مد و استایل

10 ترند جذاب و محبوب طراحی ناخن در سال ۲۰۲۲

10 ترند جذاب و محبوب طراحی ناخن در سال 2022
3/5 - (2 امتیاز)

یکی از چیزهایی که اخیرا بسیار ترند و مد شده و همه خانم ها و دختران و حتی خانم های کهنسال طرفدار ان هستند طراحی ناخن است. اما یکی از کارهای سخت انتخاب طرح ناخن و رنگ ان است که ما در این مقاله مطالبی راجب ترند های جذاب و محبوب طراحی ناخن در سال 2022 برایتان اورده ایم که کار را برایتان راحت تر کرده است و می توانید به راحتی طرح مورد دلخواه خود را انتخاب کنید; پس باما همراه باشید.

یکی از چیزهایی که استایل شما را کامل تر و جذاب تر می کند طراحی ناخن است. امروزه طراح های ناخن زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند و شما می توانید از بین هزار طرح و رنگ یکی را هر دفعه انتخاب کنید و با لباس هایتان ست کنید.

شما میتوانید از رنگ های تیره و دارک استفاده کنید و یا از رنگ های روشن استفاده کنید که باعث شادابی شما می شود و روحیه تان را شادتر می کند.

در گذشته تنها خانم ها ناخن های خود را لاک می زدند اما اکنون طراحی ناخن یک هنر هم حتی محسوب می شود که بعضی افراد 40 ساعت وقت می گذارند تا یک ناخن را طراحی کنند و به مشتری های خود بدهند.

در سالن های زیبایی امروزی کارهای زیادی برای ناخن ها انجام می دهند مانند سوهان کشیدن; انواع روش های کاشت; لمینیت ناخن و غیره که خانم های زیادی برای این کار ها به سالن ها مراجعه می کنند واز این خدمات بهره می برند. این در حالی است که در امد خوبی هم از این کار در می اورند.

اولین کاری که یک خانم می خواهد برای ناخن های خود و برای طراحی ان ها انجام دهد این است که طرح و رنگ موردنظر خود را انتخاب کند تا طراح ناخن بداند که باید چه کاری انجام دهد; پس ما برایتان در این مقاله 10 ترند جذاب و محبوب طراحی ناخن در سال 2022 را برایتان اورده ایم که می توانید به راحتی طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید و از ان لذت ببرید.

طراحی ناخن
طراحی ناخن

10 ترند جذاب طراحی ناخن در سال 2022

1.پترن هایی از پوست حیوانات; طرح هایی مثل طرح های گورخری و پلنگی سال 2022

یکی از طرح های خاص که طرفداران خاص خودش را هم دارد طرح هایی از پوست حیوانات است مثل طرح های گورخری و پلنگی.

طرح های پلنگی در طرح های لباس ها; روسری ها; شلوار ها و مانتو ها وجود داشته اند و حال وارد طرح های ناخن هم شده اند و اکنون طرح های گورخری هم به ان ها اضافه شده است.

از این طرح ها می توانید هم کاملا روی ناخن هایتان استفاده کنید یا گوشه ای یا قسمتی از ان را روی ناخن هایتان طراحی کنید با لاک ساده تا ساده تر شود.

طراحی ناخن از پوست حیوانات طرح گورخری
طراحی ناخن از پوست حیوانات طرح پلنگی
طراحی ناخن از پوست حیوانات طرح ماری
طراحی ناخن از پوست حیوانات

2.طرح های گیلتر امبره; ساده اما بسیار زیبا در سال 2022

طرح های ناخن با لاک های گیلتر یا اکلیلی همیشه طرفداران زیادی داشته اند و حتی کودکان هم عاشق این طرح های اکلیلی هستند. امروزه طرح های اکلیلی خلاقانه تری طراحی می شوند که ناخن های شمارا درخشان تر می کنند و باعث می شود شما در مهمانی ها بدرخشید.

یکی از همین طرح های خلاقانه و جدید تر ولی در عین حال ساده با استفاده از لاک های گیلتر یا اکلیلی استفاده از طرح های امبره است. در این طرح این گونه است که ابتدا یک رنگ خنثی یا یک پوشش بیس که پایه کار برای طراحی این طرح است استفاده می کنید و بعد از بالای ناخن شروع می کنید تا پایین ناخن و به شکل امبره طراحی می کنید با استفاده از گیلتر ها. نکته این جا است که هرچه به سمت پایین روی ناخن می ایید باید از میزان گیلتر ها کاهش یابد.

یکی از طرح های ساده اما زیبا و شیک طرح های گیلتر امبره است که می تواند یکی از گزینه های دلخواه شما برای طراحی ناخن هایتان در سال 2022 باشد.

طرح گیلتر امبره یا اکلیلی طراحی ناخن
طرح گیلتر امبره یا اکلیلی طراحی ناخن
طرح گیلتر امبره یا اکلیلی طراحی ناخن

3.فرنچ های جدیدتر و خلاقانه تر در سال 2022

امسال شما می توانید از طرح های بسیار جذاب تر و جدیدتر طرح های فرنچ استفاده کنید و لذت ببرید. امسال طرح های زیبایی برای طرفداران فرنچ وجود دارد از فرنچ های ابستره گرفته تا فرنچ های چندلایه اریب با رنگ های ملایم و هارمونیک در کنار هم.

فرنچ های طراحی ناخن
فرنچ های طراحی ناخن

یکی دیگر از طرح های جدید برای فرنچ ناخن این است که از رنگ های براق و مات در کنار هم استفاده می کنند به این صورت که شما روی ناخن هایتان لاک مات را می زنید و گوشه ای از ناخن هایتان را یک لایه فرنچ با لاک براق این طرح زیبا و شیک را ایجاد می کنید.

رنگ براق و مات طراحی ناخن در کنار هم

4.طرح هایی خاص از سنگ ها روی ناخنتان

یکی دیگر از طراح های ناخن استفاده از طرح های مانند سنگ یا طرح های سنگی است که امسال بسیار ترند شده است که طرح هایی خیلی خاص و زیبا هستند که طرفداران زیادی هم دارد. پترن سنگ روی ناخن از سنگ های مرمر گرفته تا سنگ های سبز و کواتز صورتی که بسیار طرح های ارام بخش و خاصی هستند.

برای طراحی این طرح رنگ ها را باهم قاطی می کنند به روش ابرو بادی سپس با یک قلم نازک رگه های سفید یا تیره را روی ناخن ها می کشند. در انتها هم اگر از یک براق کننده استفاده کنید روی ناخنتان این طرح سنگی را بیشتر نمایان می کند.

طرح ناخن از سنگ های مرمر
طرح ناخن از سنگ های سبز
طرح ناخن از سنگ های ابی فیروزه ای

5.طرح های کهکشانی و فضایی; طرحی که امسال بسیار ترند شده است.

امروزه طرح های کهکشانی بسیار مد شده اند که خیلی طرح های جالبی هم هستند. شما می توانید این طرح را روی هودی ها و دورس ها ببینید و حال این طرح وارد طرح های ناخن هم شده است که طرفداران خاص خود را دارد .

برای ایجاد این طرح روی ناخن ابتدا لاک مشکی یا سرمه ای را روی ناخن می کشند سپس طرح های کهکشانی و فضایی را با رنگ هایی مثل سفید; صورتی; بنفش و سبز و ابی را روی ناخن به وجود می اورند.

طرح های کهکشانی طراحی ناخن تیره
طرح های کهکشانی طراحی ناخن روشن

6.رنگ های پاستلی در سال 2022

رنگ های پاستلی همیشه طرفداران خود را داشته اند که از رنگ ها و طرح های بسیار جذاب در بهار و تابستان هستند. در این طرح از رنگ های بسیار لطیف استفاده می کنند.

رنگ هایی مثل ابی اسمانی; یاسی; زرد لیمویی; سبز نعنایی; صورتی روشن; موزی; هلویی; از رنگ های پاستلی هستند.

فصل بهار و تابستان که فرا می رسد خیلی از خانم ها به سراغ طراحی ناخن هایشان با رنگ های پاستلی می روند. ان ها می توانند هر کدام از ناخن هایشان را یک رنگ پاستلی بزنند و یا ناخن هایشان را با رنگ های پاستلی فرنچ کنند.

رنگ های پاستلی طراحی ناخن هر ناخن یک رنگ
رنگ های پاستلی طراحی ناخن ترکیبی

یکی از طرح های جدید در سال 2022 طراحی ناخن ها با استفاده از رنگ های پاستلی به شکل تخم های پرندگان است. به این صورت که رنگ های پاستلی دلخواه خود را روی ناخن هایتان می زنید سپس با خال های مشکی ریز ان هارا به شکل تخم های پرندگان طراحی می کنید.

رنگ های پاستلی طراحی ناخن به شکل تخم مرغ

7.طراحی گل ها و درختان در تابستان 2022; طبیعت را روی ناخن هایتان احساس کنید.

یکی دیگر از طرح هایی که روی ناخن ها انجام می دهند طراحی گل ها و درختان روی ناخن است. طرح هایی مانند برگ های کاج روی رنگ سبز روشن; گل های سفید بابونه و گلبرگ های رنگی و شاد طرح هایی هستند که شما می توانید از ان ها استفاده کنید.

این طرح هارا هم می توانید در فصل های بهار و تابستان استفاده کنید و لذت ببرید.

طراحی گل ها و درختان  روی ناخن ; طرح درخت
طراحی گل ها و درختان  روی ناخن
طراحی گل ها و درختان  روی ناخن ; طرح گل

8.طرح های ابستره و گرافیکی در سال 2022

شاید برایتان جالب باشد که هنر وارد طراحی ناخن هم شده است; همانطور که هنر وارد استایل لباس ها هم شده و استایل هنری از استایل های محبوب هنرمندان است. این طرحهای ابستره و گرافیکی طراحی ناخن انگار که تابلو های نقاشی و بوم رنگ ها را روی ناخن شما می اورند اما در ابعاد کوچک.

در سال 2022 هم طرح های ابستره و گرافیکی خودی نشان دادند و محبوب هم هستند و زیبایی و جلوه خاصی را به ناخن های شما هدیه می کنند.

طرح گرافیکی در طراحی ناخن
طرح ابستره و گرافیکی طرح ناخن; هنر اما در قالب کوچک
طرح ابستره و گرافیکی طرح ناخن; هنر اما بر روی ناخن های شما

9.طرح های فانتزی تم دار

این طرح های فانتزی طرح های ناخن شاد و هیجان انگیزی هستند که روی ناخن های شما طراحی می شوند. شما می توانید این طرح های جالب را یکی از طرح های مورد دلخواهتان در تابستان 2022 قرار بدهید.

این طرح های فانتزی تم دار شامل طرح های حیوانات; خوراکی ها; میوه های تابستانه که بسیار قشنگ روی ناخن طراحی می شوند و تاثیر زیادی روی روحیه شما و شاد شدن شما دارند.

طرح های فانتزی تم دار طراحی ناخن; طرح گربه
طرح های فانتزی تم دار طراحی ناخن; طرح میوه هندوانه
طرح های فانتزی تم دار طراحی ناخن; طرح میوه های تابستانه
طرح های فانتزی تم دار طراحی ناخن

10.استفاده از ورق طلایی درخشان و متفاوت در ترند های طراحی ناخن 2022

به طور کلی رنگ طلایی طرفداران زیادی دارد و از این رنگ در طراحی ناخن بسیار استفاده می کنند اما یکی از جذاب ترین کار ها بر روی ناخن استفاده از گیلتر های تکه ای طلایی است که مثل ورق های طلایی است و ناخن های شمارا درخشان و براق می کند.

شما همچنین می توانید از پس زمینه طرح های مرمری که به صورت ملایم روی ناخنتان طراحی می شود; استفاده کنید تا جذابیت این طرح را روی ناخنتان بیشتر کند.

همچنین می توانید روی این طرح از رنگ های خنثی یا ملایم استفاده کنید و روی ان ها بکشید تا این تیکه های طلایی را جذاب تر نشان بدهد.

استفاده از ورق طلایی در طراحی ناخن با پس زمینه تیره
استفاده از ورق طلایی در طراحی ناخن با رنگ روشن
استفاده از ورق طلایی در طراحی ناخن

سخن اخر

ما در این مطلب در سایت ناپولی ترند های جذاب و جدید طراحی ناخن را که در تابستان 2022 می توانید از ان ها استفاده کنید را برایتان اورده ایم تا در لیست ان طرح هایی که می خواهید برای ناخن هایتان بزنید اضافه کنید و در نهایت از بین ان ها دلخواه ترین و ان ایتمی را که بیشتر به ناخن هایتان می اید انتخاب کنید و نهایت لذت را ببرید و راضی باشید تا پولی را که بابت این کار داده اید به هدر نرفته باشد.

ترند های جذاب و محبوب طراحی ناخن در سال 2022
طراحی ناخن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *