مد و استایل

معرفی +10 مورد از بهترین برند های ادکلن مردانه با ماندگاری بالا 2022

معرفی +10 مورد از بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا
امتیاز دهید post

معرفی و راهنمای انتخاب برترین برندهای ادکلن مردانه برای هر سلیقه 2022 در سایت ناپولی

برترین برندهای ادکلن مردانه

عطر و ادکلن تکمیل کننده یک استایل جذاب هستند و میتوانند خاطره خوشی در ذهن بجا بگذارند پس انتخاب دقیق و درست عطر بسیار مهم است . در بازاری که هرروز شاهد ورود یک عطر جدید هستیم انتخاب میتواند سخت باشد . در این مطلب برند و عطرهایی که طی سالیان گذشته طرفداران زیادی جذب کردند و خاطرات خوبی بجا گذاشتند معرفی میشوند تا شما راحت تر بتوانید عطر مورد نظررا با سلیقه خود تطبیق دهید.

پخش بو، خط بو و ماندگاری در ادکلن‌های مردانه به چه معنا هستند؟

خط بو

از انجایی که فرانسوی ها بهترین سازندگان عطر در دنیا هستند و سالیان سال در صنعت عطر و ادکلن پیشرو هستند اصطلاحات زیادی از زبان فرانسه در ادکلن و عطر استفاده میشود .

 Sillage یا سیاژ کلمه ای فرانسوی است و به معنی بوی عطر بجا مانده از شخصی که محیط را ترک کرده و بوی عطر را بجا گذاشته از خود مانند امواج آبی که کشتی در دریا به جا میگذارد و به دنبال ان حرکت میکنند.

پخش بو

 projection به معنای پخش بوی عطر است . پخش بوی عطر یعنی بیشترین فاصله ای که عطر از منشا ان به مشام برسد و کیفیت پخش شوندگی در عطرها متفاوت است.

ماندگاری عطر

drydown به معنی تبخیر یا ماندگاری در عطر. این اصطلاح از دنیای عطرسازی، آخرین مرحله از تکامل یک عطر را توصیف می کند. پس از محو شدن نت های اولیه (معمولا 30 دقیقه تا یک ساعت پس از استفاده)، نت میانی و پایه باقی می مانند تا با هم ترکیب شوند و بدنه رایحه را تشکیل دهند.

. البته ماندگاری عطر به نوع پوست، میزان تعریق بدن و حتی جنس لباس شما نیز بستگی دارد.

بهترین ادکلن های مردانه 2022 به انتخاب مجله فوربس forbes

1. ادکلن مردانه بلو اطلس مدل اتلانتیس Atlantis EDP by Blu Atlas

ادکلن مردانه بلو اطلس مدل اتلانتیس Atlantis EDP by Blu Atlas

اگر سبک زندگی اکتیو و طبیعی دارین ادکلن اتلانتیس از کمپانی بلو اطلس مناسب شماست چون برخلاف بسیاری از ادکلن ها که ترکیبات شیمیایی دارند و بر پایه مشتقات نفتی هستند این ادکلن کاملا از ترکیبات طبیعی تشکیل شده و با رایحه ای معطر تشکیل شده از ترنج، مریم گلی و نعنا هندی که دارد حس قدم زدن در طبیعت و سرزندگی به شما میدهد.

نوع رایحه این عطر خنک و ملایم است و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

2. ادکلن مردانه تام فورد Tom Ford Tobacco Vanille

این ادکلن که برای فصل های پاییز و زمستان مناسب است رایحه ای ترکیبی از بوی دودی تنباکو، وانیل خامه ای ، دانه تونکا، میوه های خشک و شیره شیرین چوب دارد که به نظر ترکیبی بسیار گرم و تند است اما بالانس شده و به تعادل رسیده و با ترکیبی بسیار تند یا بسیار گرم طرف نیستیم.

رایحه: گرم و شیرین مناسب فصول سرد

ماندگاری: بسیار خوب

پراکندگی: بسیار خوب

3. ادکلن مردانه بلو شنل BLEU DE CHANEL 

این ادکلن برخلاف بسته بندی بسیار ساده ای که دارد اما عطری با رایحه قدرتمند است . رایحه ترکیبی از چوب ، مرکبات ، وانیل و دانه تونکا دارد. طعمی کلاسیک که هرگز از مد نمی افتد و همیشه میتواند جذاب باشد و تا مدت ها پس از استفاده روی پوست شما ماندگار می شود.

رایحه: خنک و تلخ مناسب فصل گرم

ماندگاری: متوسط

پراکندگی: بسیار خوب

4. ادکلن مردانه ورساچه Versace Eros

 ادکلن مردانه ورساچه Versace Eros

اسم این مدل ادکلن از کمپانی ورساچه گرفته شده از اسطیر یونان و الهه عشق در یونان باستان است و از طریق ترکیبی منحصر به فرد از گل شمعدانی، پوست لیموی ایتالیایی و چوب سدر تداعی کننده عشق، اشتیاق و زیبایی است. اروس به طرز ماهرانه ای طراوت نعناع را با حس شیرینی ترکیب می کند تا نتیجه ای غیرقابل مقاومت را به دست آورد که به همان اندازه دلربا و وسوسه انگیز است.

رایحه: ملایم و شیرین مناسب فصول سرد

ماندگاری: زیاد

پراکندگی: بالا

5. ادکلن مردانه دی اند جی یا دولچه گابانا DOLCE & GABBANA K by Dolce & Gabbana

دکلن مردانه دی اند جی یا دولچه گابانا DOLCE & GABBANA K by Dolce & Gabbana
DOLCE & GABBANA K by Dolce & Gabbana

ادکلنی لوکس و سطلنتی همانطور که از بسته بندی ان مشخص است با ترکیب ماهرانه مرکبات (به لطف رایحه پرتقال خونی معطر و لیمو سیسیلی) با چوب (از طریق شمعدانی ترد و لاواندین نیروبخش)، در نهایت به آخرین نت حسی که ادکلن در طول روز استفاده می کند، خواهید رسید.

ترکیب آرام‌بخش اسطوخودوس، جوز، و شمعدانی بر قلب این عطر حاکمند و با افزودن شیر انجیر تقویت می‌شود که باعث می‌شود قلب این عطر کرمی‌تر و آروماتیک‌تر شود. شهوانیت این رایحه با ترکیب نُت‌های چوبی و ناگارموتای گرم تقویت و گرم‌تر، ادویه‌ای‌تر و اغواگرتر می‌شود.

رایحه: معتدل مناسب انواع فصول

ماندگاری: زیاد

پراکندگی: بسیار بالا

6. ادکلن مردانه Yves Saint Laurent Y Eau de Parfum

عطری مردانه و جوان پسند است. این رایحه که پیچیدگی مریم گلی و شمعدانی را در بر می گیرد، عطر نسبتا جسورانه ای است که برای مناسبت های خاص مناسب است، میخواهد تعطیلات آخر هفته در شهر باشد یا یک مهمانی باشد. این ادکلن با چوب کهربا عطر و بوی چوبی خود را به ارمغان می‌آورد، با نت‌های اسرارآمیزی که رهگذران را متعجب می‌سازد. علاوه بر این، این ادکلن از نظر قابلیت پوشیدن و ماندگاری به راحتی از مرز 10 ساعت عبور می کند.

رایحه: معتدل رو به خنک و تند مناسب فصول گرم

ماندگاری: خوب

پراکندگی: خوب

7. ادکلن مردانه Paco Rabanne Invictus Victory

عطری مردانه و شیک با رایحه محبوبی که دارد برای مهمانی و مجالس مناسب میباشد. رایحه ای از ترکیبات لیمو،اسطوخودوس و وانیل دارد . عطری ملایم است که دارای قدرت ماندگاری چشمگیر و رایحه ای مجلل است.

رایحه: گرم مناسب فصول خنک و سرد

ماندگاری: زیاد

پراکندگی: متوسط

8. ادکلن مردانه Valentino Uomo Born in Roma

 ادکلن مردانه Valentino Uomo Born in Roma

این ادکلن جذاب با طراحی عجیب و غریب که کاریزما را به ارمغان می آورد، از نمک معدنی تند و زنجبیل تند برای رایحه ای پیچیده و لایه ای استفاده می کند که بدون زحمت با ترکیبات شیمیایی بدن شما ترکیب می شود و رایحه ای منحصر به فرد ایجاد می کند. شیرین و تند، در عین حال ترد و جسورانه است. چیزی که ممکن است در ابتدا تند و قوی باشد، به رایحه ای چوبی تبدیل می شود که در طول روز باقی می مانند.

رایحه: گرم و تند مناسب فصول سرد

ماندگاری: متوسط

پراکندگی: متوسط

9.ادکلن مردانه Prada Luna Rossa Ocean Eau de Toilette

ادکلن مردانه Prada Luna Rossa Ocean Eau de Toilette
 Prada Luna Rossa Ocean Eau de Toilette

عطر پرادا لونا روزا اوشن عطری جذاب و دلنشین برای آقایان می باشد. عطری باکلاس و همه کاره که میتوان در مهمانی و مجالس یا روزمرگی از ان استفاده کرد . این عطر که از دریا و قایق سواری الهام گرفته شده سعی کرده از ترکیباتی استفاده کند که حس اقیانوس را تداعی کند. ترکیب رایحه چوبی دارد که از ترنج ،زنبق و کارامل تشکیل شده است.

رایحه: گرم و شیرین مناسب فصول خنک

ماندگاری: خوب

پراکندگی: متوسط

10. ادکلن مردانه Givenchy Pi Eau de Toilette

ادکلن مردانه Givenchy Pi Eau de Toilette
 Givenchy Pi Eau de Toilette

این عطر که در سال 1998 معرفی شده هنوز هم محبوبیت خود را دارد و دارای رایحه ای خاص است که ممکن است همه پسند نباشد. رایحه ترکیبی از مرکبات، وانیل و بادام دارد.

رایحه: گرم و شیرین مناسب فصول خنک

ماندگاری: بسیار خوب

پراکندگی: خوب

سخن اخر

درکل عطر و ادکلن دنیای وسیعی دارد و خرید انلاین و غیرحضوری ان میتواند کار بسیار سختی باشد و بهتر است با تست و حضوری انجام شود و ماندگاری هر عطر به اورجینال و فیک ان هم بستگی دارد و همچنین به غلظت ادکلنی که خریداری میکیند همچینین نحوه مصرف و مناطقی که از استفاده میکنید هم تاثیرگذار هستند بر روی ماندگاری عطر شما.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *