مد و استایل

10+ پیشنهاد عالی برای خرید روز معلم

صنایع دستی
2/5 - (1 امتیاز)

پیشنهاد عالی برای خرید روز جهانی معلم, روز معلم نزدیک است و زمان آن رسیده است برای معلم عزیز خود کادویی بخریم معلمان نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند و این روز برای قدردانی از زحمات آنها جشن گرفته می شود روز معلم هر سال در 12 اردیبهشت جشن گرفته می شود. این روز همچنین برای بزرگداشت سالگرد تولد معاون اول رئیس جمهور و دومین رئیس جمهور هند، دکتر ساروپالی راداکریشنان برگزارمی شود. رویدادهای مختلفی در این روز در مدارس، کالج ها و سایر موسسات آموزشی در سراسر کشور برگزار می شود در این مقاله چند ایده هدیه برای روز معلم را انتخاب کرده ایم.

کادوی روز معلم

۱. زیورآلات

هدایایی که با مضمون آموزش داده می شوند اغلب می توانند زیبا یا شیک باشند. خانم ها علاقه زیادی به زیورالات دارندو از این رو گردنبند بهترین های هر دو دنیا را دارد. این کار خاص یک معلم را در بسته بندی تصدیق می کند اما به اندازه کافی ساده و ظریف است که بتوان آن را هر روز پوشاند.

کادوی روز معلم

2. گلدان با گل

بهترین هدیه ای که میتوان به معلم داد دسته ای گل است چرا که بوی خوشی دارد و احساس خوبی به ظرف مقابل میدهد. اگر آنها ظاهر گیاهان را دوست دارند اما به درستی زمان نگهداری از آنها را ندارند، یک مجموعه گل مصنوعی گزینه عالی است. یا میتوانید گل های کاکتوسی را بخرید که نیاز به اب کمی دارند وجای کوچکی را اشغال میکند.

3.کتاب

کتاب میتواند یک هدیه خوب برای معلم خود باشد زیرا مطالبی اموزنده و مثل گل و شمع تمام نشدنی نیست. انتخاب کتاب برای معملتان باید به مسأله هایی همچون موضوع های مورد علاقه او و روابط اجتماعی با دیگران دقت و مورد توجه قرار گیرد .

4.شمع تزئینی

یک شمع تزئینی یک راه عالی برای کمک به معلم مورد علاقه شما برای رفع فشار است معلمان از خلاقیتی که در ساخت این شمع های یادگاری انجام شد قدردانی خواهند کرد. شمع های شخصی سازی شده شاترفلای تقریباً برای هر مناسبتی یک هدیه منحصر به فرد ارائه می دهند. هر اتاق در خانه را روشن کنید و در عین حال خاطرات را با کسانی که کیلومترها دورتر هستند به اشتراک بگذارید.

شمع تزئینی

5.کارت هدیه

یک کارت هدیه درست کنید پیام‌های تشکر و تصاویر سیب را روی نگهدارنده کارت هدیه خود قرار دهید وبه معلم خود بدهید.

6.کیف

کیف که ابزار مناسبی برای معلم ها هستند میتواند یک هدیه خوب برای معلم ها باشد که علاوه بر وسایل شخصی وسایل دیگری مثل کتاب وجزوه و برگه با خود حمل کند و برای راحتی کار معلم ما بهشما این هدیه را پیشنهاد میکنیم.

7.قرآن یا مفاتیح

بهترین هدیه که میتوان به معلم خود داد چون قران بهترین ارزش ها برای یک معلم خوب وکاردان میباشد .

8.عطر و ادکلن

بیشتر معلم ها عطر و ادکلن را دوست دارند چرا که با رایحه خوش ان هر معلمی را به خود جذب میکند از این رو خریدن عطر را به شما پیشنهاد میکنیم. البته باید این را هم در نظر بگیرید رایحه عطر فعلی معلمتان چیست ؟تند یا شیرین یا تلخ یا ترکیبی از چند میوه را دارد که در موقع خریدن عطر به شما کمک میکند .

عطر

9.ساعت مچی

ساعت مچی یکی از وسایل های ضروریکه برای معلم ها اهمیت زیادی دارد . اگر برای معلم خودتان قصد خریدن یک ساعت مچی را دارید بهتر است اول به استایل و سن معلم خود توجه کنید. معمولا برای ست کردن ساعت مچی با کفش و یا کمربند صورت میگیرد .بند ساعت نیز مهم است مانند کمربندها و کفش ها، نوارهای ساعت چرمی باید با چرم های دیگر لباس شما همخوانی داشته باشد. بند ساعت چرمی قهوه ای با کفش و کمربند چرم قهوه ای پوشیده می شود. بند مشکی به معنی کمربند و کفش مشکی است. از این رو به نکات دقت کنید تا بتوانید بهترین ساعت مچی برای معلم خود بخرید.

10.شیرینی و شکلات

تدریس فوق العاده سخت است و قدردانی از معلمانی که تأثیر واقعی داشته اند مهم است و چه راهی بهتر از تشکر کردن با چیزی شیرین؟ شکلات هدیه‌ای بی‌نظیر برای معلمان است. با تقدیم شکلات به معلم خود به منظورسپاس وقدر از زحماتش او را خوش حال خواهید کرد.

11.ست هدیه‌ی چرم

ست چرم مناسب برای اقایان است چون در ان کیف, کمربند, جا کلیدی و……. پس مناسب خانوم معلم ها نمی باشد. با یک هزینه کم میتوانیم ست چرم رو خریداری کنیم همه این ها هم کاربردی هستند و مورد نیاز مردها هستند پس میشه به عنوان یک هدیه خوب و مناسب در نظر گرفت. ست هدیه رامیتوانیم در یک جعبه فانتزی و قشنگ قرار بدیم و به معلم خود هدیه بدهیم.

ست چرم

12.تابلو

یکی دیگر از هدیه هایی که میتوان به معلم خود داد تابلو هست که علاوه بر اینکه در دکوراسیون منزل به کار میرود با هزینه مناسب یک هدیه بسیار قشنگ و ماندگار هست. تابلو با توجه به نقش و نگار بسیار زیبایی دارد مورد توجه هست ودکوراسیون خانه را اراسته و زیبا می کند و افرادی که وارد خانه میشوند با تماشا کردن بر روی دیوار لذت میبرند.

14.صنایع دستی

برای روز معلم هدیه صنایع دستی بسیار مناسب هست چرا یک هدیه مقرون به صرفه قشنگ وفانتزی است. که هم میتوان به عنوان تزیین استفاده کرد و میشود به عنوان یک هدیه برای روز معلم باشد علاوه بر ان ساخته دسته صنعت گران و هنرمند کشورمان هست که با خرید ان میشود به ان ها کمک کرد به علاوه بر ان صنایع دستی جزو فرهنگ و تمدن کشورمان هست.

صنایع دستی

15.لباس

هدیه دادن لباس یکی دیگر راه های هدیه به معلم است که بیشتر برای خانوم معلم ها مناسب هست زیرا لباسی که هدیه میدهیم میشود برای مدت ها از ان استفاده کرد وبدانیم که معلم خود چه لباس و چه رنگی را دوست دارد میتواند در مراسم مختلف از ان استفاده کند. همچنین با کفش و کیف خود ست کند.

فلسفه و تاریخ روز جهانی معلم

روز جهانی معلم هر سال در 5 اکتبر جشن گرفته می شود تا حقوق و مسئولیت های معلمان و مربیان در سراسر جهان به رسمیت شناخته شود. بدون شک معلمان دوستان و فیلسوفانی بزرگی هستند که ما را در زندگی فراز و نشیب راهنمایی می کنند. این روز برای تکریم، حمایت شناسایی و تجلیل از مربیان کشور است. سازمان آموزشی علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در سال 1994، 5 اکتبر را به عنوان روز جهانی معلم اعلام کرد. و از آن زمان این روز هر ساله در 5 اکتبر در سراسر کشورها جشن گرفته می شود. این روز یادآور سالگرد تصویب توصیه 1966 سازمان بین المللی کار یونسکو در مورد وضعیت معلمان است.

روز جهانی معلم
روز جهانی معلم

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *