مد و استایل

نحوه ست کردن رنگ سال 1401 | 0 تا 100

رنگ سال چیست
امتیاز دهید post

نحوه ست کردن رنگ سال 1401 یکی از ترند ترین روش های شیک پوشی در سال جدید است . از انجایی که رنگ ها با هم ارتباط دارند هر کدام  با کنار هم قرار گرفتن جلوه زیبایی را نمایان میکنند.

درنتیجه برای داشتن تیپ و و پوشش خواص میتوان نحوه ست کردن رنگ هارا یاد گرفت واستفاده کرد.  

در این مطلب در سایت فروشگاه ناپولی  نحوه ست کردن رنگ سال 1401- 0تا100 را به شما اموزش میدهیم.

رنگ سال 1401 – رنگ very peri

رنگ سال 1401 به انتخاب شرکت پنتون (panton که یک سازمان تولید رنگ است )

رنگی از طیف بنفش به نام  very periy   معرفی شده است .

به گفته پنتون  رنگ very periy   به معنی پویایی است و در ان وفاداری و هیجان وجود دارد.

 کد این رنگ pantone 17-3938  است.

رنگ سال 1401، PANTONE 17-3938 Very Peri یعنی ما در دوران تحول زندگی می‌کنیم و نمادی از زرق و برق زودگذر جهانی است.

ین رنگ به همراه اورنده خلاقیت و نواوری است .پس از شیوع کرونا که همه از  منزوی بودن فاصله گرفته ایم این رنگ به ما روحیه زندگی دوباره و سرزندگی میدهد که تجلی یک زندگی مدرن است.

طراحی دیجیتال به ما کمک می کند در جهان جدید امکانات رنگی فراوانی را کشف کرده و در زندگی به کار ببریم.در واقع رنگ سال 1401 ترکیبی از زندگی مدرن و دیجیتالی است که به رشد و پویایی ما کمک میکند.

به گفته پنتون :

” دنیا درحال تغییر است و ما هم به رنگ تازه ای نیاز داریم تا حس ارامش و اعتماد را در افراد زنده کند.”

هدف انتخاب این رنگ جذب اتفاقات خوب است.

pantone 17-3938
pantone 17-3938

روانشناسی رنگ سال 1401

رنگ بنفش از ترکیب رنگ قرمزو ابی  بدست می اید . این رنگ به ابی نزدیک تر است 0این رنگ نماد فردیت و تخیل و عشق و ارامش است . و همچنین این رنگه سلطنتی ارزش و اعتبار به شخص میبخشد.

افرادی که از این رنگ استفاده میکنند افرادی هستند که میخواهند همیشه بهترین باشند و بدرخشند و این افراد افراد جذابی هستند که از کسی کمک نمیگیرند.

این رنگ باعث ارامش است  و اعتماد بنفس را افزایش میدهد0 و جلوه ای از بی پروایی و جسارت و شجاعت است.

از اثار فیزیکی ان میتوان به کاهش فشار خون و ضربان قلب اشاره کرد.

و همچنین بنفش قوی ترین طیف  را در میان رنگ های رنگین کمان دارد.

این رنگی است که نویدبخش ایجاد شادی به عنوان «شادترین و گرم ترین رنگ از همه رنگ ها» است.

چه رنگ هایی را با Very Peri میتوان ست کرد ؟

طیف هاي‌ مختلف رنگ بنفش می توانند از کم و زیاد شدن یک رنگ و یا تناژ خود رنگ، تشکیل شوند . که در ایجاد یک ست رنگ بنفش در بحث مد و فشن و شیک پوشی می تواند اهمیت داشته باشد. در واقع ست رنگی بنفش می تواند به شکل تک رنگ از یکی از طیف هاي‌ رنگ بنفش باشد و یا می تواند از طیف هاي‌ مختلف رنگ بنفش هم انتخاب شود.

رنگ بنفش یکی از رنگ هایي اسـت که حتی ترند هم نباشد، برای ست کردن محبوب همه است .این رنگ هم در ست کردن لباس کاربرد دارد و هم برای برای انواع دکوراسیون و چیدمان می تواند در ترکیب با انواع رنگ ها قرار به کار گرفته شود.

از بهترین رنگ‌‌ها برای ست کردن لباس و آرایش با رنگ سال 1401 رنگ‌های خنثی است. رنگ‌های خنثی مانند مشکی، سفید، خاکستری و رنگ‌ خاکی میباشد . این رنگ‌ها در هنگام ترکیب با رنگ بنفش وری پری تضاد فوق العاده جذابی را به وجود می‌آورند و به شیک بودن استایل شما کمک میکنند. برای داشتن تیپ و استایلی شادتر می توان رنگ سال 1401 را با زرد ،سبز و…. استفاده نمود.

رنگ های زیادی وجود دارد که می توانید با سایه پویا Very Peri ترکیب کنید. از آبی تیره گرفته تا رنگ‌های سفید و خاکستری کم‌رنگ، که می‌توانید با این رنگ آبی جدید که با بنفش-قرمز ترکیب شده است، ترکیب کنید. ست کردن رنگ Very Peri در استایل‌های مختلف و در فصل‌های گرم و سرد سال کار سختی نیست. اگر در کمد شما چند تکه لباس این رنگی پیدا می‌شود، از همین جا شروع کنید. خیلی ساده می‌توانید با این رنگ استایل جذابی برای خودتان بسازید.  

طراحان شرکت پنتون پلت رنگی پیشنهادی خود را برای ست کردن با رنگ very peri ارائه کرده‌اند که استفاده از این رنگ ها با رنگ وری پری جالب و جذاب است . این رمگ ها به شرح زیر هستند:

  • رنگ ارغوانی، بنفش و صورتی
  • سبز زیتونی و طیف‌های ملایم سبز
  • کرمی، نارنجی و قهوه‌ای
  • آبی روشن و آبی دریایی

ست کردن رنگ سال 1401 با مانتو یا بلوز

رنگ سال ۱۴۰۱، از رنگ های ملایم است و برای ست کردن مانتو یا بلوز این رنگ میتوان از رنگ های گرم کمک گرفت و جلوه استایل را دوچندان نمود. برای ست کردن رنگ وری پری میتوان از بیشتر رنگ ها استفاده کرد . در ادامه چند نمونه از این ست های جذاب را معرفی میکنیم.

 رنگ قرمز

قرمز یکی از رنگ‌های پر انرژی و گرم است. در کنار مانتو یا بلوز رنگ سال 1401 می‌توانید از شلوار و کفش به رنگ قرمز استفاده کنید. استفاده از اکسسوری هایی به رنگ قرمز و بنفش هم جذابیت زیادی در استایل شما ایجاد میکند.

دختری با بلوز بفش

رنگ سفید

از بهترین ترکیب ها میتوان به ترکیب رنگ سال 1401 با رنگ سفید اشاره کرد. رنگ سفید رنگی نورانی و مهیج است . نماد جوانی ، پاکی ، معصومیت است. رنگ سفید رنگی تابستانی است چون نور را منعکس میکند. به این صورت که شلوار یا دامن و کیف به رنگ سفید باشد و مانتو یا بلوز ، کفش و اکسسوری به رنگ سال 1401 باشد .

ست رنگ سفید و بفش

رنگ زرد

رنگ زرد نماد شادی ،روشنی و شور زندگی است .زرد رنگی است که برای توصیف روشنایی و مکمل رنگ بنفش ارغوانی میباشد. میتوان بلوز یا مانتو ، کفش ،کیف را به رنگ سال 1401 و

کلاه یا روسری ، دامن یا شلوار به رنگ زرد یا طیفی از رنگ زرد مانند زرد روشن ،زرد لیمویی، طلایی کرم و زرد تیره تهیه کرد .

استایل بنفش و زرد

رنگ سبز

رنگ سبز نماد رشد و صلح طلبی و طبیعت است . جزو رنگ های سرد طبقه بندی میشود و با بیشتر رنگ‌ها هم‌خوانی دارد. برای ست کر مانتو یا بلوز رنگ سال ۱۴۰۱ میتوان از رنگ سبز یا طیف های ان استفاده کرد . شرکت پنتون هم رنگ سبز را به عنوان رنگ‌های پیشنهادی خود اعلام کرده است پس از ترکیب این دو رنگ استایل جذابی میتوانیم داشته باشیم.

می توانیم مانتو یا بلوز و اکسسوری را به رنگ سال 1401 تهیه کنیم و کیف وشلوار یا دامن را از رنگ سبز استفاده کنیم .

ست استایل بنفش و سبز

رنگ ابی

یکی از رنگ‌های پیشنهادی شرکت پنتون، رنگ آبی است. برای ست کردن مانتو و بلوز رنگ سال 1401 می‌توانید از رنگ آبی و طیف های رنگی ان به خصوص ابی دریا میتوان در استایل خود استفاده کرد.

در این استایل میتوان بلوز و اکسسوری ، کیف را از رنگ ابی و مانتو ، کلاه ،شال و کفش را به رنگ سال 1401 ست کرد که بسیار ترکیب جذاب و خاصی است .

ترندترین استایل بنفش و ابی

طیف های رنگی بنفش

در ست کردن رنگ سال 1401 یعنی همان رنگ وری پری میتوان از طیف های رنگی بنفش مانند نیلی ، سرخابی ، بادمجانی و …. استفاده نمود .

بنفش کبود نیز از رنگ های مکمل این رنگ است که توسط شرکت پنتون هم پیشنهاد شده است .

دختری با لباس های ست

رنگ مشکی

رنگ مشکی از رایج ترین رنگ های لباس است که افراد را لاغر تر نشان میدهد .رنگ مشکی جذب تمام رنگ ها و عدم وجود نور است .مشکی جزو رنگ های خنثی است .

از مزایای رنگ مشکی ست کردن ان با هر رنگی است در واقع مشکی به هر رنگی می اید .

میتوانیم مانتو و کفش را به رنگ سال 1401 و شلوار ،کیف، شال ،کلاه را به رنگ مشکی ست کنیم .

دختری با کلاه مشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *