مد و استایل

انتخاب پیراهن ساحلی مناسب هر استایل +5 ست جذاب تابستانی

لباس ساحلی برای خانمها
5/5 - (1 امتیاز)

با انتخاب این پیراهن های ساحلی ترند سال میتوانید استایلی جذاب برای تابستان داشته باشید. با ما در سایت ناپولی همراه باشید.

کاربرد پیراهن ساحلی در استایل خانم ها

ماکسی و پیراهن ساحلی برای خانم ها

شما میتوانید با انتخاب پیراهن ساحلی استایلی بسیار راحت، خنک و در حال شیک داشته باشید. امروزه پیراهن ساحلی برخلاف اسمش فقط مورد استفاده در کنار دریا نیست و شما میتوانید در دورهمی ها و شب نشینی های تابستانی و بهاره خود از ان استفاده کنید. همچنین این مدل با راحتی که دارد مورد استفاده خانم های باردار نیز هست.

با شروع فصل بهار و تابستان این استایل بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد به دلیل پارچه نازک و رنگ های روشنی که در انها استفاده شده است.

نوع پارچه پیراهن ساحلی زنانه

پوشش ساحلی شما باید سبک و لطیف باشد. در عین حال به پوست شما اجازه تنفس بدهد. پارچه‌هایی مانند پارچه ابریشمی یا پلی استر معمولاً محبوب تر هستند زیرا نه تنها سبک وزن و ضد چروک می‌باشند، بلکه می‌توانند برای نگهداری در کیف ساحلی شما بسیار کوچک تا شوند.

پنبه نازک خواص خنک کنندگی و محافظت بیشتری از پوست شما ارائه می‌دهد، اما این نوع پوشش‌ها در صورت تا شدن می‌توانند حجیم باشند و ممکن است در حین حمل و نقل چروک شوند.

با پیراهن ساحلی خنکی و راحتی را تجربه کنید

ماکسی و لباس ساحلی برای خانم ها

همانطور که در سالهای اخیر استفاده از لباس های گشاد و اورسایز ترند و محبوب شده این سبک از استایل انتخاب مناسبی برای تابستان و بهار است باتوجه به راحتی که دارند. این مدل لباس با پوششی که ایجاد میکند جلوی افتاب سوختگی را نیز میگیرد. بیشتر از جنس پنبه ای استفاده کنید که در هوای گرم عرق سوز نشوید و پارچه های نخی از جنس لنین اجازه تنفس بهتر به پوست میدهد.

مزایای پیراهن ساحلی زنانه

ویژگی‌های کلیدی بدن را برجسته می‌کند

پوشش ساحلی مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا قسمت‌هایی از بدنتان را که می‌خواهید نشان دهید برجسته کنید یا کاری کنید تا هر قسمتی را که می‌خواهید تا زمانی که وارد آب شوید، مخفی نگه دارید، پنهان کنید. یک پوشش عالی برای ساحل می‌تواند به همان اندازه که لباس شنا را به درستی می پوشید، یک عامل برجسته کننده باشد.

یک هدیه عالی هستند

لباس ساحلی را می توان به خانم‌هایی که دوست دارند مرتب به ساحل بروند هدیه داد. همچنین می‌توان آن را به عنوان هدیه ماه عسل به همسرتان یا یکی از اعضای خانواده که می‌دانید به زودی به تعطیلات و سرگرمی می‌رود، تقدیم کنید.

محافظت در برابر آفتاب

ایمن ماندن در زیر نور خورشید بسیار مهم است، اگرچه لباس ساحلی به دور نگه داشتن پوست برهنه شما از نور مستقیم خورشید کمک می‌کند، اکثر آن‌ها هیچ گونه محافظت UPF را ارائه نمی‌دهند.

انتخاب استایل جذاب و خوشپوش

ماکسی و لباس ساحلی برای خانم ها

انتخاب لباس ساحلی میتواند کاری اسان باشد و از اتلاف وقت در بازار جلوگیری کند ولی اگر در انتخاب خود دقت نداشته باشید ممکن است لباسی شلوغ با فرمی افتاده و گشاد استایل شمارا بهم بریزد. استفاده از پارچه های نخی لنین باعث شده که لکه ها به راحتی از روی ان پاک شوند و به راحتی چروکشان از بین میرود. همین دلایل باعث شده این پارچه طرفداران زیادی پیدا بکند و دلیل بکارگیری از این نوع پارچه در این مدل لباس ماهیت این لباس است که افراد ان را بخاطر همین دلایل انتخاب میکنند.

انتخاب پیراهن ساحلی مناسب مهمانی

در هوای گرم تابستان فرصت خوبی برای استفاده از این مدل در مهمانی و دورهمی ها است. ست این لباس با یک جفت صندل پاشنه بلند و کیف دستی میتواند انتخابی جذاب و شیک باشد.

انتخاب لباس ساحلی در مهمانی

ست های مناسب مهمانی

پیراهن ساحلی مناسب مهمانی

مدل های مناسب ساحلی و کویرگردی

مدل های باطرح گلدار و رنگ روشن مانند طرح هاوایی را انتخاب کنید و ان را با کلاه حصیری لبه دار و یک جفت صندل میتوانید ست کنید.

استایل ساحلی بوهیمیایی

استایل ساحلی بوهیمیایی

لباس‌های ساحلی مرتبط با این استایل شباهت زیادی به لباس‌های مورد استفاده در جنبش هیپی دارند. پیراهن ساحلی در استایل بوهیمیایی با رنگ‌های روشن و طرح‌های کشمیر تزئین شده و در قواره‌های بلند دوخته می‌شود. جدای از پیراهن‌های رنگارنگ و جذاب، سربندها، مچ بندها و شال‌های پارچه‌ای رنگارنگ نیز از دیگر آیتم‌هایی هستند که در این استایل ساحلی به کار گرفته می‌شوند. طرفداران این استایل، معمولا با بر چشم زدن عینک‌های آفتابی با شیشه‌های نارنجی رنگ استایل خود را تکمیل می‌کنند.

استایل ساحلی هاوایی

یکی از محبوب‌ترین ست‌هایی که می‌توانید برای گشت و گذار در ساحل انتخاب کنید، ست هاوایی است. لباس‌های هاوایی به گونه‌ای هستند که هم آقایان بتوانند آن‌ها را به تن داشته باشند و هم خانم‌ها. این لباس‌ها که عموما خنک و گشاد هستند و با شلوارهای کوتاه و صندل ست می‌شوند. ست هاوایی یکی از محبوب‌ترین ست‌های ساحلی است. دلیل این محبوبیت، شیک بودن لباس‌های هاوایی برای گشت زدن‌های بعد از شنا است.

استایل ساحلی هاوایی
پیراهن ساحلی هاوایی

پیراهن ساحلی در استایل کژوال

همانطور که گفته شد این مدل لباس استفاده زیادی در هوای گرم تابستان و بهار دارد و یکی از مدل های ترند و پرطرفدار این فصل است. با توجه به سلایق خود و گستردگی این مدل لباس میتوانید سبک و استایل ماسب خود را پیدا کنید.

سخن اخر

اگر از استایل های تابستانی تکراری خسته شدید میتوانید از مدل های بسیار گسترده پیراهن ساحلی استفاده کنید و بیشتر سعی کنید از رنگهای شاد و روشن استفاده کنید.

بینهایت استایل متفاوت در انتظار شما هستند که میوانید با توجه به سلیقه خود ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *