مد و استایل

آموزش بستن شال و روسری برای خاص بودن (3 مدل فرم صورت)

زنی زیبا با روسری لاکچری
امتیاز دهید post

مسلما بستن شال و روسری در ایران و سایر کشور ها می تواند از خیلی جهات با یکدیگر تفاوت داشته باشند مثلا خانم های ایرانی یا یک مدل بستن کلا اشنا هستند و تنوع زیادی در بستن روسری و شال هنگامی که در مهمانی های خاص و سایر مراسم ها حضور پیدا می کنند،ندارند و حتما بستن روسری و شال در کشور های اروپایی و سایر نقاط تفاوت زیادی را دارا هستند البته که فرهنگ و اداب و رسوم و اعتقادات مذهبی که هر کشور در اختیار دارد بسیار موثر و تاثیر گزار هستند.

بستن شال و روسری

بسیاری از خانم ها علاقه بسیاری به بستن روسری در جهات متفاوت و خاص و البته ویژه دارند برای انها فرق زیادی نمی کند چه مدل لباسی را در تن دارند در اصل انها به دنبال بستن روسری و شال به صورت خیلی ویژه هستند چون بستن خاص این گونه روسری و شال ها استایل و تیپ شما را به صورت باورنکردنی خیلی شیک و لوکس نشان می دهد.

ایا شما با بستن روسری و شال به طور خاص و ویژه آشنایی دارید؟در اینجا به صورت کامل برای شما عزیزان آموزش های لازم رو می اوریم.

انواع مدل بستن روسری بر اساس فرم صورت

بهتر است به این نکته دقت کنید که فرم صورت شما به چه صورت است چون یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب روسری چه در رنگبندی و چه در استایل شما فرم صورت شخص می باشد و دانستن شکل هندسی صورت خود می تواند در انتخاب شما و زیبایی صورت شما تاثیر بسزایی داشته باشد و انتخاب روسری و بستن شال و روسری فقط در جهت این که مو های خدر را بپوشانیم نیست بلکه در زیبایی صورت شما و استایل شما موثر است پس بهتر است فرم صورت خود را بشناسیم که بتوانیم روسری مناسبی را برای خود انتخاب کنیم .

انواع مدل صورت

1.آموزش بستن روسری برای صورت‌های قلبی‌شکل

برای این که صورت قلبی شکل خود را به بهترین حالت ممکن به صورت برجسته در بیارید این است که روسری را با پارچه های زیاد دور سر خود ببندید.

معمولا افرادی که چانه های کوچک و پیشانی تقریبا بلند دارند البته که این شکل از نظر خیلی از افراد دارای زیبایی خاصی است را باید روسری را در زیر فک بگذارید البته نوک تیز به نظر رساندن چانه خود هم قابل انجام است طوری که روسری را در بالای پیشانی قرار می دهیم و مقدار کمی ان را شل می بندیم.خاصیت و امتیاز نوک تیز به نظر امدن بخش بالای روسری،این است که قابلیت دیدن پیشانی را به صورت بیشتر فراهم می کند.  

2.فرم صورت‌های بیضی

برای این که بفهمید صورت بیضی دارید باید به این دقت کنید که اندازه پیشانی شما بزرگتر از خط فکتان است  و عرض صورتتان کمی از طول ان کمتر است.خوبی این گونه صورت ها این اس که میتوانند هر مدلی برای بستن شال و روسری انتخاب کنند و روسری و شال های زیادی در تنوع و شکلهای متفاوت و زیبا بپوشند.برای این که برجستگی های های صورت خود را به وضوح نمایان کنید بهتر است روسری خود را تا بزنند.

3.مدل بستن روسری برای فرم صورت‌های گرد

بیشتر این موضع صحت دارد که صورت گرد همیشه باعث به وجود امدن گونه های درشت نمی شود البته اگر این موضوع نقض شده باشد و به این صورت نباشد به این معنی تلقی مشود که عرض صورت خود بلند ترین قسمت صورتتان باشد و عرض و طول هم در یک مقیاس قرار داده شده باشند.

کسانی که صورت گرد دارند معمولا دارای پیشانی کوتاه و بلندی هستند و بستن روسری و شال باید به این گونه باشد که باید عرض صورت شما را در مقایسه با طول صورت شما کمتر باشد وبرای این که نشان دهید پیشانی بلند وعریضی دارید بهتر است که از روسری و شال با رنگ های تیره تر بهره ببریم و برای اینکه برجستگی های های صورت خود شکل و حالت بدهیم می توانیم از روسری هایی با پارچهایی که دارای حالت هستند بهره ببریم.

آموزش بستن شال و روسری به طرق متفاوت

مدل بستن روسری لاکچری

بستن روسری لاکچری و لوکس

بستن روسری به شکل شال

بستن روسری همانند شال

بستن شال برای آبشاری

بستن شال و روسری به صورت آبشاری

مدل بستن شال و روسری بی حجاب

بستن شال روسری و به شیوه بدون حجاب

ست کردن مدل و رنگ مانتو در انتخاب روسری

ست کردن روسری با مانتو یکی از مهم ترین ارکان شیک پوش بودن و نماین شدن زیبایی بانوان است مدل مانتو یکی از مهم ترین رکن هایی است که میتواند در انتخاب بستن شال و روسری مورد نظر نقش بسزایی داشته باشد. اگر دارید از مانتوی کلاسیک با روسری سنتی یا بالعکس استفاده می کنید این مدل زیاد چیز چشمگیری به حساب نمی اید و بهتر است روسری های کوچک را با مانتو های گشاد طرح کلاسیک ست کنیم و در ان از مدل هایی با طرح سنتی بهره نبریم.

ست کردن مدل و رنگ مانتو در انتخاب روسری

در نهایت باید مدلی که میخواهیم ست کنیم را اتخاذ کنیم و الان که به این انتخاب مهم دست پیدا کردید حالا وقت پیدا کردن رنگ مناسب جهت انتخاب است. در ست کردن رنگی که در مانتو به کار رفته از اهمیت زیادی برخور دار است مثلا در مورد رنگ سبز شادابی و انژی کاملا خوبی را به شما منتقل می کند و استایلی که در طول روزمره به کار می برید را در سطح خیلی بالایی قرار می دهد در مورد رنگ مشکی،چون رنگ مشکی طرفداران زیادی را شامل می شود و در کمد لباسی هر بانویی دیده می شود اگر روسری هایی با رنگ های تیره مانند قهوه ای و مشکی را با مانتو هایی با رنگ مشکی ست کنید جوابی که میخواهید را صد در صد نمی گیرید و مسلما باید از رنگ های روشن در مورد ست کردن با مانتوی مشکی استفاده بکنید.

رنگ طوسی،رنگی است که نه در دسته رنگ های روشن قر ار می گیرد و نه در دسته ی رنگ های تیره و عملا رنگ خنثی محسوب می شود اگر می خواهید بسیار مورد  توجه قرار گیرید و توجه زیادی معطوف شما باشد باید از رنگ های زرشکی و صورتی استفاده کنید چون ست کردن رنگ طوسی با ایگونه رنگها جلوه خاص و معتبری را به شما و استایل شما می بخشد.

نتیجه

درست است که میتوانیم مقنعه را در محیط های متفاوت بپوشیم و در ارکان کاری هر اداره ای استفاده از مقنعه جزو ضرورات محسوب می شود اما خب پوشیدن مقنعه حس خوب و دلپذیری را به کسی که از ان استفاده می کند نمی دهد و در مهمانی ها و مراسم اکثرا علاقه به بستن شال و روسری دارند چون موجب می شود استایل ان ها از حالت عادی به فرم فوق العاده ای برسد و بسیار شیک پوش به نظر برسند.

و البته خانم ها می پسندند که پوشیدن روسری و شال را به صورت خاص امتحان کنند و علاوه بر این که استفاده از روسری و شال مهم است برای اینکه تیپ خود را زیبا و خوشگل جلوه دهند باید به فرم صورت خود در انتخاب روسری هم دقت کنند.

خب در این مقاله تلاش خود را برای اموزش درست و صحیح بستن روسری و شال برای این که انتخاب درستی داشته باشید کردیم و اگر در بالا به اموزش ها دقت کنید و درست از انها بهره ببرید می توانید هر زمانی که می خواهید مدل بستن شال و روسری خود را تغییر دهید و استایل جدیدی را در خود پرورش دهید.امیدواریم که این مقاله در جهت بهبود اگاهی شما عزیزان قرار گرفته باشد و اگر نظری دارید می توانید در قسمت نظرات،دیدگاه خود را ارسال کنید.

فقط بهترین تجربه را از فروشگاه ناپولی بخواهید ( ناپولی ، فروشگاه توپولی ما )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *