مد و استایل

چرا اسکچرز بهترین کفش روزمره را دارد؟

امتیاز دهید post

شاید برای شما سال است که چرا اسکچرز بهترین کفش روزمره را دارد ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم.

درباره برند اسکچرز

اسکچرز در آمریکا در شهر منهتن ایجاد شد و شروع به فعالیت کرد. این برند الان یکی از بهترین برند های کفش است و حتی با نایک و آدیداس رقابت میکنه اوایل اسکچرز ربطه بسیار پایینی نسب به آدیداس و نایک داشت اما الان با آنها رقابت میکنه و بسیار محبوب و پرفروش است. امروزه کفش های اسکچرز از بهترین برند های محصولات ورزشی است و به دلیل کیفیت مرغوب این برند در قاره های آسیا و آفریقا بسیار طرفدارن زیادی دارد.

این کفش بیشتر تمرکز خود را بر روی کتانی میگذارد.

این برتد برای تمامی سنین و زنان ، مردان و کودکان با بهترین تهجیزات کفش تولید میکند.

و افراد معروف زیادی ازین برند استفاده می کنند مثل شوگار لی لئونارد بوکسور معروف با این برند همکاری می کند.

این برند قیمت هایشان نسبت به برند دیگر به صرف هستند و این یکی دیگه از ویژگیی هایش است که طرفداران زیادی جذب کرده و خریداران با قیمت بصرفه بهترین کیفیت کتانی را داشته باشند و این خیلی خوبه.

کفش اسکچرز

علت کفش های اسکچرز در آسیا

همانطور که در قسمت قبلی گفتیم برند اسکچرز با نایک و آدیداس رقابت بسیار تنگاتنگی دارد و جزو برند هایی است که در کل بازار های دنیا موجود است. اما کفش های اسکچرز که در بازار های ایران موجود هستنند به دلیل کیفیت های نامرغوب بعد مدت کوتاهی استفاده کیفیت خود را از دست میدهند و باعث به آسیب به پا و کمر می شوند و اصلا این کفش های فیک توصیه نمی شوند.

این برند هودی ، ست های ورزشی ، کاپیشن هم مانند نایک و آدیداس تولید میکنند اما بیشتر تمرکز این برند بر روی کتانی هایش است اما در پوشاک هم عملکرد خوبی را داشته.

این کفش دارای بالشتک های تزریقی است که این بالشتک ها باعث می شود که فشار کمتری به پاها می آید و همین باعث می شود تا ساعت ها در این کفش ها راحت باشید. این یکی از عواملی است که این کفش بسیار طرفداران و فروش زیادی دارد. کیفیت این بالشتک ها هم بالا است و مدت زمان زیای را می توانید از این کفش استفاده کنید اما محصولات فیک این برند بعد مدتی کوتاه کیفیت بالشتک هایش از بین می رود به همین دلیل اصلا پیشنهاد نمی شود.

این بالشتک باعث می شود زمانی دارین می دوید از فشار به پاها و زانو های شما جلوگیری میکند. و به همین دلیل این کفش عوارض جانبی ندارد و مورد تایید پزشکان است و برای جلو گیری از پا درد و کمر درد است. اما کفش های فیک این برند بالشتک هایش باعث می شود به پاها و زانو های شما بسیار فشار بی آورد و باعث خراب شدن زانو ها و کمر شما است.

این کفش ها کیفیت جنس روییه شان بسیار مرغوب است و باعث گردش هوا است که هنگام ورزش کردن بسیار کمک می کند و از عرق کردن پا جلوگیری می کند. کفی این کفش هم بسیار منعطف است با وجوود بالشتک های Eva که همان بالشتک های تزریقی هستنند بعضی. بعضی این کفش ها در قسمت کف کفش دارای memory foam هم هستنند که باعث بالا رفت تعادل و باعث جلوگیری از فشار پاشه کفش می شود و افزایش راحتی هم دارد.

کفش های این برند اصلا وزنشان بسیار سبک است و زمانی که این کفش پاتون است فکر می کنید که اصلا کفش پایتان نیست و برای مدت زمان طولانی که این کفش در پاهایتان است احساس خستگی نمی کنید.

یکی دیگه از نکاتی باعث پرطرفدار بودن این کفش ها در استفاده روزمره بشود  SLIP-RESISTANT یا ضد لغزندگی است و مهم نیست که روی سطح لیز یا خیس باشید این ویژگی باعث می شود لیز نخورید.

بیشتر این کفش های اسکچرز دارای  Goga Max هستند و اگر میخواهید حس کنید که پا برهنه هستید از این برند استفاده کنید.

این ویژگی های کفش اسکچرز از مهم ترین عوامل محبوبیت کفش های این برند هستند که باعث شده طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و می شود گفت دلایل محبوبیت این کفش ها همین ویژگی هایشان است.

اسکچرز بهترین کفش روزمره

چرا اسکچرز بهترین کفش روزمره است

  • سبک بودن این کفش
  • رنگ بندی های جذاب
  • جنس پارچه با کیفیت
  • جلو گیری از عرق کردن پا
  • بالشتک های Eva
  • پارچه روییه ضد آب
  • وجوود پد در قسمت های زبانه

چند کفش محبوب زنانه اسکچرز

1. کفش مخصوص دوییدن blue skechers

این مدل کفش اسکچرز یک مدل زنانه بسیار پرفروش و پر طرفدار است و برای افرادی مناسب است که مدت زیادی را ورزش می کنند.

این کفش دارای پارچه روییه بسیار با کیفیتی است که به گردش هوا داخل کفش بسیار کمک می کند و راه تنفس دارد. زیر این کفش هم دارای بالشتک های Eva است که پا برای مدت های طولانی اصلا اذیت نمی شود و این کفش بسیار سبک است.

2. کفش ورزشی go fit memory foam feet

این کفش زنانه است و طاهری صورتی مشکی زیبایی دارد که یکی از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین های برند اسکچرز است.

3. کفش رانینگ air run

این کفش زنانه یکی از بترین تولید های اسکچرز هست که بسیار کفش زیبایی است و برای تمایی سنین مناسب است.

این کفش دارای یک کفی بسیار نرم است که بهترین گزیته برای پیاده روی و دویدن است و زمانی این کفش را پوشیده اید وقعا حس راحتی دارید.

1. چند کفش محبوب مردانه اسکچرز

کفش مردانه مدل go run

این کفش یک کفش بسیار مناسب برای دویدن است چون دارای وزن بسیار سبک و بالشتک های Eva است و یک کفشی است که بهترین ویژگی هارو برای دویدن دارد و ب سوراخ های که در قسمت روییه کفش است باعث گردش هوا است. این کفش یک کفی بسیار حرفه ای دارد که با سنسور هایی که دارد باعث می شود دونده سرعت بگیرد. خلاصه بخواهیم بگوییم یکی از بهترین کفش های ورزشی دنیا است.

2. کفش ورزشی مردانه اسکچرز black skechers

این کفشش برای همه ورزشکار ها مناسب است. این کفش هم دارای سوراخ بر روی قسمت روییه است که باعث گردش هوا و عرق نکردن پا میشه. این کفش کاملا مشکی است و بررای همه شرایطی مناسب است.

این کفش در استفاده روزمره بسیار مناسب است و بسیار راحت است و احساس خستگی در این کفش نمیکنید.

3. کفش مردانه اسکچرز مدل Go Flex Ability Running

این کفش بین آقایون بسیار طرفدار دارد. این کفش دارای پانک های مشبک است که باعث استحکام بیشتر در این کفش شده است. این کفش دارای رنگ خاکستری و سیاه نیز است که بیشتر برای استفاده های روزمره استفاده می شود و گزینه بسیار خوبی است.

حرف آخر

این برند حرف نداره و با این کفش های این برند همه کر میتوان کرد از جمله ورزش کردن ، سر کار رفتن ، و همه کار های روزمره و سعی کنید کفش های اصل این برند را بخرید چون کفش فیک این برند مشکل ساز هستند نسخه های فیک این کفش در ایران زیاد هستند و مواظب باشید از جاهای معتبر این کفش را بخرید.. این کفش برای سلامتی عالی است و مورد تایید همه دکتران و پزشکان است و شما همچجوره روی این برند میتوانید حساب کنید. و با کفش های ای برند می توانید آماده شید برای یک روز عالی.

معرفی استایل خاص و خرید عالی با تنوع زیاد در سایت ناپولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *