مد و استایل

قد بلند تر دیده شدن توسط لباس _ با چه لباس هایی بلند تر بنظر می رسیم؟ |+20 مدل لباس برای قد بلند دیده شدن

خانم قد بلند و زیبا
امتیاز دهید post

قد بلند دیده شدن این روزها مورد توجه بسیاری از مردمان جامعه به خصوص بانوان قرار دارد ، مخصوصا کسانی که به نسبت قد کوتاه تری دارند و می دانیم که قد افراد تحت تاثیر عواملی از جمله ژنتیک و سبک زندگی آن ها می باشد .در ادامه سعی داریم با معرفی انواع مختلف پوشش و شناخت عواملی که موجب می شود قد شما بلند تر از آنچه هست به نظر برسد به شما کمک کرده تا به هدف خود نزدیک تر شوید.

قد بلند

راه کار های قد بلند دیده شدن به طور کلی

در این بخش قصد داریم تا با گفتن یک سری کلیات هم راجع به خانم ها و هم راجع به آقایان به شما کمک کنیم که چگونه می توان لباس پوشید و آراسته تر به نظر رسید و هم کشیده تر و قد بلند تر از آن قد اصلی خودتان و خواهیم فهمید تمام مواردی که به آنها اشاره می کنیم در حقیقت بازی اشیا که همان لباس هایمان باشند با چشم و خطای دید انسان هست . حقیقتا ما با این اعمال به قد خود اضافه نمی کنیم بلکه چشم را فریب می دهیم مگر در مواردی مانند کفش که به طور کامل و جامع در مورد تمامی این مطالب توضیحات لازم را داده ایم .

پس تا انتهای این مطالب با ما همراه باشید .

از پارچه هایی با طرح های بزرگ و درشت استفاده نکنید

استفاده از این مدل پارچه ها نه تنها که شما را قد بلند جلوه نمی دهد بلکه شما را از آنچه که هستید کوتاه تر نشان می دهد . حال اینکه گوشش شما هر چه باشد چه مانتو چه شومیز و پیراهن و به خصوص این قضیه در لباسس که در بالا تنه خود می پوشیم موثر می باشد لذا سعی کنید از چنین پارچه هایی استفاده نکرده و از طرح های ریز یا متوسط استفاده کنید.

از پارچه های با راه راه عمودی استفاده کنید

مانتو راه راه عمودی
پیراهن با خطوط عمودی

استفاده از این طرح از پارچه ها ادم را قد بلند تر و کشیده تر نشان می دهد و به مراتب به پشم بقیه بلند تر به نظر میرسیم به خصوص اگر پوشش شما مانتو باشد و این تنها و تنها به دلیل خطای دید چشم می باشد . در مقابل این صحبت متوجه خواهید شد که نباید از راه راه افقی استفاده کنیم زیرا کوتاه تر به نظر می رسیم .

از بلوز و شلوار همرنگ استفاده کنید

همرنگ زنانه
همرنگ مردانه

پوشیدن پیراهن و شلوار یک رنگ چه برای خانم ها و چه برای آقایان یکی از راه های قد بلند تر دیده شدن می باشد زیرا چشم ادمی دیگر قسمت پاها از بالاتنه را تفکیک نکرده و مرز میان آن ها را تشخیص نمی دهد و همین امر باعث می شود قد بلند تر به نظر بیاییم .

از کفش و شلوار یک رنگ استفاده کنید

این کار نیز باعث می شود تا پاها و پایین تنه شما بلند تر و کشیده تر به نظر برسد و قد بلند تر به نظر آیید . بنابراین از این عامل در پوشش خود استفاده کنید تا به هدف خود نزدک تر شوید .

از شلوار های فاق بلند استفاده کنید

این عامل هم روی پوشش خانم ها و هم روی پوشش آقایان موثر واقع می گردد و شما به چشم بیننده قد بلند تر و کشیده تر به نظر می آیید و باز هم این چشم انسان است که فریب می خورد که پاها کشیده تر دیده می شوند .

از شلوار های تیره رنگ استفاده کنید

پوشیدن رنگ های تیره به خصوص در قسمت پایین تنه و پاها باعث می شود که کشیده تر و باریک تر به نظر برسید بنابراین این نکته کلیدی را هم در نظر بگیرید و در پوشش خود به کار ببرید .

از لباس های گشاد و خیلی بزرگ استفاده نکنید

استفاده از این تیپ لباس ها به خصوص اگر قد کوتاهی دارید حال چه زن باشید و چه مرد ، اصلا جایز نیست زیرا که با این لباس ها قطعا پهن تر و کوتاه تر از انچه هستید دیده خواهید شد . پس برای قد بلند تر دیده شدن باید این مدل لباس پوشیدن را کنار بگذارید .

از لباس یقه هفت استفاده کنید

چه آقایان و چه بانوان هنگام خرید ، به خصوص اگر دوست دارید قد بلند تر دیده شوید حتما این نکته را حین خرید تی شرت یا بلوز یا هر لباس دیگری در نظر بگیرید که باز هم اینجا خطای دید هست و چشم فریب میخورد و شما بلند تر و کشیده تر به نظر می آیید پس از لباس های یقه هفت بیشتر استفاده کنید .

از رنگ های خنثی کمک بگیرید

رنگ های خنثی را در استایل و پوشش خود بیشتر استفاده کنید زیرا که این رنگ ها شما را مناسب و قد شما را تحت تاثیر قرار می دهد .

راه کار های قد بلند دیده شدن خانم ها

تا به اینجا به طور کلی به روش ها ، پوشش ها و استایل هایی که موجب می شود قد چه برای بانوان و چه برای آقایان بلند تر به نظر برسد اشاره کردیم اما از اینجا به بعد قصد دارم به صورت کاملا جزئی و تخصصی این عوامل را روی بانوان بررسی کرده و مورد بحث قرار دهیم .

از لباس های سرهمی استفاده کنید

استفاده از لباس های سر همی و یک تکه همانند پوشیدن بلوز و شلوار همرنگ عمل میکند و قطعا در قد ما تاثیر میگذارد و بلند تر دیده خواهیم شد .

از دامن های کوتاه استفاده کنید

دامن های کوتاه یکی از مناسب ترین انتخاب هایی است که یک خانم می تواند داشته باشد زیرا که با دیده شدن زانو ها ، پاها کشیده تر و بلند تر به نظر خواهند آمد .

از کفش های پاشنه بلد نوک تیز استفاده کنید

کفش های پاشنه بلند همانطور که میدانیم بخاطر پاشنه و حال آنکه چند سانت باشد به همان نسبت قد را بلند تر می کند .

از کفش های اسپرت لژدار استفاده کنید

مطابق با استایل اسپرت خود شما می توانید کفش اسپرت خود را طوری انتخاب کنید که لژ به اندازه ای داشته باشد و به زیبایی استایل و بلند تر شدن قد شما کمک کند .

از کیف های بزرگ استفاده نکنید

استفاده از کیف های بزرگ در استایل شما را پهن تر و کوتاه نشان می دهد اما در مقابل کیف های دستی و کوچک بندی به خصوص آن هایی که روی شانه قرار میگیرد میتواند شما را بلند تر جلوه دهد . پس در انتخاب کیف خود دقت کنید .

از لباس های ماکسی استفاده کنید

پوشیدن لباس های بلند به ویژه برای خانم های کوتاه قد که برای مثال می توانیم به پیراهن ماکسی اشاره کنیم یکی از گزینه های خوب و قابل تامل برای بلند تر به نظر رسیدن می باشد و کل بدن آنها را از بالا تا پایین به طور جالبی کشیده ، بلند تر و جذاب تر نشان می دهد مخصوصا با طرح های یکنواخت و به نسبت ریز که به زیبایی هر چه بیشتر آن ها می افزاید .

از کمربند های باریک استفاده کنید

استفاده کردن از کمربند های باریک روی لباس ها اندامتان را جذاب تر و بهتر جلوه می دهد ولی توجه کنید که کمربند های عریض و پهن مانند راه راه افقی به نظر می آیند و شما را بلند تر نشان نمی دهد .

راه کار های قد بلند دیده شدن آقایان

روش هایی که در ابتدای متن و به صورت کلی گفته شده است برای خانم ها و آقایان می باشد . بنابریان در این قسمت کلام را کوتاه کرده و تنها به یک سری از نکات که به آن ها اشاره ای نشده و بیشتر مختص به تیپ های مجلسی می باشد اشاره می کنیم .

از کت های نسبتا کوتاه استفاده کنید

کت و شلوار یک پوشش شیک و مجلسی برای آقایان محسوب می شود و آنان را آراسته و زیبا نشان می دهد. با این تفاصیر قطعا در قد تاثیر گذار است مخصوصا زمانی که کمی کت از حد معمول کوتاه تر باشد زیرا که اینگونه قسمت بیشتری از پا مشخص می شود و باعث می شود که قد بلند تر و کشیده تر به نظر آیند .

کراوات مناسب انتخاب کنید

از کراوات های باریک در استایل مجلسی خود در صورتی که علاقه دارید استفاده کنید کراوات های بلند مخصوصا اگر خط های ریز راه راه داشته باشد که می تواند کمک بیشتری به بلندی قد شما داشته باشد و برعکس اگر کراوات شما کوتاه و طرح های بزرگ روی خود داشته باشد شما در نهایت نه تنها قد بلند تر به نظر نمی رسید بلکه کوتاه تر و پهن تر به چشم می آیید .

سخن پایانی

در این مقاله نهایت تلاش خود را کردیم تا تمامی اظلاعات اعم از کلیات و جزیات پوشش ، هم برای بانوان و هم آقایان را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم . یقینا با خواندن این مطالب متوجه شده اید به غیر از مقوله ی کفش هیچکدوم از نظر عددی به قد ما اضافه نمی کند و در حقیقت ما داریم تلاش می کنیم برای چشم و مغز خطای دید ایجاد کنیم تا بلند و کشیده به نظر برسیم و آن ها را فریب دهیم اما با این حال به هدف خود می رسیم . در نهایت خرسند می شو یم که نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *