنید.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *