مد و استایل

11 روش برای داشتن یک مدل موی جذاب با هدبند

11 روش برای داشتن یک مدل موی جذاب با هدبند
5/5 - (1 امتیاز)

از داشتن یک مدل موی همیشگی خسته شده اید؟ ایا می خواهید یک تنوعی به ظاهر خود بدهید و جذاب تر شوید؟ یکی از راه های اسان و کم هزینه استفاده از هدبند ها با طرح ها و رنگ های متفاوت و زیبا برای انواع چه موهای کوتاه و چه موهای بلند است. پس با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور یک مدل موی جذاب با هدبند داشته باشید.

فرقی نمی کند که موهای کوتاه داشته باشید یا موهای بلند. در هر دو گزینه می توانید از هدبند استفاده کنید و ظاهری متفاوت تر و جذاب تر از همیشه داشته باشید. شما می توانید با کمی خلاقیت مدل موهای خود را عوض کنید و ظاهری جدید از خودتان را به نمایش بگذارید.

امروزه هدبند هایی در یک عالمه طرح های متفاوت و رنگ های متنوع و زیبا وجود دارند که می توانید با رنگ لباس هایتان یا با رنگ موهایتان ان را ست کنید و زیبا تر شوید.

با استفاده از هدبند یک ارایش جذاب تر و زیباتر به موهایتان می دهید و یک مدل موی جذاب با هدبند خواهید داشت و می توانید ان را برای بیرون; مهمانی ها; سفر و گردش و یا غیره استفاده کنید.

همچنین دوستانمان درباره هدبند و دستمال گردن و دستمال سر مقاله ای بسیار زیبا و جذاب و کاربردی برایتان اماده کرده اند; پیشنهاد می شود حتما یک سری به آن بزنید.

ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید روش های اصولی ست کردن و استفاده از هدبند را یاد بگیرید و از ان استفاده کنید و ببینید کدام روش داشتن یک مدل موی جذاب با هدبند به شما می اید و استایلتان را شیک تر و زیبا تر از قبل می کند!

یک خانم با استایل شیک توسط پوشیدن هدبند

11 روش کاربردی و شیک برای داشتن یک مدل موی جذاب با هدبند:

1.موهای خود را ببافید و از هدبند استفاده کنید.

یکی از روش هایی که ساده و کلاسیک است و با ان می توانید راحت باشید این است که موهای خود را ببافید یا شل ببافید و هدبند را دور سر خود ببندید در این صورت یا می توانید موهای جلوی خود را با استفاده از هدبند به عقب ببرید یا می توانید موهای جلوی سر خود را روی هدبند بریزید و عقب نبرید. حتی اگر موهای جلوی سرتان چتری است زیباترین روش این است که ان هارا روی پیشانی خود ریخته و هدبند را روی ان ها ببندید. اما خب گاهی وقت ها می خواهید که کارهایتان را انجام دهید و نمی خواهید موهایتان توی صورتتان باشد در این موقع موهای خود را با هدبند به عقب ببرید.

یکی دیگر از روش ها با این روش بافیدن مو و استفاده از هدبند این است که هدبند را با موهایتان ببافید که خیلی خیلی جذاب و زیبا است. حتی اگر رنگ موهایتان روشن باشد این روش جذاب تر هم می شود. همچنین می توانید دسته ای از موهایتان را با هدبند ببافید و این تیکه بافته شده با هدبند را دور سر خود ببرید و در طرف دیگر با گیره ان را محکم کنید که این هم یک روش خیلی جالب است.

خانم هایی که موهای خود را با هدبند بسته اند

2.استفاده از هدبند با رها کردن موها و انتهای مو

حتما لازم نیست که یک مدلی به موی خود بدهید و بعد از هدبند استفاده کنید; خیلی راحت می توانید موهای خود را ازاد بگذارید و بعد هدبند را روی سر خود ببندید. این روش برای تمام حالت های مو چه صاف چه فر چه مجعد یا حتی کوتاه یا بلند قابل استفاده است و با خیال راحت میتوانید موی خود را ازاد رها کنید و از هدبند استفاده کنید.

در این روش می توانید از مدل های مختلفی استفاده کنید و ان هارا امتحان کنید ببینید که کدام به شما بیشتر می اید و شمارا زیبا تر نشان میدهد. می توانید موهای خود را اتو بکشید و یا ان هارا فر کنید و بعد از هدبند استفاده کنید.

اگر می خواهید که صورتتان قشنگ قابل دیدن باشد و فکر می کنید صورت گردی دارید می توانید هدبند را در جایی که موهایتان رشد کرده است ببندید و با استفاده از هدبند موهایتان را عقب ببرید تا موهایتان توی صورتتان نباشد.

یا اگر نمی خواهید که موهایتان را به عقب ببرید و می خواهید بریزید توی صورتتان و یا پیشانی بلندی دارید و نمی خواهید دیده شود کافی است که موهای جلوی سرتان را از زیر هدبند روی پیشانی تان بریزید و یا موهای خود را حالت چتری کوتاه کرده و بعد هدبند را روی ان ها ببندید.

رها کردن مو ها با هدبند
رها کردن موها با هدبند

3.تقسیم کردن مو

در این روش اگر موهای متوسط یا بلند دارید حالا چه صاف باشد یا فر کافی است که مو هارا با یک خط افقی به دو قسمت تقسیم کنید و حال یک قسمت بالا دارید و یک قسمت پایین. قسمت بالایی را می توانید دم اسبی ببندید یا گوجه ای ببندید. قسمت پایین را بیشتر افراد به حال خود رها و ازاد ول می کنند ولی شما می توانید این قسمت را فر کنید یا اگر موی تان فر است ان را صاف کنید.

در این روش می توانید به جای هدبند از تاج عروس استفاده کنید و این مدل را برای مراسم عروسی خود استفاده کنید.

تقسیم کردن مو و استفاده از هدبند

4.موهایتان را دم اسبی ببندید و بعد از هدبند استفاده کنید.

یکی از روش هایی که مدل دم اسبی مو را جذاب تر می کند همین روش است. در مدل دم اسبی از اکسسوری های مختلف استفاده می کنند; یکی از این اکسسوری ها هدبند است.

در این روش شما موهای خود را دم اسبی در پشت سر می بندید با استفاده از کش ساده یا با کش مدل دار هرچند اگر نمی خواهید که زیادی شلوغ کاری کنید از همان کش ساده استفاده کنید و بعد هدبند را دور سر خود ببندید و می توانید گره ان را پشت بزنید یا جلوی سر. در این روش باعث می شود که صورتتان در یک قاب قرار بگیرد و چهره زیبایتان بیشتر دیده شود.

بستن موها دم اسبی با هدبند

5.موهایتان را گوجه ای ببندید و با استفاده از هدبند ان را جذاب تر کنید.

همانطور که گفته شد شما می توانید موهای خود را گوجه ای ; سفت یا شل ببندید و بعد هدبند را دور سر خود ببندید و از این مدل زیبا نهایت استفاده را ببرید.

از این روش می توانید در مجالس رسمی و غیررسمی استفاده کنید. اگر می خواهید برای مجالس رسمی استفاده کنید کافی است که از یک هدبند باریک استفاده کنید و یا اگر می خواهید به یک مهمانی یا مجلس غررسمی بروید از هدبند های پهن و طرح دار که پر از نقش و نگار است استفاده کنید.

در این روش اگر موهای جلوی سرتان بلند است ان هارا با بقیه موها گوجه ای ببندید ولی اگر جلوی موهایتان کوتاه است ان هارا کج توی صورتتان بریزید و بعد هدبند را روی ان ها ببندید. اگر موهایتان چتری است که دیگر تکلیف مشخص است.

گوجه ای بستن موها با هدبند

6.بستن موها به روش دم اسبی ولی پایین پشت سر

این روش برای موهای کوتاه است که سختتان است یا اصلا نمی توانید موهای کوتاه خود را بالای سر یا گوجه ای ببندید. برای همین است که جای هیچ نگرانی نیست.اگر موهای کوتاه دارید کافی است مدل دم اسبی یا گوجه ای استفاده کنید ولی ان را پایین ببندید و بعد از هدبند استفاده کنید.

خانمی که موهای خود را پایین دم اسبی بسته و هدبند را دور سر خود بسته است

7.از مدل فرنچ توییست استفاده کنید.

مدل فرنچ توییست هیچوقت از مد نمی رود و تکراری نمی شود. این مدل مو هم برای هر مجلسی هم رسمی و هم غیر رسمی قابل استفاده است و طرز استفاده ان هم مثل طرز استفاده از هدبند در مدل موی گوجه ای است.

مدل فرنچ توییست و هدبند
مدل فرنچ توییست

8.هدبند های مورد استفاده در فصل زمستان

هدبند های زمستانی هدبند هایی هستند که در فصل های سرد سال مثل فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد ان ها هم برای زیبایی و جذاب تر کردن استایلتان است و هم برای محافظت از سرماست.

از هدبند های پهن زمستانی استفاده کنید و ان را دقیقا جلوی سر روی موها یا روی پیشانی خود ببندید.

هدبند های زمستانی برای انواع مدل های مو

9.استفاده از هدبند برای موهای فر

همانطور که گفتیم هدبند هم برای موهای صاف است هم فر. کسانی که موهای صاف دارند بیشتر می توانند مدل به موهای خود بدهند یا حتی ان هارا ازادانه رها کنند اما کسانی که موهای فر دارند کار کمی برایشان سخت تر است اما خیلی راحت می توانند با استفاده از هدبند یک مدل موی جذاب داشته باشند بدون هیچ سختی و دردسری.

این افراد هم می توانند موهای فر خود را ازاد رها کنند و هدبند را دور سر خود ببندند و یا با کلیپس موهای خود را جمع کنند و هدبند را مورد استفاده قرار دهند.

همچنین می توانند دو تیکه از موهای فر خود را روی هدبند بریزند که بسیار جذاب می شوند.

خانمی ایستاده با موهای فر که از هدبند استفاده کرده است
هدبند برای موهای فر
روش های متفاوت بستن هدبند با موهای فر

10.بافت یکطرفه همراه با هدبند

در این روش شما می توانید موهای خود را در هر طرف که دوست دارید و ببافید و بعد هدبند را هرگونه دوست دارید ببندید با توجه با مدل موی جلوی سرتان که قبلا توضیح دادم راجبش.

این مدل یک مدل زیبا و همه جایی است.

خانمی که موهای خود را یک طرف بافته و از هدبند استفاده کرده است

11.هدبند همراه با دردلاک

امروزه مدل موی دردلاک خیلی ترند شده است و خیلی ها موهای خود را این شکلی مدل می دهند حال یکی از اکسسوری های جذابی که این مدل مو را زیبا و جذاب تر نمایش می دهد استفاده از هدبند در رنگ های مختلف است.

مدل موی دردلاک با هدبند
مدل موی دردلاک با هدبند

سخن اخر

یکی از اکسسوری هایی که به موهای شما مدل می دهد و ان هارا جذاب تر می کند هدبند است. ما در این مقاله در سایت ناپولی تمام تلاشمان را کردیم تا روش های جذاب و کاربردی را به شما معرفی کنیم; امیدواریم که قابل استفاده تان بوده باشد.

مدل زیبایی از هدبند که هم ان را دور سر خود بسته و هم با ان موهای خود را بسته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *