مد و استایل

16 لباس پایه و ضروری که باید در کمد لباس هر خانمی باشد.

16 لباس پایه و ضروری که باید در کمد لباس هر خانمی باشد.
1/5 - (1 امتیاز)

ایا خسته شدید از این سردرگمی که هردفعه چه لباسی بپوشید! ایا هردفعه که میرید خرید نمیدانید که چه لباسی بخرید! ایا نمیدانید که چه لباسی را بخرید که همه جا کاربرد داشته باشد! ما در این مقاله 16 لباس پایه و ضروری که باید در کمد لباس هر خانمی باشد را به شما معرفی می کنیم تا از این سردرگمی راحت شید پس باما همراه باشید.

خانم ها انواع مختلف و رنگ های گونانی از لباس هارا در کمد خود دارند ولی هر دفعه از خود می پرسند که چه بپوشم. ما به شما لباس هایی را پیشنهاد می دهیم که با داشتن ان ها خیالتان راحت می شود و هردفعه به جای ان سوال از خود می پرسید که کدام یکی را بپوشم!

اینگونه می توانید یک استایل بسیار شیک و خاص داشته باشید و هیچوقت دچار سردرگمی نشوید. با داشتن این لباس ها لباس های غیر ضروری را دور بیندازید از کمد خود و لباس های ضروری را جایگزین ان ها کنید تا کمد لباس مرتبی داشته باشید.

16 لباس پایه و ضروری که باید در کمد لباس هر خانمی باشد.

16 لباس پایه و ضروری برای هر خانم

1.کت تک مشکی

کت تک مشکی یک استایل بسیار شیک و جذاب به شما میدهد و روی هر لباسی به راحتی ست می شود. این لباس که یکی از معروف ترین لباس های امسال و پارسال است به گونه ای محبوب است که همه خانم ها و دختران ان را در کمد لباسی خود دارند.

کت های مشکی در سایز های اور سایز یا تنگ و کوتاه وجود دارند اما نکته مهم این است که کتی را بخرید که در قسمت بازویتان خیلی تنگ نباشد تا بتوانید هروقت که خواستید لباسی زیر کت خود بپوشید همچنین استین ان هم از روی مچ دستتان رد نکند و انقدر بلند نباشد.

نکته جالب تر این نوع لباس این است که هم مخصوص مکان های رسمی است و هم مخصوص مکان های غیر رسمی; پس با خیال راحت ان را بپوشید و از ظاهر خود لذت ببرید.

کت تک مشکی
کت تک مشکی

2.پیراهن سفید

یکی از راحت ترین لباس ها شومیز سفید است که با خیال راحته راحت می توانید ان را با هرچیزی ست کنید. اگر میخواهید ظاهری ساده داشته باشید ان را با یک شلوارک ست کنید; اگر می خواهید استایلی خاص داشته باشید ان را با شلوار جین مام بپوشید. حتی می توانید پیراهن سفید اورسایز بخرید و ان را با یک کمربند ببندید و بپوشید تا مثل یک پیراهن شود.

پوشیدن گردنبند های بلند روی شومیز یادتان نرود که بسیار ان را شیک می کند.

پیراهن سفید با شلوار جین
پیراهن سفید با دامن

3.دامن بلند

یکی از بهترین گزینه ها دامن بلند است که برای مجالس رسمی از ان استفاده می شود که بسته به جایی که می خواهید بروید می توانید ان را با بلوز یا تاپ ست بکنید و بپوشید.

دامن بلند
دامن بلند

4.کت جین

یکی از زیباترین و ساده ترین لباس ها در فصول بهار و پاییز کت های جین هستند. هرچند می توانید ان را با یک تی شرت ساده در فصل تابستان برای جذاب به نظر رسیدن بپوشید. کت های جین هم به راحتی ست می شوند و از این بابت هم نگرانی ندارند.

پوشیدن کت جین در فصل پاییز روی یک مانتو ساده و تقریبا کوتاه را برای رفتن به دانشگاه فراموش نکنید که بسیار زیباست.

کت های جین از ان دسته لباس هایی هستند که هیچوقت قدیمی نمی شوند و از مد نمی روند.

در هنگام خرید کت جین سعی کنید تا سایز اور سایز ان را نخرید. همچنین کت های جین بیشتر برای مجالس غیررسمی استفاده می شوند ولی شما می توانید با خلاقیت خودتان ان را برای مجالس رسمی هم بپوشید و بدرخشید.

کت جین
کت جین

5.شلوار جین بگی

بهترین گزینه برای بلند تر نشان دادن قد خانم های قد کوتاه این نوع شلوار است به این دلیل که این شلوار های جین بگی شمارا قد بلند تر نشان می دهند. پس یکی از 16 لباس پایه و ضروری که هر خانم قد کوتاه باید در کمد لباس خود داشته باشد این نوع شلوار است.

شما همچنین می توانید نکات کلیدی نحوه مراقبت و شستن شلوار جین را که توسط دوستان دیگرمان در اختیار شما گذاشته شده است ببینید و استفاده کنید.

امروزه این شلوار ها بسیار مد شده اند که خانم ها و دختران ان را با یک کت تک و یا مانتو های کوتاه می پوشند و ظاهری شیک و جذاب از خودشان را به نمایش می گذارند. حتی می توانید این استایل را با مقنعه بپوشید و به دانشگاه یا جاهای رسمی بروید.

شلوار جین بگ
شلوار جین بگی

6.شلوار مشکی

فکر کنم بدون توضیح دادن همین اکنون هم همه خانم ها یک شلوار مشکی در کمد لباس خود دارند به دلیل جذاب و خاص بودن این شلوار و راحتی ست کردن ان با همه نوع لباس. یکی دیگر از ویژگی های شلوار مشکی این است که شمارا لاغرتر می کند و بدن را کشیده تر نشان می دهد.

اگر می خواهید به مکانی رسمی بروید ان را با یک مانتو بپوشید. یا اگر می خواهید به یک مهمونی یا مجلس غیر رسمی بروید شلوار مشکی را با یک تاپ پولک دار بپوشید همراه با یک کفشنه پاشنه بلند. حالا به مهمانی بروید و از استایلتان لذت ببرید.

شلوار مشکی
شلوار مشکی

7.پیراهن مشکی کوتاه

ایا می خواهید به یک مهمانی بروید و یک لباس ساده در عین حال شیک و خاص بپوشید! بهترین گزینه برای شما پیراهن مشکی کوتاست و یا حتی پیراهن مشکی بلند ان دیگر بستگی به خودتان دارد.

این لباس بسیار شیک و خاص است و با پوشیدن ان واقعا زیبا به نظر میرسید حتی اگر رنگ پوستتان سفید باشد که جذاب تر از قبل هم میتواند باشد چون رنگ مشکی به رنگ پوست های سفید بسیار می اید.

شما حتی میتوانید پیراهن مشکی پولک دار بپوشید انوقت است که همه را انگشت به دهان میگذارید. پس این لباس خاص و ضروری را فراموش نکنید و حتما جایی برای ان در کمد لباستان اختصاص دهید.

پیراهن مشکی کوتاه
پیراهن کوتاه مشکی

8.کت چرم

شاید فکر کنید که این لباس بیشتر مورد استفاده اقایان است در حالیکه به تن خانم ها و دختران هم می نشیند و استایل ان هارا جذاب تر می کند.

چه در روز های سرد و چه در روز های گرم قابل استفاده است. در روز های سرد می تواند یک همراه بسیار جذاب باشد و با انداختن ان روی دست هایتان بدون پوشیدن ان هم می توانید یک استایل خاص و شیک داشته باشید و هروقت هم که سردتان شد ان را بپوشید; پس این همراه ساده در عین حال شیک و خاص را فراموش نکنید.

شما حتی می توانید این کت را با هر لباسی بپوشید; چه با شلوار مشکی چه با شلوار خاکستری. پوشیدن کت چرم با تی شرت سفید را هرگز فراموش نکنید. راستی حتی میتوانید این کت را روی یک پیراهن بپوشید و از هوای بهاری نسبتا خنک کمال استفاده را ببرید.

کت چرم
کت چرم

9.پیراهن های ساده

دیگ از کاربرد های یک پیراهن ساده برایتان نگم که همه شما میدانید. هم می توانید ان را در خانه بپوشید و راحتی را احساس کنید; مهمان به خانه تان می اید کافی است یک پیراهن ساده در عین حال خانمانه و شیک بپوشید; می خواهید بروید لب دریا و از خنکی هوا استفاده کنید و عکس های جذاب بگیرید از پیراهن های ساده استفاده کنید و خیلی جاهای دیگر.

پس این لباس پایه و ضروری و بسیار کاربردی را حتما در کمد لباس خود جای دهید تا بتوانید در اماکن مختلف ان را بپوشید و لذت ببرید.

پیراهن ساده

10.شورت جین

یکی از لباس های جذاب و دخترانه ای که خیلی هم طرفدار دارد شرت جین است. شرت جین یک لباس تقریبا راحتی است که می توانید در خانه هم بپوشید. همچنین موقع باشگاه رفتن هم میتوانید از ان استفاده کنید.

پس این لباس شیک و جذاب و مناسب همه مهمانی ها و مکان هارا فراموش نکنید.

شورت جین
شورت جین

11.تاپ

یکی دیگر از لباس های بسیار تا بسیار کاربردی تاپ است. از کاربرد های می توان به این موضوعات اشاره کرد: زیر کت پوشیدن; پوشیدن زیر کت چرم; پوشیدن زیر مانتو; پوشیدن تنهای ان با شلوار لی با کفش پاشنه بلند در هوای گرم تابستان; پوشیدن در خانه; پوشیدن در باشگاه و هنگام ورزش کردن و خیلی جاهای دیگر

پس قطعا این لباس ضروری و جذاب را فراموش نخواهید کرد.

تاپ
تاپ

12.تی شرت های ساده مشکی یا سفید

این نوع تی شرت ها از لباس های پایه و ضروری به شمار می روند در حالیکه همه خانم ها و دختران از ان استفاده می کنند و در همه مکان ها می پوشند.

این نوع تیشرت ها در یقه های مختلف وجود دارند و حتی می توانید از طرح های گرافیکی ان استفاده کنید.

تیشرت ساده سفید
تیشرت مشکی ساده

13.شلوار جین تنگ اسکینی

یکی از شلوار هایی که امروزه همه از ان استفاده می کنند شلوار های جین تنگ هستند که محبوب خاص و عام هم هستند. این نوع شلوار را در همه جا حتی در مجالس رسمی هم می توانید بپوشید.

به دلیل تنگی این نوع شلوار باعث می شود که فرم پاهایتان مشخص شود. همچنین می توانید از شلوار های جین گشاد یا راسته هم استفاده کنید.

شلوار جین اسکینی
شلوار جین اسکینی

14.هودی

از محبوب ترین و پرطرفدار ترین و زیبا و خاص ترین لباس ها بین دختران و پسران بیشتر در فصل های سرد هودی ها هستند که در انواع طرح های جذاب و شیک و در انواع رنگ های متنوع وجود دارند.

اگر عاشق تیپ های اسپرت هستید هودی را هرگز فراموش نکنید و ان را در کمد خود حتما جای دهید.

هودی های اورسایز بهتر هستند که بسیار به دختران و پسران می ایند و استایل ان هارا شیک تر می کند.

هودی
هودی
هودی

15.پافر

در فصل های سرد سال هم باید خیلی هارا دیده باشید که از پافر استفاده می کنند پس این نوع لباس هم بسیار محبوب است. حتی مغازه داران و لباس فروشان به محض ورود به فصل های سرد دکوراسیون خود را از مانکن هایی پر می کنند که پافر پوشیده اند.

پافر هاهم انواع مختلفی دارند و می توانند کوتاه یا بلند باشند یا بدون استین و استین دار باشند ان دیگر به سلیقه شما مربوط می شود.

پافر
پافر بلند
پافر کوتاه

16.ژیله

ژیله یک لباسی است که به عنوان یک لایه گرم و شیک بسیار محبوب شده است و امسال هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما می توانید این لباس را روی هر لباس خود بپوشید. این لباس هم کاربرد زیادی دارد و به شما یک استایل خاص و شیک می دهد پس یکی از این ها هم حتما در کمد لباس خود داشته باشید تا بعنوان یک لایه گرم روی انواع لباس های خود بپوشید و یک استایل شیک داشته باشید.

ژیله
ژیله

سخن اخر

ما در این مطالبی که در سایت ناپولی برایتان قرار دادیم; تمام سعی مان را کردیم تا لباس های ضروری که باید در کمد لباس خود داشته باشید را بشناسید و دچار سردرگمی نشوید که چه بپوشم یا چه بخرم; با داشتن این لباس ها با خیال راحت می توانید ان هارا راحت ست کنید و یک استایل شیک و جذاب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *